میرنیوز

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند 2020-08-28T09:28:12+04:30

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها، ولی الله حسین زاده: ترکیب کاروان تاریخ ساز کربلا طفل شش ماهه، نوجوان، جوان، میانسال و کهنسال را به همراه داشت و امروز نیز در کلاس مکتب ایثار و شهادت امام حسین (ع) افراد با شرایط سنی و حتی مذاهب مختلف حضور دارند.

مردم در بیشتر هیئت‌های مختلف برای سید و سالار شهیدان عزاداری می‌کنند اما هیئت عزاداری دانش آموزان شکوه خاص دیگری دارد چرا که نوجوانان با اندیشه‌های معصومانه خود با حضور در کلاس درس محرم خالصانه به دنبال هویت بخشی

شخصیت و حسینی شدن و خودسازی در این دوران مهم و حساس و یافتن پاسخ‌های شایسته به سوالات دینی خود هستند.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند



دانش آموزان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از نوجوان قیام کربلا با چشم بستن بر تمام لذت‌ها، کلاس درس را از مدرسه به جبهه‌های حق علیه باطل انتقال دادند و آنچه را که از مکتب امام حسین (ع) در هیئت‌ها در دفاع از امام و ارزش‌ها آموخته بودند در میدان نبرد به نمایش گذاشتند و هزاران نفر از این دانش آموزان همچون نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم، شهادت را برای خود چون عسل، گوارا و شیرین کردند.

امروز نسل دیگری از دانش آموزان کشور در ادامه مسیر دانش آموزان شهید با تشکیل هیئت‌های عزاداری حضور با شور و شعوری در کلاس درس شهادت امام حسین (ع) دارند تا در موقع نیاز همچون حسین فهمیده‌ها آنچه در زنگ ایثار و شهادت آموخته اند در میدان دفاع از دین و حریم ولایت به نمایش بگذارند.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند

حسن علی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش تمام ساحت تربیتی بخصوص ساحت عبادی و اعتقادی مورد توجه قرار می‌گیرد اظهار کرد: به طور مشخص، شش ساحت تربیتی در آموزش و پرورش مشخص شده که «ساحت عبادی و اعتقادی» دانش آموزان یکی از مباحث مهم مورد توجه است.

اصغری گفت: برای اینکه به هدف پیش بینی شده در ساحت عبادی برسیم، نیازمند چرخش تحول آفرین در آموزش و پرورش هستیم و این تغییر رویکردها خود به خود و فقط با انتقال دانش به کو. دکان حاصل نمی‌شود و اگر بخواهیم در رفتار دانش آموزان معیارهای عبادی و اعتقادی وجود داشته باشد باید به سمت تغییر نگرش کودکان و نوجوانان، علی رغم تمام سختی‌ها حرکت کنیم.

وی تغییر رفتار در سنین پایین را آسان‌تر با بقا و ثبات و پایداری بیشتر دانست و افزود: اگر تغییر نگرش در دانش آموزان انجام شود تغییر رفتار نیز حاصل می‌شود و انچه که ما در آموزش و پروش به دنبال ان هستیم، نهادینه شدن رفتارهای پسندیده و تغییر مثبت در دانش آموزان است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به دنبال این است که برخی از نمادها و معیارهای بنیادی را در ذهن کودکان و نوجوانان برجسته کند که یکی از این نمادهای مهم فرهنگ ایثار، شهادت، آزادگی و آزاده بودن است و برای اینکه به این فرهنگ برسیم هیچ رویداد تاریخی به اندازه واقعه سال ۶۱ هجری یعنی عاشورا نمی‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خودگذشتی تأثیرگذار باشد.

اصغری گفت: باید از ظرفیت‌های دینی و ارزشی جامعه حداکثر استفاده را داشته باشیم و یکی از داشته‌های مهم فرهنگ و تمدن اسلامی موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) است و اگر بتوانیم این واقعه عظیم را به خوبی توصیف و تبیین کنیم این مهم در ذهن دانش اموزان ثبت و ضبط شده و ماندگار می‌شود و در نتیجه آثار تحول آفرین و مثبتی در جامعه برجای خواهد گذاشت.

وی افزود: در هیئت‌های عزاداری دانش آموزی، نوجوانان خود را در جایگاه‌ها شخصیت‌های شهدای کربلا بخصوص حضرت قاسم و حضرت علی اکبر قرار می‌دهند و این تصویر و شبیه سازی می‌تواند مسیر و آینده آنان را دچار تحول مثبت کند لذا راه اندازی و گسترش هیئت‌های عزاداری دانش آموزی مورد استقبال و حمایت ما قرار دارد.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند



اصغری با یادآوری اینکه در حال حاضر ۸۳۰ هیئت عزاداری در مدارس استان قزوین فعالیت دارند یادآور شد: فعالیت هیئت‌های عزاداری دانش آموزی از سال ۱۳۸۴ شروع شده ضمن اینکه دانش آموزان علاوه بر تشکیل هیئت‌های عزاداری در قالب گروه‌های سرود، مداحی و قاری در مساجد و هیئت‌های عزاداری فعالیت دارند.

وی یادآور شد: در ماه محرم ویژه برنامه سوگواره «احلی من العسل» همزمان با شهادت حضرت قاسم (ع) نوجوان کربلا با حضور گسترده دانش آموزان در قالب هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود که این مراسم امسال با توجه به شرایط بهداشتی به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با یادآوری اینکه تمام هیئت‌های عزاداری دانش آموزی به صورت خودجوش بوده و فعالیت هیئت‌ها در فضای بسیار صمیمی انجام می‌شود گفت: باید روحیه مشارکت جویی در مدارس در ابعاد مختلف تقویت شده و گسترش یابد زیرا به هر میزان که نقش و مشارکت دانش آموزان در هیئت‌های مذهبی بیشتر شود اثر گذاری برنامه‌ها در ذهن دانش آموزان بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که شهدای کربلا ترکیبی از افراد با سنین مختلف بودند اظهار کرد: ترکیب شهدای کربلا نشان می‌دهد لزوماً جهاد متعلق به یک قشر و سن خاص نیست و امروز نیز حضور نوجوانان و جوانان در هیئت‌های عزاداری اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان در دوران بسیار حساسی برای درک و تبیین معارف اهل بیت و قیام عاشورا قرار دارند که بیان و انتقال ابعاد مختلف تاریخی، سیاسی، عرفانی، اخلاقی این حماسه می‌تواند در ذهن افراد ماندگار شود.

زهرایی گفت: نوجوانان با توجه به اینکه به دنبال کسب هویت هستند در موضوعات تاریخی، دینی، اعتقادی هم با سوالات زیادی برای شکل دهی هویت دینی مواجهند که باید به درستی به این سوالات پاسخ داده شود و اگر بتوانیم هویت دینی را به درستی در نوجوانان شکل دهیم بدون شک همه آنها در دوران جوانی و میان سالی افراد مؤمن و متدینی خواهند شد.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند

وی افزود: نوجوانی دوره بسیار مهمی است برای اینکه این هویت دینی را منتقل کنیم ابزارهای مختلفی در اختیار داریم که نقش معلمان، ائمه جماعات، مراکز فرهنگی مانند بسیج مهم است اما یکی از فضاهایی که می‌تواند هویت دینی نوجوانان را جهت دهد هیئت‌های مذهبی بخصوص هیئت‌های عزاداری ویژه نوجوانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی که مشخصاً با رویکرد نوجوانان شکل می‌گیرند نقش مؤثری در ایجاد هویت سالم دینی افراد دارند.

زهرایی اظهار داشت: در حال حاضر هیئت‌های دانش آموزی متعددی در انجمن اسلامی دانش آموزان در قالب هیئت انصار المهدی فعالیت دارند و در مساجد شاخص هیئت‌های نوجوانان به طور تخصصی در این حوزه فعالیت دارند و تأثیرگذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر از ابزار فوق العاده و تأثیر گذار هیئت‌ها برای ایجاد هویت دینی نوجوانان استفاده کنیم نگرانی در خصوص انحراف نسل امروز کمترمی شود گفت: با توجه به اینکه نوجوان هیجان طلب است و هیئت‌ها شور حسینی دارند می‌توان هیجان نوجوان را جهت دهی و آنها را به سمت آرامش معنوی سوق داد و هیئتی که اختصاصی به نوجوانان دارد، باید تمام برنامه‌های آن از جمله فضا، مسئول هیئت، سخنران و مداح بر اساس شرایط و اقتضائات دوره نوجوانان طراحی شود چرا که نیاز نوجوانان با سایر شرایط سنی متمایز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: اگر طراحی ما برای شکل گیری هیئت‌ها بر اساس اقتضای سنی نوجوانان باشد جذابیت هیئت برای این گروه چند برابر می‌شود و زمانی که جذابیت بالا می‌رود علاقه مندی نوجوانان به هیئت افزایش پیدا می‌کند و علاقمندی و تأثیر گذاری هیئت هم بیشتر می‌شود و نتیجه مطلوبی برای جهت دهی و هویت بخشی دانش آموزان حاصل می‌شود.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند

احسان خیری، نوجوان قزوینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه بسیاری از مردم از دوران کودکی با والدین در مراسم عزاداری آقا عبدالله الحسین (ع) حضور پیدا می‌کردند گفت: همه ما در طول سال منتظر بودیم تا ماه محرم فرار برسد و در هیئت‌های عزاداری حضور پیدا کنیم که امسال شرایط به دلیل ویروس کرونا تفاوت کرده که باید با تغییر در روش‌ها با رعایت پروتکل‌ها اقدام کنیم.
.
وی گفت: در دوران کودکی و ایام محرم با دوستان در محله‌ها هیئت عزاداری تشکیل می‌دادیم و با امکانات خیلی ساده برنامه‌های هیئت عزاداری بزرگان را شبیه سازی می‌کردیم.

نوجوان عزادار حسینی شهر قزوین خاطرنشان کرد: امروز با تشکیل هیئت عزاداری دانش آموزی به همراه همکلاسی‌ها برای امام حسین (ع) و شهدا کربلا عزداری می‌کنیم و به دنبال آشنایی اهداف قیام امام حسین هستیم.

حسن محمدی یکی دیگر از دانش آموزن قزوینی به خبرنگار مهر گفت: مدیریت هیئت‌های دانش آموزی برعهده خودمان است و دانش آموزان در این هیئت‌ها بیشتر احساس آرامش دارند.

وی افزود: چون مداح و مدیریت هیئت‌های دانش آموزی با دوستان خودمان هست مطالب مطرح شده در خصوص قیام عاشورا تاثیرگذارتر است.

دانش آموزان قزوینی مشق ایثار را در کلاس محرم زمزمه می‌کنند

محمدی بیان کرد: در هیئت‌های عزاداری دانش آموزی هم شور وجود دارد و هم دوستان ما به دنبال کسب معرفت بیشتر از شهدای کربلا بخصوص حضرت قاسم و علی اکبر هستند و گسترش هیئت‌های دانش آموزی و عمق بخشیدن به برنامه‌های این هیئت‌ها و تلفیق شور و شعور حسینی بستر مناسبی برای تربیت نسل انقلابی و حسینی فراهم می‌کند و هیئت‌های عزاداری دانش آموزی می‌تواند الگویی ناب از یک تجمع مؤمنانه و انقلابی را ارائه دهد و نمونه‌ای از آمیختگی «شور» و «شعور» و پیوند «معرفت» و «محبت» را متجلی سازد.

بی شک هیئت‌ها ی دانش آموزی می‌تواند تبدیل به اردوگاهی شوند که سربازان عاشورایی آن با تربیت حسینی و زینبی مهیای جانبازی در راه دین و حریم ولایت و اهداف قیام عاشورا باشند.
 

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)