مشتری مداری
آخرین اخبار بازار دارای کلمه کلیدی : مشتری مداری
بهترین باشگاه مشتریان چه ویژگی هایی دارد؟
2023-08-05T16:17:14+03:30
یک باشگاه مشتریان خوب باید ویژگیهای زیادی داشته باشد تا بتواند به تمام اهدافش برسد. برای آشنایی با این ویژگیها در ادامه همراه ما باشید.
هزینه جذب مشتری چیست و چگونه آن را بهبود دهیم؟
2022-02-23T13:22:56+03:30
هزینه جذب مشتری (CAC) یک معیار بسیار رایج برای ارزیابی اثربخشی تلاشهای جذب مشتری است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هزینه جذب مشتری و روشهای ک...
خرید فالوور اینستاگرام
2022-01-10T09:30:07+03:30
در ادامه به اهمیت اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های ارتباطی با مشتریان و بهبود کسب و کار مطالبی را عنوان کردیم.
کیفیت و تنوع بالا با راما گیفت
2021-07-10T10:48:09+04:30
کیفیت و تنوع بالا با راما گیفت بخشی از رضایتمندی شرکتها و موسساتی است که تجربه انتخاب و ارسال هدایای تبلیغاتی خود به عهده این شرکت واگذارکرده اند.
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر
2020-07-09T22:47:48+04:30
گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر بر مبنایISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ که استانداردی بینالمللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در شرکتها است، ...
حمایت از مشتریان، وظیفه اصلی بیمه کوثر است
2020-07-08T09:21:05+04:30
یکی از استراتژیهای محوری شرکت بیمه کوثر، پاسخگویی سریع و صریح به درخواستهای مشتریان است چون اجرای صحیح اصل مشتریمداری، حمایت از ارزشهای والای انسانی را ب...
تابلوسازی و اثر مستقیم آن بر رونق کسب و کار
2020-05-10T11:18:27+04:30
فروش یک محصول وابسته به تبلیغات درست است و یکی از راههای فروش جذب مشتری در لحظه است، در چنین شرایطی استفاده از تابلوهای تبلیغاتی میتواند توجه مشتری را به خ...
رضایت مشتری؛ اولویت بیمه کوثر
2020-05-05T11:41:52+04:30
مدیرعامل بیمه کوثر بهمنظور رعایت اصل مشتریمداری و تاکید بر اولویت شرکت که رضایت بیمهگذاران است، بهصورت تصویری با ذینفعان دیدار و گفتوگو کرد.
قرعهکشی بزرگ چای طبیعت آغاز شد
2020-04-26T14:43:23+04:30
مجموعه طبیعت به پاس قدردانی از مشتریانش در این قرعهکشی تعداد جوایز را افزایش داده و دو شانس در یک بستهبندی را برای آنها فراهم کرده است.