میرنیوز

کولاک محور اردبیل – آستارا را همچنان تهدید می‌کند

کولاک محور اردبیل – آستارا را همچنان تهدید می‌کند 2020-02-11T16:30:42+03:30

فرماندار نمین گفت: کولاک شدید همراه با یخبندان تردد در جاده‌های نمین – آستارا را با سختی روبرو کرده و تردد در این مسیر با مشکل روبروست.
عاطف ناصری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند باد شدید به صورت مقطعی سبب ایجاد کولاک و کاهش دید رانندگان می‌شود، اما با تلاش راهداران مسیر به شکل مداوم بازگشایی شده و نمک‌پاشی نیز به انجام می‌رسد.
وی از امدادرسانی به بیش از 40 دستگاه خودروی سبک و سنگین در 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این خودروها بدون تلفات جانی توسط راهداران و نیروهای امداد و نجات از کولاک و برف شدید نجات یافتند.
فرماندار نمین بیان کرد: راهداران و نیروهای امدادی در حال آماده‌باش کامل هستند و هم اکنون با ایمنی کامل ترددها انجام می‌شود اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی امکان یخبندان و کولاک در ساعات شبانگاهی و صبحگاهی وجود دارد که ضروری است مترددین با دقت بیشتر مسافرت کنند.
ناصری از هموطنان خواست؛ تا از مسافرت‌های غیرضرور طی چند روز آینده پرهیز کنند و در صورت ضرورت مسافرت از طریق سامانه راهداری در جریان وضعیت راه‌ها قرار گرفته و حتما زنجیر چرخ و سایر امکانات زمستانی را به همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: فرمانداری نمین نیز در کنار سایر دستگاه‌ها به در راه ماندگان امدادرسانی می‌کند و حتی تدارک سوخت‌رسانی به خودروهای در راه مانده را کرده‌ایم تا با همکاری عوامل پلیس، راهداری و امداد و نجات بتوانیم در خدمت باشیم.
فرماندار نمین گفت: با فروکش کردن کولاک دیشب در حال حاضر محور نمین – آستارا باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

252 مسافر در راه مانده امدادرسانی شدند
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: طی دیروز و امروز به 252 نفر از مسافران در راه مانده امدادرسانی شده است.
فرهاد عبدالعلیپور در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از دو روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در اردبیل و شهرستان‌های استان بودیم به طوری که بعد از دو سال خشکسالی و کم‌آبی در اصلاندوز مردم این بخش با بارش برف سنگین مواجه شدند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی ما از ساعات اولیه بارش برف در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند و تمام اقلام امدادی آماده اعزام به مناطق مورد نیاز است.
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به اینکه در گردنه‌های حیران و محدوده مواصلاتی نیر و نمین با مشکل تردد و کاهش دید مواجه بودیم، افزود: 252 نفر از مسافرانی که در راه مانده بودند از خدمات امدادرسانی بهره‌مند شدند.
عبدالعلیپور ادامه داد: با تلاش اکیپ‌های راهداری و هلال احمر در محدوده شهرستان نمین، نیر و کوثر اقدامات امدادی مستمر حاکم بود به طوری که در شهرستان نیربه 80 نفر و در شهرستان نمین نیز به 172 نفر از این مسافران امدادرسانی شد.

استمرار بارش برف و کاهش محسوس دما تا آخر وقت امروز در اردبیل
هواشناسی اردبیل نیز اعلام کرد: تا آخر وقت روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه بارش برف و کاهش محسوس دما در اردبیل مشهود خواهد بود.
سامانه بارشی و سردی از روز شنبه وارد استان شده و به دنبال آن کاهش محسوس دما و بارش قابل ملاحظه برف و باران در سطح استان را شاهد بودیم به طوری که طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش برف از ایستگاه باران‌سنجی نیارق شهرستان نمین با ۴۳ سانتیمتر گزارش شده است.
همچنین طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی در لنبر شهرستان خلخال ۳۸ سانتیمتر و شورگل شهرستان بیله‌سوار نیز بارش با ۳۳ سانتیمتر به ثبت رسید.
این سامانه تا اواسط روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان به  فعالیت خود ادامه خواهد داد و موجب ابرناکی، کاهش
 محسوس دما، وزش بادهای تند، بارش باران و برف و مه  در این مناطق خواهد شد.
با توجه به شدت بارش‌ها و کاهش محسوس دما یخبندان، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان، کولاک برف و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود. 
اوج بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و شهرستان گرمی طی امروزخواهد بود و در این مدت از شدت ناپایداری در شمال استان اندکی کاسته خواهد شد. 
هواشناسی اردبیل به همشهریان توصیه کرده در طی این مدت در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز صرفه‌جویی کرده و از سفرهای غیرضرور اجتناب گردد.
از حوالی ظهر روز سه‌شنبه از شدت ناپایداری و ابرناکی کاسته شده ولی همچنان یخبندان و هوای سرد زمستانی در اغلب ساعات تا روزهای پایانی هفته جاری تداوم خواهد یافت. 
همچنین پیش‌بینی می‌شود حداقل دما فردا سه شنبه در مناطق مرکزی به ۱۲تا ۱۴ درجه زیر صفر، درمناطق جنوبی به ۱۴ تا۱۸درجه زیر صفر و در مناطق شمالی به ۳ تا ۵ درجه زیر صفر برسد.

در صبح امروز کمترین دما از ایستگاه نمین با ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شد و در اردبیل نیز دما به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید. 
از زمان شروع فعالیت این سامانه تا کنون بیشترین بارش برف از شهرستان خلخال با ارتفاع ۷۷ سانتیمتر گزارش شده است و با توجه به وزش باد و کولاک برف طی دیشب ارتفاع برف در برخی مناطق این شهرستان بیش از یک متر نیز گزارش شده است.
ارتفاع برف در آلوارس سرعین ۶۴ سانتیمتر، شهر سرعین ۲۸ سانتیمتر، نمین ۲۵ سانتیمتر و نیارق شهرستان نمین ۶۰ سانتیمتر، مشگین شهر ۳۰ سانتیمتر و باران‌سنجی موئیل مشگین شهر ۵۰ سانتیمتر، شورگل شهرستان بیله‌سوار ۳۳ سانتیمتر و ایستگاه بارانسنجی برزند گرمی به ۳۰ سانتیمتر رسید.
از حوالی ظهر امروز از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد ولی از اوایل شب با توجه به وزش بادهای تند در سطح استان کولاک برف و یخبندان را در محورهای مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود.
پیش‌بینی می‌شود طی امشب تا صبح فردا دمای هوا در مناطق جنوبی استان تا ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق مرکزی تا ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر و در مناطق شمال تا ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز برسد.

امدادرسانی به ۴۴۳ خودرو و ۸۱۰ نفر مسافر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز به گفتگو با ایسنا، از امدادرسانی به ۴۴۳ دستگاه خودرو و ۸۱۰ نفر مسافر طی ۲۴ ساعت گذشته توسط عوامل این جمعیت خبر داد.
رامین معبودی اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکنون ۳۷۴ نفر را اسکان اضطراری داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به این هموطنان ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ خودروی ست نجات و ۹ خودروی پشتیبان به کار گرفته‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۶ تیم عملیاتی با ۹۹ نفر نجاتگر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به هموطنان امدادرسانی می‌کنند، تصریح کرد:علاوه بر پایگاه‌های ثابت، موقت و کوهستان، یک تیم سیار در شهرستان نیر، دو تیم سیار در شهرستان نمین و یک تیم سیار در خلخال و ۵ تیم نیز از معاونت امداد و نجات استان در نمین به هموطنان و مسافران ارائه خدمات می‌کردند.
معبودی ادامه داد: نیروهای امدادی این جمعیت در محورهای نمین – حیران و نیر – سراب، خلخال – اسالم و اردبیل – کوثر مشغول امدادرسانی بودند.
این مسئول اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی در خدمت هموطنان هستند اما انتظار می‌رود که مردم از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند.
معبودی گفت: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی هموطنان است و تماس با این شماره رایگان بوده و حتی بدون سیمکارت هم می‌توان تماس گرفت.

فرماندار اردبیل:

اغلب مشکلات در محدوده راه‌های مواصلاتی نیر و نمین گزارش شده بود

 فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در محدوده راه‌های مواصلاتی اردبیل گزارش نشده است و وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم.

مسعود امامی یگانه در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: اغلب مشکلات ما در محدوده راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های نیر و نمین گزارش شده بود که با حضور به موقع راهداران نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده اقدام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در کولاک برف ماشین‌آلات راهداری را به محدوده حیران اعزام کردیم تا در کنار راهداران برای بازگشایی راه‌ها اقدام شود.
فرماندار اردبیل گفت: اکیپ‌های امدادی و راهداری شهرستان اردبیل در حالت آماده‌باش کامل هستند و در صورت نیاز به حضور این نیروها به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)