میرنیوز

پیمان قره داغی

آخرین اخبار علمی دارای کلمه کلیدی : پیمان قره داغی

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت
2022-09-22T08:29:31+03:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

خطوط تلفن مشترکان ثابت و همراه دائمی در صورت عدم پرداخت بدهی قطع می‌شود

خطوط تلفن مشترکان ثابت و همراه دائمی در صورت عدم پرداخت بدهی قطع می‌شود
2022-07-31T16:06:18+04:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، ...

افزایش ۶ درصدی شکایات مردمی در حوزه‌ ارتباطات/ کاهش زمان پاسخگویی اپراتورها

افزایش ۶ درصدی شکایات مردمی در حوزه‌ ارتباطات/ کاهش زمان پاسخگویی اپراتورها
2022-07-05T14:04:35+04:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از افزایش ۶ درصدی شکایت در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات مردمی ۱۹۵ نسبت به ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ خبر داد.

برنامه جدید رگولاتوری برای برخورد با پیامک های مزاحم/ ایجاد باشگاه مشتریان برای دریافت مجوز از کاربر

برنامه جدید رگولاتوری برای برخورد با پیامک های مزاحم/ ایجاد باشگاه مشتریان برای دریافت مجوز از کاربر
2022-02-16T08:02:48+03:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری از برنامه جدید برای برخورد با پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی خبر داد و گفت: سرشماره های ارسال کننده پیامک موظف به ایجاد...

امکان مدیریت تماس‌های بین‌الملل برای مشترکان فراهم شد

امکان مدیریت تماس‌های بین‌الملل برای مشترکان فراهم شد
2021-12-27T15:37:45+03:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای امکان مدیریت تماس‌های بین‌الملل توسط مشترکان، کد دستوری اعلام کرد.

ثبت ۲۱ هزار شکایت از خدمات اینترنت ثابت در ۷ ماه/ اعتراض کاربران به عدم آنتن‌دهی و پوشش نامطلوب

ثبت ۲۱ هزار شکایت از خدمات اینترنت ثابت در ۷ ماه/ اعتراض کاربران به عدم آنتن‌دهی و پوشش نامطلوب
2021-11-03T15:42:30+03:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با تشریح جزئیات شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، گفت: بیش از ۲۱ هزار شکایت از سوی کاربران خدمات اینترنت ثابت در ۷ ماه ...

کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایت کاربران/ عدم تضمین کیفیت بیشترین نارضایتی از اینترنت

کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایت کاربران/ عدم تضمین کیفیت بیشترین نارضایتی از اینترنت
2021-08-07T15:49:17+04:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران خدمات ارتباطی نسبت به فروردین ماه خبر داد.

طرح رجیستری برای تبلت‌ها از دوم مرداد اجرا می‌شود

طرح رجیستری برای تبلت‌ها از دوم مرداد اجرا می‌شود
2021-07-12T16:34:43+04:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت برای تبلت‌ها از دوم مردادماه خبر داد.

طرح رجیستری برای موبایل واره‌ها از ۱۲ تیر اجرا می شود

طرح رجیستری برای موبایل واره‌ها از ۱۲ تیر اجرا می شود
2021-06-30T09:52:54+04:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای موبایل واره‌ها از دوازدهم تیرماه خبر داد.

تعداد شکایات مردمی از خدمات ارتباطی ۲ برابر شد

تعداد شکایات مردمی از خدمات ارتباطی ۲ برابر شد
2021-05-02T14:25:36+04:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش دو برابری تعداد شکایات ثبت شده از سوی کاربران خدمات ارتباطی در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) خبر داد.

کنترل مصرف آزاد اینترنت با کد دستوری ممکن شد

کنترل مصرف آزاد اینترنت با کد دستوری ممکن شد
2021-01-24T17:31:05+03:30
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: با هماهنگی و پیگیری های رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه کدهای دستوری را به منظور کنترل مصرف آزاد اینترنت...

میزان شکایات از سرویس های ارتباطی رشد ۹۲ درصدی داشت

میزان شکایات از سرویس های ارتباطی رشد ۹۲ درصدی داشت
2021-01-06T14:09:56+03:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رشد ۹۲ درصدی میزان شکایات ثبت شده از خدمات ارتباطی در ۹ ماهه سال جاری در سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ خبر داد.

کاهش راندمان مراکز تماس اپراتورهای اینترنت در دوران کرونا/ کاربران چقدر پشت خط اپراتورها می مانند

کاهش راندمان مراکز تماس اپراتورهای اینترنت در دوران کرونا/ کاربران چقدر پشت خط اپراتورها می مانند
2020-11-25T13:43:14+03:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش ۳۰ درصدی راندمان کاری مراکز تماس پاسخگویی به مشترکان اپراتورهای خدمات دهنده اینترنت در ۶ ماه اول امسال نسبت...

شکایات اتباع غیرایرانی در حوزه ICT فوری رسیدگی می شود

شکایات اتباع غیرایرانی در حوزه ICT فوری رسیدگی می شود
2020-11-14T15:32:59+03:30
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از رسیدگی فوری به شکایات اتباع غیر ایرانی در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات (سامانه ۱۹۵) خبر داد.

شرایط جدید برای رجیستری گوشی مسافری/ ۲۰ روز از زمان فعالسازی سیم کارت باید بگذرد

شرایط جدید برای رجیستری گوشی مسافری/ ۲۰ روز از زمان فعالسازی سیم کارت باید بگذرد
2020-09-06T16:49:12+04:30
مدیر کل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم کارتی امکان پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان ...

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با کددستوری ممکن شد

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با کددستوری ممکن شد
2020-08-09T13:50:55+04:30
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲۰۲۰* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند.

هشدار رگولاتوری درباره سوءاستفاده از اطلاعات هویتی مسافران

هشدار رگولاتوری درباره سوءاستفاده از اطلاعات هویتی مسافران
2020-08-04T14:37:31+04:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به سوءاستفاده از اطلاعات هویتی افرادی که از سفر خارجی به کشور بازگشته اند، هشدار داد.

امکان غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد فراهم شد

امکان غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد فراهم شد
2020-07-21T15:11:17+04:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امکان غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد توسط مشترکان تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری مختص هر اپراتور، خبر داد.

کد دستوری ۸۰۱۰ برای پیگیری شکایت های حوزه ICT راه اندازی شد

کد دستوری ۸۰۱۰ برای پیگیری شکایت های حوزه ICT راه اندازی شد
2020-07-01T13:27:49+04:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کد دستوری #۸۰۱۰* را برای پیگیری کاربران از شکایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی کرد.

شکایات از خدمات ارزش افزوده موبایل ۷۳ درصد کاهش یافت

شکایات از خدمات ارزش افزوده موبایل ۷۳ درصد کاهش یافت
2020-06-24T11:14:43+04:30
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در سه ماه نخست سال ۹۹ نسبت به همین بازه زمانی در سال ۹۸ شاهد کاهش ۷۳ درصدی شکایات مشترکان از خدمات ارزش ا...

تیم بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت تشکیل شد

تیم بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت تشکیل شد
2020-04-28T14:23:20+04:30
در پی اعتراض کاربران به تخلف اپراتورها در عدم تطبیق سرعت فروخته شده و حجم خریداری شده اینترنت مشترکان، تیم ویژه بررسی شکایت در رگولاتوری تشکیل شد.

افزایش ۱۳۳ درصدی تعداد شکایات از خدمات ارتباطی

افزایش ۱۳۳ درصدی تعداد شکایات از خدمات ارتباطی
2020-04-20T13:06:49+04:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ۱۳۳ درصدی تعداد درخواست و شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ (سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات خدمات ارتباطی)...

الزام اپراتورها به اطلاع‌رسانی کارکرد سرویس ارزش افزوده مشترکان

الزام اپراتورها به اطلاع‌رسانی کارکرد سرویس ارزش افزوده مشترکان
2020-01-27T16:01:36+03:30
با الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه مکلف شده‌اند اطلاعات کارکرد سرویسهای ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره‌ای در قالب پی...

۱۴ هزار و ۲۸۹ سیم‌کارت تبلیغاتی مزاحم مسدود شد

۱۴ هزار و ۲۸۹ سیم‌کارت تبلیغاتی مزاحم مسدود شد
2020-01-14T09:55:11+03:30
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری ا...

سهم اپراتورهای موبایل از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم مشخص شد

سهم اپراتورهای موبایل از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم مشخص شد
2020-01-13T15:21:50+03:30
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سهم اپراتورهای تلفن همراه از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم را منتشر و اعلام کرد: اپراتورها در فرایند احراز هویت برای واگذاری...

ثبت ۸۴ هزار شکایت از خدمات ارتباطی/ بیشترین نارضایتی از اینترنت

ثبت ۸۴ هزار شکایت از خدمات ارتباطی/ بیشترین نارضایتی از اینترنت
2020-01-08T15:41:57+03:30
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از ثبت ۸۴ هزار شکایت از خدمات ارتباطی در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: بیشترین نارضایتی مربوط به سرویس اینترنت ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)