میرنیوز

مردم با انتخاب صحیح به پیشرفت کشور کمک کنند/ هیچ دولت و مجلسی نمی‌تواند دکمه جادویی پیشرفت را بزند

مردم با انتخاب صحیح به پیشرفت کشور کمک کنند/ هیچ دولت و مجلسی  نمی‌تواند دکمه جادویی پیشرفت را بزند 2019-12-30T15:15:14+03:30

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در اراک اظهار کرد: مردم ایران به‌ویژه بزرگان ۴۰ سال پیش قراری را با امام(ره) گذاشتند که امروز هم مردم و به‌ویژه نسل جوان این مسیر را ادامه می‌دهند.

وی افزود: یک روزی مردم ایران بله‌ای گفتند و هنوزم هم علی‌رغم تمام رنج‌ها با جان و دل پای آن بله ایستاده‌‌اند، هرچند که ملت ایران کاستی‌ها را مشاهده و متوجه می‌شوند ولی به روی مسوولان نمی‌آورند اما مسوولان فکر می‌کنند که مردم متوجه نشدند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: در شرایط کنونی با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی هر کسی در هر کجا به آن چیزی که مد نظر دارد دسترسی پیدا می‌کند و می‌تواند اخبار غلط و یا درستی را منتشر و منتقل کند، با نگاه به تاریخ یک هزار و ۴۰۰ ساله اسلام، فراز و فرودهایی بسیار و شخصیت‌های بزرگی که در صدر آنها پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: در این تاریخ دشمنی‌ها هم قابل رویت است، امام علی(ع) ۵ سال بر امت چند ده هزاری عراق حکومت کرد، امتی که در مقایسه با جمعیت چند ۱۰ میلیونی کنونی بسیار کم و در آن زمان هم تکنولوژی با این همه گستردگی و پیشرفت وجود نداشت، اما باز هم در آن زمان علاوه‌بر وجود مشکلات بسیار زیاد و فساد در گوشه‌کنار عراق عرب، پس از شهادت حضرت علی(ع) اتهاماتی زیادی را به ایشان وارد کردند، که این نشان می‌دهد در همه زمان‌ها مشکلات وجود داشته و دارد.

بذرپاش افزود: زمانی در دنیا دو قطب وجود داشت، نخست قطب کمونیستی با محوریت شوروی و دوم قطب لیبرالیسمی با محوریت آمریکا، همه دنیا به سمت این دو قطب حرکت می‌کردند اما امام(ره) آمد و قطب سوم را به نام قطب جمهوری اطلامی ایران ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در ابتدا انقلاب اسلامی ایران بسیار ضعیف و نحیف بود و همه فکر می‌کردند که به‌زودی از بین خواهد رفت، اما هم‌اکنون با گذشت ۴۰ سال، قطب کمونیستی از هم فروپاشید و تنها قطب لیبرالیسمی با محوریت آمریکا و قطب انقلاب اسلامی باقی مانده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان کرد: زمانی سران ارشد قدرت‌های جهانی در ایران جلسه گذاشتند بدون اینکه به فرد نخست این مملکت یعنی شاه، اطلاع دهند، آنها حتی شاه ایران را برای ملاقات نپذیرفتند اما هم‌اکنون برای مذاکره با وزیر این کشور باید کلی واسطه و نامه ارسال کنند.

بذرپاش خاطرنشان کرد: بسیاری از این مشکلاتی که هم‌اکنون بر این کشور و ملت حادث می‌شود ناشی از اقتداری است که در این ۴۰ سال به‌دست آورده، در حقیقت کسی با یک غیرجدی کار ندارد اما وقتی یکی جدی و موثر می‌شود همه به دنبال آسیب‌ وارد کردن به آن هستند، مگر آمریکا با کشورهای خرد و کوچک کاری دارد؟

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور آمریکا سخنرانی نمی‌کند مگر اینکه از ایران نام ببرد و برنامه‌های خود را در خصوص ایران ارائه دهد، چرا این دشمنی‌ها در دوران قاجار، پهلوی و .. اتفاق نمی‌افتاد؟ زیرا در این ۴۰ سال به یک قطب پیچیده عالم تبدیل شدیم، این افتخار نیز به سبب مجاهدت و صبر راهبردی امام(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی و بصیرت ملت بزرگ ایران محقق شده است که تاریخ باید از آن یاد کند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: نباید خود را با فلان قدرت و یا کشور توسعه یافته جهانی مقایسه کنیم، زیرا آنها پس از جنگ جهانی دوم ۷۰ تا ۸۰ سال فرصت داشتند اما از عمر انقلاب اسلامی ایران تنها ۴۰ سال می‌گذرد.

دشمنان کاری از پیش نخواهند برد

بذرپاش تصریح کرد: هرچند که در این مدت دشمنان با روش‌های مختلف مثل فتنه ۸۸ که اخیرا تکرار هم شد، سعی کردند به انقلاب آسیب وارد کنند اما تا زمانی که مردم ایران حامی این انقلاب و نظام هستند دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.

وی بیان کرد: خوب است که خود را مقایسه کنیم اما باید دانست که قیاس یا زمانی است و یا مکانی، کشور ما در جایی قرار دارد که دور تا دور آن را آتش فرار گرفته، اما آیا خودش هم در آتش است؟ کاستی‌های زیادی وجود دارد اما باید هوشیار بود تا فریب نخوریم. 

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به حماسه ۹ دی نیز گفت: علت بزرگداشت حماسه ۹ دی، یادآوری اتفاقات گذشته است، زیرا تاریخ از جنس تکرار بوده و باید از آنها درست گرفت تا مبادا که دوباره اتفاقات تکرار شوند.

 ایران در ۳ مقطع تحت تحریم‌هایی با محوریت آمریکا قرار گرفت

بذرپاش ادامه داد: تقریباً ایران در ۳ مقطع تحت تحریم‌هایی با محوریت آمریکا قرار گرفت، نخست قبل از سال ۲۰۰۶ میلادی بود که نهادها و بخش‌های مختلف به‌صورت گزینشی و مقطعی تحریم شدند، دوم بین سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ بود که در تحریم ایران و لیبی، منابع نفتی کشور را محدود کردند و سوم از سال ۲۰۰۹ به بعد یعنی از سال ۱۳۸۸ بود که عده‌ای در داخل پیشنهاد تحریم را به آمریکا دادند، البته یک تحریم هم پس از انقلاب و پس از تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد.

وی افزود: اگر تحریم مبنای داخلی نداشته باشد مگر اتفاق می‌افتد؟ پس از انتخابات سال ۸۸، عده‌ای مطرح کردند که برای تنظیم حکومت با اتفاقات و حرکات جنبشی، باید کشور را تحریم کرد، چه میزان یک انسان می‌تواند نامرد باشد که بپذیرد هموطن خود در فشار قرار گیرد تا خودش بتواند یک دستاورد سیاسی داشته باشد؟

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: این افراد نه تنها پیشنهاد تحریم ایران را به آمریکا دادند بلکه بسیاری از اطلاعات مربوط به شرکت‌ها، نهادها، بخش‌ها و حتی گردش مالی آنها را نیز به آمریکا دادند، زمانی که بحث تحریم ایران به کنگره آمریکا رفت دقیقا نام شرکت‌ها با گردش مالی آنها مشخص و مطرح شد، آنها این اطلاعات را از کجا آوردند؟

بذرپاش بیان کرد: درنهایت در سال ۸۹ ایران تحت تحریم جامع قرار گرفت و پس از آن به‌صورت سلسله‌وار بخش‌های مختلف کشور تحریم شد و کشور در یک مضیقه سنگین قرار گرفت، این بازی بود که عده‌ای در داخل آعاز کردند اما دیگر پایان آن دست آنها نیست.

 اگر حواسمان نباشد دوباره این اتفاقات تکرار خواهد شد 

وی خاطرنشان کرد: نکته جالب اینجاست که همین افراد هم‌اکنون فریاد می‌زنند که کشور را نجات دهید و طلبکار هم هستند، اما باید گفت اگر دشمنان به این اطلاعات دست پیدا نمی‌کردند چگونه می‌خواستند تحریم کنند؟

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کردند اما توجه‌ای نشد، اگر حواسمان نباشد دوباره این اتفاقات تکرار خواهد شد.

بذرپاش افزود: برهمین اساس از ۹ دی باید یاد بگیریم که خودمان را دست کم نگیریم، نباید به سبب مشکلات حرف‌های غلطی به فرزندان خود بیاموزیم، زیرا ۴۰ سال مجاهدت، خون و مجاهدت به پای این ملت است، متوسط سن شهدایی که ملت ایران تقدیم این انقلاب کردند ۲۳.۵ سال است، آنها بر گردن ما حق دارند، نباید اجازه داد موضوع برای مردم کم‌رنگ شود.

 ملت ایران ۴۰ سال ایستادگی کردند

وی تصریح کرد: ملت ایران ۴۰ سال ایستادگی کردند، در ۴۰ سال دوم شرایط متفاوت بوده و باتوجه به بیانیه گام دوم یک دوی امدادی است، برهمین اساس باید از اشتباهات ۴۰ سال گذشته درس گرفت و نقاط قوت را دوباره تکرار کنیم، مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند، اما هستند افرادی که با نیت خالص تولید فریب در کشور می‌کنند، باید پذیرفت که عده‌ای فریب‌کار در گوشه و کنار این مملکت شیطنت می‌کنند، بر همین اساس باید حواسمان را جمع کنیم، زیرا آنها با دوقطبی‌های کاذب سعی در فریب ملت دارند و می‌خواهد جای مسیر اصلی و فرعی را عوض کنند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان کرد: مسئله اقتصاد، اصلی‌ترین موضوعی است که سبب شرمندگی در برابر مردم شده است، اما یکی از موضوعات موجود، جنبش پیشرفت کشور و حل مسئله است که خود مردم باید در میدان حضور پیدا کنند، نباید منتظر بود تا یک دولت و یا مجلسی بیایید و دکمه جادویی پیشرفت کشور را بزند، خیر، باید خود مردم به میدان بیایند.

 افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که مشکل مردم و کشور را بدانند

وی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم نیز گفت: باید مدل انتخاب‌ها هم تغییر کند، مجلس تنها جای موضع گرفتن نیست، اگر کسی می‌خواهد تنها موضع بگیرد از رسانه‌ها و ظرفیت فضای مجازی استفاده کند، افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که مشکل مردم و کشور را بدانند و برای برطرف شدن آن تلاش کنند، برای مثال چرا باید استان مرکزی به عنوان مهد مفاخر ایران با وجود این همه صنایع، مشکل بیکاری، آلودگی و... داشته باشد؟ بر همین اساس باید در انتخاب‌ها دقت کرد و افرادی را که می‌تواننو الگو باشند به مجلس فرستاد.

دهه چهارم دهه آزمون و خطا نیست

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: مسوولان نیز باید دقت کنند که مردم در ۴۰ سال آینده آزمون و خطای کمتری را خواهند پذیرفت، امروز مردم در هر زمان و هر مکانی هر مطلبی که بخواهند را می‌شنوند و می‌بینند، بر همین اساس مسوولان باید عملی متعارف داشته باشند.

انتهای پیام/و

منبع : خبرگزاری فارس


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)