میرنیوز

انصاری قول طلبش را به خیریه داده است / پرسپولیس بدقولی می‌کند

انصاری قول طلبش را به خیریه داده است / پرسپولیس بدقولی می‌کند 2021-12-09T13:50:56+03:30

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله – جواد شیخ الاسلامی: چندی پیش بود که خبری مبنی بر اهدای طلب سه میلیاردی بازیکن محبوب و محجوب فوتبال کشورمان محمد انصاری به یک خیریه رسانه‌ای شد و واکنش‌های بسیاری خوبی از سمت مردم و رسانه‌ها گرفت. ما در گزارش امروز به سراغ حسین صمدیان مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) رفتیم تا هم از سرنوشت و چگونگی اهدای این طلب به این خیریه مطلع شویم و هم از چند و چون فعالیت‌های این خیریه جویا شویم. اگر شما هم دوست دارید بدانید آخرین وضعیت طلب محمد انصاری از باشگاه پرسپولیس چیست و این کمک با چه پیش‌زمینه‌ای اهدا شده است با این گزارش همراه باشید.

حسین صمدیان در ابتدا درباره شکل‌گیری خیریه حضرت رقیه (س) می‌گوید: این خیریه ۱۳ سال است که فعالیت می‌کند. محور کارش هم کار اجرایی در حوزه خدمات اجتماعی به محرومین سراسر کشور است. ما خودمان هیچ مددجویی نداریم ولی شعارمان این است که مددجویان همه خیریه‌ها و نهادها مددجوی ما هستند. بنابراین به دیگر خیریه‌ها و نهادها مثل کمیته امداد، آستان قدس، بهزیستی، سپاه، بنیاد برکت و… کمک می‌کنیم تا کارشان را بهتر انجام بدهند. بسته‌های معیشتی، جهیزیه، لوازم تحریر، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس، برگزاری جشن تکلیف و بسیاری پروژه‌های کوچک و بزرگ دیگر که انجام می‌دهیم و به نهادهای مسئول کمک می‌کنیم.

مدیرعامل خیریه حضرت رقیه درباره منابع بودجه‌ای و نحوه جذب اعتبارات این خیریه بیان می‌کند: ما خودمان هیچ منبع آزادی نداریم ولی با مشارکت نهادهای دیگر کارهای‌مان را پیش می‌بریم و با همین رویکرد سالی ۳۰ هزار جهیزیه در کشور توزیع می‌کنیم. سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان از کارخانه‌های لوازم خانگی کشورمان کالا خریده‌ایم که باعث شده خیلی از این شرکت‌ها ورشکست نشوند. بعضی از نهادها مثل امور مساجد هم هستند که نه وظیفه‌ای برای محرومیت‌زدایی دارند و نه منابعی، اما ظرفیت‌هایی دارند که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. ما با امور مساجد ارتباط گرفتیم و گفتیم شما ظرفیت مردمی خودتان را برای تهیه جهیزیه عروس و دامادهای محروم آزاد کنید. با همین طرح در تهران ۱۱۰ جهزیه فراهم شد و با اینکه آن طرح ما تمام شده ولی هنوز کار خودشان را انجام می‌دهند. شاید بالغ بر هزار جهیزیه فقط با همراهی مساجد فراهم کرده‌ایم.

سرنوشت هدیه ۳ میلیاردی محمد انصاری چه شد؟

وقت آن است که درباره ارتباط محمد انصاری با خیریه حضرت رقیه (س) بپرسیم و اینکه چه شد که طلب انصاری از باشگاه پرسپولیس به این خیریه اهدا شد. صمدیان با بیان اینکه «محمد از دوستان خیلی خوب ماست و ما با او ارتباط مدام و همیشگی داریم»، درباره اهدای این طلب سه میلیاردی می‌گوید: خیلی وقت‌ها پیش آمده که خود حاج محمد زنگ زده و گفته من نزدیک اینجا هستم، می‌خواهم بیایم ببینیم چه کار می‌توانیم بکنیم. خیلی وقت‌ها این خود محمد انصاری است که طرح پیشنهاد می‌دهد. مثلاً الآن داریم صفحه‌ای به نام «چهرمان» را ایجاد می‌کنیم که قرار است در آن خدمات اجتماعی چهره‌ها و سلبریتی‌ها را بازتاب بدهد. به واسطه محمد انصاری خیلی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان مثل سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری و… با خیریه حضرت رقیه (س) رفت و آمد و ارتباط دارند که می‌خواهیم از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنیم. بد نیست این را هم بگویم که حضور ورزشکاران و سلبریتی‌ها در خیریه حضرت رقیه (س) با حضور سیدمهدی رحمتی شروع شد. سیدمهدی در خیلی از برنامه‌ها همراه ماست و هروقت به مشهد می‌رویم ما را دعوت می‌کند که به خانه‌اش برویم و همدیگر را ببینیم.

از صمدیان می‌پرسم چه شد که محمد انصاری این طلب را به خیریه شما اهدا کرد؟ می‌گوید: ما محمد انصاری را هرماه حداقل دو بار اینجا می‌بینیم و هرهفته هم با همدیگر در تماس هستیم. می‌خواهم بگویم ارتباط ما با محمد خیلی زیاد است. ماجرای این طلب از باشگاه پرسپولیس هم پیشنهاد خود محمد بود. محمد انصاری دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که با اضافه شدن بند رضایت سرمربی و مدیرعامل تبدیل به سه میلیارد می‌شود. رضایت مدیرعامل توسط آقای سمیعی امضا شده، درباره رضایت سرمربی هم به ما گفته‌اند که آقای گل‌محمدی آن را امضا می‌کند. این مبلغ بناست که صرف وام قرض الحسنه در امور جهیزیه شود و به عنوان قرض الحسنه همیشه در گردش باشد.

مدیرعامل خیریه حضرت رقیه (س) درباره آخرین پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس می‌گوید: ما از آقای سمیعی پیگیری می‌کردیم که اتفاق نیفتاد، از آقای صدری هم پیگیری کردیم، خود محمد انصاری هم چندبار با معاون باشگاه جلسه داشته است، خود ما هم جلسه داشته‌ایم، حتی معاون باشگاه پرسپولیس یکی دو بار عوض شد ولی ما همچنان به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. متأسفانه چون آقای انصاری از باشگاه شکایت نکرده‌اند، پرداخت این طلب جزو اولویت‌های باشگاه پرسپولیس نیست. باشگاه می‌گوید من پول کسی را می‌دهم که دارد به من فشار می‌آورد و پنجره نقل و انتقالاتی من را بسته است. به محمد انصاری می‌گویند «ما مخلصت هم هستیم، خیلی هم پسر خوبی هستی، ولی الآن اولویت ما نیستی». اگر محمد انصاری از باشگاه شکایت می‌کرد به طلب خودش می‌رسید ولی به خاطر اخلاق و ادب ذاتی که دارد این کار را نکرده است. آقامحمد حتی دوست نداشت این موضوع در برنامه فوتبال برتر مطرح شود که من به او گفتم که آقامحمد! شما دوست داری رسانه‌ای نشود، ولی الآن خیریه است که دارد این موضوع را مطالبه می‌کند. آن شب چون آقای صدری به برنامه فوتبال برتر آمده بود بهترین فرصت برای این کار بود. من به محمد گفتم مطالبه‌کننده این موضوع الآن ما هستیم. چون شما نیتی کرده‌ای و بناست با این پول برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ زوح جهیزیه تهیه شود. یعنی ۲۰۰ زوج می‌خواهند بروند سر زندگی‌شان. ما به عنوان خیریه هم از خودت و هم از باشگاهت مطالبه می‌کنیم. شما هم چون این نیت را انجام داده‌اید باید تمام تلاش‌تان را بکنید که این طلب زودتر وصول شود.

صمدیان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس زمانی برای پرداخت این طلب اعلام کرده است یا نه، بیان می‌کند: به ما قول زمانی نداده‌اند. گفته‌اند می‌دهیم ولی قول زمانی نداده‌اند. پیش‌بینی من، که امیدوارم درست نباشد، این است که این پرونده به شکایت برسد. یعنی ما به عنوان خیریه حضرت رقیه (س) این فشار را به آقای انصاری می‌آوریم تا به سمت شکایت بروند. از وقتی که آقای سمیعی به ما قول پرداخت طلب را دادند تا همین امروز، از هر جهیزیه دو قلم کالا کم شده است. در روزهای اخیر هم لوازم خانگی گران‌تر شد و کار ما سخت‌تر. چون افزایش قیمت رقم می‌خورد، هر روزی که باشگاه دست دست کند از ارزش آن بسته جهیزیه کم می‌شود.

مدیرعامل این خیریه با یادآوری صحبت سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره پرداخت این طلب می‌خندد و می‌گوید: یک‌بار آقای سمیعی به من گفتند ما هرماه پول یک جهیزیه را به شما می‌دهیم! من گفتم یعنی شما می‌خواهید حساب‌تان را در ماه صدم و دویستم صاف کنید؟! ماه صدم با این پول حتی درِ یک یخچال هم به ما نمی‌دهند! اصلاً چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. کسانی که الآن ثبت نام کرده‌اند تا از این وام قرض‌الحسنه استفاده کنند، کسانی هستند که چندین سال پشت نوبت بوده‌اند. بسیاری از این زوج‌ها به خاطر نداشتن جهیزیه به طلاق رسیده‌اند و ما اصلاً نمی‌توانیم این‌قدر صبر کنیم.

انصاری قول طلبش را به خیریه داده است / پرسپولیس بدقولی می‌کند

ظرفیت‌های فوتبال برای کمک به خیریه

مدیرعامل خیریه حضرت رقیه (س) درباره پیگیری‌های محمد انصاری در امور خیریه بیان می‌کند: محمد خودش را متعلق به این‌جا می‌داند و ما هم او را متعلق به خودمان می‌دانیم. او هفته پیش به من زنگ زد، گفت من با چند تا از باشگاه‌ها مثل فولاد و مس رفسنجان و… مذاکره کرده‌ام و دارم آنها را راضی می‌کنم بازیکنانی که از آنها طلب‌های ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون دارند با رضایت خود بازیکن‌ها پول‌شان در این مسیر خیر گردش پیدا کند و تبدیل به جهزیه اقساطی برای نیازمندان شود. خود محمد است که دارد این فضاها را باز می‌کند و من هم همین‌جا از مدیران باشگاه‌ها دعوت می‌کنم به این‌جا بیایند و اتفاقاتی که رقم می‌خورد را ببینند. تقریباً هفته‌ای ۵۰۰ سری جهیزیه از انبارهای ما در کشور توزیع می‌شود. مدیران بیایند و این مجتمع محرومیت‌زدایی را ببینند و هر کجا که می‌توانند به ما کمک کنند. مثلاً ما این‌جا یک زمین فوتبال داریم که نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید برایش هزینه کنیم. ممکن است یک باشگاه این زمین را ببیند و بگوید من آن را تجهیز می‌کنم، در عوض شما آن را در اختیار مجموعه‌های نیازمند بگذارید تا اینجا تمرین کنند. مثلاً محمد انصاری دارد کودکان کار را آموزش می‌دهد و بچه‌هایش می‌توانند از این‌جا استفاده کنند.

صمدیان در پایان یک پیشنهاد جالب و خوب برای باشگاه‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا می‌روند دارد و می‌گوید: هرسال سه چهار باشگاه از کشور ما به لیگ قهرمانان آسیا می‌روند که AFC برای حضور آن‌ها در مراحل مختلف پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد که ۵ درصد از آن پاداش باید صرف کارهای خیریه شود. این ۵ درصد را می‌توان در خود ایران صرف کار خیر کرد. البته خود AFC معمولاً این ۵ درصد را از پاداش باشگاه‌ها کم می‌کند ولی اگر باشگاه‌ها پورپوزال ارائه کنند این مبلغ را به باشگاه می‌دهند. این نکته را هم خود آقای ابراهیم شکوری مدیر سابق پرسپولیس به من گفت. من همین‌جا به باشگاه‌ها اعلام می‌کنم که هرچقدر آن‌ها پول بیاورند، ما هم به همان اندازه اعتبار تأمین می‌کنیم و آن را صرف کار خیر می‌کنیم. خیریه حضرت رقیه (س) ظرفیت زیادی برای کار و همکاری دارد و ما از هر تعامل و کمکی استقبال می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار مجازی

مغازه‌ای که هر سال موکب می‌شود/ ما هنوز، یک ذره هم عاشق نیستیم!

مغازه‌ای که هر سال موکب می‌شود/ ما هنوز، یک ذره هم عاشق نیستیم!
2023-09-07T17:16:53+03:30
«هر چه داریم از امام حسین(ع) داریم. زندگی‌مان مال امام حسین(ع) است. این کار هم بساط هر سال است، این مغازه پدرمان است که خادم و عاشق امام حسین (ع) بود. ما هم ...

مردم کانادا امکان مشاهده این صفحه را ندارند/ فیلترینگ، به وسعت دو نیم‌کره!

مردم کانادا امکان مشاهده این صفحه را ندارند/ فیلترینگ، به وسعت دو نیم‌کره!
2023-09-04T15:36:59+03:30
فیلتر کردن بسترهای مختلف فضای مجازی در سطح جهان مسئله تازه‌ای نیست؛ از جنوب غرب آسیا که شدت فیلترینگ در آن بیشتر است گرفته تا چند قاره آن طرف‌تر در کشور کانادا.

دلتنگ‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند/ کربلایی‌شدن بدون نیت قبلی!

دلتنگ‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند/ کربلایی‌شدن بدون نیت قبلی!
2023-09-03T13:30:14+03:30
هنگام تماشای اعزام زائران افغانستانی اشک می‌ریختند؛ گویا دلتنگ‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند و انگار بدرقه اربعینی‌ها، به مناسک جاماندگان تبدیل شده باشد، جاماندگ...

خوش‌رویی، چاشنی میزبانی است/ از تأخیر در صدور ویزای عراق تا کمبود اتوبوس در مرز دوغارون

خوش‌رویی، چاشنی میزبانی است/ از تأخیر در صدور ویزای عراق تا کمبود اتوبوس در مرز دوغارون
2023-08-26T10:01:16+03:30
«مشکل زائران افغانستانی ارتباط چندانی به ایران ندارد؛ مربوط به دولت افغانستان است که اربعین برایش در اولویت نیست و متولی دولتی برای زیارت اربعین ندارد، بنابر...

دشمن آتش و تبر/ «من، حبیب‌الله؛ حبیب خدا و جنگل هستم!»

دشمن آتش و تبر/ «من، حبیب‌الله؛ حبیب خدا و جنگل هستم!»
2023-08-15T14:21:28+03:30
حبیب‌الله حاجی‌زاده، سال‌ها است بدون اینکه کسی از او بخواهد یا حقوقی دریافت کند از جنگل‌ها مراقبت می‌کند: «ما نه می‌گذاریم آتش به جان جنگل بیفتد، نه می‌گذاری...

گرداب روانشناسی زرد در «اینستاگرام»/ تن به هر چالشی ندهید!

گرداب روانشناسی زرد در «اینستاگرام»/ تن به هر چالشی ندهید!
2023-08-14T13:07:53+03:30
شبکه‌های اجتماعی این روزها چالش‌هایی را رواج می‌دهند که مبنای علمی ندارند، دنبال جذب مخاطب هستند و سعی دارند القا کنند: «شما تنها با شرکت در چالش‌ها، به یک ا...

چهل سال همسایگی با زندان و زندانی و زندان‌بان/ پارک و هتل نمی‌خواهیم؛ درخت‌ها را آب بدهید!

چهل سال همسایگی با زندان و زندانی و زندان‌بان/ پارک و هتل نمی‌خواهیم؛ درخت‌ها را آب بدهید!
2023-08-12T13:01:13+03:30
همسایگان زندان «رجایی شهر» بعد از تخلیه از این ندامتگاه، بیش از آنکه از سال‌ها همجواری با آن شکایت کنند، به فکر آینده بودند: «ما از مسئولان پارک و هتل نمی‌خو...

«باز هم دوست و دشمن را شوکه خواهیم کرد»/ جای خالی اهالی قلم و هنر در حماسه‌های نظامی

«باز هم دوست و دشمن را شوکه خواهیم کرد»/ جای خالی اهالی قلم و هنر در حماسه‌های نظامی
2023-08-07T20:23:55+03:30
بعد از پایان دیدار خودم را به امیر ایرانی می‌رسانم و می‌گویم بعد از این مأموریت چه برنامه‌ای دارید؟ مختصر جواب می‌دهد: «انشاالله دوستان و دشمنان را مثل مأمور...

«باز هم دوست و دشمن را شوکه خواهیم کرد»/ جای خالی اهالی قلم و هنر در حماسه‌های نظامی!

«باز هم دوست و دشمن را شوکه خواهیم کرد»/ جای خالی اهالی قلم و هنر در حماسه‌های نظامی!
2023-08-07T15:57:38+03:30
بعد از پایان دیدار خودم را به امیر ایرانی می‌رسانم و می‌گویم بعد از این مأموریت چه برنامه‌ای دارید؟ مختصر جواب می‌دهد: «انشاالله دوستان و دشمنان را مثل مأمور...

ماجرای شلغم‌های یک نماینده در توئیتر

ماجرای شلغم‌های یک نماینده در توئیتر
2023-08-01T14:43:59+03:30
روزنامه «جوان» در گزارشی به ماجرای جر و بحث اخیر نماینده مردم تربت‌جام در مجلس با کاربران توئیتری پرداخت.

سرنوشت عاشورایی دخترک ۱۱ماهه در روستایی مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم در مسیر شهر جان داد!»

سرنوشت عاشورایی دخترک ۱۱ماهه در روستایی مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم در مسیر شهر جان داد!»
2023-07-29T00:24:02+03:30
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و ...

سرنوشت عاشورایی دخترک ۱۱ ماهه در روستایی مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم در مسیر شهر جان داد!»

سرنوشت عاشورایی دخترک ۱۱ ماهه در روستایی مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم در مسیر شهر جان داد!»
2023-07-26T10:37:22+03:30
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و ...

سرنوشت دخترک ۱۱ماهه در روستای مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم جان داد!»

سرنوشت دخترک ۱۱ماهه در روستای مرزی/ «نارگل روی دست‌هایم جان داد!»
2023-07-26T09:43:56+03:30
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و ...

دو هزار بیلبورد متحرک عاشورایی در شهر/ ۱۲ سال خط‌نویسی روی خط عاشقی!

دو هزار بیلبورد متحرک عاشورایی در شهر/ ۱۲ سال خط‌نویسی روی خط عاشقی!
2023-07-23T11:03:54+03:30
«مجید دستانی» از 12سال ماشین‌نویسی در محرم می‌گوید که با رفقایش، خودروها را با خط خوش مزین به نام اباعبدالله(ع) می‌کنند،خودروهایی که تا مدت‌ها مثل بیلبوردهای...

وام‌های راحت‌الحلقوم و ضمانت‌های ضربدری!

وام‌های راحت‌الحلقوم و ضمانت‌های ضربدری!
2023-07-20T12:18:55+03:30
روزنامه «همشهری» در گزارشی به تبلیغات اخیر برخی شرکت‌ها برای اعطای وام بدون ضامن پرداخت و ابعاد غیرقانونی بودن آن را شفاف کرد، این گزارش همچنین توضیحاتی دربا...

عاقبت بخیری یک پمپ بنزین! 

عاقبت بخیری یک پمپ بنزین! 
2023-07-20T11:38:56+03:30
خودرو را پارک کردم و به محل گودبرداری برگشتم و پرسیدم اینجا قبلاً پمپ بنزین نبود؟ جوابشان حافظه تصویری‌ام را تأیید کرد: «پمپ بنزین بود! دیگر نیست؛ حالا قرار ...

تماشای گذر عمر در سایه ایستگاه صلواتی/ چای همان چای و بیرق همان بیرق!

تماشای گذر عمر در سایه ایستگاه صلواتی/ چای همان چای و بیرق همان بیرق!
2023-07-19T13:19:04+03:30
می‌گویند نوشیدن چای داغ در لیوان‌های پلاستیکی احتمال ابتلاء به سرطان را افزایش می‌دهد؛ اعتراضی نیست! فقط ای کاش طعم چای بعد از روضه را عوض نکند. کافی است چای...

بازندگان کنکور!

بازندگان کنکور!
2023-07-16T13:07:00+03:30
روزنامه «جام جم» در گزارشی به تاثیر شرایط جغرافیایی و شکاف طبقات اجتماعی بر قبولی رشته‌های دانشگاهی در دهک‌های مختلف جامعه پرداخته و از دهک‌های ضعیف به عنوان...

جایی برای درمان درد دیدن!/ چشم‌ها؛ قدردان دست‌های روشنایی‌بخش

جایی برای درمان درد دیدن!/ چشم‌ها؛ قدردان دست‌های روشنایی‌بخش
2023-07-16T13:06:59+03:30
پیر و جوان ندارد، تقریباً همه باندی به چشم دارند و دستی به در و دیوار! اینجا همه درد چشم دارند؛ درد بینایی! و ضیا با تخصص خود به چشم‌ها نور روشنایی می‌بخشد، ...

چگونه دختران دهه‌هشتادی محله بانی برگزاری یک مراسم ازدواج شدند؟

چگونه دختران دهه‌هشتادی محله بانی برگزاری یک مراسم ازدواج شدند؟
2023-07-16T10:54:01+03:30
روزنامه «همشهری» به سراغ یکی از محله‌های تهران رفت که در آن دختران دهه هشتادی با برگزاری مراسم عروسی از آغاز سنین نوجوانی باعث و بانی امر خیر می‌شوند. ​​​​​​​

جهان‌شهر علوی/ غم و شادی شیعیان به هم گره خورده است

جهان‌شهر علوی/ غم و شادی شیعیان به هم گره خورده است
2023-07-11T14:22:15+03:30
تاجیک، تمام روز لحظه‌ای استراحت نکرده و در مسیر شلوغ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» خدمت کرده اما در دل حسرت می‌خورد که کاش تمام شیعیان دنیا می‌توانستند در جشن بزرگ ام...

فعلا حرف خواب و خوراک نباشد؛ بعد از مراسم همه سِرُم می‌زنیم!

فعلا حرف خواب و خوراک نباشد؛ بعد از مراسم همه سِرُم می‌زنیم!
2023-07-07T14:28:52+03:30
حرف آخر را یکی از خادمان می‌زند: «یادتان نرود؛ قرار است یکی از بزرگ‌ترین کارهای دنیا را انجام بدهیم. تا صبح شنبه کسی حرف از خواب و خوراک نزند، بعد از مراسم ه...

«چند قطره باران» بر گونه آرزوهای کوچک/ پیتزای مهربانی بدون عکس!

«چند قطره باران» بر گونه آرزوهای کوچک/ پیتزای مهربانی بدون عکس!
2023-07-06T12:22:13+03:30
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق ...

«سر بر دامن ماه»؛ روایتی از زندگی تنها همسر امام هادی (ع)

«سر بر دامن ماه»؛ روایتی از زندگی تنها همسر امام هادی (ع)
2023-07-04T14:22:10+03:30
«سر بر دامن ماه» از طریق برش کمتر دیده‌شده تاریخ یعنی زندگی امام هادی (ع)، قدم به روایت غیبت امام زمان (عج) می‌گذارد و در این میان شخصیت «بانو حُدیث» مادربزر...

«سر بر دامن ماه»؛ روایتی مدرن از زندگی تنها همسر امام هادی (ع)

«سر بر دامن ماه»؛ روایتی مدرن از زندگی تنها همسر امام هادی (ع)
2023-07-04T09:42:14+03:30
«سر بر دامن ماه» از طریق برش کمتر دیده‌شده تاریخ یعنی زندگی امام هادی (ع)، قدم به روایت غیبت امام زمان (عج) می‌گذارد و در این میان شخصیت «بانو حُدیث» مادربزر...

کارت شما مسدود است!/ زخم رفتارهای سلیقه‌ای با مهاجران

کارت شما مسدود است!/ زخم رفتارهای سلیقه‌ای با مهاجران
2023-06-28T08:48:35+03:30
اواخر خرداد هر سال با پایان مهلت کارت‌های آمایش، حساب‌ بانکی مهاجران افغانستانی برای مدتی نامعلوم مسدود می‌شود؛ اقدامی که بیش از یک دستورالعمل مدیریتی، اعمال...

عروسی که صبح ازدواجش دوید/ می‌گفتند قدت کوتاه است، برو یک رشته دیگر!

عروسی که صبح ازدواجش دوید/ می‌گفتند قدت کوتاه است، برو یک رشته دیگر!
2023-06-27T01:41:38+03:30
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدا...

عکاسان خبری، دشمن کسی نیستند!/ ثبت تاریخ از دل آتش تا قلب کرونا

عکاسان خبری، دشمن کسی نیستند!/ ثبت تاریخ از دل آتش تا قلب کرونا
2023-06-11T12:21:13+03:30
«عکاس خبری دشمن کسی نیست! باید به این آگاهی برسیم که عکاس، ثبت‌کننده تاریخ است و قرار نیست نگاه پررنگ سیاسی داشته باشد، دغدغه جدی عکاسان این است که در هر شرا...

غنی‌سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم است/همچنان با آژانس بین‌المللی انرژی تعامل داریم

غنی‌سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم است/همچنان  با آژانس بین‌المللی انرژی تعامل داریم
2023-06-11T00:00:47+03:30
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت غنی‌سازی‌های با خلوص بالا برای این صورت گرفته تا تحریم‌ها لغو شوند، هدف قانونگذار هم همین بوده که اقدام راهبردی برای ل...

چرا راه آهن رشت - آستارا کلیدی‌ترین پروژه ریلی کشور است؟

چرا راه آهن رشت  - آستارا کلیدی‌ترین پروژه ریلی کشور است؟
2023-05-18T11:13:51+03:30
کریدور شمال - جنوب یک مسیر اقتصادی مهم و استراتژیک برای ترانزیت بار میان هند، روسیه و شمال اروپا از طریق ایران است که راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفق...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)