میرنیوز

تذکری راجع به بازار حساس بورس/ سرمایه‌گذاران با اهل‌فن مشورت کنند

تذکری راجع به بازار حساس بورس/ سرمایه‌گذاران با اهل‌فن مشورت کنند 2020-05-08T16:15:18+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در قالب دهمین خطبه مکتوب جمعه توصیه‌ها و تذکراتی را بیان کرد، متن دهمین خطبه مکتوب جمعه نماینده ولی فقیه استان البرز به شرح زیر است:

یازده جمعه است که از اجتماع اهل ایمان در نماز جمعه به‌واسطه حمله ویروس کرونا به سلامت افراد جامعه محروم هستیم. لذا مناسبت‌های هفته و نکاتی که باید عرض شود را به‌صورت مکتوب ارائه می‌کنیم. خدای تعالی به‌حق مولود و شهید این ماه هرچه زودتر سلامتی و عافیت را به جامعه برگرداند.

ماه رمضان بهترین فرصت برای اصلاح نفس و خودسازی است

ایام مبارک ماه رمضان از بهترین فرصت‌ها برای اصلاح نفس و خودسازی است. زیرا قوای نفسانی به‌واسطه روزه تضعیف‌شده و شیطان هم دربند است بنابراین اگر کسی کاهلی کند باید خود را ملامت کند. بعلاوه اگر کسی اقدام به تغییر رفتار و اخلاق خود داشته باشد از پاداش اخروی هم بهره‌مند خواهد بود.

روایت از رسول خداست که فرمودند: «مَنْ حَسَّنَ مِنْکُم فِی هَذَا الشَّهْرِ خُلُقَهُ کَانَ لَهُ جَوَازاً عَلَی الصِّرَاطِ یَوْمَ تَزِلُّ فِیهِ الأَقْدَامُ. کسی که اخلاق خودش را در این ماه نیکو بگرداند برای او جواز و گذرنامه عبور از صراط خواهد بود در آن روزی که پاها بر صراط می‌لغزد».

فضائل اخلاقی امام حسن قابل‌شمارش نیست

بیستم اردیبهشت مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان، ولادت اسوه کرامت، صبر و بندگی خدا، امام مجتبی علیه‌السلام است. شیعه و اهل سنت اعتراف دارند که رِجس و پلیدی از او دور بود و قلب طاهرش ظرف اسرار و معارف الهی بود و آیه تطهیر در شأن او و خاندانش نازل‌شده بود و طبق روایت خداوند به‌وسیله امام مجتبی و برادرش امام حسین علیهماالسلام بهشت را زینت کرده است.

فضائل اخلاقی امام حسن قابل‌شمارش نیست، آن‌قدر بزرگواری و روح بلندی داشت که رسول خدا بااینکه او سن کمی داشت، بر بعضی از عهدنامه‌ها شاهدش گرفت. نظیر جریان مباهله. علاقه‌ی زیاد پیامبر اکرم به امام مجتبی زبانزد بود و همه جایگاه ویژه امام مجتبی را در نزد رسول خدا می‌دانستند. تا جایی که مکرر تأکید می‌فرمود: «حسن از من و من از اویم. هر کس او را دوست بدارد، خدا دوستش خواهد داشت.» حتی در بعض روایات دارد که خداوند دعای دوستان امام حسن و امام حسین علیهماالسلام را مستجاب و به‌واسطه دوستی آنان بلا را دفع می‌کند. از خداوند متعال در ایام ماه مبارک به‌واسطه امام حسن علیه‌السلام؛ دفع و رفع همه بلاها را مسئلت داریم.

حضرت جوانمردی بود اهل خیر و کریمانه دستگیری می‌کرد. اهل مواسات و کمک مؤمنانه بود که در این روزها شاگردان مکتب حسنی جوانمردانه به کمک هم‌وطنان آسیب‌دیده از کرونا شتافته‌اند و کریمانه داشته‌های خود را با آنان تقسیم می‌کنند و این در حالی است که کسانی که فرهنگ غلط خودشان را به‌عنوان فرهنگ مترقی و ایدئال سالیان طولانی به مردم القا می‌کردند حتی برای جمع‌آوری اموات خود هم اقدام نمی‌کنند. امام علیه‌السلام دربیانی فرمود: «بهترین روزهای جوانمرد، روزی است که از او چیزی درخواست شود». خدای تعالی همه ما را از محبان و شیعیان حضرتش قرار دهد.

معجزه معراج؛ حاصل عبودیت و بندگی خالص رسول اکرم

بیست و دوم اردیبهشت، ۱۷ ماه مبارک رمضان سفر خطیر و مهم معراج پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله واقع شد سفری که قرآن کریم می‌فرماید: «و وَهُوَ بِالْأُفُقِ الْأَعْلَیٰ * ثُمَّ دَنَا فَتَدَلَّیٰ * فَکَانَ قَابَ قَوْسَیْنِ أَوْ أَدْنَیٰ *» و درنهایت رفعت و مقام والای رسول خدا تا حدی بود که جبرئیل هم از ادامه راه با پیامبر ابراز عجز و ناتوانی کرد.

خداوند تبارک‌وتعالی در شب معراج اسرار فراوان و معارف بلندی را به رسول خدا آموزش داد. حضرت، هم یاد گرفت و هم موارد فراوانی مثل بهشت، جهنم، ملائکه و انبیا، حقیقت و باطن اعمال، تجسم اعمال، نماز و عبادات و حقیقت آن‌ها؛ چهره و حقیقت گناهکاران و امثال‌ذلک را دید.

آنچه از قرآن کریم می‌فهمیم این است که حضرت به این مقام به‌واسطه عبودیت و بندگی خالص خدای تعالی رسید. «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلً…» چون عبد بود، بر قلب شریفش آیات الهی نازل شد. و چون عبد بود، بالا رفت و از ناحیه‌ی «لَدُن حَکیِم» بهره برد. نکات و معارف عمیقی در معراج پیامبر اکرم مطرح است که فرصت مفصل می‌طلبد.

شب قدر، شب بیدار شدن از خواب غفلت است نه بیدار ماندن

شب نوزدهم اولین شب قدر، شب ضربت خوردن و شب بیست و یکم دومین شب قدر، شب شهادت مولانا امیرالمؤمنین علیه افضل صلوات المصلین است.

شب قدر، شب بسیار مهم و سرنوشت سازی است که نباید از آن غافل باشیم مهم‌ترین کار دعا و استغفار و قرآن خواندن و جلب رحمت الهی است تا طلوع صبح. اما بیداری ما فقط نخوابیدن نباشد بلکه تلاش کنیم بیداردل شویم و از بصیرت بهره‌مند شویم. بینایی‌ای که بفهمیم در محضر خدا و ملائکه قرار داریم و از لحظات نورانی آن شب، بهره یک‌ساله ببریم و طوری عمل کنیم که در این بار عام الهی، گذشته سیاه و کدر ما پاک شود و با طلب رحمت و مغفرت برای سال آینده خود، بخواهیم که بر صفحه سفید شده با استغفار، مقدرات زیبا نوشته شود. اگر کوتاهی کنیم، خود مقصریم.

دربیانی رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمودند: «مَن أدرَکَ لَیلَهَ القَدرِ فَلَم یُغفَر لَهُ فَأَبعَدَهُ اللّهُ. از خداوند به دور باد کسی که به شب قدر برسد، اما آمرزیده نشود. حضرت که غیر از وحی نمی‌گوید اینجا سهل‌انگار را مذمت می‌کند، یعنی انسان تو خود در سرنوشت خود مؤثری، پس کوتاهی نکن.

توجه تام همه ما در شب‌های قدر به امام زمانمان باشد

می‌دانید مهم‌ترین اتفاق شب قدر، نزول قرآن است بر قلب پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه و آله. طبق آیات مبارکه سوره قدر دو نزول در این شب مطرح است که یکی چون با فعل ماضی آورده شده مربوط به گذشته است: إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ و دیگری نزول ملائکه و روح است که با فعل مضارع آورده شده که دلالت بر استمرار و تکرار دارد. «تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَهُ وَالرُّوحُ» یعنی همیشه در هر شب قدری روح و ملائکه نازل می‌شوند.

و خود این آیات به تعبیر اهل‌بیت علیهم‌السلام آقای ادله با مخالفین مکتب اهل‌بیت و بهترین وسیله احتجاج است که در شب قدر، روح و ملائکه که قرآن می‌گوید فرود می‌آیند، بر چه کسی نازل می‌شوند؟ در این زمان قطعاً بر قلب ولی خدا حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه. که حجت خدا و رابط بین زمین و آسمان است.

فرشتگان هنگام نزول به زمین به محضر حضرت صاحب‌الامر مشرف می‌شوند تا علاوه بر سلامت بخشی و سلام رسانی به بندگان، پیام خداوند را به حضرت ابلاغ کنند. لذا توجه تام همه ما در شب‌های قدر به امام زمانمان باشد. و برای همه دعا کنید برای همه‌چیز دعا کنید و بخیل در خواستن نباشید. رفع ابتلائات و گرفتاری‌ها، فرج مولایمان، سلامتی رهبرمون، رفع مشکلات جوانان و مسائل مختلف کشور و نابودی دشمنان و… همه را بخواهید.

واپسین روزهای عمر امیر مؤمنان

اتفاق مهم شب قدر اول ضربت خوردن مولانا امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است که در رمضان آخر عمر شریفش حالات عجیبی داشت و هر شب را در منزل یکی از فرزندان مهمان بود.

ابن حجر می‌گوید: هنگامی‌که رمضان آخر عمر حضرت فرارسید، هر شب در منزل یکی از بستگان افطار می‌کرد؛ شبی در منزل حسن علیه‌السلام، شبی در منزل حسین علیه‌السلام و شبی نزد عبد اللّه بن جعفر، و بیش از سه لقمه غذا نمی‌خورد، وَ یَقُولُ: اُحِبُّ اَنْ اَلْقِیَ اللّهَ وَ اَنَا خِمْصٌ. دوست دارم خدا را با شکم گرسنه ملاقات کنم.

در شب نوزدهم منزل دخترش، ام‌کلثوم مهمان بود که غذای سفره آن را دو قرص نان جُو و مقداری شیر و نمک تشکیل می‌داد. حضرت با نان‌ونمک افطار نمود و بیش از سه لقمه میل نکرد. در آن شب حضرت سوره یس می‌خواند و مرتب به آسمان نگاه می‌کرد و می‌فرمود: امشب، همان شبی است که به من وعده دیدار داده‌شده است… رهسپار مسجد شد. چند رکعت نماز خواند… بالای مأذنه رفت و اذان گفت… مشغول نماز شد و سر از سجده برداشت که شمشیر زهرآگین شقی‌ترین فرد روی زمین فرق مبارکش را شکافت. در همین حال بود که فرمود: بِسْمِ اللّهِ وَ بِاللّهِ وَ عَلی مِلَّهِ رَسُولِ اللّهِ فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَهِ… هذا ما وَعَدَنَا اللّهُ وَ رَسُولُهُ…

توطئه آمریکا برای عراق در دوران بحران کرونا / سلطه و آقایی کاذب آمریکا با خروج کاملش از منطقه تمام خواهد شد

جبهه استکبار در این روزها برای تضعیف جبهه مقاومت در لبنان و یمن و عراق و سوریه اقداماتی را انجام می‌دهد و خیال می‌کند هنوز هم‌دست برتر را در منطقه دارد.

تحرکاتی که آمریکا توسط داعش در عراق با شیوع کرونا دارد. مهم است. داعش را سازمان‌دهی و تقویت می‌کنند تا شاید غلبه‌ی ازدست‌رفته خودشان بر منطقه را دوباره به دست بگیرند. با تجهیزات مدرن و پیشرفته به حشدالشعبی در سامراء حمله کردند. تا شاید بتوانند کنترل راه ترانزیت سلاح و نیرو از شمال به جنوب عراق را به دست بگیرند و با این کار بغداد را هم ناامن کنند و بهره خود را ببرند.

آمریکایی‌ها با تجهیز و کمک داعش می‌خواهند به اسم سرکوب و مبارزه با داعش حضور خودشان را در منطقه توجیه کنند. و موانع ارتباط محور مقاومت باشند. اما زهی خیال باطل، کار آمریکا، سلطه و آقایی کاذب او با خروج کاملش از منطقه تمام خواهد شد.

کوچک‌ترین اشتباه آمریکا برعلیه ایران مساوی است با کمکِ نجات خواستن او

نکته: با توجه به انقضای تحریم تسلیحاتی ایران تا اواخر مهرماه و رفع تحریم خرید و یا صدور سلاح برای ایران، از الآن، آمریکا دچار اضطراب و نگرانی شده و رجزهای توخالی می‌خواند. غافل از اینکه ایران با توجه به توانایی‌ها که در ساخت انواع سلاح‌ها پیداکرده دیگر احتیاجی به تهیه سلاح ندارد. کوچک‌ترین اشتباه آمریکا برعلیه ایران مساوی است با کمکِ نجات خواستن که آن روز نجات‌دهنده‌ای نخواهد داشت.

دفاع از برجام فرصت‌های زیادی را از بین برد / باید با قاطعیت مسئله را به نفع منافع ملی تمام کرد

۱۸ اردیبهشت خروج آمریکا از برجام دوساله شد اما متأسفانه در دفاع از برجام که خسارت محض بود برای کشور و فرصت‌های زیادی را از بین برد هنوز آقایان مطالب غیرواقع می‌گویند. حتی بعد از خروج آمریکا هم باز فرصت‌های فراوانی سوخت شد که همه می‌دانید. باید با قاطعیت مسئله را به نفع منافع ملی تمام کرد.

روش غرب و دنیای استکباری، همیشه سلطه گری بوده است. همان کاری که در دوره قاجار با تنباکو می‌خواستند بر سر ایران بیاورند اما مرحوم میرزای شیرازی وارد صحنه شدند و با قاطعیت در ۲۵ اردیبهشت فتوای تاریخی خود را صادر کردند و کار به نفع ملت تمام شد. امروز هم درباره برجام و آینده منافع ملت احتیاج به چنین قاطعیتی در مسئولین اجرایی کشور هست.

تذکری راجع به بازار پیچیده و حساس بورس / لزوم توجه به شروط سه‌گانه رهبر معظم انقلاب در آزادسازی سهام عدالت

تذکری هم راجع به داغ شدن بازار پیچیده و حساس بورس عرض کنم. اولاً اصل سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی داشتن کار پسندیده و خوبی است؛ اما عزیزانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند حتماً با اهل‌فن مشورت کنند و بی‌مطالعه و فقط به خاطر جوّ پیش‌آمده اقدام نکنند. چون سوالات مهمی در این رابطه مطرح است که تا پاسخ آن‌ها روشن و شفاف بیان نشود، برای عموم مردم که دانش لازم را ندارند؛ اقدام کار درستی نیست، گاهی با یک پایین آمدن ارزش سهام، عده‌ی زیادی که تجربه کافی را ندارند زندگی‌شان از بین می‌رود.

تضمین از بین نرفتن سرمایه در تغییرات شدید اقتصادی و جبران خسارت‌های احتمالی در فضایی که شاخص‌های اقتصادی منفی است، و دولت هم کسری بودجه دارد، چیست؟ تضمین حفظ سرمایه مردم باسیاست‌های غلط اقتصادی که دولت تاکنون داشته مثل جریان ارز، و امثال این‌ها چیست؟ ضمناً عزیزان به شروط سه‌گانه که رهبر معظم انقلاب در آزادسازی سهام عدالت فرمودند توجه شود. پیام رهبر معظم انقلاب به معلمان و همچنین بیاناتشان به کارگران را ملاحظه بفرمائید.

انتقاد امام‌جمعه کرج از مصوبه اخیر مجلس

مصوبات اخیر مجلس هم در این روزهای پایانی قابل دقت است و به‌خوبی گواه این است که چه مسیری را طی کرده است. چرا نمایندگان بااینکه سیاست‌های کلی انتخابات را رهبر معظم انقلاب ابلاغ کرده و مطالبه داشتند، آقایان تازه به فکر اصلاح قانون انتخابات افتاده‌اند آن‌هم با پیشنهادی که نتیجه‌اش ازکارافتادن کار نظارتی شورای نگهبان است؟ خدای تعالی همه ما را از شر نفس نجات دهد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)