میرنیوز

شهردار تازه‌وارد با شهر همدان چه می‌کند؟

شهردار تازه‌وارد با شهر همدان چه می‌کند؟ 2021-09-04T12:58:50+04:30

به گزارش ایسنا، سرانجام پس از ارائه لیست هشت نفره شورای شهر و اضافه شدن دو گزینه دیگر به آنها فرایند ارائه برنامه افراد در صحن شورای شهر آغاز شد که البته در این بین سه نفر نیز انصراف دادند. ناگفته نماند شهردار وقت همدان در همان مرحله نخست از حضور در لیست گزینه‌های شهرداری انصراف داد و راه خود را از این ماراتن جدا کرد.در بین افرادی که هر یک جداگانه در شورای شهر همدان حاضر شده و برنامه‌های خود را ارائه دادند از افرادی با سابقه فعالیت در شهرداری تا افرادی که یک ساعت سابقه فعالیت در این قسمت نداشتند دیده می‌شد، در بین این هشت نفر یکی عضو هیئت علمی دانشگاه و تا حدودی شناخته شده در شهر بود که سابقه ریاست دانشگاه و معاونت در اداره فرهنگ و ارشاد استان را داشت اما دیگری فردی گمنام بود که از قضا همین فرد گمنام با معیارهای شورای جدید همخوانی داشت و در حالی که هیچ‌گونه سابقه فعالیت و مدیریت در شهرداری را در کارنامه شغلی خود نداشت کلید مدیریت کهن شهر همدان را در دست گرفت.

شورای شهر پس از برگزاری جلسات فراوان، بالاخره سیدمسعود حسینی را به عنوان  شهردار معرفی کرد و گفت در انتخاب شهردار همدان به اجماع رسیده و سکان این پست خطیر را برای چهار سال به وی سپرده است.

سیدمسعود حسینی، ۴۶ ساله دارای مدارک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای علوم سیاسی است. از مهم‌ترین سوابق کاری و اجرایی وی رئیس شعب مختلف بانک کشاورزی، مدیر وصول مطالبات بانک کشاورزی استان، مدیر آموزش اداری بانک کشاورزی و مدیر آمار و برنامه‌ریزی بانک کشاورزی استان است. 

حسینی که در تنظیم برنامه‌های خود از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف استفاده کرده بود، چالش‌های بحث عمرانی شهر را مدیریت‌های کوتاه مدت می‌داند وکوتاه بودن عمر مدیریت را باعث ویترینی شدن کارهای عمرانی عنوان می‌کند. وی اعتقاد داردکوتاه بودن عمر مدیریت در شهرداری باعث شده افراد به دنبال تمدید دوره مسئولیت خود باشند وکارهای زیرساختی که طولانی مدت است اجرا نشود.

باید بر کیفیت ساخت‌وسازها تأکید شود

به اعتقاد حسینی عدم اعتقاد به مطالعه در بحث‌های عمرانی از دیگر چالش‌های شهرداری همدان است و پل‌هایی که ساخته می‌شود بار ترافیکی را به شهر منتقل می‌کند. همچنین تصمیم‌های هزینه‌ساز در شهر گرفته می‌شود و باید بر کیفیت ساخت نیز تأکید شود. 

شهردار همدان چالش‌های اصلی شهر همدان را سرمایه اجتماعی می‌داند و معتقد است مردم از وضع موجود، شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ناراضی هستند و یکی از عوامل نارضایتی مردم دستگاه‌های اجرایی است.

باید مردم را محور قرار دهیم

حسینی شهرداری را در تمام شئون زندگی مردم تأثیرگذار می‌داند و اعتقاد دارد این امر در رضایت و عدم رضایت مردم تأثیر مستقیم دارد و اگر مردم را محور قرار دهیم بازگرداندن اعتماد مردم به شهرداری را خواهیم داشت، علاوه بر این برای رضایتمندی شهروندان باید حس خوبی نسبت به آنها داشته باشیم چراکه انجام کارهای درست و به موقع به افزایش رضایت مردم کمک می‌کند.

در برنامه های شهردار همدان آمده است بحث پلیس ساختمان نیاز به آموزش دارد تا راهی برای برون رفت از بحران باشد، متأسفانه املاک گران قیمت به فروش رفته و برای امور جاری و پرداخت حقوق و سنگ فرش خیابان هزینه می‌شود.

باید بر اساس درآمدهای پایدار برنامه‌ریزی کنیم

حسینی معتقد است بر اساس درآمدهای پایدار می‌توان برنامه‌ریزی کرد، درآمدهای عمومی ۲۵ درصد درآمدهای پایدار است، از چالش‌های درآمد پایدار قوانین ضعیف، عدم مدیریت یکپارچه و دخالت دسته‌های مختلف در کار یکدیگر است.

وی عقیده دارد راحت‌ترین کار فروش ملک برای کسب درآمد است اما وصول به موقع عوارض می‌تواند به درآمدزایی کمک کند، واحدهای تجاری بسیاری هستند که پروانه تجاری ندارند و عوارض تجاری نمی‌دهند، مهم‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین بخش برای درآمد، عوارض است که باید بانک اطلاعاتی داشته باشیم و از بخش خصوصی کمک بگیریم.

ریه‌های تنفس شهر را نباید بگیریم/ شهرداری به عنوان تسهیل‌گر در بافت فرسوده وارد شود

حسینی املاک را سرمایه شهر می‌داند و اعتقاد دارد به جای فروش، ملک را می‌توان به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار داد و مدیران شهرداری می‌توانند با پشتوانه محکم وارد کار شوند، توجه به زیرساخت‌های توسعه مشاغل، دوری از خام فروشی، افزایش کیفیت خدمات برای درآمدهای پایدار باید مورد توجه باشد، ریه‌های تنفس شهر را نباید بگیریم، باید بتوانیم از ظرفیت‌ها برای ساخت مسکن استفاده کنیم، طرح جامع سالانه به روز رسانی شود، بافت فرسوده که به عنوان قسمتی ناکارآمد در شهر محسوب می‌شود باید به سمت توانمندسازی برود و شهرداری به عنوان تسهیل‌گر در بافت فرسوده وارد شود.

در بحث سرمایه انسانی "برنامه" نه، "کارنامه" دارم

طبق ارزیابی‌های شهردار همدان یکی از چالش‌های مهم شهرداری درون سازمانی است، سرمایه انسانی نیروی محرک هر سازمان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، در بحث سرمایه انسانی "برنامه" نه، "کارنامه" دارم، باید کارمندان حرفه‌ای داشته باشیم تا رفتار استاندارد داشته باشند، تأکید بر شایسته سالاری داریم، باید تحول در ارزش، بینش و عملکرد کارکنان را داشته باشیم، به سمت چابکی سازمان حرکت کنیم و از کارمندان در پست‌های مختلف استفاده کنیم.

حسینی گردش مالی حساب‌های شهرداری را به عنوان ابزاری قدرتمند در مذاکرات با بانک‌ها می‌داند و عقیده دارد بخشی از درآمدهای ناپایدار باید ذخیره شود تا برای تأمین حقوق کارمندان استفاده شود، همچنین تعامل سازنده باید با نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های دولتی برای جذب اعتبار داشته باشیم.

تشکیل بانک اطلاعاتی باید عملی شود

از جمله برنامه‌های حسینی تشکیل بانک اطلاعاتی است و معتقد است این اتفاق باید عملی شود و اطلاعاتی از کارمندان داشته باشیم تا خودارزیابی از کارکنان صورت گیرد، شناسایی کارکنان متعهد و متخصص باید صورت گیرد، افزایش انگیزه کارکنان را باید مد نظر داشته باشیم، سامانه مدیریت ارزیابی کارکنان باید راه‌اندازی شود و برای تصدی پست‌ها کارگروه انتصابات را در نظر بگیریم.

با اصلاح زیرساخت‌ها، همدان را بارانداز غرب کشور می‌کنیم

از برنامه‌های شهردار همدان این است که سند آمایش سرزمین شناسنامه ماست و نیازهای شهر باید مشخص شود که سند به شناخت نیازها کمک می‌کند، اگر مبنای ما اسناد و مطالعات باشد توان خواهیم داشت، بنابراین باید بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران را داشته باشیم و نباید از منابع خرد در کنار سرمایه‌گذاری کلان غافل شویم، با اصلاح زیرساخت‌ها همدان را باید بارانداز غرب کشور کنیم. 

حسینی درباره چالش‌های حمل و نقل و ترافیک بر حمل و نقل عمومی تأکید دارد و معتقد است که در کلان‌شهرها ۵۰ درصد و در همدان۳۰ درصد استفاده از حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد، اگر می‌خواهیم مشکل ترافیک حل شود باید ستون فقرات را شناسایی کنیم، کریدور بسازیم و به فراخور از اتوبوس و بی آر تی استفاده کنیم، حداقل ۳۰ هزار نفر در زمان پیک از مترو استفاده کنند، مشکل ما امروز با اتوبوس و فردا با بی آر تی حل می‌شود و زمان استفاده از مترو نیست.

باید به سمت الکترونیک شدن که از مصادیق شفافیت است برویم

شهردار همدان همچنین الکترونیک شدن را از مصادیق شفافیت می‌داند و معتقد است شهرداری الکترونیک هزینه زیادی دارد، ارتباط بین سیستم‌ها نیست، هنوز از سیستم دستی و سنتی استفاده می‌شود و سیستم بازنشستگی است، رفع نیازهای شهرداری اتفاق افتاده اما رفع نیاز شهروندی هنوز اتفاق نیفتاده است.

حسینی یکی از مشکلاتی که باعث بلاتکلیفی شده را مرکزیت شهر می‌داند و عقیده دارد جذابیت خرید در مرکز شهر ایجاد کرده و پارکینگ ساخته شده است اما طرح‌های ترافیکی نیز ایجاد کرده‌ایم که با یکدیگر همخوانی ندارند.

طراحی و ساخت مرکزی جذاب برای رونق گردشگری

شهردار همدان اعتقاد دارد برای موفقیت در ایجاد بارانداز باید طرح‌های مطالعاتی دقیقی انجام گیرد و با طراحی و ساخت مرکزی جذاب هم برای گردشگری و هم مرکز خرید می‌توان به این مهم به ویژه در صنایع غذایی، چرم و پوشاک دست یافت که البته عامل موفقیت در این طرح ایجاد مزیت رقابتی است. همچنین در هر زمینه‌ای از صنایع‌دستی گرفته تا محصولات کشاورزی می‌توانیم پروژه‌هایی مانند بازار مبل ملایر را طرح‌ریزی کرد اما شناسایی‌ مزیت‌های رقابتی در این حوزه ضروری است.

برای شهرداری خط اعتباری ایجاد کنیم

حسینی ایجاد خط اعتباری برای شهرداری را یکی از برنامه‌های خود می‌داند و معتقد است بر اساس حدنصاب بانک‌ها می‌توان برای شهرداری یک خط اعتباری ایجاد کرد به صورتی که با رهن قرار دادن ملکی با ارزش به عنوان وثیقه، ۸۰ درصد مبلغ آن را در یک صندوق اندوخته کرده و در مواقع نیاز از آن برداشت کرد و سپس سود آن را پرداخت کرد که با این خط اعتباری دیگر نگران پرداخت حقوق و مزایای پرسنل نبود.

به عقیده شهردار همدان در بحث حکمروایی مردم باید محور قرار گیرند و اگر مردم را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دهیم می‌توانیم اعتماد آنها را جلب کنیم، مردم شهر را برای زندگی می‌خواهند و بر همین اساس باید در مناطق زندگیشان همه نیازهای آنان دیده شود.

حسینی معتقد است بسیاری از طرح‌ها پیوست ندارند و بسیاری دیگر فاقد پیوست فرهنگی هستند، البته بر روی کاغذ همه چیز وجود دارد اما همه سوری بوده در حالی که واقعیت چیز دیگری است‌.

هر محله را به گونه‌ای که انگار خودمان قرار است ساکن آن باشیم، می‌سازیم

در برنامه‌های شهردار همدان برای آینده شهر آمده است که هر محله را باید به گونه‌ای که انگار خودمان قرار است ساکن آن باشیم، بسازیم، علاوه بر این برای رسیدگی به هر منطقه نباید بخشنامه‌ای تصمیم گرفت بلکه برای ساخت هر منطقه باید به صورت میدانی عمل کنیم، نیازها را ببینیم و براساس شرایط آن منطقه اقدام صورت گیرد.

توسعه متوازن در شهر باید رعایت شود

حسینی اعتقاد دارد شهر یک موجود زنده دانست و اگر یک منطقه از شهر محرومیت داشته باشد به بقیه نقاط هم سرایت خواهد کرد، توسعه متوازن در شهر باید رعایت شود و با ضریب‌بندی متفاوت اختصاص درآمد هر منطقه به خودش و دریافت هزینه برای ارائه خدمات ویژه به مناطق بالای شهر می‌توان بخشی از این توازن را برقرار کرد.

ایجاد شهرک امدادی یکی از طرح‌های شهردار همدان

یکی از طرح‌های شهردار همدان ایجاد شهرک امدادی است و معتقد است می‌توانیم شهرک امدادی را در یک زمین مناسب و معماری ایرانی اسلامی با رویکرد گردشگری ایجاد کنیم. همچنین با توجه به اینکه قائل به صرفه جویی و مدیریت هزینه‌ها هستیم هزینه‌های پرسنلی جزء هزینه‌هایی است که باید پرداخت شود چرا که اگر نیرو در این زمینه تأمین نشود دچار تخلفات مالی خواهد شد.

تفکر نو و خون تازه در شهرداری دمیده شود

حسینی بر مباحث فرهنگی درون سازمانی تأکید دارد و اعتقاد دارد اگر شهرداری وظایف خود را به درستی انجام دهد کار جهادی انجام شده است. از طرف دیگر کارمندان شهرداری باید حرفه‌گرا و دارای تخصص باشند و با وجود اینکه استفاده از نیروهای بدنه شهرداری در اولویت است اما باید تفکر نو و خون تازه در شهرداری دمیده شود و اتفاقاتی که به عادت تبدیل شده از بین برود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)