میرنیوز

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام/ وزرا و سران قوا به کدام استان‌ها رفتند

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام/ وزرا و سران قوا به کدام استان‌ها رفتند 2022-03-28T16:29:37+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ استان‌های مختلف کشورمان میزبان مسئولان در قوای سه‌گانه کشور و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی بودند.

رئیس‌جمهور پیام نوروزی خود را از خرمشهر و استان خوزستان مخابره کرد، رئیس مجلس به جمع نیروهای جهادی در استان هرمزگان رفت و رئیس قوه قضائیه هم سال جدید خود را در جمع زندانیان در استان مازندران تحویل کرد.

و اما استان‌های مختلف کشور طی این ایام میزبان وزرا بودند، از وزیر نیرو گرفته که به چند استان شرق و جنوب کشور سفر کرد تا وزیر بهداشت که از مشهد تا خوزستان و وزیر کار که از لرستان تا هرمزگان ایران‌گردی کردند.

مسئولان دستگاه‌های خدماتی و امدادی نوروزی مانند فرماندهان انتظامی، اورژانس، راهداری و هلال‌احمر هم راهی تعدادی از استان‌ها شدند.


جزئیات حضور مسئولان در استان‌های مختلف کشور


راهیان نور محور اجتماع مسئولان در خوزستان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

در میان استان‌های کشور خوزستان بیشترین میزان حضور مسئولان در سطوح مختلف را داشت. از رئیس جمهور گرفته تا مسئولان عالی نظامی ایام تعطیلات نوروزی به این استان سفر کردند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نخستین پیام نوروزی خود به ملت ایران در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران بدون تردید امسال نتیجه استقامت و ایستادگی خود را خواهند دید، گفت: اولین پیام نوروزی اینجانب به‌عنوان خادم جمهور، پیام کار و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای ساختن ایرانی قوی و پیشرفته است. هیچ ملتی بدون کار متراکم و استفاده از حداکثر منابع انسانی و طبیعی به جایی نرسیده و سال جدید و قرن جدید برای همه ما باید آغاز دور جدیدی از کار مولّد، مفید، ثمربخش و پیشرفت‌آفرین باشد.

وی همچنین چند روز قبل از عید به جمع راهیان نور رفته و از مناطق مختلف خوزستان بازدید کرده بود. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در برنامه‌های سفر به استان خوزستان با حضور در روستای «سُوره» و در دیدار با جمعی از بزرگان و شیوخ این روستا و منطقه «خَیِّن» از استاندار خوزستان خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از بزرگان و صاحبنظران منطقه کاری متفاوت از گذشته برای حل مشکلات خرمشهر و استان خوزستان انجام دهد.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر رسیدگی به وضعیت منطقه آزاد اروند گفت: ظرفیت‌های توسعه و عمرانی خوزستان در خود استان وجود دارد ولی با این وجود خوزستان از مشکلات متعدد رنج می‌برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز از دیگر مسئولانی بودند که راهی خوزستان شدند. سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر به خرمشهر به منظور بازدید و بررسی وضعیت شلمچه، روند سفر و حضور کاروان‌های راهیان نور را در کربلای ایران از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در ارتباط زنده تلویزیونی با بیان نقش شهدا در سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد: گام‌های بهتری می‌توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور راهیان نور برداشت، که این هدف ماست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در گردهمایی رزمندگان اسلام شهرستان دزفول و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج محمد حسن کوسه چی (پارساکیان) از فرماندهان دزفولی بزرگ انقلاب اسلامی که در حسینیه ثارالله برگزار شد، شرکت کرد. سلامی با بیان اینکه قرن جدید، قرن غروب قدرت‌های شیطانی و تمدن غرب است، گفت: آغازِ پایان آمریکا و تمدن غرب شتاب گرفته است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز سال جدید را در خوزستان آغاز کرد. وی در نخستین روز سال ۱۴۰۱ در جریان سفر به دزفول از بخش‌های مختلف خط تولید مجموعه دانش بنیان آوان طب دزفول بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت تولید و میزان اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر اینکه باید از جوانان متخصص، خلاق و نوآور در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استفاده شود، گفت: دولت با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا با ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز کشور ضمن ایجاد اشتغال نیز زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

مخبر همچنین در سفر خود به استان خوزستان، روز گذشته با حضور در منزل سرلشکر شهید سردار محمدحسن کوسه چی و شهیدان روغن کوچک دزفولی (شهیدان محمدرضا، علیرضا و حمیدرضا روغن کوچک دزفولی)، شهیدان شجاعی پور (عبده علی، عبدالعظیم، شازده و پروین شجاعی پور و طوبی شیرعلی سام) و شهید امیرعلی هیودی اولین شهید مدافع حرم در دیدار با خانواده معظم این شهیدان گرانقدر، یاد شهدای والامقام را گرامی داشت.

وی ضمن بازدید از مدیریت اسناد و پژوهش مرکز، کتابخانه و واحد ادبیات، فرهنگی و هنری موزه و دیگر محتوای به نمایش گذاشته در این مرکز از سه برابر شدن بودجه مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در یادمان شهدای شلمچه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس نشانه علاقه آن‌ها به شهدا است. وی که برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و حضور در جمع راهیان نور وارد آبادان شده بود، همچنن ضمن بازدید از یادمان شهدای فکه شهرستان شوش به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم با حضور در استان خوزستان به همراه شهردار کلان‌شهر اهواز با حضور در حرم علی بن مهزیار اهوازی بر سر مزار حجت‌الاسلام «سید محسن شفیعی» مسئول فقید دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.

علاوه بر این تعدادی از وزرا نیز تعطیلات به خوزستان سفر کردند. بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت در بازدید از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران گفت: در بازی تیم ملی ایران و لبنان، ۵۰ درصد ورزشگاه برای حضور تماشاگران اختصاص خواهد یافت.

وی که از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد، با حضور در این شهرستان به جمع کاروان‌های راهیان نور این شهرستان پیوست.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند احداث خانه هنرمندان گفت: پنج طرح اولویت دار فرهنگی در شهرهای مختلف استان شناسایی شده اند و سعی می‌شود امسال تکمیل می‌شوند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش هم در حاشیه بازدید از ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش شوش گفت: شهرهایی مثل شوش که دارای پیشینه تاریخی هستند ظرفیت خوبی برای راه اندازی هنرستان‌های گردشگری دارد.

وی همچنین در اندیکا، با بیان اینکه اقداماتی برای مقاوم سازی، تعمیر و ساخت مدارس زلزله زده اندیکا انجام شده اما برخی مدارس هنوز تعمیر نشده‌اند، گفت: امسال کلاس‌های درس ایمن در شهرستان با کمک نیروهای جهادی و بسیج سازندگی ساخته می‌شوند.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور و امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر مسئولانی بودند که به خوزستان سفر کردند.


حضور قالیباف در جمع گروه‌های جهادی هرمزگان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

محمدباقر قالیباف روز جمعه در سفری از پیش اعلام نشده به منطقه محروم لیردف در جاسک رفت. رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع گروه‌های جهادی در این منطقه محروم اظهار داشت: امروز آمدیم تا آثار تصمیم‌های درست و غلط خود را از نزدیک و در پایین‌ترین نقاط جغرافیایی ببینیم تا وقتی می‌خواهیم در مرکز تصمیم بگیریم دیگر اشتباهات را تکرار نکنیم.

علی محرابیان وزیر نیرو هم در حاشیه بازدید از طرح‌های نیروگاهی جزیره قشم گفت: تأمین آب روستاهای قشم از مهمترین موضوعات در دولت انقلابی است و در سفر رئیس جمهوری به هرمزگان برنامه‌ریزی تأسیس سه آب شیرین کن در جزیره قشم انجام شد. محرابیان همچنین از نیروگاه حرارتی بندرعباس واقع در جاده بندر عباس به بندرشهید رجایی بازدید کرد.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم جهت بازدید از صنایع زیر مجموعه شستا و شرکت در جلسه شورای اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بندرعباس سفر کرد.


تحویل سال رئیس قوه قضائیه در مازندران

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای همزمان با ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، به صورت از پیش اعلام نشده و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.

رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید، ضمن تبریک نوروز و فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و بهار طبیعت، با تعدادی از مددجویان زندان ساری به صورت چهره به چهره گفتگو کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.

قاضی‌القضات در گفتگوی چهره به چهره با محکومان این زندان، در خصوص جرم ارتکابی آنها، مدت زمان سپری‌شده از محکومیت‌شان، شرایط بهداشتی و غذایی زندان و نحوه بهره‌مندی مددجویان از امکانات ورزشی و رفاهی کسب اطلاع کرد. رئیس عدلیه از سازمان زندان‌ها خواست پرونده‌های زندانیانی که دچار اطاله شده است را احصا ء و به رئیس قوه قضائیه ارسال کنند تا دلایل اطاله تحقیق و روشن شود.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی هم به صورت سرزده از منطقه اشکورات رامسر بازدید کرد و امکانات این منطقه با جاذبه‌های فراوان گردشگری را ضعیف توصیف کرد.

سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان مازندران از واگذاری سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید برای تقویت ناوگان خودرویی این نیرو خبر داد.


آذربایجان شرقی از دیدار استاندار با سفیر روسیه تا حضور مسئولان هلال احمر

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران روز یک شنبه به دیدار استاندار آذربایجان شرقی رفت. وی در این دیدار افزود: بعد از این سفر و ملاقات حضوری پوتین و رئیسی، سه تن از وزرای دولت جمهوری اسلامی هم از مسکو بازدید کردند که امیدوارم در سال جدید شاهد توسعه رفت‌وآمدها از سوی هر دو طرف باشیم.

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم با حضور در شهر تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر، آمار عملیات‌های امدادی کل کشور در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا شامگاه ۶ فروردین ماه را ارائه کرد و افزود: در این مدت ۱۷۳۰ عملیات امداد و نجات در سطح کشور توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

ولی پور با اشاره به ظرفیت و توان بالای هلال احمر استان در پاسخگویی به حوادث شمالغرب کشور گفت: طی برگزاری جلسه امروز با استاندار آذربایجان شرقی، مقرر شد با کمک ستاد جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات و مجموعه نمایندگی دولت در استان، آمادگی و توان جمعیت هلال احمر این استان در پاسخگویی به حوادث و سوانح را افزایش دهیم.


حضور مسئولان وزارت نیرو در آذربایجان غربی

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

اتابک جعفری معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور هم در این ایام به جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی خوی رفت. وی اظهار کرد: در کوتاه مدت و میان مدت نیز با نظر کارشناسان تا به ثمر رسیدن طرح‌های بزرگ وزارت نیرو طرح‌های تأثیر گذار برای گذر از تنش آبی و عبور از مشکلات پیک تابستان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم بعد از آذربایجان شرقی راهی ارومیه شد.


فرماندهان ناجا در اصفهان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا هم پیش از ظهر دوشنبه از پلیس راه اصفهان-شیراز بازدید کرد. وی اظهار داشت: قرارگاه نوروزی پلیس‌راه به صورت ۲۴ ساعته در همه جاده‌های اصلی و فرعی هشیار و فعال بوده است که فعالیت آنها تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی ادامه داد: با وجود واکسیناسیون گسترده در بین مردم و فروکش شدن بیماری کرونا، میزان ترددهای بین شهری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سردار سید کمال هادیانفر فرمانده پلیس راهور ناجا هم در این ایام به جمع خبرنگاران اصفهانی آمد. وی در خصوص وضعیت تردد و تصادفات در نیمه اول تعطیلات نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تردد در محورهای کشور در نیمه اول تعطیلات فروردین مناسب بود و محدودیتی نداشتیم و تنها در محور تهران در محور شمال به جنوب و یا جنوب به شمال را یک طرفه کردیم.

وی با بیان اینکه افزایش ۴۸ درصدی تردد را در کشور داشته‌ایم، ادامه داد: این در حالی است که پیش بینی ما ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش سفرها بود.

سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی انتظامی کشور از دیگر مسئولان ناجا بود که به اصفهان سفر کرد.


خبر مسئولان وزارت آموزش و پرورش از رتبه بندی در اردبیل

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی هم در تعطیلات پایان سال گذشته به اردبیل رفت و در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: احکام جدید معلمان با در نظر گرفتن قانون رتبه‌بندی و اعمال افزایش سالانه حقوق، از فروردین ماه صادر می‌شود تا زمینه پرداخت مزایا و مبالغ در نظر گرفته شده در این قانون فراهم آید.

وی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش معوقه ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ نیز در حال برآورد نهایی اعتبار است که قطعاً در سال آینده پرداخت این معوقات را نیز به حساب معلمان شاهد خواهیم بود.


رئیس جمعیت هلال احمر در البرز

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

رئیس جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر و کمپ‌های هلال‌احمر ساوجبلاغ بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

فریدون محمدی دبیرستاد اجرایی خدمات سفر البرز گفت: با توجه به لزوم بازدیدهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر بازدیدهای نظارتی از پایگاه‌های اطلاع رسانی شهرهای کرج و ساوجبلاغ به همراه مرتضی ولی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و هیئت همراه، مدیرکل هلال‌احمر و مدیران شهرداری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و کمپ‌های هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ نیز با حضور پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بازدید به عمل آمد، یادآور شد: پایگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان ساوجبلاغ در چهار نقطه شهرجدید هشتگرد، میدان ولایت کردان و میدان صنعت هشتگرد، ضلع شمالی اتوبان کرج-قزوین پارک‌سوار شهر جدید هشتگرد مستقر شده‌اند.


حضور سرلشکر باقری در ایلام

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مناطق عملیاتی ایلام در دوران دفاع مقدس بازدید کرد. وی اظهار کرد: شهید باقری هم در ایلام سرباز بود، هم در دوران دفاع مقدس در ایلام جنگید و در استان ایلام هم به شهادت رسید.

وی همچنین گفت: راهیان نور یک بستر مناسب برای جهاد تبیین است.

پس از پایان این بازدید، بلافاصله جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور با حضور سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)، سردار کریمیان، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و مسئولان استان خوزستان و ایلام برگزار شد.

مهدی علی اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم ظهر امروز دوشنبه در بازدید از زیارتگاه ایثار در قلاویزان مهران اظهار کرد: همه مدیون خون پاک شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس هستیم و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی کودکان و نوجوانان در تبیین و معرفی شخصیت‌ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به جوامع هدف وظایفی بزرگ داریم.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا هم در سفر به استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در ایام نوروز از سوی نیروی انتظامی اندیشیده شده است.


ترافیک نوروزی سفر مسئولان ملی به بوشهر

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر شهر عسلویه از توسعه‌های راه‌های عسلویه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های راه و مسکن در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با ساخت شهرک نایبند در چاه مبارک خاطرنشان کرد: با توجه به مخالفت مردم چاه مبارک با استقرار شهرک نایبند قول مطالعه مجدد جانمایی این شهرک را دادند.

سردار رضایی جانشین فرماندهی انتظامی کشور هم در سفر به استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز با یک مصوبه وضعیت خودروهای شوتی را تعیین تکلیف کرده‌ایم، اظهار داشت: خودروهای شوتی به دلیل حمل کالای قاچاق برای پلیس در جایگاه قاچاقچی قرار خواهند گرفت و به دلیل انجام حرکت‌های نمایشی، مردم آزاری و ایجاد رعب و وحشت برای مردم که خلاف قوانین است از سال ۱۴۰۱ با برخورد شدید پلیس مواجه می‌شوند.

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها هم در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به عضویت ۱۲۶ هزار نفر در شوراها گفت: در سال گذشته ۴۳۳ تخلف از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ثبت شده است.

مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران هم در دیدار با امام جمعه بوشهر با اشاره به سپری شدن زمستان بدون قطعی گاز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش صادرات نفت و فروش گاز کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فروش ال‌پی‌جی در سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش هستیم خاطرنشان کرد: درآمدهای صادرات گاز نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور هم در نشست با استاندار بوشهر گفت: در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه‌ای از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ‌های مرزی مصوب شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه مرز بیان کرد: تشکیل کارگروه مرز در تمامی استان‌های مرزی و ساحلی بسیار مهم است و انتظار می‌رود استانداران ساحلی و مرزی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور هم از انبارهای اموال تملیکی و خودروهای رسوبی بوشهر بازدید کرد. وی اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس جمهور در تلاش هستیم که کالاهای موجود در انبارها تعیین تکلیف شود.

وی از به حداقل رساندن کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تا خردادماه خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای آینده فهرستی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تهیه می‌شود تا وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص شود.

علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در دیدار با امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن عمارت‌های کم نظیر ظرفیت ایجاد کریدور موزه‌ای دارد.


شهرستان‌های تهران میزبان مسئولان ناجا و هلال‌احمر

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از پست نوروزی جوانان هلال احمر استان تهران در ملارد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور و اقدامات داوطلبان در همه عرصه‌ها و بزنگاه‌های مختلف همواره مطلوب و رضایت بخش بوده است.

کولیوند ضمن بازدید از ایستگاه‌های خدمات بشردوستانه، ایمنی و سلامت و دوستدار کودک، با اعضای جوانان مستقر در پست نوروزی دیدار و گفتگو کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با حضور در پلیس راه شریف آباد _ گرمسار ضمن دیدار با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی و تبریک سال نو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر مسافرت‌های نوروزی تعداد مصدومان جاده‌ای سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

سردار اشتری در ادامه از نزدیک در جریان کیفیت و نحوه ارائه خدمات این مجموعه قرار گرفت.


معاون رئیس جمهور در مناطق زلزله زده چهارمحال و بختیاری

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در بازدید از بخش دوآب‌صمصامی شهرستان کوهرنگ با اشاره به دستور رئیس جمهور در راستای رسیدگی به مناطق زلزله زده کوهرنگ، اظهار کرد: اسکان زلزله زدگان در روزهای نخست توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت بحران از لحظات نخست وقوع زلزله به سرعت وارد میدان شدند، عنوان کرد: طی چهار ماه آینده باید کار آواربرداری و روند بازسازی منازل زلزله‌زده کوهرنگ تکمیل شود.

مرتضوی همچنین در سفر خود به شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه ۴۹۶ واحد احداثی زلزله زده شناسایی شده است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی آواربرداری این واحدها ۵۰ درصد است.


خراسان رضوی میزبان فرماندهان ارتش و وزیر بهداشت

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در ایام تعطیلات از چند پروژه آموزشی و پژوهشی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همچنین در بازدید از اورژانس عدالتیان و بیمارستان قائم مشهد گفت: با توزیع عادلانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، قاچاق دارو روند کاهشی پیدا کرده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح آسایشگاه نظامی پایگاه ستوان دوم شهید ایرج کارآمد از خودکفایی نیروهای مسلح ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور در ۲۳ حوزه نظامی و تجهیزات و امکانات خبر داد.

وی افزود: اکنون در ۱۰۰ درصد مرزهای ایران اسلامی امنیت کامل برقرار است که این نشان از توان و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.


مسئولان وزارت بهداشت در سمنان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سعید کریمی معاون وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سمنان در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه هنوز کرونا تمام نشده و احتمال بازگشت به دوران پیک وجود دارد، گفت: تعداد بیماران بستری و فوتی کرونا در کشور رو به کاهش است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه از موج ششم کرونا عبور کردیم اما کوچک‌ترین بی‌احتیاطی موج بعدی این بیماری را به دنبال دارد، ابراز داشت: از مسافران و هموطنان تقاضا داریم همچنان بر رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن تاکید داشته باشند تا خدای‌نکرده در سال جدید بیماری کرونا و تبعات آن موجب رنجش خانواده‌ها نشود.


سیستان و بلوچستان مقصد سفر وزیر نیرو

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو هم طی سفری یک روزه به منظور بررسی شرایط آبی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد. بازدید از نیروگاه زاهدان، بازدید از پروژه آبرسانی سیستان (۲۷ روستای زابل)، بازدید از نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی میل نادر و بازدید از اجرای خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان بود.

وزیر نیرو در بدو ورود به استان گفت: بر اساس توافق‌نامه، افغانستان مکلف به رهاسازی حقابه رودخانه هیرمند است که این موضوع به شدت پیگیری خواهد شد. وی همچنین با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای آبرسانی به نقاط محروم کشور گفت: بزرگترین پروژه عمرانی برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور با عنوان «جهاد آبرسانی» در حال انجام است.


مسئولان وزارت جهاد در استان فارس

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای کشاورزی شهرستان‌های داراب و زرین دشت گفت: ما در سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ آمار گرفته ایم، کود پتاس و فسفر تقریباً استفاده نشده و تماماً کود اوره مصرف شده است که در کاهش تولید بیش از خشکسالی اثر گذار بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شروع سال جدید با دو اتفاق انقلابی افزایش نرخ خرید تضمینی گندم به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و تعدیل قیمت کودهای شیمیایی مواجه بوده است، اظهار کرد: این اقدام بر دولت هزینه سنگینی وارد خواهد کرد و یارانه پرداختی دولت برای کودهای شیمیایی به ۷,۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.


معارفه نوروزی در کردستان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: انتظار داریم کردستان به مرکز بزرگترین رویداد بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر برای کردزبانان دنیا تبدیل شود.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با مرزبانان در پاسگاه مرزی «سردار سلیمانی» مرز باشماق مریوان گفت: امیدواریم در یک فرآیند پنج‌ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم. وی اظهار داشت: در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء های مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی را به ویژه در استان‌های مرزی کردستان، آذربایجان غربی و بخشی از کرمانشاه تقویت شود.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: با توجه به اینکه اکثر جرایم در کردستان کاهش یافته است اما یکی از معضلات مرزبانی و انتظامی در این استان مرزی مبحث قاچاق است.


کرمانی‌ها میزبان وزیر نیرو

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه در حال ساخت سیکل ترکیبی زرند نیروگاه زرند در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دولت برای جبران فاصله برق تولیدی و تقاضا در کشور گفت: نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه وارد می‌شود.


از حضور وزیر ارتباطات تا تودیع نوروزی در کرمانشاه

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

با حضور محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آئین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه به شبکه اینترنت متصل خواهند شد.

عیسی زارع پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار مسئولیت در وزارت ارتباطات پروژه شبکه ملی اطلاعات به صورت جدی دنبال شده و این پروژه، پروژه بسیار پیشرفته‌ای بوده که حتی در کشورهای اروپایی هم تازه شروع شده است.


اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در گلستان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از مزارع گندم و کلزای شهرستان کلاله از پیش‌بینی برداشت ۹ میلیون تن گندم از مزارع کشور خبر داد و گفت: قیمت خرید تضمینی گندم هفته آینده اعلام می‌شود.

وی اظهارکرد: تلاش می‌کنیم با کارهای ترویجی و آموزشی دغدغه رهبر معظم انقلاب را در تأمین کالاهای اساسی برطرف کنیم.

سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات انتظامی کشور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ۱۴۰۱ در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه امنیت، مقدم بر همه نیازهای جامعه است، گفت: در جامعه‌ای که امنیت حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد.


بازدید از راه آهن رشت به کاسپین در سفر وزیر اقتصاد به گیلان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از راه آهن رشت به کاسپین گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی دولتی و بخش خصوصی برای اتمام پروژه راه‌آهن رشت - بندر کاسپین استفاده شود.

وی اظهار کرد: روند اجرای اتصال بندر کاسپین به راه آهن سراسری جای انتقاد دارد. خاندوزی اضافه کرد: صرفاً اجرای پروژه در محدوده منطقه آزاد نمی‌تواند دلیل بر پیگیری و همکاری همه جانبه مسئولان استان باشد.

سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا حاشیه بازدید از محور آزادراه قزوین - رشت در محدوده پر ترافیک رودبار با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی سفرها در کشور، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۲۸۸ نفر در حوادث جاده‌ای جان باخته اند که نگران کننده است.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی سفر در نوروز امسال، اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد سفرها و ترددهای نوروزی به استان مازندران و گیلان بوده است.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی در حاشیه بازدید از نوار مرزی آستارا با اشاره به اینکه تأمین امنیت مرزنشینان در اولویت کاری مرزبانی است، گفت: در سال گذشته شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در نوار مرزی کشور کشف شد.


وزارت کاری‌ها در استان بیکار لرستان

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به شهرستان بروجرد، از طرح توسعه بیمارستان «کوثر» بازدید کرد. حضور در مراسم افتتاح یک کارخانه شیر در این شهرستان از دیگر برنامه‌های وزیر کار در سفر به بروجرد بود. وی قبل از ورود به شهرستان بروجرد، در شهرستان دورود حضور پیدا کرد و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان، از پروژه در دست احداث بیمارستان «گهر» بازدید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مرحله نخست یک کارخانه شیر خشک در بروجرد با بیان اینکه ۷۴ هزار مجوز کسب و کار از ۲۸ بهمن ماه تا ۲۵ اسفندماه در این وزارتخانه صادر شده است، تاکید کرد: با ایجاد خط اعتباری دو هزار میلیارد تومانی، به دنبال پشتیبانی از تولید در تعاونی‌ها هستیم.

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شعار سال در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم بسیج تمام امکانات برای تحقق شعار سال تأکید کرد.

سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور و سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از دیگر مسئولانی بودند که به لرستان سفر کردند.


بازدید وزیر نیرو از طرح‌های آب و برق یزد

مشهدالشهدای ایران میزبان کارگزاران نظام

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در سفر خود به استان یزد از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بازدید کرد. وی همچنین از طرح اضطراری آبرسانی یزد و موزه آب در چهارراه شهدای یزد بازدید کرد.

وزیر نیرو در حاشیه این بازدیدها از احداث بیش از ۱۰ هزار مگاوات ساعت نیروگاه در کشور طی چهار سال آینده خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به استان یزد اضافه می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)