میرنیوز

انتقاد تند سردار ابوحمزه از مسئولان استان کرمان/ چرا از پاسخگویی و شفاف‌سازی ‌فرار می‌کنید؟

 انتقاد تند سردار ابوحمزه از مسئولان استان کرمان/ چرا از پاسخگویی و شفاف‌سازی ‌فرار می‌کنید؟ 2019-12-29T10:04:10+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت روز 9 دی، روز میثاق امت با ولایت اظهار داشت: این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید اتفاقات افتاده در این ایام را برای جامعه تبیین کرد.

وی با تبیین ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی افزود: مقام معظم رهبری بر عمق وقایع برای تبیین تاکید دارند و باید به ریشه‌ها و شاخ و برگ‌ها نیز پرداخت تا به واقعیت‌های پیش آمده دست پیدا کنیم و بصیرت خودمان را افزایش بدهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه چرا فتنه سال 78، سال 88 و در ادامه فتنه سال 96 و امروز فتنه 98 شکل گرفته است گفت: بعد از دفاع مقدس چهار فتنه را پشت سر گذاشتیم و باید دلایل شکل‌گیری آنها را بررسی کرد.

وی با ابراز اینکه رسانه باید واقعیت‌های کف جامعه را منتقل کند که در خیلی از گزارش‌ها این واقعیات وجود ندارد بیان کرد: ریشه این فتنه‌ها در دوران دولت سازندگی است که افکار و اندیشه‌های این جریان فکری با افکار و اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری در تقابل بود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اندیشه آنها تکنوکرات است و فقط به تخصص قائل هستند و برای آنها تعهد، تدین و اعتقادات دینی و اسلامی اهمیت ندارد تصریح کرد: آنها هیچ اعتقادی به بحث ولایت فقیه ندارند و آنها باوری نسبت به اصل ولایت فقیه ندارند.

وی با بیان اینکه آقایی در کرمان رسما اعلام کرده که من لیبرال هستم و لیبرال سرمایه یعنی کاملا در تقابل با نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه هستیم گفت: این‌ها در جنبه‌های فردی مسلمان هستند، نماز می‌خوانند و حج می‌روند اما حتی اعلام کردند که ما چیزی به نام اقتصاد اسلامی نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه این افراد اجازه نمی‌دهند دین در نظام جمهوری اسلامی پیاده شود عنوان کرد: این افراد لیبرال‌های دگراندیشی هستند که مسلمان هستند اما تا جایی که نفعشان در آن باشد.

وی با اشاره به اینکه این افراد قائل به اقتصاد آزاد هستند بیان کرد: اما از دیدگاه مقام معظم رهبری اقتصاد باید در جامعه عدالت ایجاد کند در حالی‌که آقایان می‌گویند توسعه باید انجام شود حالا عده‌ای هم اگر این وسط له می‌شوند، طبیعی است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه این افراد در عرصه فرهنگی قائل به تعامل فرهنگی هستند نه تقابل فرهنگی افزود: این افراد می‌گویند با همه فرهنگ‌ها از حق و ناحق باید تعامل داشته باشیم ولو اینکه ارزش‌های ما را هدف قرار بدهد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از خواسته‌های آمریکائی‌ها و اروپایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای این بود که چرا در ایران سقط جنین، همجنس‌بازی آزاد نیست و چرا حکم اعدام در جمهوری اسلامی وجود دارد عنوان کرد: این افراد قائل به اسلام حداقلی هستند و اسلام آنها جنبه فردی دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نتیجه این تفکر که در دولت سازندگی کلید خورد قدرت، ثروت و لذت شده است گفت: اگر جریان فکری که الان در کشور می‌بینید که مشکلات کشور حل نمی‌شود و سوءمدیریت وجود دارد براساس این تفکر است.

وی با اشاره به اینکه این افراد اعتقاد دارند مشکلات کشور فقط با ارتباط با آمریکا و اروپا حل می‌شود یادآور شد: در دولت اصلاحات شرایط و وضعیتی به وجود آوردند که همه ارزش‌های اسلام و نظام مورد هجمه قرار گرفت.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه سوالات جدی از اصلاح‌طلبان وجود دارد و سوال اول این است که بعد از این چند سال هنوز تعریف دقیقی از اصلاح‌طلبی خود عنوان نکرده‌اند گفت: اصلاح‌طلبان باید پاسخگو باشند و از پاسخگویی به مشکلاتی که برای کشور ایجاد کردند در نروند.

وی اشاره به اینکه بعضی‌ها به شدت دنبال آن هستند که حافظه مردم را پاک کنند اما اتفاقا باید مردم را بیدار کرد گفت: فتنه سال 88 نتیجه این تفکرات در کشور بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه بحث نفوذ از دوران سازندگی آغاز شد و بحث استحاله نظام از دولت اصلاحات افزود: هزینه‌هایی زیادی کردند که در فتنه 88 براندازی نظام را انجام بدهند، آموزش‌های لازم را دیدند و تقسیم کار کردند، سران آنها در خارج کشور دستور گرفتند و در فتنه 88 با تمام توان، تجهیزات و برنامه‌ریزی دقیق به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه تقلب کلید رمز فتنه بود و کار خود را با این کلید واژه رقم زدند گفت: هشت ماه کشور را تا مرز نابودی پیش بردند و به ساحت مقدس امام حسین(ع) و امام راحل توهین کردند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه نقش کلیدی و اساسی ولایت فقیه در خاموش کردن فتنه بسیار اثرگذار بود افزود: مقام معظم رهبری فرمودند این حرکت را نمی‌شد با نیروی انتظامی جمع کرد و ایشان با بصیرت‌افزایی فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های ایجاد شده در کشور در طول سال‌ها به هم وابسته هستند و نباید با ساده‌اندیشی از کنار آنها بگذریم گفت: 9 دی از مقاطع حساس تاریخ انقلاب است چرا که هشت ماه بصیرت‌افزایی با هشت سال دفاع مقدس برابری می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن در هر دو دوره به دنبال ساقط‌سازی نظام اسلامی و نابودی انقلاب بود اما شکست خورد افزود: هدف دشمن یکی بود و فقط راهبردها و استراتژی‌ها تغییر کرد.

وی با بیان اینکه چرا آقایانی که از سال 88 در حصر خانگی هستند توبه نمی‌کنند و چرا بر مواضع خود اصرار دارند گفت: هیچ جای دنیا نداریم افرادی را که جلوی منافع ملی خود بایستند اما در این فتنه‌ها می‌بینیم که مسئولان کشور و خواص جامعه منافع ملی را در نظر نگرفتند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه دوست داشتن دنیا ریشه همه بدی‌ها است تصریح کرد: عده‌ای وقتی وابسته به مقام و ثروت شدند نتوانستند دل بکنند و با اینکه می‌دانستند حق با آنها نیست اما نمی‌توانستند منافع شخصی خود و حب دنیا را کنار بگذارند.

وی با ابراز اینکه مدتی است به دگراندیشان در استان و کشور گفتیم که حدود 20 تا 30 سال همه چیز استان در اختیار شما بوده است و بیایید به مردم پاسخگو باشید گفت: سهام طلایی در استان کرمان از پول مردم ایجاد شد، کجاست؟

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه محور کرمان و ماهان که روزی زمین‌های آن قطعه‌ای سه میلیون بود را الان 700 میلیون و یک میلیارد می‌فروشید پولش کجا هزینه می‌شود؟ گفت: گزارش شده که هفت هزار مجموعه خیریه دارید که اصلا شفاف نیستید که پول آن از کجا می‌آید و به کجا می‌رود.

وی با بیان اینکه از پاسخگویی و شفاف‌سازی چرا فرار می‌کنید افزود: اگر صداقت داشتید، واقعیت‌ها را به مردم می‌گفتید و از شفاف‌سازی نگران نبودید، از چه چیزی می‌ترسیدید؟

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه حرف ما حرف مردم است و مردم می‌گویند آقایان که 20 سال بر این استان همه امکانات و نیروهای خودشان بر سر کار بوده است چه کار عام‌المنفعه‌ای برای مردم استان انجام دادند گفت: هر چه از مردم فاصله بگیرید و با مردم شفاف نباشید و عوام‌فریبی کنید خودتان ضرر خواهید کرد.

وی با بیان اینکه اگر ادعای صداقت و شفافیت و خدمت به مردم دارید با اصحاب رسانه نشست بگذارید و کار سختی نیست افزود: وظیفه ما روشنگری و بیان واقعیت‌ها در جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز اینکه بعضی‌ها دنبال آن نباشند که با پول رای بخرند چرا که دست آنها را رو خواهیم کرد گفت: رسما به مردم اعلام خواهیم کرد که چه کسانی دنبال رای خریدن هستند و اجازه نمی‌دهیم با روش‌های غیرقانونی و وعده و وعید دادن به مجلس راه پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس باید در اسفند ماه قانونی برگزار شود افزود: نماینده باید مومن، انقلابی، ساده‌زیست، استکبارستیز و شجاع باشد، نماینده باید جوان و حافظ ارزش‌های اسلامی و شهدا در جامعه باشد نه اینکه به مجلس رفت عملگی گروه و جناح خود را در کشور بکند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال آن هستند که افراد بی‌خاصیت را به مجلس شورای اسلامی بفرستند تصریح کرد: بعضی‌ها به دنبال آن هستند که افرادی را به مجلس بفرستند که در پشت پرده اهداف و منافع آنها را دنبال کند.

انتهای پیام/511/ش

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)