میرنیوز

صدوششمین روز «طوفان الاقصی»|حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی «المزه» دمشق / حمله اسرائیل به خودرویی در جنوب لبنان

 صدوششمین روز «طوفان الاقصی»|حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی «المزه» دمشق / حمله اسرائیل به خودرویی در جنوب لبنان 2024-01-20T14:47:54+03:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هواپیمای رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند که منطقه «بطن السمین» در شهر خان‌یونس واقع در جنوب یکی از این مناطقی بود که بیشترین حملات را به خود دید.

محله الأمل در این شهر نیز جزو مناطقی بود که هدف شدید حملات توپخانه‌ای و هوایی صهیونیست‌ها قرار داشت.

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز در کرانه باختری به مناطقی مانند نابلس، طولکرم و رام‌الله یورش بردند. در اردوگاه بلاطه واقع در نابلس این یورش منجر به درگیری با مبارزان فلسطین شد و بنا به گفته منابع فلسطین این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

 

مهمترین تحولات روز 106 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

**********************************************************

14:22- حمله رژیم اسرائیل به خودرویی در جنوب لبنان

شبکه المیادین اعلام کرد: یک پهپاد اسرائیلی یک خودروی در حال عبور از جاده برج شمالی البازوریه در منطقه صور را هدف قرار داد.

سازمان دفاع غیرنظامی در جنوب لبنان اعلام کرد که در این حمله دو نفر به شهادت رسیدند.  در این گزارش به هویت افرادی که در این حمله شهید شدند اشاره‌ای نشده است.


12:30- شهدای غزه به مرز 25هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، آمار قربانیان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون به 24 هزار و و 927 شهید و 62 هزار و 388 زخمی رسیده است.

بر اساس گزارش رسمی وزارت بهداشت فلسطین، تنها در 24 ساعت گذشته 165نفر در غزه به شهادت رسیدند.

 

12:19- حمله موشکی حزب الله به مواضع ارتش صهیونیستی

مقاومت حزب الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در غزه، با موشک هدایت شونده، اطراف «قلعه هونین» را هدف قرار داده و موشک به صورت مستقیم به هدف اصابت کرده است.

 

11:47-مهارت حزب‌الله در «جنگ روانی» چگونه صهیونیست‌ها را سردرگم کرد؟

بسیاری از کارشناسان و ناظران یکی از دلایل مهم پیروزی‌های حزب‌الله در جنگ با دشمن صهیونیستی در دوره‌های مختلف را مهارت این حزب و رهبری آن در مدیریت جبهه دوم نبرد یعنی «جنگ روانی» می‌دانند.(+لینک)

 

10:59- حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی «المزه» دمشق

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق خبر داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که انفجار دمشق ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق است.

در پی این حمله روابط عمومی کل سپاه از شهادت 4 مستشار نظامی ایران در این تجاوز خبر داد.(+لینک)

.

 

10:38- رئیس اسبق موساد: اگر گروگان‌‌ها بازگردانده نشوند، یعنی جنگ را باخته‌ایم

«تامیر باردو»، رئیس اسبق سازمان جاسوسی موساد رژیم اسرائیل با ابراز نگرانی از جان اسرای صهیونیست در بند مقاومت غزه که اخیرا شمار زیادی از آن‌ها کشته شده‌اند، تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی نتواند اسرای اسرائیلی را از غزه بازگرداند، این بدین معنا خواهد بود که برای اولین بار از زمان تاسیس خود، جنگ را باخته است.

 

10:28- سرتیپ صهیونیست: اگر با حماس توافق نکنیم، کشته‌‌های زیادی خواهیم داد

اسحاق بریک، سرتیپ ذخیره در ارتش رژیم اسرائیل بعد از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در اثر حملات خودی صهیونیست‌ها هشدار داد: اگر ما با حماس به توافق نرسیم، شمار زیادی از گروگان‌ها در غزه کشته خواهند شد.

 

10:27- واکنش جهاد اسلامی به اقدام خصمانه جدید اروپا علیه مقاومت فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام خصمانه جدید اروپا علیه گروه‌های مقاومت و تحریم این جنبش و حماس را در راستای حمایت آشکار غرب از رژیم صهیونیستی دانسته تأکید کرد: هیچ یک از این اقدامات ارزشی ندارد و مانع از انجام وظیفه ما در دفاع از ملتمان نخواهد شد.(+لینک)

 

10:24- ادعای منابعی صهیونیست: اسرائیل به آمریکا در مورد جبهه شمالی پیامی داده است

 شبکه عبری کان رژیم اسرائیل گزارش داد که مقامات این رژیم احتمالا نتانیاهو درباره اوضاع در جبهه شمال فلسطین اشغالی به ایالات متحده آمریکا هشدار داده و طی این پیام هشدار آمیز تأکید کرده است که اگر توافقی که دور کردن نیروهای ویژه حزب الله لبنان را از مرزهای شمالی را تضمین کند، حاصل نشود، چاره‌ای جز  حمله نظامی (به لبنان) نیست.

 بعد از گذشت 106 روز از حمله زمینی و هوایی مستمر به نوار غزه رژیم اسرائیل همچنان به اهداف خود نرسیده و اسرای صهیونیست نیز به خانه‌هایشان برنگشته‌اند.

ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل از نبود هدف واقعی در جنگ علیه غزه انتقاد کرد و گفت که  این مسئله تل‌آویو را در باتلاق غزه غرق خواهد کرد.

گادی آیزنکوت، عضو کابینه جنگ و رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که حضور ما در کابینه مانع از حمله پیش‌دستانه به لبنان شد که در صورت وقوع ، اشتباه راهبردی بزرگی برای اسرائیل می‌شد.

 

10:13- تخریب ساختمان تاریخی شهر غزه در حمله صهیونیست‌ها

ارتش رژیم اسرائیل در یورش بیش از 100 روزه خود به نوار غزه زیرساخت‌های جدید و ساختمان‌های قدیمی را که ارزش تاریخی دارند، هدف قرار می‌دهد. ساختمان شهرداری غزه یکی از این ساختمان‌هاست که در حملات اخیر آسیب جدی دیده و بخشی از آن کاملا تخریب شده است.

10:08- ازسرگیری درگیرها در شمال غزه

منابع خبری از آغاز مجدد درگیری‌ها بین مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شرق جبالیا واقع در شمال غزه خبر دادند. نظامیان صهیونیست شهرک جبالیا را هدف حملات توپخانه‌ای سنگین خود قرار دادند.

 

10:05- انتقال بخشی از نظامیان صهیونیست از غزه به کرانه باختری در  سایه سکوت خبری

برخی گمانه زنی‌ها در روزهای اخیر حکایت از آن دارند که تعدادی از گردان‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سکوتی خبری در حال انتقال از غزه به کرانه باختری هستند تا از وقوع یک انفجار یا خیزش عمومی در کرانه باختری جلوگیری کنند.(+لینک)

 

9:53- درگیری  در شرق خان‌یونس

خبرنگار الجزیره از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. جزئیات بیشتری از این درگیری‌ها منتشر نشده است. نظامیان صهیونیست منطقه «بطن السمین» در جنوب خان یونس را به شدت بمباران کردند.

 

09:17- شیخ نعیم قاسم: اسرائیل اگر به فکر تجاوز گسترده ضد لبنان باشد سیلی محکمی خواهد خورد

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد و عملیات‌های خود را طبق شرایط میدانی تشدید می‌کند تاکید کرد، اگر رژیم اشغالگر به فکر تجاوز گسترده ضد لبنان باشد سیلی محکمی به این رژیم می‌زنیم و درسی فراموش نشدنی به آن می‌دهیم.(+لینک)

 

09:03- انصارالله: آمریکا به‌دنبال نگهبانی از اسرائیل است نه جهان/ عملیات‌های یمن متوقف نخواهد شد

سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر موضع یمن در ادامه عملیات‌های آن در دریای سرخ ضد رژیم صهیونیستی تا زمان توقف تجاوزات این رژیم علیه غزه اعلام کرد: هدف آمریکا نگهبانی از اسرائیل است نه جهان و ما به موضع خود در پاسخگویی به هر تجاوزی پایبندیم.(+لینک)

 

مهم ترین اخبار بامدادی 106 روز نبرد غزه

 درگیری مسلحانه در اردوگاه بلاطه

نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند. در پی یورش نظامیان اسرائیلی مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند. درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

یونیسف: از آغاز جنگ 20هزار نوزاد در غزه متولد شدند

 صندوق کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» تأکید کرد که هزاران کودک فلسطینی در جهنم نوار غزه متولد شدند و احتمال دارد که کودکان زیادی در نتیجه شرایط سخت و ناگوار در این باریکه جان خود را از دست دهند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یونیسف در گزارشی تأکید کرد که از آغاز جنگ در غزه نزدیک به 20 هزار نوزاد فلسطینی در این باریکه متولد شدند، در این گزارش آمده است که در بسیاری از موارد عملیات سزارین بدون بیهوشی انجام می‌گیرد.

شهادت 151 نفر از کارکنان سازمان ملل از آغاز جنگ غزه

آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته 151 نفر از کارکنان این سازمان در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

آنروا بیان کرد که عملیات امدادرسانی در نوار غزه به‌سبب قطعی شبکه‌های ارتباطی با سختی و دشواری مواجه است.

تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در باتلاق غزه و کرانه باختری گیر افتاده است

آموس هرئیل، تحلیلگر رژیم اسرائیل در روزنامه عبری‌زبان هاآرتص تأکید کرد که نشانه‌های واضحی وجود دارد دال بر اینکه "اسرائیل" به‌طور کامل در باتلاق غزه و کرانه باختری گیر افتاده است اما نتانیاهو و وزرای او از این مسئله غافل هستند.

این خبر در حال بروزرسانی است... .

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)