میرنیوز

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام! 2022-12-27T12:04:53+03:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هنوز تا زمستانی‌ترین روزهای زمستان باقی است، روزهایی که سوز سرمای سردترین فصل سال سرکش‌تر از هرروز می‌شود اما این گرمای حضور مردم در ششمین روز دی ماه خودش حکایت داغ و فراق دیگری است.

قرار است در سوز سرمای دی ماه مهمان بیاورند، دست‌هایش یخ‌کرده و چهره اش سرخ شده است، چشم‌هایش بارانی و دهانش خشک‌شده است؛ پاهایش تاب‌وتوان ندارد اما چشم‌هایش همچنان تا ورودی شهر می‌دود و برمی‌گردد؛ انتظار برای برگشتنش از سال و دهه گذشته است.

کم‌کم از بلندگوها صدای مداحی بلند می شود: نسیمی جان‌فزا می‌آید، بوی کرب و بلا می‌آید…؛ گویی حضرت ارباب هم به همراه مادرش به استقبال یاران بی‌نام و نشان خود آمده است. آمدن شهدا در این روزها بی‌دلیل نیست. آمده‌اند تا سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را پرشکوه‌تر برگزار کنند.

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

بچه‌هایی در آغوش مادران خود به جمعیت منتظران آمده‌اند که هیچ‌گاه جنگ را درک نکرده‌اند اما مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های همیشه چشم‌انتظار خود را دیده‌اند و سراغ از کسی گرفته‌اند که در میان قاب گوشه طاقچه جا خوش کرده و انگار حالا حالاها قصد آمدن ندارد.

نوای «شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من…» از گوشه و کنار جمعیت به گوش می‌رسد و زمزمه مردان و زنان حاضر در جمعیت می‌شود؛ رو به هر سمت می‌چرخاندم صورت‌ها سرخ بود، چشم‌ها گریان و لب‌ها زمزمه‌کنان. حس و حال هرکس را می‌شد به راحتی از چشم‌هایش فهمید.

حالا امروز بعد از سال‌ها دوری بازگشته‌اند، کاروان تازه از راه رسیده از خیابان‌های شهر عبور می‌کند و می‌رود تا در مقبره شهدا ابدی شود، حالا که به سرزمین خود رسیده‌اند آرام می‌گیرند، حالا که خیالشان از امنیت مردم و جغرافیای سرزمینشان راحت است می‌توانند خستگی سفر را به در کنند.

تشییع پیکر شهدا در تهران و استان‌ها

مراسم تشییع پیکر ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس فردا سه‌شنبه ۶ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در تهران و استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

این‌برنامه امروز سه‌شنبه ۶ دی از ساعت ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران تا ستاد معراج شهدا آغاز شد.

فرمانده سپاه محمد رسولله تهران بزرگ گفت: همانند سال‌های گذشته توفیق داریم در روز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) میزبان ۴۰۰ شهید در سراسر کشور باشیم. از این تعداد از شهدای والامقام، ۲۰۰ پیکر مطهر در استان‌ها تشییع می‌شوند و همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) ۲۰۰ شهید دیگر در استان تهران برگزار می‌شود.

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

وی افزود: این شهدا بیشتر مربوط به عملیات‌های بدر، رمضان، بیت المقدس، کربلای ۵ و کربلای ۶ و الفجر ۱ هستند. به صورت سراسری و همزمان در روز شهادت در ۳۱ استان شاهد مراسم پرشکوه تشییع پیکر شهدا خواهیم بود.


جزئیات تشییع پیکر شهدا در استان‌ها


تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در آذربایجان‌شرقی

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شش شهید گمنام در استان امروز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۰ از میدان شهدا به‌سمت میدان ساعت تبریز آغاز شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان‌شرقی و یک شهید گمنام دیگر نیز در پارک مفاخر تبریز به خاک سپرده می‌شود.

عباسی گفت: همچنین پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه در شهرستان‌های ورزقان و ملکان تشییه و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و منور سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت تراکتورسازی، پالایشگاه نفت تبریز و دانشگاه فرهنگیان علامه امینی واحد برادران برگزار می‌شود. روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در شرکت پتروشیمی تبریز انجام می‌شود.


مادران اصفهانی لاله‌های گمنام را بدرقه کردند

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

زنگ در خانه را زده‌اند و انتظار مادران برای دیدار با فرزندان خود به سر آمده است. پهلوانان محله بازگشته‌اند و در حجله‌های رنگین خون رهسپار جایگاه ابدی می‌شوند. ساعت عاشقی از ۹ صبح امروز از میدان بزرگمهر آغاز شد و ۱۳ شهدای تازه تفحص شده بر دستان مردم ثابت قدم اصفهان تا گلستان شهدا تشییع شدند.

گریه امان از چشم مادران گرفته و فرصت نظاره کردن این شکوه و بدرقه را از فرزندان خود می‌گیرد. اما زنان نمی‌گذارند واقعه تنهایی و غربت حضرت زهرا (س) تکرار شود و پهلو به پهلوی مادران قدم بر می‌دارند. غم از دست دادن این فرزندان با نام گمنامی و روضه حضرت زهرا (س) همراه شده و آن را با یادآوری مصیبت‌های اهل بیت (ع) التیام می‌دهند.

بار دیگر مردم با استقبال پرشکوه و قدردانی از ایثار و رشادت‌های فرزندان این سرزمین نشان دادند که راه شهادت و دفاع از این مرز و بوم ادامه دارد. پلاکاردهای تصویر حاج قاسم سلیمانی هم در دستان مردم خبر از نزدیک شدن به سالگرد شهادت این بزرگ مرد می‌دهد که واقعیت و حقیقت مرد میدان بودن را زنده نگه دارند.

مشروح گزارش مهر را اینجا بخوانید.


تشییع شهدای گمنام از مصلی تا شریعتی اردبیل

همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع ۱۰ شهید گمنام در استان اردبیل انجام شد.

از ساعت ۹ صبح و بعد از اقامه نماز میت در مصلی اردبیل پیکر پاک این شهدای گمنام از مصلی تا میدان شریعتی اردبیل تشییع و سپس به شهرها و روستاهای مختلف استان اعزام خواهند شد.

همزمان با حضور پیکر ۱۰ شهید گمنام در اردبیل در شهرهای گیوی، خلخال، نیر، نمین، اصلاندوز و پارس آباد برنامه‌های گرامیداشتی برگزار شد و حاضران با عزاداری و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در سرعین، شهرک مؤثر اردبیل، دانشگاه محقق و محله کاظم آباد نیز برنامه‌های گرامیداشت و یادواره شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد تا یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شود.

در حسینیه ثارالله نیز با حضور نیروهای مسلح مراسم قرائت زیارت عاشورا برگزار و محفل انس با قرآن و شبی با شهدا نیز در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام در دفاع از این مرز و بوم باشیم.


تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در کرج

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی به همراه بدرقه و تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در کرج برگزار شد.


پیکر ۶۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایلام تشییع شد

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز پیکر ۶۵ شهید گمنام در ایلام تشییع شد.

این مراسم امروز صبح از سمت میدان شهدا به سمت میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار شد.

پیکر مطهر ۵ شهید گمنام، در استانداری ایلام، شرکت پتروشیمی، دانشگاه فرهنگیان، روستای زنجیره و دانشگاه پیام نور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.


پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در استان بوشهر تشییع شد

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد.

سرهنگ علیرضا غریبی اضافه کرد: پیکر این سه شهید در روز ۲۶ آذر مورد استقبال مردم بوشهر قرار گرفت و طی روزهای گذشته در شهرها و روستاهای مختلف استان برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این شهدا در عملیات‌های خیبر و کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند، افزود: ۲ شهید در جزیره مجنون و یک شهید هم در شلمچه به شهادت رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: این سه شهید پس از تشییع، در سه منطقه یادمانی شامل بندرگاه بوشهر، بندر عامری تنگستان و درازی دشتی به خاک سپرده می‌شوند.

وی سن این رزمندگان هنگام شهادت را ۱۸، ۲۳ و ۲۶ سال اعلام کرد و افزود: مراسم تشییع این شهدا از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه انجام شده و بعد از ظهر امروز در نقاط یاد شده خاکسپاری می‌شوند.

غریبی گفت: تاکنون استان بوشهر میزبان ۱۶۵ شهید گمنام بوده و با خاکسپاری این سه شهید شمار شهدای گمنام دفن شده در این استان به ۱۶۸ شهید می‌رسد.

مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر بوشهر با حضور گسترده و پرشور مردم شهیدپرور استان بوشهر و جمعی از مسئولان از بسیج مرکزی تا مصلی برگزار شد.


تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ شهید گمنام سلام!

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) آیین تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. این مراسم امروز ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دوخاتون آغاز شد.

این مراسم در بازفت از میدان اصلی شهر بازفت به سمت حوزه علمیه روستای چم قلعه است. تشییع شهدای گمنام در پردنجان از گلزار شهدا به سمت تپه نورالشهدا برگزار می‌شود.

در لردگان این آئین از گلزار شهدا به سمت میدان نماز به سمت دهستان ریگ برگزار می‌شود.


وداع با شهدای گمنام در حرم مطهر رضوی

شامگاه دوشنبه مراسم عزاداری شب شهادت حضرت صدیقه اطهر (س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این مراسم که با حضور گسترده زائران و مجاوران حریم نور برگزار شد، میزبان پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع بود.

حاضران در این مراسم ضمن عزاداری در سوگ شهادت بانوی دو عالم، با پیکر شهدای گمنام وداع کردند.


تشییع شهدای گمنام با حضور پرشور مردم بجنورد

مردم شهید پرور بجنورد صبح سه شنبه با حضور گسترده خود ۶ شهید گمنام را تشییع کردند.


خاکسپاری یک شهید گمنام در اهواز

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مردم تشییع و خاکسپاری شد.


مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در زنجان

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور گسترده آحاد مختلف مردم زنجان در دسته عزاداری هیئت فاطمیون زنجان برگزار شد.

در این مراسم که آحاد مختلف مردم زنجان حضور دارند عزاداران شهادت حضرت زهرا (س) پیکر سه شهید گمنام از مقابل مسجد جامع شهر زنجان به سمت امامزاده سید ابرهیم (ع) این شهر تشییع شد.

حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مدارس و دانشگاه‌های زنجان با استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه شد و برگزاری شب‌های عزاداری و وداع با پیکر شهدا در مساجد نیز فرصتی شد تا مردم در جوار شهدا در عزای مادر شهیدان به عزاداری بپردازند.

صبح امروز نیز مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام در زنجان آغاز شد و پیکر شهیدان گرانقدر از حسینیه ثارالله زنجان به سمت کوی سازمانی آمادگاه ولایت زنجان تشییع و در میان استقبال ساکنان این مجموعه به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان و همچنین پیکر پاک یکی دیگر از شهدا در روستای خوئین از توابع شهرستان ایجرود برگزار شد.


برگزاری مراسم تشییع ۱۲ شهید گمنام در سیستان و بلوچستان

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

صبح سه شنبه و با حضور اقشار مختلف مردم، مراسم تشییع ۱۲ شهید گمنام همراه با اقامه نماز در حوزه سیستان، زاهدان و فنوج و نیکشهر برگزار شد و شهدا برای خاکسپاری به محلهای مورد نظر انتقال پیدا کردند.

براساس برنامه اعلام شده در حوزه زاهدان دو شهید و یک شهید نیز عصر امروز در محل بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خاکسپاری می‌شود.

فردا چهارشنبه نیز یک شهید در محل کوی پلیس و در ۱۵ دیماه نیز یک شهید در محل استانداری خاکسپاری خواهد شد.


حضور پر شکوه مردم شیراز در تشییع شهدای گمنام

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در حالی از ساعت ٩ صبح در شیراز آغاز شد که مردم ولایت مدار شیراز از ساعات ابتدایی صبح در میدان دانشجو حاضر بودند.

تمامی آحاد مردم اعم از مرد و زن، پیر و جوان و کودک و میانسال برای همراهی شهدا در روز ابری شیراز آمده بودند تا نشان دهند که در هر شرایطی حامی ولایت و شهدا هستند.

مسیرهایی که برای همراهی شهدا در شیراز در نظر گرفته شده بود از میدان دانشجو آغاز و این مسیر تا میدان نمازی، بلوار زند و میدان امام حسین (ع) ادامه پیدا کرد و هرچه از مسیر بیشتر طی می‌شد جمعیت بیشتری نیز به خیل عظیم مشتاقان بدرفه شهدا افزوده می‌شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس پیکر مطهر شهدای گمنام قرار است در آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استانداری فارس، شهرستان‌های مرودشت، خاوران و خفر تشییع و به خاک سپرده شود.


تشییع ۸ شهید گمنام در قزوین

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

مراسم تشییع ۸ شهید گمنام ساعت ۱۰ صبح سه شنبه همزمان سالروز شهادت حضرت فاطمه و با حضور مردم شهید پرور قزوین برگزار شد.

پیکر مطهر این شهدا از مسجد امام خمینی (ره) قزوین در بلوار آزادگان (غیاث آباد) به سمت مسجد امام حسن عسگری در شهرک کوثر تشییع شد.

پیکر ۴ شهید گمنام در شهرهای رازمیان و قزوین، دو شهید در شهر تاکستان و اسفرورین و ۲ شهید نیز در روستای نصرت آباد و مجتمع شفیع زاده به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است پیکر مطهر هفت تن از این شهدا در منطقه شلمچه و یک شهید نیز در جزیره مجنون تفحص شده است.


تشییع پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام در قم

سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مصلای قدس قم بر روی دستان مردم انقلابی و ولایتمدار قم تشییع شد.


تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سنندج

تشییع آلاله‌ها از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا/ «شهید گمنام» سلام!

مردم ولایت مدار سنندج در اجتماعی انقلابی در میدان آزادی این شهر از پیکر مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس استقبال کردند.

به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نماز جماعت برای این شهیدان گرانقدر اقامه شد و سنندجی‌ها با پیمودن مسیر میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر با این شهدای گمنام همراهی کرده و پیکر مطهر این بزرگواران را تشییع کردند.

پیکر مطهر این شهیدان گلگون کفن در شهرهای سنندج، قروه و بیجار تشییع و خاکسپاری خواهد شد.


گزارش در حال تکمیل و به روز رسانی است...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)