میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۹ به ارتقا خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و این سال از طرف مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری گردیده است. بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آیندهای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید. لازم به ذکر است ارتقا انجام شده در تعدادی از نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ ۱۵ ساله این شرکت میباشد.
در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهار نمایندگی منتخب در غرب تهران ضمن مشاهده تغییرات محسوس ایجاد شده در مراکز خدمات خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور در دفتر شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو به بیان دیدگاههای خود پرداختند. موارد مورد بازدید شامل شوروم (نمایشگاه فروش) نمایندگان که بر اساس استانداردهای شرکت مدیران خودرو تجهیز گردیده، محل پذیرش و انتظار مشتریان جهت خدمات پس از فروش که بر اساس دستورالعملهای جدید مجهز به مبلمان و وسایل پذیرایی جدید گردیده اند و امکان انتظار و استراحت در مکانی دلنشین را برای مشتریانی که جهت پذیرش و یا ترخیص خودروهای خود در نمایندگی حضور دارند را فراهم میآورد. بازدید از محل تعمیرگاهها و مشاهده ارتقا انجام گرفته در مورد تجهیزات و زیرساختها، بازدید از انبار قطعات مصرفی جهت مشاهده میزان قطعات موجود در نمایندگیها. در انتهای دیدار هیئت حضار از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین تیم اصحاب رسانه به پیشرفتهای صورت گرفته در سطح خدمات پس از فروش انجام گرفته در نمایندگیهای بازدید شده اذعان نمودند.
همچنین در نشست خبری، مهندس تاجیک قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن تشریح روند ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، بر میزان اهمیت آن در صنعت خودرو که به عنوان یکی از معدود مواردی که بررسی استانداردهای آن جهت حمایت از حقوق مصرف کننده به صورت الزامی و سالانه برگزار میشود، تاکید کرد و در این ارزیابی دفاتر مرکزی و شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودرویی مورد ارزیابی قرار میگیرند.
تاجیک عنوان کرد: شرکت مدیران خودرو در توسعه نمایندگیها بسیار خوب عمل کرده، به طوری که در سال ۱۳۹۸، ۱۱۱ نمایندگی در ارزیابی ما در سراسر کشور مشارکت داشتند، این خودروساز در ۵ شاخص اصلی ارزیابی ما رشد مناسب را به ثبت رسانده و در شاخص رضایت مشتریان به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصها نیز در سه ماهه دوم سال ۹۹، امتیاز ۷۴۵ از ۱۰۰۰ را کسب کرد، که به نظر میرسد تا پایان سال به هدف کیفی که وزارت صمت در این باره در نظر گرفته شده، دست پیدا خواهد کرد.
وی همچنین اعلام کرد: شرکت مدیران خودرو در شاخص تعمیر خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاهها در دو روز اول ۱۰ درصد رشد نموده است و این مطلب بدون موجود بودن قطعات امکان پذیر نمیباشد. همچنین ایشان به کسب رتبه دوم خدمات توسط شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو پرداختند و اعلام داشتند که این رتبه بالاترین رتبه در بین خودروسازان داخلی است.
با بیان مشاهده روند رو به رشد خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از حمایت و نگرش مثبت مدیران ارشد آن مجموعه در توسعه بخش خدمات پس از فروش به ارتقا خدمات پس از فروش را دلیلی جهت افزایش رضایتمندی مشتریان قلمداد نمودند.
مهندس گرمان، مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به هدفگذاری آن شرکت جهت حضور در بین ۳ رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره داشت و بر این اساس به بیان برنامههای آینده شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به آن هدف پرداخت که از آن جمله موارد میتوان به تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و الزام نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان در بین نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات اشاره کرد.
وی اظهار کرد: پیش بینی صورت گرفته توسط شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در مورد احتمال تحریمها و دشواریهای موجود در واردات قطعات یدکی با اشاره به حجم واردات انجام گرفته و دپو قطعات مصرفی مورد نیاز صاحبان خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو را مطلوب و کافی ارزیابی نمودند.
در نهایت آقای جک لی، مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو با بیان جایگاه بسیار بالای مشتری در شرکت مدیران خودرودر طول ۱۵ سال گذشته، اهمیت خدمات پس از فروش را نیز جهت حفظ رضایت مشتری بسیار بالا دانستند و همچنین اعلام کرد بر اساس اقدامات صورت گرفته در گذشته و برنامه ریزی و هدفگذاری های جدید شرکت مدیران خودرو کسب بالاترین رتبه در ارزیابی شرکت ISQI را قابل دسترسی برای شرکت مدیران خودرو میدانند.
در انتهای این برنامه لوح تقدیری توسط مهندس تاجیک از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات پس از فروش آن شرکت اهدا گردید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
بازار خودرو در خواب زمستانی است؛ قیمت جدید خودرو در بازار
میانگین قیمت مسکن در منطقه ۱۰ تهران چقدر است؟
قیمت جهانی طلا ۹ آذر؛ هر اونس ۲۶۶۰ دلار و ۹۰ سنت
قیمت گوجهفرنگی کاهشی شد
دانلود جوکر ۲ فصل ۴ قسمت ۱ اول بانوان با حجم نیمه رایگان
دانلود جوکر ۲ فصل ۴ قسمت اول بانوان با حجم نیمه رایگان
قیمت طلا و سکه امروز ۷ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد
۲۹۴۱۸ خودرو از گمرک ترخیص شد
خودروبر شرکت پاسارگاد چه خدماتی ارائه می دهد؟
پوششهای بادوام برای کف؛ مناسب محیطهای ورزشی و خانگی
نکات مهمی که قبل از خرید پارتیشن شیشهای باید بدانید
معرفی انواع الکترود جوشکاری آما
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهارشنبه ۷ آذر
علت گرانی خودرو به روایت یک نماینده مجلس
قیمت جهانی طلا امروز ۷ آذر؛ هر اونس ۲۶۳۷ دلار و ۹۵ سنت
قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
تکنیکهایی برای ساختن کرم ترک پا خانگی؛ ۱۰ ماده موثر برای رفع ترک پا
دکوراسیون اتاقهای هتل لاله تهران
ارزان ترین قیمت گوشی بازار در ماه آذر
مسابقه عکاسی تهران دوستداشتنی ۱۴۰۳؛ فرصتی برای ثبت زیباییهای پایتخت
تجربهای آموزشی و حرفهای با دانشگاه های اروپا
استقبال گسترده از سفرکارت فلایتودی
ثبت نام برای عرضه جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله امروز ۶ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۹۶ تومان
قیمت جهانی طلا امروز ۶ آذر ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
نویان مقام اول مدیریت نوین رستورانداری کشور شد
شیراز، نگین گردشگری ایران و هتلهایی برای خاطرهسازی
راهنمای معاملات سامانه ارز تجاری منتشر شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد