میرنیوز

مجمع مطالبه‌گران استان سمنان تشکیل شد/ نقد مسئولان در اولویت

مجمع مطالبه‌گران استان سمنان تشکیل شد/ نقد مسئولان در اولویت 2021-08-12T17:16:05+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع مطالبه گران استان سمنان بعد از ظهر پنج شنبه با حضور مسئول شناسایی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله (عج)، دادستان مرکز استان، امام جمعه دامغان و تعدادی دیگر از مسئولان استان سمنان، اعضای جبهه فرهنگی انقلاب و خبرنگاران به میزبانی فرهنگ‌سرای کومش سمنان برگزار شد.

مدیرکل دیوان محاسبات و همچنین نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در زمره مهمترین مهمانان این مراسم بودند. حجت الاسلام مطیعی امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم در سخنانی کوتاه مطالبه گری را در واقع راهبرد ارتقای نظام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها درباره اهمیت مطالبه گری و همچنین مقابله با فساد صحبت کرده و این یعنی مطالبه گری به خصوص از مسئولان ما امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

هوشیاری در جامعه

امام جمعه دامغان هم در این مراسم با بیان اینکه مطالبه گری راه هوشیاری جامعه است، گفت: مطالبه گری مردمی در واقع لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل جامعه محسوب می‌شود. از سوی دیگر مسئولان باید توجه داشته باشند که مطالبه گران دلسوزانی محسوب می‌شوند که در این نظام باید در صحنه‌ها حضور داشته باشند و حرف‌های گفتنی را بیان کنند.

حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان، افزود: مسئولان باید مطالبه گران را نور چشم خودشان بدانند و در واقع این مطالبه گری را صیانت از نظام و جایگاه شأن بدانند.

وی گفت: همچنین گاهی دیده می‌شود که مطالبه گران نیز در حرکات خودشان اشتباهاتی دارند و راه برخورد با این موضوع مقابله‌های سفت و سخت نیست که کسی جرأت نکند دیگر مطالبه گری نکند لذا باید دوستانه مشکل و کوتاهی مطالبه گران نیز تذکر داده شود و این امر سبب می‌شود تا هم از تقابل جلوگیری شود و هم راه مطالبه گری تداوم یابد.

رسیدگی ریشه‌ای به مشکلات

مسئول شناسایی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله (عج) نیز در این نشست از ایجاد مجمع استانی مطالبه گران در سمنان خبر داد و گفت: بررسی مطالبات مردمی با دعوت از مسئولان یکی از محورهای این مجمع است.

آرش اشتری با بیان اینکه امر به معروف ترتیبی دارد و لذا اولویت با اصلاح مسئولان محسوب می‌شود، ابراز کرد: افرادی که مطالبه گری می‌کنند واقعاً حقیقت کار امر به معروف و جهاد را صورت می‌دهند و اولویت ترین کاری که امروز در کشورمان نیاز است را صورت می‌دهند که از این منظر رسالت شأن دارای ارزش بسیاری است.

وی با بیان اینکه آیات و روایات مختلفی درباره امر به معروف وجود دارد، بیان داشت: موشکافی این روایات آن است که امر به معروف از رئوس جامعه، مسئولان و موضوعات کلی شروع می‌شود و ما ابتدا باید دعوت به خیر را مد نظر قرار دهیم و سپس به امر به معروف بپردازیم از سوی دیگر در این فریضه باید ابتدا به سراغ مسائل ریشه‌ای تر رفت. اصلاً دولت به معنای مسئولان (عام) اولویت دارد چرا که تا اینها اصلاح نشوند، وضعیتی رخ می‌دهد که اصلاح عموم مردم رخ نخواهد داد.

بیت‌المال و اهمیت حفظ آن

میرشکاری رئیس دیوان محاسبات استان سمنان نیز در سخنانی گفت: همه مسئولان از مردم هستند و این مرزبندی بین مردم و مسئولان نباید برای اقدامات انقلاب صورت گیرد مانند زمانی که در دوران دفاع مقدس بین فرمانده گروهان و فرمانده لشگر تفاوتی نبود و همه با هم یک صدا در برابر دشمنان ایستادیم و مقاومت کردیم، همه مطالبه گر هستیم و نباید بگذاریم که مرزبندی‌ها پررنگ شود امروز باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی که دشمنان علیه ما راه انداخته‌اند حاضر باشیم و قویاً مقابله کنیم.

میرشکاری با بیان اینکه مرزبندی بین شهرستان‌ها در استان سمنان، مرزبندی بومی و غیربومی، مسئول و غیر مسئول و… همه را از هدف اصلی شأن دور نگه می‌دارد چرا که همه ما یک هدف داریم و آن‌هم توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: اصول ۵۴ و ۵۵ قانون اساسی تکلیف دیوان محاسبات را روشن کرده و اعلام می‌دارد که گزارش‌هایی باید توسط این نهاد تهیه شود که تحقیق از مسائل صورت گیرد و در واقع ماده دو قانون محاسبات اعلام می‌دارد که وظیفه پاسداری از بیت‌المال بر عهده دیوان قرار دارد در نتیجه دیوان خودش یک نوع نهاد مطالبه گر است.

وی با بیان اینکه بیت‌المال فقط میز و صندلی و ساختمان و… نیست لذا سرمایه انسانی نیز در زمره بیت‌المال محسوب می‌شود، گفت: منابع انسانی اهمیت دارند چرا که در نظام اسلامی برایشان هزینه شده است لذا در مقابله با تخلفات نیز باید دقت داشت که برای تربیت نیروی انسانی و مدیران و مجموعه مدیریتی کشور سال‌ها هزینه شده است. اگر فردی امروز رئیس یک مجموعه محسوب می‌شود، شاید دو دهه نظام اسلامی برای آن هزینه کرده و اگر قرار باشد با کوچک‌ترین خطایی این فرد از بین برود، امانت داری چه می‌شود؟ لذا باید به موضوع منابع انسانی دقت نظری بیشتری داشت.

حساب‌رسی‌ها در دیوان محاسبات

رئیس دیوان محاسبات استان سمنان با بیان اینکه سومین رویکرد در کنار اموال، نیروی انسانی در موضوع بیت‌المال سرمایه اجتماعی است، ابراز داشت: بیت‌المال و اعتماد عمومی یک سرمایه اجتماعی مهم است لذا امروز خط قرمز ما در بیت‌المال سرمایه اجتماعی است و هر کس بخواهد با اعتماد مردم بازی کند و آن را تخریب کند، دیوان محاسبات در برابر او خواهد ایستاد.

شکری همچنین ادامه داد: در گذشته تمام هم و غم دیوان محاسبات این بود که قانون رعایت شده باشد اما امروز رویه‌ها تغییر کرده و در فاز بالاتر صورت‌های مالی نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از آن امروز با تحولاتی که در دیوان محاسبات صورت گرفته به زمینه حسابرسی عملکردها رسیده‌ایم. یعنی ببینیم نتایج کارها در نظام اسلامی چه شد و آیا صرفه و کارایی اقتصادی در کشورمان پدید آمده است یا خیر؟ امروز همچنین در قالب تحولاتی که در دیوان محاسبات رخ داده، مردم محور مسائل و حساب رسی ها هستند به عبارت دیگر مردم و مشکلات شأن هستند که محوریت کار را دارند و لذا تکلیفی را برای دیوان محاسبات تعیین کرده‌ایم که در آن نظارت‌های مستمر در زمینه اجرای تصمیمات مسئولان در زمینه کاهش مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

آزادی در بیان

در این مراسم تعدادی از مطالبه گران استان سمنان نیز به بیان نظرات خود پرداختند، امیرحسین حسن زاده یکی از این مطالبه گران با اشاره به ضرورت آزادی بیان در امر مطالبه گری، گفت: برخی به مطالبه گران تهمت‌هایی می‌زنند و از آنها شکایت می‌کنند اما مطالبه گران نه از این اتهامات و راه امام دل می‌کنند و نه میدان را خالی می‌کنند متأسفانه باید اعلام کرد مصلحت افراد چنان جای را برای مصالح انقلاب تنگ کرده که بیم به تاراج رفتن میراث انقلاب اسلامی رود.

حسن زاده با بیان اینکه خطوط قرمز خودساخته امروز چنان گرداگرد دلسوزان را فرا گرفته که هر سوی می‌روند جز وحشت چیزی نمی‌بینند لذا زمانی که باید صرف پرداختن به مسائل مردم باشد، امروز در راهروی دادگاه‌ها می‌گذرد، تاکید کرد: هرگاه مسئولان استان مانند نماینده ولی فقیه در سمنان اراده کنند که با خطوط قرمز خودساخته برخی مبارزه کنند، مردم قطعاً پشت سر آنها حضور خواهند داشت لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای این منظور بهره برد و از پتانسیل جوانان نیز در عمل استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید مسئولان استان سمنان موضع خودشان را صریح در قبال تخلفات اعلام و با متخلف برخورد کنند، گفت: موضوعات مطروحه در افکار عمومی می‌بایست بلافاصله توسط مسئولان استان پیگیری شوند و توقع ما از مسئولان ارشد استان این است که در زمینه مطالبه گری پیشگام باشند تا کج اندیشان نتوانند برای تأمین منافع شأن یا دفع ضررهای احتمالی، مطالبه گران را روبروی مسئولان قرار دهند.

این جوان مطالبه گر سمنانی با بیان اینکه مسئولان باید مسائل را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند، بیان داشت: مسئولان باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند و باید شرایطی فراهم شود که دست و دل متخلفان پیش از ارتکاب به تخلف به واسطه همین شفافیت و هوشیاری مردم بلرزد.

اجازه مطالبه گری داده شود

یکی دیگر از سخنرانان این مراسم نیز با اشاره به اینکه تجربه سه دهه اخیر نشان می‌دهد که هر زمان که اجازه داده شده تا مطالبه گری صورت گیرد صلاح ایجاد شده و هر زمان که اجازه مطالبه گری داده نشده، مسائل خوبی رخ نداده است. مطالبه گری اگر تضعیف شود نا عدالتی زیاد می‌شود.

علیرضا قربانی با بیان اینکه برخی زمان‌ها پیش می‌آید که مطالبه گری به مذاق برخی مسئولان خوش نمی‌آید، بیان داشت: این امر طبیعی است اما باید در نظر داشت که هر زمان مطالبه گری و شفافیت وجود داشته باشد، امید در دل مردم رشد می‌کند و هر گاه مطالبه نباشد ناامیدی در دل مردم رشد خواهد کرد که نمونه این امر خوزستان بود و بخشی از حاکمیت که باید صدای مطالبات مردم را می‌شنید نتوانسته بود به درستی رسالت خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه اگر خواست مردم مورد توجه قرار نگیرد مشکلات پیش می‌آید، بیان داشت: نقد قدرت هزینه‌های سنگینی دارد و تا زمانی که قرار باشد بابت نقد هزینه دهیم، سکوت گسترش می‌یابد اما ناآرامی و نهایتاً تقلیلی سرمایه‌های اجتماعی محصولی است که درو می‌کنیم از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز نشان داد که شرایط تا چه میزان نامناسب است ما معتقد هستیم که اگر هشت سال از دولت مطالبه گری می‌شد، وضعیت امروز این نبود که دولت همه هزینه‌ها شد اما اتفاق مطلوبی که برای مردم مفید باشد، رخ نداد.

۲ گفتمان حاکم بر کشور

یکی دیگر از افراد مطالبه گر سمنانی نیز در این مراسم دانیال یادگاری بود که در سخنانی گفت: کشورمان امروز در دو گفتمان قرار دارد نخست گفتمان حکومت کردن و شیوه کشور داری است و گفتمان دوم چه کسی حکومت را به دست بگیرد محسوب می‌شود که این دو گفتمان در کشاکش هستند.

یادگاری با بیان اینکه مردم امروز به به شیوه حکمرانی بیشتر اهمیت می‌دهند و درباره آن دغدغه بیشتری دارند فارغ از اینکه چه کسی دولت تشکیل دهد اما برای اینکه بتوانیم شیوه حکمرانی درستی را در انقلاب اسلامی رقم بزنیم نیازمند برخی نکاتی هستیم که یکی از مهمترین آنها ساده زیستی است، افزود: آنچه سبب شد انقلاب اسلامی در بستر مردم اتفاق بزرگی را رقم بزند، یقیناً مقابله با اشرافیت بود مسئله بعدی مردمی بودن است وقتی صحبت از مردمی می‌شود، در میان مردم بودن اتفاق مهمی است اما واقعیت باید زندگی به سبک مردم از سوی حکم‌فرمایان باشد.

وی با بیان اینکه انتظار از مردم این است که مردمی بودن نزد مسئولان حتماً همراه با اصلاح باشد یعنی صرف نشستن با مردم و صرف اینکه صحبت مردم را گوش کنیم مهم نیست و باید در عمل هم اقدام به اصلاح صورت گیرد، ادامه داد: متکی بودن مردم در بزنگاه‌های مهم سبب گشایش‌های بزرگی در فضای انقلاب اسلامی می‌شود همانطور که در ابتدای انقلاب تاکنون مشاهده کرده‌ایم.

مقابله با سهم خواهی و ترک فعل‌ها

این مطالبه گر سمنانی با بیان اینکه نباید استان سمنان پله‌ای برای مدیران ناکارآمد و غیربومی برای مسئولیت‌های کشوری باشد، بیان داشت: نباید فردی به دلیل نزدیکی به یک نماینده، وزیر، امام جمعه و … مدتی را به بدترین شکل در استان سمنان مدیریت کند و سپس از همین جایگاه پلکانی برای بالا رفتن در مسندهای بزرگ حاکمیتی بسازد که این امر متأسفانه یکی از آسیب‌های موجود در سطح استان محسوب می‌شود.

یادگاری با بیان اینکه دومین موضوع مهم در استان سمنان ترک فعل‌هایی است که انجام می‌شود، بیان داشت: مدعی‌العموم باید نماینده همه مردم باشد وقتی صحبت از همه مردم می‌شود یعنی کارگری که حقوق خود را دریافت نکرده تا بیمارستانی که ساخته نشده در آن یکسان باید دیده شوند از سوی دیگر باید مسائلی که در ادارات باید می‌شد اما صورت نگرفته می‌بایست حتماً مورد پیگیری قضائی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وقتی ترک فعل‌ها شفاف پیگیری شود، مسئولان نیز متوجه می‌شوند که به راحتی نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و نهاد قانون روبروی آنها می‌ایستد، گفت: مقابله با سهم خواهی ها با شروع شدن کار دولت جدید یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه داشت. انتظار ما این است که معیار انتخاب مدیران در سطح استان سمنان شایستگی باشد و نه اینکه صرف حضور در ستاد انتخاباتی فردی سبب شود که یک مدیری برای استان برگزیده شود که این موضوع نیز باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در این نشست مسائل مرتبط با حساب رسی در مسئولان در دیوان محاسبات، مقابله با سهم خواهی‌های احتمالی در دولت سیزدهم در استان سمنان، اجحاف در حق مردم در بخش‌های اداری و ده‌ها مطالبه دیگر در سطح استان سمنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)