میرنیوز

بازیگران پُرکار فجر۴۲

 بازیگران پُرکار فجر۴۲ 2024-01-23T11:48:21+03:30

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته، ستاره‌ها و بازیگران مختلفی به جشنواره فجر راه پیدا کردند و البته جای بعضی ستاره‌ها نیز خالی است، اما از میان چهره‌های حاضر در چهل‌ودومین دوره جشنواره، نام بعضی هنرمندان در ترکیب بازیگران دو فیلم دیده می‌شود. بعضی از آن‌ها با دو فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور دارند و بعضی از آن‌ها با دو فیلم در بخش مسابقه جشنواره و بخش نگاه نو دیده می‌شوند. سهم بازیگران مرد از رقابت جشنواره فجر زیاد است و تنها سه بازیگر زن با دو فیلم به جشنواره چهل‌ودوم می‌آیند. 

امیرحسین آرمان

فیلم «آسمان غرب» ساخته محمد عسگری و «بهشت تبهکاران» اثر مسعود جعفری جوزانی، دو اثری هستند که امیرحسین آرمان به واسطه آن‌ها در بخش اصلی جشنواره فجر دیده می‌شود. ساخته عسگری در ژانر دفاع مقدس تولید شده و آرمان نقش شهید یک شخصیت واقعی مانند حسین ادیبان را در آن ایفا کرده است. «بهشت تبهکاران» تاریخی‌ است و گفته می‌شود آرمان در این فیلم نیز نقش یک شخصیت واقعی را برعهده داشته است.

پژمان بازغی

بازیگر پرکاری که این روزها همزمان در سینما و تلویزیون حضور دارد، با دو فیلم «بهشت تبهکاران» و «تابستان همان سال» ساخته محمود کلاری راهی جشنواره فجر می‌شود. پژمان بازغی یکی از بازیگران اصلی فیلم جعفری‌جوزانی است و در ساخته کلاری هم ایفای نقش کرده است. با توجه به فضای این فیلم‌ها، پیش‌بینی می‌شود که بازغی با دو نقش متفاوت دیده خواهد شد.

هومن برق‌نورد

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهل‌ویکمین دوره جشنواره، امسال با دو فیلم «بهشت تبهکاران» و «آپاراتچی» در جشنواره فجر حاضر است. «بهشت تبهکاران» فضایی تاریخی و سیاسی دارد و فیلم «آپاراتچی» درباره علاقه یک نقاش ساختمان به سینما، در اوایل دهه 60 می‌گذرد. این فیلم در بخش نگاه نو نمایش داده می‌شود.

بهنام تشکر

بهنام تشکر طی سال‌های اخیر در سینما و جشنواره فجر غایب بوده، اما امسال با ایفای نقش «پرویز خان» اثر علی ثقفی و «آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر، به سینما بازگشته و حضور پررنگی در جشنواره دارد. «پرویز خان» برشی از زندگی حرفه‌ای پرویز دهداری سرمربی تیم ملی در سال 65 را به تصویر می‌کشد و در ژانر ورزشی تولید شده است، اما «آپاراتچی» فضای متفاوتی دارد.

پژمان جمشیدی

ستاره پرکار سینما امسال با دو فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» اثر سروش صحت و «بی‌بدن» ساخته مرتضی حسینعلی‌زاده به جشنواره فجر می‌آید. احتمالا فیلم صحت کمدی است، اما فیلم جنایی «بی‌بدن» که در بخش نگاه نو حاضر است، بار دیگر چالش ایفای نقش غیرکمدی را پیش روی جمشیدی گذاشته است. جمشیدی سال گذشته با فیلم جدی «یادگار جنوب» در جشنواره حاضر بود.

عباس جمشیدی‌فر

برخلاف بازیگرانی که نام برده‌ایم، عباس جمشیدی‌فر با سه فیلم به جشنواره فجر می‌آید. او با «تمساح خونی» اثر جواد عزتی و «شه‌سوار» ساخته حسین نمازی در بخش سودای سیمرغ و «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز در بخش نگاه نو حضور دارد. با توجه به تصاویر و اخبار، پیش‌بینی می‌شود «شه‌سوار» و «باغ کیانوش» فضای شیرینی داشته باشند و کنجکاوی‌ها بیشتر به فیلم «تمساح خونی» و همکاری جمشیدی‌فر با عزتی در مقام کارگردان، برمی‌گردد.

شهرام حقیقت‌دوست

شهرام حقیقت‌دوست پس از فیلم توقیف‌شده «قاتل و وحشی» به نمایش خانگی کوچ کرد، اما امسال به سینما بازگشت و جلوی دوربین دو فیلم «قلب رَقه» ساخته خیرا... تقیانی‌پور و «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز رفت. این فیلم‌ها به ترتیب در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو حضور دارند و حقیقت‌دوست با «قلب رقه» می‌تواند به جمع رقیبان برای کسب سیمرغ راه پیدا کند. «قلب رقه» درباره تحولات سال‌های اخیر سوریه است، اما قصه «باغ کیانوش» در دوران جنگ تحمیلی می‌گذرد و با محوریت نوجوانان روایت می‌شود.

الناز حبیبی

جزو معدود بازیگران زن پرکار در چهل‌ودومین دوره جشنواره فجر است و پس از دو دوره غیبت در این رقابت، بازمی‌گردد. الناز حبیبی با «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی و «شه‌سوار» اثر حسین نمازی در جمع رقبای بخش اصلی جشنواره حاضر است. این بازیگر در «شه‌سوار» به همراه مهرداد صدیقیان، نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند، اما در «تمساح خونی» حضور کمرنگ‌تری داشته است.

بهزاد خلج

به تازگی با سریال‌های «آقای قاضی»، «پوست شیر» و «حیثیت گمشده»، حضور موفقی در تلویزیون و نمایش خانگی داشته و به چهره مشهوری تبدیل شده است. بهزاد خلج پس از موفقیت‌های سریالی خود، امسال با «تمساح خونی» و «مجنون» ساخته مهدی شامحمدی در بخش سودای سیمرغ حاضر است. این دو فیلم ژانرهای متفاوتی دارند، بنابراین انتظار است خلج با دو نقش متفاوت دیده شود.

آرمین رحیمیان

یکی از ستاره‌های «شبی که ماه کامل شد»، آرمین رحیمیان بود که با درخشش در نقش «عبدالمالک ریگی» حضور موفقی در جشنواره سی‌وهفتم داشت و به مخاطبان معرفی شد. این بازیگر پس از فیلم آبیار، موفقیت تازه‌ای به دست نیاورد و حالا امسال با فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» اثر محمد عسگری و «نپتون» ساخته محمدابراهیم غفاریان در راه جشنواره فجر است. آرمین رحیمیان در فیلم «نپتون» نقش اصلی را ایفا کرده است.

محمدرضا شریفی‌نیا

امسال محمدرضا شریفی‌نیا در مقام تهیه‌کننده و بازیگر دو فیلم به جشنواره فجر می‌آید. او با «قلب رقه» کاری از خیرا... تقیانی‌پور و «معجزه پروین» ساخته محمدرضا ورزی در بخش سودای سیمرغ دیده می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم موضوع «قلب رقه» مربوط به داعش و تحولات سوریه است، اما «معجزه پروین» به تهیه‌کنندگی شریفی‌نیا در فضایی کاملا متفاوت نسبت به ساخته تقیانی‌پور، درباره زندگی پروین اعتصامی  است.

گلاره عباسی

«آغوش باز» ساخته بهروز شعیبی و «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی حسینعلی‌زاده دو فیلمی هستند که گلاره عباسی به واسطه آن‌ها در بخش اصلی جشنواره و نگاه نو، حاضر می‌شود. فیلم شعیبی عاشقانه است و «بی‌بدن» به یک پرونده جنایی واقعی می‌پردازد، بنابراین عباسی با دو فیلم متفاوت در جشنواره چهل‌ودوم دیده خواهد شد. این بازیگر آخرین‌بار سال 99 برای  «ابلق»   جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را کسب کرد.

شبنم قربانی

شبنم قربانی با فیلم «تمساح خونی» و فیلم دفاع مقدسی «مجنون» در راه چهل‌ودومین جشنواره فجر است و در جمع رقبای بخش مسابقه حضور دارد. او جزو نقش‌های اصلی این فیلم‌ها نیست. شبنم قربانی سال 1400 با «مرد بازنده» در جشنواره فجر حاضر بود، اما با این فیلم موفقیتی به دست نیاورد. این بازیگر با سریال «ملکه گدایان» شناخته شد و امسال با «عشق کوفی» در قاب تلویزیون دیده شد.

حسام منظور

علاوه بر امیرحسین آرمان، حسام منظور نیز با دو فیلم تاریخی و دفاع مقدسی «بهشت تبهکاران» و «مجنون» به جشنواره چهل‌ودوم می‌آید. با توجه به ژانر این فیلم‌ها، منظور امسال با دو نقش متنوع در جشنواره فجر مورد توجه قرار می‌گیرد. حسام منظور پس از این‌که با سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید، در فیلم‌«مست عشق»، «طلاخون» و «شماره 10» ایفای نقش کرد و سال گذشته با «شمار 10» در جشنواره حاضر بود. او امسال دومین حضور جدی در جشنواره فجر را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید

منبع:‌خراسان

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه

 از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه
2024-04-14T11:46:51+03:30
صهیونیست ها تا چندی قبل از پیروزی قریب الوقوع و برگزاری جشن در نوار غزه خبر می دانند اما حالا پرده ها کنار رفته و مشخص شده رزمندگان مقاومت بخش های زیادی از ...

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه
2024-04-14T11:46:50+03:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه منتشر می‌شود.

چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان

 چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان
2024-04-14T11:46:49+03:30
اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشرکرده که نشان می‌دهد درآمد دولت از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خانه‌های لوکس در سال ۱۴۰۲رقمی کمتر از۴۶ میلیارد تو...

۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند

 ۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند
2024-04-14T11:46:48+03:30
۱۶ مهر ۱۳۵۸ در حالی که تنها هفت ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت، یک اتفاق خاص باعث شد تا پای صیاد شیرازی به مناطق عملیاتی کردستان باز شود. در آن روز خبر رسید ک...

لزوم هدایت نقدینگی به تولید

 لزوم هدایت نقدینگی به تولید
2024-04-14T11:46:47+03:30
کارشناسان و فعالان حوزه خو‌درو بر این باورند که تعلل در واردات خودرو، جهش قیمتی را در بازار پدیدار کرده و بار دیگر موجب آشفتگی بازار خودرو شده است.

تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است

 تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است
2024-04-14T11:46:46+03:30
تأکیدهای صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت و جهش تولید، تمرکز بر تولید دانش‌بنیان و میدان دادن به مردم و بخش خصوصی واقعی نشان از این واقعیت دارد که تولید،...

نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!

 نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!
2024-04-14T11:46:46+03:30
۹۰ درصد از خدمات دندانپزشکی در بخش خصوصی ارائه می‌شود و هزینه‌های سرسام‌آور آن موجب می‌شود حتی طبقات متوسط هم برای انجام این خدمات وام بگیرند.

کلید امیدآفرینی

 کلید امیدآفرینی
2024-04-14T11:46:45+03:30
هشدار رهبر معظم انقلاب در باره وحدت کلمه را باید جدی گرفت. آن هم در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیازمند است. دشمن صهیونیستی به خود اجازه داده ...

لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است

 لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است
2024-04-14T11:46:44+03:30
عضو شورای مرکزی کارگزاران می‌گوید: شرایط اقتصادی ایران را بهتر از چیزی که در رسانه‌های منتقد دولت مطرح می‌کنند، می‌بینم. هیچ حوزه‌ای در اقتصاد ایران وج...

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!

 هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!
2024-04-14T11:46:43+03:30
در سالهای اخیر شاخصی بنام H-index جهت ارزشیابی عملکرد اساتید دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولین وزارت علوم و بهداشت قرار گرفته که باعث ایجاد فضای رقابتی بین اساتی...

تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب

 تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
2024-04-14T11:46:42+03:30
در محافل خصوصی اصلاح طلبان گفته می شود خوب است، محسن هاشمی یا اسحاق جهانگیری کاندیدا جریان اصلاح طلب باشند اما هنوز تصمیم قطعی یا رسمی اتخاذ نشده است!

همصدایی تحلیلگران از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه!

 همصدایی تحلیلگران از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه!
2024-04-14T11:46:42+03:30
عقب‌نشینی ارتش، شلیک موشک از غزه و کوچ مردم، نشان می‌دهد که صحبت‌های مسئولان از دستاوردهای نظامی و سیاسی خلاف چیزی است که شهروندان (اشغالگران) اسرائیلی می‌ب...

اذعان خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله ایران به اسراییل

 اذعان خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله ایران به اسراییل
2024-04-14T11:46:41+03:30
خبرنگار بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله امشب ایران به رژیم صهیونیستی اذعان کرد و گفت: گنبد آهنین توانایی این نبرد را ندارد!

توطئه تحریک هیجانی در مسیر قطبیدگی

 توطئه تحریک هیجانی در مسیر قطبیدگی
2024-04-14T11:46:41+03:30
در هر عرصه‌ای از سیاست گرفته تا رسانه، کنشگرانی حاضرند که سهمی از قدرت اجرایی و توجه عمومی دارند. کنشگران هر عرصه معمولا در مسائل مختلف به اظهار نظر پرداخته...

ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه

 ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
2024-04-14T11:46:40+03:30
وقتی حزب رستاخیز شکل گرفت، رژیم افراد مختلف اعم از کاسب، دانش آموز و دانشجو، کارمند و کارگر را به زور به عضویت این حزب در می آورد. آن زمان مهدی دانش آموز بود.

دست مردم را باز بگذارید تا گره مسکن را بگشایند

 دست مردم را باز بگذارید تا گره مسکن را بگشایند
2024-04-14T11:46:40+03:30
مهم‌ترین اقدام دولت در جهت مشارکت مردم در راستای جهش تولید مسکن، تمرکز بر تأمین زمین و الزام شبکه بانکی جهت ارائه تسهیلات ساخت مسکن است تا مردم را برای مشار...

استقلال بدون مشتری روی دست دولت!

 استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
2024-04-14T11:46:39+03:30
۱۰ روز تا پایان زمان تعیین شده از سوی ای‌اف‌سی برای تعیین تکلیف مالکیت و موضوعات مالیاتی دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر باقی نمانده اما هنوز هیچ اقدام عملی...

مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید

 مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
2024-04-14T11:46:38+03:30
پس از گذشت یک دهه از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مقام معظم رهبری اشارات دقیقی به ظرفیت‌های مردمی داشتند که کمتر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته و در نه...

تحویل خودرو بعد از تحویل سال

 تحویل خودرو بعد از تحویل سال
2024-02-21T11:07:41+03:30
با گذشت یک سال از زمان ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه، خودروسازان به مشتریان اعلام می‌کنند که به جای خودروی ثبت‌نامی، خودروی دیگری تحویل...

تقریظ رهبری کتابم را نجات داد

 تقریظ رهبری کتابم را نجات داد
2024-02-21T11:07:40+03:30
گلعلی بابایی به‌عنوان یکی از پرکارترین و موثرترین چهره‌های ادبیات پایداری و مقاومت شناخته می‌شود. او و رفیق ــ همکارش حسین بهزاد،پدیدآورندگان مجموعه ۱۰جلدی ...

بابک زنجانی و درس‌های ۱۰ گانه تحریم

 بابک زنجانی و درس‌های ۱۰ گانه تحریم
2024-02-21T11:07:40+03:30
یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های مفاسد اقتصادی در ایران به روزهای پایانی خود رسیده و طبق اطلاعیه قوه قضائیه محموله‌ای معادل بدهی‌های ارزی بابک زنجانی در چند مرحل...

روزگار پررونق خـــــرافه!

 روزگار پررونق خـــــرافه!
2024-02-20T15:54:51+03:30
آخرین آمار وزارت بهداشت مربوط به سال ۹۳ است که نشان می‌دهد، حدود ۱۰ درصد از جمعیت کشور یعنی هشت میلیون نفر، دست‌کم سالانه یک‌بار سراغ خرافاتی مثل فالگیری و ...

جراحم و دلم جای دیگر است!

 جراحم و دلم جای دیگر است!
2024-02-20T15:54:51+03:30
برخی چشم‌پزشکان، متقاضیان را به‌صورت گروهی به اتاق عمل می‌برند و آنها را به‌دست تکنیسین‌هایی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه عمل جراحی ندارند، می‌سپارند که...

قاضی جوان: متهم را به اجاره‌خانه برای نیازمندان محکوم کردم

 قاضی جوان: متهم را به اجاره‌خانه برای نیازمندان محکوم کردم
2024-02-20T15:54:50+03:30
میثم حسین‌پور، قاضی جوانی که به دلیل صدور احکام نوآورانه جایگزین حبس شناخته شده است معتقد است در پرونده‌هایی که جرائم کم‌اهمیت صورت گرفته، می‌توان به جای حب...

سلبریتی‌زدگی آگهی‌های‌تلویزیونی

 سلبریتی‌زدگی آگهی‌های‌تلویزیونی
2024-02-20T15:54:49+03:30
دنیای تبلیغات یعنی دنیای فروش و طبیعتا تولیدکننده برای نمایش بهتر و فروش محصولاتش از هر روشی استفاده می‌کند. یکی از این روش‌های نمایش محصولات و تبلیغات استف...

وکلای سریال‌های نمایش خانگی مجرم‌اند!

 وکلای سریال‌های نمایش خانگی مجرم‌اند!
2024-02-20T15:54:47+03:30
در جامعه‌ای که شأن وکیل از سوی برنامه‌سازان که مخاطب آن‌ها عموم مردم یک جامعه هستند، رعایت نشود، باعث می‌شود افکار عمومی و اذهان جامعه، نسبت به «نهاد و...

۴۰ هزار نفر هم کارمند دولت، هم فعال بخش خصوصی

 ۴۰ هزار نفر هم کارمند دولت، هم فعال بخش خصوصی
2024-02-20T15:54:47+03:30
براساس داده‌های استخراج‌شده از سامانه اتاق اصناف، نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کارمندان دولتی صاحب پروانه کسب‌وکار فعال هستند. مشاوره املاک، خرده‌فروشی خواروبار،...

نماهنگ | انتخابات؛ راه درست

 نماهنگ | انتخابات؛ راه درست
2024-02-20T15:54:46+03:30
بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات ۱۴۰۲ از توصیه به همه مردم برای مشارکت تا برطرف شدن مشکلات با انتخابات را در ویدئوی پیش‌رو مشاهده کنید.

سیاه‌نمایی، بازی در پازل دشمن

 سیاه‌نمایی، بازی در پازل دشمن
2024-02-20T12:21:22+03:30
سیاه‌نمایی، بزرگ‌نمایی مشکلات، تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت‌های دولت‌ها، توطئه‌های تفرقه‌افکنانه، تبعیضات قومی و منطقه‌ای، افتادن در جنگ قدرت، تخ...

انتخابات و عزت بین‌المللی

 انتخابات و عزت بین‌المللی
2024-02-20T12:21:22+03:30
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب همبستگی ملی، قدرت و استحکام ایران به‌خصوص در عرصه سیاست خارجی شده و اتکای نظام به آرا و حمایت مردم با حضور در انتخابات،...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)