میرنیوز

باشگاهی به اسم شهرخودرو وجود خارجی ندارد

باشگاهی به اسم شهرخودرو وجود خارجی ندارد 2021-08-15T12:52:45+04:30

احسان اصولی در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی در خصوص حضور فوتبالیست‌های خراسانی در تیم‌های ملی پایه اظهار کرد: در حال حاضر ۷ دختر جوان خراسان رضوی در تیم ملی فوتبال جوانان حضور دارند. تاکنون به این شکل سابقه نداشته که خراسان رضوی در فوتبال بانوان نماینده داشته‌باشد، این ماحصل فعالیت‌هایی است که در هیات فوتبال خراسان رضوی شکل گرفته است. ارتقاء فوتبال بانوان موضوع مهمی در فوتبال خراسان رضوی بود که این ظرفیت بلااستفاده را توانستیم فعال کنیم.

وی افزود: ۲ بازیکن در تیم ملی نوجوانان و ۱ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان بانوان داریم. در بخش پایه‌ها در حال تلاش برای شناخت هرچه بیشتر استعدادها هستیم. یک برنامه استعدادیابی در کل کشور در حال انجام است که مشهد به عنوان مرکز منطقه انتخاب شده است. امیدوارم بتوانیم از ظرفیت استعدادها در مشهد و خراسان رضوی استفاده کنیم. در تیم‌های پایه آقایان هم نمایندگان استان افزایش داشته و باید این تعداد رشد یابد.

اصولی در خصوص برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌ها در شرایط کرونایی بیان کرد: شرایط مسابقاتی که به طور خاص برای آنان مجوز می‌گرفتیم، متفاوت است. یک سرمایه‌گذار به دنبال بهره‌وری اقتصادی از یک زمین فوتبال و مجموعه ورزشی است. وقتی در اکثر اوقات پیک‌های کرونایی شاهد تعطیلی‌ مکرر زمین‌های ورزشی هستیم، سرمایه‌گذار هم طبیعتا از تصمیم خود برای بهره‌برداری منصرف می‌شود.

وی در خصوص انتقادها از عزل و نصب‌ها در هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: برخی از اهالی فوتبال وقتی می‌گویند افراد متخصص به کار گرفته نمی‌شوند، یعنی چرا هیات فوتبال ما را به کار نمی‌گیرد. در تمام کمیته‌ها از افراد متخصص استفاده کرده‌ایم. موسوی در کمیته جوانان، طیبی در کمیته فوتسال و بادامکی، رییس هیات فوتبال مشهد متخصص نیستند؟ آیا اکبر عادل از حسین بادامکی فوتبالی‌تر است؟ برخی از دوستانی که علیه هیات فوتبال صحبت می‌کنند ما را وام‌دار به خود می‌خواستند و ما نخواستیم اینگونه رفتار کنیم.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: تمامی داوران در چهار نسل را به هیات فوتبال دعوت کردیم. اتاق فکری در کمیته داوران تشکیل دادیم، اما بحث آنان آنقدر بالا گرفت که نتوانستند وفاق داشته باشند. شهرآبادی، مسئول کمیته داوران متخصص نیست؟ ظرفیت محسن قهرمانی بی‌بدیل است و از حضور او استفاده کرده‌ایم. در بزنگاه‌های مختلف نیز از سخندان، کامرانی‌فر و قهرمانی استفاده شده است.

اصولی در پاسخ به این سوال که چرا از داوران نام‌دار خراسانی برای کمیته داوران هیات فوتبال استفاده نکرده، گفت: قهرمانی، اکبرنژاد، انسیه مافی‌نژاد در اتاق فکر کمیته داوران هیات فوتبال هستند و از آنان کمک ‌می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ روسای شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، درگز، سبزوار و قوچان زده شده است. مطابق اساسنامه، رییس اداره ورزش ‌و جوانان شهرستان، فرد مورد نظر برای ریاست هیات را معرفی کرده و در هیات رییسه مطرح شده و توسط رییس هیات فوتبال استان در نهایت حکم ابلاغ می‌شود. در اساسنامه جدید فدراسیون چالش انتخاب و معرفی رییس هیات فوتبال شهرستان حل خواهدشد و اختیارات هیات فوتبال استان بیشتر می‌شود.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در واکنش به این انتقاد که پس از انتخابش در هیات رییسه فدراسیون، امورات هیات فوتبال را به سایر افراد واگذار کرده، بیان کرد: این فقط یک حرف است و نمی‌دانم این موضوع را باید چگونه اثبات کنم که تمامی امور به عهده خودم است. در حال حاضر زندگی‌ام در مشهد است و به تهران رفت‌وآمد دارم. برای هیات فوتبال استان وقت می‌گذارم و کامل حضور دارم.

اصولی در خصوص حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال بانوان اضافه کرد: در تلاشیم برای این تیم اسپانسر پیدا کنیم. تفاوتی ندارد که تیم متعلق به کدام شهرستان باشد. امیدواریم به عنوان سرمایه خراسان رضوی در حوزه بانوان این تیم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

وی در خصوص وضعیت تیم چیپس کامل، یکی از ۲ نماینده فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: فوتسال خراسان رضوی ظرفیت زیادی دارد. یکی از رشته‌هایی که در خراسان رضوی روی آن تمرکز شده فوتسال است. چیپس کامل مشهد کمی دیر استارت زد و نگرانی خود را هم به آنان اعلام کردیم. بهتر است در فوتبال و فوتسال چه در بخش بانوان و آقایان در یک نقطه تجمع نکنیم و در سطوح و در لیگ‌های مختلف تیم‌هایی داشته باشیم تا سایر نفرات نیز به کار گرفته شوند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: به تیم چیپس کامل اعلام کردیم که حداقل‌ها را باید داشته باشند. تیم‌داری فرش‌آرا هم توسط هیات فوتبال انجام نمی‌شود. در همین رابطه تجربه بدی در والیبال داشتیم و از آن تجربه در فوتبال استفاده می‌کنیم. به عنوان متولی فوتبال و فوتسال استان از آنان حمایت خواهیم کرد، اما این هشدار را به آنان داده‌ایم.

وی در خصوص کمبودها و مشکلات زیرساختی بیان کرد: از عدم وجود زیرساخت‌های کمی و کیفی رنج می‌بریم و نقصانی است که در دهه‌های گذشته رخ داده و دلیل آن، ما نیستیم. به اندازه بضاعت و توان خود فضای مطلوب‌تری در زمین تختی فراهم کرده‌ایم. وقتی زمین و زمان محدود است باید آن را مدیریت کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: اولین دوره لیگ زیر ۱۲ سال را در کشور برگزار کردیم و در سایر استان‌ها نیز از این الگو استفاده کردند. استعدادیابی در حاشیه شهر تاثیر زیادی داشته است. یک سال است این کار را آغاز کرده‌ایم. مسیری را طی می‌کنیم که ظرف یک تا دو سال آینده می‌تواند نتیجه بدهد.

اصولی در خصوص مبالغی که به تیم بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال واگذار شده، اظهار کرد: در شورای پنجم حمایت از ورزش قهرمانی را سازماندهی کرده و یک ردیف اعتباری بودجه به آن اختصاص دادیم. شورای عالی ورزش درخواست‌ها را مطابق آیین‌نامه بررسی می‌کند و بر اساس تصمیمات قانونی شورا، صورت جلسه تنظیم شده است.

وی در خصوص حضور روسای هیات‌های برخی از استان‌ها که با خانواده به مشهد سفر کرده بودند، گفت: در استان‌های شرقی کشور هسته‌ای را شکل دادیم و نشست اول هسته توسعه هم‌اندیشی فوتبال در مشهد و نشست‌های بعدی آن در کرمان و یزد برگزار شد. در برقراری ارتباط و تاثیرگذاری در فوتبال ملی سعی کردیم جایگاه مشهد را ارتقا دهیم که برای این موضوع نیاز به گفت‌وگو و دیپلماسی داریم.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: منتقدان می‌گفتند که چرا فوتبال خراسان در فدراسیون نقشی ندارد، اما در حال حاضر نظرات فرق کرده است و هیات فوتبال را سکوی پرش به هیات رییسه می‌دانند.

اصولی در واکنش به صحبت‌های هادی برگی‌زر مبنی بر مهندسی انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: انتخابات هیات فوتبال توسط اداره کل ورزش‌وجوانان استان و هیات فوتبال وقت برگزار شد و کسانی که انتخابات را برگزار کردند، می‌توانند در این مورد نظر بدهند. فضایی که در حال حاضر در هیات فوتبال استان به وجود آمده نقطه قوت خراسان رضوی است و دوستان در این مورد کم لطفی نکنند.

وی در خصوص تکلیف تیم پدیده گفت: نام این تیم پدیده است. اگر می‌خواهید سوپرمارکت بزنید باید مراحل آن را طی کنید. نمی‌دانم برخی افراد بدون طی این مراحل چگونه خود را مدیرعامل باشگاه می‌دانند. در ۲۵ اسفند ۹۹ از مدیرکل ورزش‌وجوانان در خصوص وضعیت باشگاه شهرخودرو استعلام گرفتیم. در پاسخ صراحتا اعلام شده که باشگاه شهرخودرو ثبت و مجوز کمیسیون ماده ۵ را اخذ نکرده است. باشگاهی به اسم شهرخودرو در کمیسیون ماده ۵ ثبت نشده و چنین اسمی وجود ندارد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: به عنوان متولی استان به دنبال این هستیم تا پدیده نتیجه بگیرد و موفق باشد. از نیم فصل این تیم با مشکلاتی مواجه شد، اما توانستیم تیم را جمع کنیم. ابومسلم و پیام در شرایط مشابه سقوط کردند، اما هیات فوتبال خراسان رضوی صرفا نظاره‌گر وضعیت پدیده نبود و از تیمی که متعلق به مردم مشهد است حمایت کرد.

اصولی یادآور شد: تا دو هفته به پایان لیگ مدعی کسب سهمیه آسیا بودیم. کمک‌های هیات فوتبال راجع به پدیده مسئولیتی بوده که به انجام رسیده است. فرقی نمی‌کند مدیرعامل باشگاه چه کسی باشد. هرکسی که می‌آید باید ضمانت‌های لازم را انجام دهد که تیم دچار مشکل نشود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)