میرنیوز

سلبریتی‌زدگی آگهی‌های‌تلویزیونی

 سلبریتی‌زدگی آگهی‌های‌تلویزیونی 2024-02-20T15:54:49+03:30

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، این روزها اگر سر و کارتان با آگهی تلویزیونی بیفتد، متوجه حضور پر شمار سلبریتی و چهره‌های معروف در این نوع تبلیغات خواهید شد؛ طوری‌که به نظر می‌رسد حضور همزمان چهره‌های معروف در آگهی‌های مختلف تلویزیونی، بیش از هر زمان دیگری باشد. از تبلیغ یک برند موتور با حضور «مهدی طارمی» بگیرید تا روغن خوراکی با گریم‌های متفاوت «احمد مهران‌فر» و حتی حضور بازیکن تیم‌ملی پرتغال یعنی «لوئیس فیگو» در یک آگهی تلویزیونی برای تبلیغ مواد شوینده یک شرکت بهداشتی. نکته قابل تامل این است که گره خوردن سلبریتی‌ها به مقوله رسانه و مصرف، چالشی جدی است که می‌تواند بر روی عرضه و تقاضای یک محصول تاثیر گذاشته و حتی به موضوعی فرهنگی تبدیل شود. این‌که ورزشکاران، بازیگران، هنرمندان و ... در کانون توجه باشند، طبیعی است اما حضورشان در یک آگهی تلویزیونی، می‌تواند آسیب‌های قابل‌تاملی هم داشته باشد. به‌خصوص این شکل از تبلیغات که در کشور ما رایج است. در خیلی از کشورها یک کفش با پرداخت مبلغی اسپانسر یک ورزشکار می‌شود، ورزشکار هم با پوشیدن آن برند سفیرش می‌شود و هر دو تعهدات متقابلی در قبال هم دارند. یا یک بازیگر سفیر عطر می‌شود.

در بیشتر این نوع تبلیغات اول این‌که کالا یا خدماتی که سلبریتی تبلیغ می‌کند مرتبط با حرفه‌اش است، دوم این‌که در طول قرارداد آن سلبریتی حق تبلیغ برای کفش یا عطر برند دیگری را ندارد و سوم این‌که هر دو طرف برای این‌که از این تعامل آسیب نبینند وظایفی شامل کیفیت کار یا نوع رفتار برای هم مشخص می‌کنند.هزینه و عدد قرارداد هم رسمی و مشمول مالیات است. اما در کشور ما یک ورزشکار همزمان تبلیغ یک برند بزرگ را می‌کند، شب بعد در یک دندان‌پزشکی است و بعد به یک کتونی فروشی می‌رود و در نهایت هم از جایی مثل کوروش کمپانی سر درمی‌آورد. در این پرونده به بهانه فراگیر شدن تبلیغات برندها توسط چهره‌ها و حضورشان در تبلیغات تلویزیونی مروری بر مصادیق این موضوع خواهیم داشت و در ادامه هم یک روان‌شناس از آگاهی‌هایی می‌گوید که مردم درباره تماشای چنین آگهی‌هایی باید داشته باشند.

تبلیغ روغن با گریم‌های مختلف

چه کسی؟ احمد مهران‌فر

این بازیگر که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در نقش فراموش‌نشدنی «ارسطو» در سریال پایتخت است، تبلیغی برای یک برند روغن را روی آنتن تلویزیون دارد. او در ابتدای این تبلیغ می‌گوید که: «کی پشت این دستور غذاست؟» و با گریم‌های مختلف و جذاب، به این سوال با تبلیغ یک برند روغن پخت‌و‌پز و سرخ‌کردنی پاسخ می‌دهد. این اتفاق یادآور سریال «آکتور» هم هست که مهران‌فر در آن گریم‌های مختلف داشت. البته اگر یادتان باشد، او پیش از این هم در یک تیزر تبلیغاتی بازی کرده بود. در آن آگهی تلویزیونی، مهران‌فر به‌همراه محسن تنابنده در حالی یک اپلیکیشن را تبلیغ می‌کردند که در جلد ارسطو و نقی رفته بودند. نتیجه به دست آمده، به واسطه محبوبیت سریال «پایتخت» مورد توجه بخشی از مخاطبان قرار گرفت.

ستاره فراموش‌نشدنی فوتبال جهان و یک شوینده

چه کسی؟ لوئیس فیگو

این روزها شاهد حضور «لوئیس فیگو» ستاره فراموش نشدنی فوتبال جهان که بازی‌هایش در بارسلونا، رئال مادرید و البته اینتر هرگز از یادمان نمی‌رود، در آگهی تلویزیونی یک برند تازه تاسیس مواد شوینده هستیم. حضور او در تهران برای ضبط این تبلیغ، سرو صدای زیادی به پا کرد و شایعاتی مبنی بر احتمال سرمربیگری او در یکی از تیم‌های لیگ‌برتر یا استعدادیابی در فوتبال ایران در همان زمان مطرح شد. این سومین سفر لوئیس فیگو به ایران بود که خیلی‌ها، او را با خطای وحشتناک حسین کعبی به یاد می‌آورند.

تبلیغ یک اپلیکیشن مالی توسط عروسک محبوب

چه کسی؟  جناب‌خان

شهرت اصلی این عروسک به «خندوانه» برمی‌گردد که حضورش در شبکه نسیم باعث رونق بیشتر این برنامه شد و توجهات زیادی را با شوخی‌های به‌موقع و جذابش، جلب کرد. با تعطیلی «خندوانه» خیلی‌ها دلتنگ جناب‌خان بودند تا این‌که همزمان با برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، پای او هم به آگهی‌های بازرگانی تلویزیون برای تبلیغ یک اپلیکیشن مالی باز شد. این تبلیغ، ابتدا به ساکن و فارغ از هرگونه نکته فرامتن، جذاب است و از موسیقی، شوخی و رنگ و لعاب به اندازه کافی بهره برده است. به یاد نداریم تا قبل از این، شخصیت‌های محبوب عروسکی مورد استفاده آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی قرار گرفته باشند.

حاشیه‌های موتورسواری مهاجم تیم‌ملی

چه کسی؟  مهدی طارمی

مهاجم تیم‌ملی فوتبال کشورمان در یک آگهی تلویزیونی، سوار بر موتور شده و حس‌و‌حال خوب استفاده از یک برند خاص موتور را به تصویر می‌کشد. نکته جنجالی این تبلیغ، مرخصی گرفتن او قبل از اعزام به قطر برای حضور در این پروژه تبلیغاتی بود که البته نبی، سرپرست تیم‌ملی در همان زمان مدعی شد طارمی به‌ تازگی پدر شده و برای کارهای ثبت احوال فرزندش راهی تهران شده است؛ موضوعی که بلافاصله از سوی این ستاره تیم‌ملی تکذیب شد. گفته شده که «مهدی طارمی» از این پروژه تبلیغاتی چیزی حدود 10 میلیارد تومان درآمد داشته و قرار است به مدت یک سال سفیر تبلیغاتی این برند باشد.

سیاوش با ابزارهای هیجان‌انگیز

چه کسی؟  میلاد کی‌مرام

میلاد کی‌مرام تا قبل از این که در یک آگهی تلویزیونی حاضر شود، با یک برند پوشاک و یک برند طراحی ساعت همکاری داشته و همین تجارب توانایی او را در اجرای تیزرهای تبلیغاتی افزوده است. حالا او با یکی از برندهای ابزار آلات برای تبلیغات همکاری می‌کند. در این تیزر تبلیغاتی از جلوه‌های ویژه و فیلم‌برداری به خوبی استفاده شده است و کی‌مرام هم نقش خوبی را اجرا کرده چراکه این نقش با بازی او در سریال سیاوش که همزمان با شروع انتشار این تیزر در حال پخش بود، همخوانی داشت.

در لباس فیلم‌های علمی‌-تخیلی

چه کسی؟  بهرام رادان

یکی از جدیدترین این مدل آگهی‌ها، مربوط به یک شرکت لوازم خانگی است که از بهرام رادان، بازیگر مطرح سینمای کشورمان به عنوان سفیر خود استفاده کرده است. رادان در این تبلیغ، انگار به فضا رفته و بعد از نبرد با یک آدم فضایی، از کیفیت محصولات این شرکت می‌گوید و از ببیندگانش می خواهد که با خرید محصولات آن شرکت، آینده را امروز تجربه کنند.

سرخابی‌ها در صف خرید محصولات یک شرکت بهداشتی

چه کسی؟  سیدجلال حسینی و سیدحسین حسینی

یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس که در سال‌های اخیر با این تیم، جام‌های بسیاری را در لیگ‌برتر بالای سر برد و فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد، وارد کارزار تبلیغات شده و تصویرش در چند بیلبورد شهری هم دیده شده است. او قراردادی با یکی از شرکت‌های بهداشتی بسته و در تبلیغات محصولات‌شان که از تلویزیون پخش می‌شود، حضور دارد. نکته جالب این است که سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال هم که در آخرین قهرمانی این تیم نقش بسیار پررنگی داشت و الان هم درون دروازه این تیم تهرانی به یک سنگربان مطمئن تبدیل شده، همزمان در این آگهی تلویزیونی حضور دارد. به نظر می‌رسد که این اولین آگهی تلویزیونی باشد که دو بازیکن از سرخابی‌های پایتخت، به صورت همزمان در آن حضور دارند.

قیافه متعجب از کیفیت و قیمت

چه کسی؟ پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی که هم شهرت یک فوتبالیست را به دوش می‌کشد و هم شهرت بازیگری، در سال‌های اخیر وارد عرصه تبلیغات تلویزیونی برای یک برند فرش شده است. او که سال گذشته برنده دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره فیلم فجر شد، تصاویرش علاوه بر آگهی‌های تلویزیونی بر روی بیلبوردهای تبلیغ یک برند فرش که معمولا به‌خاطر کیفیت و قیمت‌هایش، تعجب کرده است هم دیده می‌شود. او در این تبلیغات وعده خریدی با خیال راحت از یک مجموعه فروش فرش را می‌دهد که البته از چاشنی طنز هم در آن بهره برده است. یکی دیگر از بازیگرهایی که برای یک برند فرش در آگهی‌های تلویزیونی شرکت کرده است، سام درخشانی بود که در حال حاضر، این آگهی پخش نمی‌شود.

حضور در استخر با لباس کامل!

چه کسی؟  امیرحسین رستمی

حضور این بازیگر در آگهی‌های تلویزیونی یک مجموعه آبی و تفریحی، از قرعه کشی برای 5 خودرو تا معرفی جاذبه‌های آن، چند سالی است که روی آنتن می‌رود. در یکی از این تبلیغات که شوخی‌های زیادی هم با در آن شبکه‌های اجتماعی شد، رستمی کاملا داخل استخر رفته و در حالی‌که به معرفی امکانات این پارک آبی می‌پردازد، لباسی سرتاسری بر تن دارد! این تیزر تبلیغاتی بار دیگر یاد و خاطره سریال لیسانسه‌ها را زنده کرد. در فصل دوم سریال سکانسی بود که شخصیت‌ها(حبیب، مازیار و مسعود) با لباس رسمی وارد استخر شدند. جالب آن‌که خود امیرحسین رستمی(مسعود) هم در این سکانس حضور داشت.

فقط یک ایرانی می‌دونه...

چه کسی؟ محسن کیایی

محسن کیایی، بازیگر محبوبی که با اجرای قابل قبول مسابقه «صداتو» و حضور در سریال همگناه در شبکه نمایش خانگی، فیلم سینمایی دینامیت و ... به محبوبیت بیشتری رسید، در تبلیغ یک شرکت لوازم خانگی ایرانی حضور دارد. نکته جالب این آگهی تلویزیونی این است که محسن کیایی با کمترین حرف و با دکوری جذاب و خوشرنگ و لعاب، غیرمستقیم قابلیت‌های یک لوازم خانگی ایرانی را با جمله طلایی «فقط یه ایرونی میدونه یه ایرونی چی می‌خواد» تبلیغ می‌کند. استفاده هوشمندانه از یک بازیگر مرد برای تبلیغ لوازم‌خانگی، اتفاقی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن و شکستن کلیشه‌های رایج، واکنش مثبت نشان دادند چراکه الزاما تنها مخاطب چنین محصولاتی زنان نیستند.

ربط کاشی به فوتبال چیه!

چه کسی؟  سعید عزت‌اللهی

بازیکن تیم‌ملی فوتبال کشورمان که بعضی‌ها نسبت به کیفیت بازی‌های در او جام ملت‌های آسیا انتقاداتی داشتند، به‌تازگی همکاری تبلیغاتی خود با یک برند صنعت ساختمان را آغاز کرده است. عزت‌اللهی که تاکنون در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا، روسیه، دانمارک و قطر فوتبال بازی کرده، پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با یک برند کاشی همکاری و در تیزرهای تبلیغاتی این شرکت که از تلویزیون هم پخش می‌شود، شرکت کرد. بعضی کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به انتخاب یک بازیکن فوتبال برای تبلیغ کاشی، اظهار تعجب کردند.

ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی، مدگرایی و سطحی گرایی

دنیای تبلیغات یعنی دنیای فروش و طبیعتا تولیدکننده برای نمایش بهتر و فروش محصولاتش از هر روشی استفاده می‌کند. یکی از این روش‌های نمایش محصولات و تبلیغات استفاده از افراد مشهور و محبوب مردمی یا اصطلاحا سلبریتی‌هاست. این روش در ایران مانند همه کشورهای جهان، معمول و مرسوم بوده و از گذشته تا به حال حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات دیده شده اما حضور پررنگ‌تر آن‌ها در زمان حاضر و در انواع تبلیغات با موضوعات و مفاهیم مختلف که بر خلاف گذشته هیچ ارتباطی به تخصص و آگاهی آنان ندارد، بهانه‌ای شده تا به موضوع آسیب‌ها و آگاهی لازم برای مردم درباره حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات بپردازیم.

پذیرش ناخودآگاه حرف‌های سلبریتی‌ها در آگهی‌ها

چهره‌های نام آشنا و معروف ورزشی و هنری به واسطه رفتارها و نقش‌های‌شان در فضای ورزشی یا هنری، احساس مثبت و خوبی را به مردم منتقل می‌کنند. مردم به این دلیل است که با دیدن آنان همراه با لحظات خوب‌شان بوده، به آن‌ها اطمینان داشته و ناخودآگاه به حرف‌ها، صحبت‌ها و فعالیت‌های‌شان در فضایی غیر از هنر و ورزش هم اطمینان کرده و صحبت آنان را می‌پذیرند. استفاده از همین موضوع، دلیل حضور آنان در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی است و فرد صاحب برند در نظر دارد تا به مردم القا کند همان‌طور که به این سلبریتی مد نظر اطمینان دارید و او را پذیرفته‌اید، به کالایی که به شما معرفی کرده، نشان می‌دهد هم اطمینان کنید و آن را به عنوان یک جنس قابل اعتماد بپذیرید.

اعتماد بیجا به سلبریتی‌ها

آسیب دیگری که این رفتار وارد می‌کند، اولا این مسئله است که سلبریتی‌ها بدون تحقیق و شناخت این تبلیغات را انجام داده و گاهی محصولی را تبلیغ می‌کنند که به هیچ‌وجه اعتبار و کیفیت لازم را ندارد. بعضی مواقع هم صاحب کالا به جایی که بودجه خود را صرف تولید کالای بهتر و بهبود کیفیت کند، صرف تبلیغات و سلبریتی‌ها کرده که در این صورت نه تنها چهره سلبریتی آسیب می‌بیند بلکه میزان فروش هم پس از مدتی پایین می‌آید و به فروش محصول آسیب می‌زند. بنابراین بعضی افراد با اعتماد بی‌جا به سلبریتی‌ها، در دام خرید چنین محصولاتی می‌افتد.

خرید کالایی‌هایی که مورد نیاز نیست

بحث بعدی تشویق مردم به خرید کالاهایی است که مردم در حالت عادی هیچ احتیاجی به آن ندارند و به هیچ وجه سراغ آن نمی‌روند اما پس از تبلیغات و به واسطه حضور سلبریتی مورد علاقه‌شان، تشویق می‌شوند به سرغ خرید آن بروند و این مسئله آسیب‌زاست زیرا باعث ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و مد گرایی خواهد شد. همچنین فردی که به دلایل مطرح شده، کالایی را می‌خرد که از سر احساسات بوده، در خطر سطحی‌گرایی و عوام‌زدگی نسبت به مسائل دیگر هم قرار می‌گیرد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه

 از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه
2024-04-14T11:46:51+03:30
صهیونیست ها تا چندی قبل از پیروزی قریب الوقوع و برگزاری جشن در نوار غزه خبر می دانند اما حالا پرده ها کنار رفته و مشخص شده رزمندگان مقاومت بخش های زیادی از ...

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه
2024-04-14T11:46:50+03:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه منتشر می‌شود.

چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان

 چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان
2024-04-14T11:46:49+03:30
اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشرکرده که نشان می‌دهد درآمد دولت از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خانه‌های لوکس در سال ۱۴۰۲رقمی کمتر از۴۶ میلیارد تو...

۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند

 ۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند
2024-04-14T11:46:48+03:30
۱۶ مهر ۱۳۵۸ در حالی که تنها هفت ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت، یک اتفاق خاص باعث شد تا پای صیاد شیرازی به مناطق عملیاتی کردستان باز شود. در آن روز خبر رسید ک...

لزوم هدایت نقدینگی به تولید

 لزوم هدایت نقدینگی به تولید
2024-04-14T11:46:47+03:30
کارشناسان و فعالان حوزه خو‌درو بر این باورند که تعلل در واردات خودرو، جهش قیمتی را در بازار پدیدار کرده و بار دیگر موجب آشفتگی بازار خودرو شده است.

تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است

 تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است
2024-04-14T11:46:46+03:30
تأکیدهای صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت و جهش تولید، تمرکز بر تولید دانش‌بنیان و میدان دادن به مردم و بخش خصوصی واقعی نشان از این واقعیت دارد که تولید،...

نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!

 نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!
2024-04-14T11:46:46+03:30
۹۰ درصد از خدمات دندانپزشکی در بخش خصوصی ارائه می‌شود و هزینه‌های سرسام‌آور آن موجب می‌شود حتی طبقات متوسط هم برای انجام این خدمات وام بگیرند.

کلید امیدآفرینی

 کلید امیدآفرینی
2024-04-14T11:46:45+03:30
هشدار رهبر معظم انقلاب در باره وحدت کلمه را باید جدی گرفت. آن هم در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیازمند است. دشمن صهیونیستی به خود اجازه داده ...

لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است

 لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است
2024-04-14T11:46:44+03:30
عضو شورای مرکزی کارگزاران می‌گوید: شرایط اقتصادی ایران را بهتر از چیزی که در رسانه‌های منتقد دولت مطرح می‌کنند، می‌بینم. هیچ حوزه‌ای در اقتصاد ایران وج...

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!

 هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!
2024-04-14T11:46:43+03:30
در سالهای اخیر شاخصی بنام H-index جهت ارزشیابی عملکرد اساتید دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولین وزارت علوم و بهداشت قرار گرفته که باعث ایجاد فضای رقابتی بین اساتی...

تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب

 تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
2024-04-14T11:46:42+03:30
در محافل خصوصی اصلاح طلبان گفته می شود خوب است، محسن هاشمی یا اسحاق جهانگیری کاندیدا جریان اصلاح طلب باشند اما هنوز تصمیم قطعی یا رسمی اتخاذ نشده است!

همصدایی تحلیلگران از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه!

 همصدایی تحلیلگران از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه!
2024-04-14T11:46:42+03:30
عقب‌نشینی ارتش، شلیک موشک از غزه و کوچ مردم، نشان می‌دهد که صحبت‌های مسئولان از دستاوردهای نظامی و سیاسی خلاف چیزی است که شهروندان (اشغالگران) اسرائیلی می‌ب...

اذعان خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله ایران به اسراییل

 اذعان خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله ایران به اسراییل
2024-04-14T11:46:41+03:30
خبرنگار بی‌بی‌سی به پیچیدگی حمله امشب ایران به رژیم صهیونیستی اذعان کرد و گفت: گنبد آهنین توانایی این نبرد را ندارد!

توطئه تحریک هیجانی در مسیر قطبیدگی

 توطئه تحریک هیجانی در مسیر قطبیدگی
2024-04-14T11:46:41+03:30
در هر عرصه‌ای از سیاست گرفته تا رسانه، کنشگرانی حاضرند که سهمی از قدرت اجرایی و توجه عمومی دارند. کنشگران هر عرصه معمولا در مسائل مختلف به اظهار نظر پرداخته...

ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه

 ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
2024-04-14T11:46:40+03:30
وقتی حزب رستاخیز شکل گرفت، رژیم افراد مختلف اعم از کاسب، دانش آموز و دانشجو، کارمند و کارگر را به زور به عضویت این حزب در می آورد. آن زمان مهدی دانش آموز بود.

دست مردم را باز بگذارید تا گره مسکن را بگشایند

 دست مردم را باز بگذارید تا گره مسکن را بگشایند
2024-04-14T11:46:40+03:30
مهم‌ترین اقدام دولت در جهت مشارکت مردم در راستای جهش تولید مسکن، تمرکز بر تأمین زمین و الزام شبکه بانکی جهت ارائه تسهیلات ساخت مسکن است تا مردم را برای مشار...

استقلال بدون مشتری روی دست دولت!

 استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
2024-04-14T11:46:39+03:30
۱۰ روز تا پایان زمان تعیین شده از سوی ای‌اف‌سی برای تعیین تکلیف مالکیت و موضوعات مالیاتی دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر باقی نمانده اما هنوز هیچ اقدام عملی...

مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید

 مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
2024-04-14T11:46:38+03:30
پس از گذشت یک دهه از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مقام معظم رهبری اشارات دقیقی به ظرفیت‌های مردمی داشتند که کمتر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته و در نه...

تحویل خودرو بعد از تحویل سال

 تحویل خودرو بعد از تحویل سال
2024-02-21T11:07:41+03:30
با گذشت یک سال از زمان ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه، خودروسازان به مشتریان اعلام می‌کنند که به جای خودروی ثبت‌نامی، خودروی دیگری تحویل...

تقریظ رهبری کتابم را نجات داد

 تقریظ رهبری کتابم را نجات داد
2024-02-21T11:07:40+03:30
گلعلی بابایی به‌عنوان یکی از پرکارترین و موثرترین چهره‌های ادبیات پایداری و مقاومت شناخته می‌شود. او و رفیق ــ همکارش حسین بهزاد،پدیدآورندگان مجموعه ۱۰جلدی ...

بابک زنجانی و درس‌های ۱۰ گانه تحریم

 بابک زنجانی و درس‌های ۱۰ گانه تحریم
2024-02-21T11:07:40+03:30
یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های مفاسد اقتصادی در ایران به روزهای پایانی خود رسیده و طبق اطلاعیه قوه قضائیه محموله‌ای معادل بدهی‌های ارزی بابک زنجانی در چند مرحل...

روزگار پررونق خـــــرافه!

 روزگار پررونق خـــــرافه!
2024-02-20T15:54:51+03:30
آخرین آمار وزارت بهداشت مربوط به سال ۹۳ است که نشان می‌دهد، حدود ۱۰ درصد از جمعیت کشور یعنی هشت میلیون نفر، دست‌کم سالانه یک‌بار سراغ خرافاتی مثل فالگیری و ...

جراحم و دلم جای دیگر است!

 جراحم و دلم جای دیگر است!
2024-02-20T15:54:51+03:30
برخی چشم‌پزشکان، متقاضیان را به‌صورت گروهی به اتاق عمل می‌برند و آنها را به‌دست تکنیسین‌هایی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه عمل جراحی ندارند، می‌سپارند که...

قاضی جوان: متهم را به اجاره‌خانه برای نیازمندان محکوم کردم

 قاضی جوان: متهم را به اجاره‌خانه برای نیازمندان محکوم کردم
2024-02-20T15:54:50+03:30
میثم حسین‌پور، قاضی جوانی که به دلیل صدور احکام نوآورانه جایگزین حبس شناخته شده است معتقد است در پرونده‌هایی که جرائم کم‌اهمیت صورت گرفته، می‌توان به جای حب...

وکلای سریال‌های نمایش خانگی مجرم‌اند!

 وکلای سریال‌های نمایش خانگی مجرم‌اند!
2024-02-20T15:54:47+03:30
در جامعه‌ای که شأن وکیل از سوی برنامه‌سازان که مخاطب آن‌ها عموم مردم یک جامعه هستند، رعایت نشود، باعث می‌شود افکار عمومی و اذهان جامعه، نسبت به «نهاد و...

۴۰ هزار نفر هم کارمند دولت، هم فعال بخش خصوصی

 ۴۰ هزار نفر هم کارمند دولت، هم فعال بخش خصوصی
2024-02-20T15:54:47+03:30
براساس داده‌های استخراج‌شده از سامانه اتاق اصناف، نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کارمندان دولتی صاحب پروانه کسب‌وکار فعال هستند. مشاوره املاک، خرده‌فروشی خواروبار،...

نماهنگ | انتخابات؛ راه درست

 نماهنگ | انتخابات؛ راه درست
2024-02-20T15:54:46+03:30
بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات ۱۴۰۲ از توصیه به همه مردم برای مشارکت تا برطرف شدن مشکلات با انتخابات را در ویدئوی پیش‌رو مشاهده کنید.

سیاه‌نمایی، بازی در پازل دشمن

 سیاه‌نمایی، بازی در پازل دشمن
2024-02-20T12:21:22+03:30
سیاه‌نمایی، بزرگ‌نمایی مشکلات، تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت‌های دولت‌ها، توطئه‌های تفرقه‌افکنانه، تبعیضات قومی و منطقه‌ای، افتادن در جنگ قدرت، تخ...

انتخابات و عزت بین‌المللی

 انتخابات و عزت بین‌المللی
2024-02-20T12:21:22+03:30
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب همبستگی ملی، قدرت و استحکام ایران به‌خصوص در عرصه سیاست خارجی شده و اتکای نظام به آرا و حمایت مردم با حضور در انتخابات،...

«هر نفر یک رأی» از تهران تا واشنگتن

 «هر نفر یک رأی» از تهران تا واشنگتن
2024-02-20T12:21:21+03:30
جمهوری اسلامی ایران از جمله الگوهای برتر برگزاری «انتخابات آزاد» در جهان است. به همین سبب هست که در آستانه هر انتخابات، آماج حملات دشمن قرار می‌گی...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)