میرنیوز

۹۳ درصد جرائم استان کرمانشاه مربوط به سرقت است

۹۳ درصد جرائم استان کرمانشاه مربوط به سرقت است 2021-10-06T19:04:13+03:30

سردار علی اکبر جاویدان امروز (14 مهر) در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا با تبریک این هفته گفت: این هفته فرصتی است تا بتوانیم بخشی ازخدمات، قابلیت ها و مجاهدت های نیروهای انتظامی را اطلاع رسانی کنیم و ازاین طریق توانمندی های ناجا را به مردم ثابت کرده و از طرفی سرمایه اجتماعی را ارتقا دهیم.

جاویدان شعار این هفته را "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" عنوان و تصریح کرد: این شعار خلاصه ای از اولویت های ناجا در سال جاری است.

وی هوشمندسازی را یک ضرورت برای پلیس دانست و افزود: در دنیای امروز که روز به روز شاهد ارتقا فناوری و تغییرات آن و افزایش ارتباطات هستیم، نیاز است که پلیس هم همپای جامعه خود را به روز کرده و هوشمند باشد.

وی اظهار کرد: بر این اساس هوشمندسازی یکی از اولویت های اصلی ناجا در استان است و در این راستا گام های خوبی برداشته شده که از جمله آن می توان به بهره گیری از دوربین های هوشمند، بهره گیری از سامانه های اطلاعاتی بر بستر IT و ارتباطات الکترونیک با دستگاه قضا اشاره کرد.

جاویدان گفت: امسال هم برنامه داریم بصورت پایلوت در استان ارتباط تصویری میان ناجا و دستگاه قضا برقرار کنیم که با انجام این طرح که بسترهای آن فراهم شده، ارتباط تصویری بین قاضی و متهم در همان محل انتظامی برقرار شده و نیازی به انتقال متهم به دستگاه قضا نیست.

وی افزود: اجرای این برنامه موجب می شود ضمن حفظ آبروی متهم، با پیشگیری از ترددهای اضافی با دستبند و... در هزینه ها هم تا حد زیادی صرفه جویی شود.

جاویدان به راه اندازی مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا هم اشاره کرد و افزود: این مرکز بصورت 24 ساعته فعال بوده و به بحث رسیدگی به جرائم فضای مجازی می پردازد.

وی افزود: در حال حاضر شماره این مرکز 21823187 است و در نظر داریم شماره ای سه رقمی برای آن کسب کنیم که همانند پلیس 110 مردم بتوانند راحت‌تر با آن ارتباط برقرار کنند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به بخش دوم شعار هفته ناجا اشاره کرد و افزود: در شعار این هفته در کنار پلیس هوشمند بحث "امنیت پایدار" هم مطرح شده و نشان دهنده این است که پلیس هم در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش تمام توان خود را برای تامین امنیت جامعه می گذارد.

جاویدان افزود: امروز به همت تمام نیروهای مسلح امنیت پایدار در کشور و استان برقرار است و برای تداوم آن نیاز است که تمام دستگاه ها و آحاد جامعه هکاری داشته باشند و نیروهای انتظامی هم دراین میان ازهیچ خدمتی فروگذار نمی کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت های پلیس در زمان شیوع کرونا هم اشاره کرد و افزود: بعد از دستگاه بهداشت و درمان، دومین دستگاه درگیر در زمینه مقابله با این بیماری بودیم و طی مدت شیوع این بیماری پنج نفر از همکارانمان جانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

جاویدان در ادامه با اشاره به شروع برنامه های هفته ناجا از شنبه (17 مهر) گفت: به دلیل تقارن هفته ناجا با ایام پایانی ماه صفر، تصمیم بر این شد که برنامه های این هفته به هفته ابتدای ماه ربیع الاول منتقل شود.

وی افزود: بر این اساس شنبه (17 مهر) اولین روز هفته ناجا است و در این روز مراسم صبحگاه را با حضور مسئولین و  فرماندهان نیروهای مسلح خواهیم داشت.

جاویدان از برگزاری جشنواره "کلانتری های برتر" در روز یکشنبه (18 مهر) خبر دادو افزود: در این مراسم از روسای کلانتری ها و فرماندان نمونه تجلیل می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در سومین روز ازبرنامه های این هفته خبر داد و افزود: در این روز همچنین از خانواده شهدا تجلیل شده و خدمات درمانی دربرخی نقاط محروم استان توسط پزشکان نیروی انتظامی ارائه خواهد شد.

جاویدان افزود: در روز سه شنبه (20 مهر) هم افتتاح چندین طرح عمرانی انتظامی را خواهیم داشت و در این روز از خیرین حوزه امنیت هم تجلیل می شود.

مقام ارشد انتظامی استان برنامه روز پنجم هفته ناجا را ملاقات مردمی در سامانه 197 اعلام و تصریح کرد: همچنین در این روز جلسه اندیشه ورزی با حضور اساتید دانشگاه در خصوص آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

جاویدان افزود: روز پنجشنبه(22 مهر) هم غباروبی مزار شهدا برگزار شده و در روز جمعه و آخرین روز هفته ناجا (23 مهر) حضور حداکثری در مراسم نماز جمعه با رعایت پروتکل ها را خواهیم داشت و صحبت هایی را با مردم از تریبون های نماز جمعه مطرح خواهیم کرد.

در بسیاری جرائم در رتبه های میانی کشور هستیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به امنیت مطلوب استان گفت: متاسفانه همواره از این گله مندیم که علی رغم امنیت مطلوب در استان احساس امنیتی که باید وجود ندارد و کارهای تحقیقاتی را هم در این زمینه شروع کرده ایم تا به علت واقعی این موضوع پی ببریم.

وی افزود: شاخص ها نشان می‌دهد که استان امنیت خوبی دارد و در بسیاری جرائم در رده های متوسط کشور هستیم.

جاویدان به رتبه دوازدهم استان در بحث سرقت اشاره کرد و افزود: در حوزه سرقت های مهم رتبه یازدهم و در سرقت به عنف مانند کیف قاپی و ... در رتبه 15 کشور قرار داریم.

وی رتبه استان در زمینه قتل را دوازدهم کشور اعلام وتصریح کرد: در شش ماهه امسال 40 مورد قتل داشتیم که آمار نسبتا بالایی است.

جاویدان افزود: در حوزه شرارت رتبه 23، مفاسد اجتماعی رتبه 18، جرائم مالی رتبه 19، جعل رتبه19، نزاع رتبه 19، در حوزه تعداد دستگیرشدگان رتبه 25، مواد مخدر رتبه 28 و در زمینه تصادفات رتبه 31 کشور هستیم.

93 درصد جرائم استان مربوط به "سرقت" است/ 2500 معتاد متجاهر داریم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه در تشریح آمار شش ماهه انتظامی استان در سال جاری به فعالیت های حوزه آگاهی استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه یکی از جرائم شایع در استان بحث سرقت است، بطوری که 93 درصد جرائم استان را این جرم تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در شش ماهه امسال 17 هزار و 951 فقره سرقت داشته ایم که 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده و 66 درصد آنها کشف شده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت در مجموع 17 هزار و 398 نفر در استان به دلیل جرائم مختلف دستگیر شده اند که متاسفانه 93 درصد آنها مربوط به حوزه سرقت است.

جاویدان معضل اصلی در بحث سرقت در استان را بحث سرقت های خرد عنوان کرد و افزود: عمده این سرقت ها توسط معتادان متجاهر صورت می گیرد.

وی افزود: طبق برآوردها 2500 معتاد متجاهر در استان داریم که 95 درصد آنها در شهر کرمانشاه مستقر هستند و عمده سرقت های خرد توسط همین افراد صورت می گیرد.

جاویدان با تاکید بر اینکه باید فکری اساسی برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر صورت گیرد، گفت: بارها گفته ایم ظرف 24 ساعت می توانیم تمام این افراد را جمع آوری کنیم، اما آنها را کجا ببریم وقتی محلی برای پذیرش این تعداد معتاد متجاهر نداریم و ظرفیت مرکز ماده 16 در حال حاضر  350 نفر است که جوابگو نیست.

وی افزود: از طرفی اگر این افراد نگهداری و درمان شوند بعد از مدتی دوباره به چرخه اعتیاد برمی‌گردند و متاسفانه جامعه و حتی خانواده این افراد پذیرای این افراد نیستند و این معضل دیگری است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی در ادامه از انهدام 59 باند سرقت در استان در شش ماهه امسال خبر داد وافزود: طی این مدت 5752 سارق حرفه ای نیز دستگیر شده اند.

جاویدان گفت: بطور مثال یکی از این سارقان حرفه ای تاکنون به 75 فقره سرقت اعتراف کرده و تنها از منزل او پنج میلیارد تومان کالای مسروقه کشف شده است.

وی از وقوع 40 فقره قتل در استان در شش ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد 35 فقره قتل کشف شده و دو فقره آدم ربایی هم طی این مدت داشته ایم که هر دو فقره کشف شده است.

وی از تشکیل 311 پرونده جعل طی این مدت خبر داد وافزود: از این تعداد 288 فقره کشف شده و سه باند جعل هم منهدم شده اند.

جاویدان از تشکیل 293 فقره پرونده کلاهبرداری در شش ماهه ابتدای سال خبر داد و افزود: از این تعداد چهار فقره با تعداد بالای 10 نفر شاکی بوده اند.

وی افزود: از این تعداد پرونده در مجموع 253 فقره کشف شده است.

هر ساعت 108 عملیات پلیسی داریم

جاویدان در ادامه به فعالیت های شش ماهه مرکز فوریت های پلیسی 110 اشاره کرد و افزود: بارها گفته ایم این مرکز برای ماموریت های اورژانسی و فوریتی مانند تصادفات فوتی، راهبندان، نزاع هایی که در حال وقوع هستند، قتل و ... است.

وی افزود: اگر نزاعی پایان گرفته حضور سریع پلیس الزامی نیست و می توان بعدا به آن رسیدگی کرد و یا اگر کسی مشکلی با همسایه دارد نباید با مرکز فوریت ها تماس بگیرد، چرا که در همان لحظه نیروهای پلیس از رسیدگی به یک ماموریتی مهم باز می مانند.

جاویدان از برقراری 630 هزار تماس با پلیس 110 در شش ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد، بیش از 239 هزار تماس عملیاتی شده است.

وی افزود: انجام این تعداد عملیات در شش ماه یعنی اینکه هرماه 39 هزار عملیات، روزانه 1300 عملیات، ساعتی 108 عملیات و هر دقیقه دو عملیات داشته ایم که رقم بالایی است.

جاویدان درادامه به فعالیت های پلیس مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در شش ماهه امسال بیش از دو تن و 450 کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته ایم که 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: طی این مدت 29 باند نیز منهدم شده که نسبت به سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تعداد دستگیرشدگان حوزه مواد مخدر را 1436 نفر اعلام و تصریح کرد: علاوه بر اینها طی شش ماهه امسال 158 قاچاقچی عمده هم در استان دستگیر شده اند.

وقوع 260 فقره تیراندازی در کرمانشاه/ 495 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند

جاویدان در ادامه در تشریح فعالیت های حوزه پلیس اطلاعات، از کشف 1275 قبضه انواع سلاح در شش ماهه امسال خبر داد وافزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی از وقوع 262 فقره تیراندازی در شش ماهه ابتدای سال خبر داد و افزود: در رابطه با این تیراندازی‌ها تاکنون 310 نفر دستگیر شده اند و 74 درصد سلاح های بکاررفته در این تیراندازی ها هم کشف شده است.

جاویدان علت اصلی عمده تیراندازی های استان را اختلافات مالی و ملکی عنوان کرد و افزود: 55 درصد تیراندازی های استان در پی این اختلافات به وقوع می پیوند و اختلافات خانوادگی با سهم 25 درصدی در رتبه بعدی قرار دارد.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش گفت: با راه اندازی این قرارگاه 495 نفر از اراذل و اوباش در استان طی شش ماهه ابتدای سال دستگیر شده اند.

جاویدان افزود: طی این مدت همچنین 2686 دستگاه خودرو به دلیل جرائم مختلف توقیف شده اند و 3235 واحد صنفی هم به دلیل تخلفات صنفی و امنیت اخلاقی پلمب شده اند.

وی افزود: در بحث حجاب هم 24 هزار و 593 تذکر لسانی داده شده و 137 نفر هم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه در تشریح عملکرد پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه این پلیس به حوزه جرائم اقتصادی جرائم اقتصادی مانند ربا، پولشویی، اختلاس و ... می پردازد گفت: حجم کشفیات صورت گرفته در این جرائم در شش ماهه ابتدای سال 473 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در بحث قاچاق هم ارزش کالاهای قاچاق کشف شده طی این مدت 103 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در مجموع 1142 پرونده قاچاق طی این مدت داشته ایم که 30 درصد آنها با ارقام بالای 500 میلیون تومان بوده است.

جاویدان گفت: در شش ماهه امسال تنها 746 دستگاه خودرو در بحث قاچاق انواع کالا و محصولات در استان توقیف شده اند.

 افزایش 86 درصدی جرائم امنیت اخلاقی در فضای مجازی!

فرمانده انتظامی استان در ادامه در تشریح فعالیت های پلیس فتا با بیان اینکه بیشترین جرائم در این حوزه جرائم اقتصادی است، گفت: امسال 660 فقره سرقت و کلاهبرداری در فضای مجازی داشته ایم که 84 درصد آنها کشف شده است.

وی افزود: در شش ماهه امسال 2.7 میلیارد تومان به مالباختگان جرائم فضای مجازی عودت داده شده است.

وی از افزایش 86 درصدی جرائم امنیت اخلاقی در حوزه فضای مجازی طی این مدت خبر داد وافزود: 77 درصد پرونده های تشکیل شده در این زمینه هم کشف شده است.

جاویدان خاطرنشان کرد: جرائم اجتماعی مانند اخاذی و تهدید هم افزایش 90 درصدی داشته و 98 درصد پرونده های آن کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به بخشی از فعالیت های حوزه معاونت اجتماعی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: در شش ماهه امسال در  مجموع 1.5 میلیون نفر با انتظامی استان به نحوی تماس داشته اند و 850 جلسه مجازی و حضوری برای اقشار مختلف مردم برگزار شده است.

وی افزود: حدود 12 هزار و 750 نفر بصورت حضوری در این دوره ها شرکت داشته اند.

جاویدان گفت: امسال 8660 پرونده در بحث خدمات مشاوره و صلح و سازش داشته ایم که 6150 پرونده در نهایت منجر به صلح و سازش شده که جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به آمار تصادفات استان افزود: مجموع تصادفات فوتی استان 22 درصد کاهش، مجموع فوتی ها چهار درصد کاهش و در مجموع تصادفات 12 درصد کاهش داشته ایم.

وی افزود: امسال 163 نفر در تصادفات برون شهری و 56 نفر نیز در تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد و 12 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)