میرنیوز

تداوم روحیه فساد ستیزی آیت الله رئیسی این بار در قوه مجریه

تداوم روحیه فساد ستیزی آیت الله رئیسی این بار در قوه مجریه 2021-06-25T15:42:52+04:30

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز با بیان اینکه انتخابات تمام‌شده است و باید فضای رقابتی به رفاقت تبدیل شود، اظهار کرد: از تمامی کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر شرکت کرده بودند می‌خواهم به افرادی که پیروز انتخابات شده‌اند تبریک گفته و به آن‌ها کمک کنند تا تقوای انتخاباتی در کشور ما حاکم شود.

باید بخاطر حضور مردم در انتخابات خداوند را شاکر باشیم

وی ادامه داد: همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که در این وضعیت معیشتی، فشار اقتصادی و در میان انبوه تبلیغات رسانه‌های بیگانه برای عدم حضور در انتخابات، مردم بازهم با مشارکت خود انتخاباتی حماسی آفریدند و به همه نمازگزاران عزیز توصیه می‌کنم که امشب در مساجد محلات خود در بین نمازهای مغرب و عشاء دو رکعت نماز شکر بجا آورند.

بررسی پیام‌ رهبر انقلاب بعد از انتخابات ۲۸ خرداد

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات امسال خاطرنشان کرد: ایشان در پیام خود از مردم تشکر کردند و ملت ایران را ملتی سربلند، وفادار، قد برافراشته در برابر تبلیغات مزدورانه دشمن و وسوسه‌ی بدخواه، دارای عزمی راسخ، برخوردار از دل امیدوار و بهره‌مند از دیده‌ی بیدار عنوان کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از پیام خود افرادی را که در انتخابات پیروز شده بودند، به قدردانی از فرصتی که خداوند برای آن‌ها قرارداده تا به مردم خود مردم کشور خود خدمت کنند، دعوت و سفارش کردند که تمامی کارها و خدمت‌ها باید دارای انگیزه‌های الهی باشد نه انگیزه حزبی، جناحی و انتخاباتی.

نه کرونا، نه تبلیغات دشمن و نه اختلال دستگاه ها مانع از حضور مردم نشد

وی با بیان این‌که هیچکدام از اقدامات دشمنان مانع حضور مردم در انتخابات نشد افزود: مردم علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی، دشواری‌ها و گلایه‌هایی که داشتند، نشان دادند بازهم علاقمند به نظام بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حتی بیماری کرونا و اختلالات جریان رأی‌گیری نیز نتوانست مردم را به عقب برگردانده و از پای صندوق‌های رأی دور کند.

قوه قضائیه باید مظهر عدالت باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه گفت: از مسئولین محترم دادگستری استان تشکر می‌کنم که امروز در کنار مردم حاضر شده و با صداقت تمام مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

امام‌جمعه تبریز ادامه داد: قوه قضاییه باید مظهر عدل و پناهگاه مردم باشد به‌طوری‌که معیار عدالت، عمل به قانون، نهادینه شدن تقوا و بی‌طرفی در قضاوت است و اقتدار در عملکرد قوه قضائیه رکن رکین برقراری امنیت در جامعه است و تقنین قوانین عادلانه مهم‌ترین اقدام که برای تحقق عدالت براساس گام دوم انقلاب است.

نقش برجسته آیت الله رئیسی در رویکرد ضد فساد قوه قضائیه

وی با بیان این‌که باید ساختارهای منافی عدالت اصلاح شود، تاکید کرد: ما برای تحقق عدالت نیازمند مجریان عادل و باتقوا هستیم و خوشبختانه یکی از اقدامات خوب چند سال گذشته در قوه قضاییه مبارزه جدی با مفسدین و اخلال‌گران اقتصادی است و نقش برجسته آیت‌الله رئیسی، رییس قوه قضاییه و رئیس‌جمهور منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دراین‌بین کاملاً مشهود است.

وی متذکر شد: بعد از انتصاب آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه امید در دل‌های مردم ایجاد شد البته ما همچنان امیدواریم که بعد از حضور آیت‌الله رئیسی در سمت ریاست‌جمهوری این‌بار شاهد مبارزه با مفسدین در قوه‌ی مجریه باشیم چراکه قوه قضاییه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است اما قوه مجریه خط مقدم مبارزه با مفسدین است و اگر در مدیریت اداری، تصمیمات و سایر نهادهای اجرایی شفافیت بوده و با فساد مبارزه شود، نوبت به قوه قضاییه نخواهد رسید.

رئیس جدید قوه قضائیه ادامه دهنده مسیر آیت الله رئیسی باشد

امام‌جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بعد از تدوین سند تحول قضایی در دی‌ماه سال ۹۹ قوه قضاییه راهش را ادامه داده و هر شخص دیگری هم ریاست قوه قضاییه را برعهده بگیرد این سند ادامه خواهد داشت و امیدواریم رییس جدید قوه قضاییه همان مسیر آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

وی ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی بخاطر پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من لازم می‌دانم از طرف مردم آذربایجان انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و همچنین پیروزی اعضای شورای شهر را که اکثراً جزو نیروهای انقلاب و پرتلاش شهرمان هستند، تبریک بگویم و امیدوارم بعد از تأیید انتخابات از طرف شورای نگهبان و اتمام مقدمات حضور آن‌ها تا زمان استقرار رسمی بتوانند در شورای شهر اثرگذار بوده و با همکاری شهرداری برای عمران و آبادی شهر تلاش کنند.

تقدیر الهی در زنده ماندن آیت الله خامنه ای در حادثه ۶ تیر سال ۶۰

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ششم تیرماه سال ۶۰ و سالروز سوءقصد منافقین به جان آیت‌الله خامنه‌ای گفت: دشمنان می‌خواستند یک روز قبل‌از شهادت آیت‌الله بهشتی، آیت الله خامنه ای را نیز به شهادت برسانند اما کار خداوند بود که ایشان زنده مانده و انقلاب اسلامی را بعد از امام‌خمینی(ره) هدایت کنند و امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی با همان شجاعت، مدیریت و صلابت امام‌خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب اداره و مسلمانان دنیا هدایت می‌شوند.

ایران  در بین ۱۶ کشور معدنی دنیا

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با اشاره به فرارسیدن روز صنعت و معدن تاکید کرد: صنعتگران و معدن‌کاران اقتصاد کشور را رونق می‌بخشند به‌طوری‌که معدن در ایران سابقه طولانی داشته و حدود هفت درصد از ذخایر معدنی دنیا در کشور ما قرار دارد و این‌موضوع حاکی از آن است که در ایران فراوانی امکانات و مناسب بودن بستر به اندازه ای است که در حال حاضر ۶۸ نوع ماده معدنی غیرنفتی، ۳۷ میلیارد تن ذخایر کشف‌شده و ۵۷ میلیارد تن ذخایر بالقوه در کشور ما وجود دارد و در واقع ما در بین ۱۶ کشور معدنی دنیا هستیم.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق فرامین رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی بحث صنعت و معدن است و از همه مسئولان مخصوصاً نمایندگان مجلس می‌خواهیم با جلوگیری از خام‌فروشی و با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم از ظرفیت و تولیدات معدنی خود بهره برده و از این طریق وابستگی به نفت را کم کنیم.

ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است

امام‌جمعه تبریز در بخش دیگری سخنان خود در خصوص بحث مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل هم‌جواری ما با کشورهای افغانستان و پاکستان و همچنین تهاجم نرم دشمنان و نقش بعضی عوامل ساختاری، سیاسی، روان‌شناختی، فرهنگی و خانوادگی مواد مخدر در کشور ما شیوع یافته‌است و ما از همه پدران و مادران می‌خواهیم مواظب فرزندان خود باشند.

وی افزود: اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، فساد اخلاقی و ایجاد مناطق حاد و بحرانی ازجمله خطرات اولویت‌دار در کشور ما هستند که اعتیاد در رتبه نخست قرار دارد و البته خوشبختانه ۹۰ درصد مردم کشورمان نگران شیوع مواد مخدر هستند و جمهوری اسلامی ایران نیز به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در سطح کشورها مطرح است و اقدامات بسیار خوبی ازجمله پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی در این خصوص انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)