میرنیوز

سی‌ویکمین روز «طوفان الأقصی»‌|عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی/ انهدام تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی

 سی‌ویکمین روز «طوفان الأقصی»‌|عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی/ انهدام تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی 2023-11-06T11:48:52+03:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حملات هوایی ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه بامداد سی‌و‌یکمین روز از طوفان الاقصی ادامه یافت که در اثر آن‌ بیش از 10 نفر شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. ارتش این رژیم علی رغم ادعای محاصره کامل شمال غزه، از آتش بس محدود در این منطقه خبر داد.

ارتش رژیم اسرائیل با تشدید حملات خود از سمت غرب و ساحل شهر غزه قصد دارد به این منطقه نفوذ کند؛ به همین دلیل بیشترین بمباران‌ها در این منطقه متمرکز بوده است.

کاربران محترم مهم ترین تحولات سی‌ویکمین روز جنگ غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی را در این خبر دنبال کنید:

**************************************************

11:45-بازداشت عهد التمیمی فعال و اسیر آزاده فلسطینی

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز اقدام به بازداشت گسترده در کرانه باختری کردند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده حدود 50 فلسطینی، از جمله فعال و زندانی آزاد شده «عهد تمیمی» را به اتهام انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود که در آن شهرک‌نشینان را تهدید کرده بود، بازداشت کردند.

عهد التمیمی، دختر فلسطینی است که به خاطر سیلی زدن به یک نظامی صهیونیستی به همراه مادرش به هشت ماه زندان محکوم شد و پس از گذراندن هشت ماه حبس آزاد شده بود. این دختر جوان فلسطینی به نماد مقاومت فلسطینیان مشهور شده بود.

11:44- گردانهای القسام: چهار ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم

گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: چهار ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در آستانه ورود به اردوگاه الشاطی و محله الشیخ رضوان با راکت یاسین 105 منهدم کردیم.

11:39- تظاهرات در برلین آلمان در حمایت از مردم غزه

با وجود اقدامات سرکوبگرانه دولت آلمان علیه هرگونه تجمع و فعالیتی در حمایت از فلسطین، برلین شاهد برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات اشغالگران بود.

11:28- تظاهرات مردمی در اسپانیا در حمایت از فلسطین

در ادامه موج گسترده محکومیت جهانی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه که با حمایتها و مشارکت مستقیم آمریکا همچنان ادامه دارد، مردم اسپانیا در مادرید تظاهرات و بر حمایت از غزه و محکومیت اشغالگران تاکید کردند.

11:05- چین: موضع ما درباره مسئله فلسطین روشن و ثابت است

وزارت خارجه چین اعلام کرد: موضع ما درباره مسئله فلسطین، ثابت و روشن است، اینکه کشور فلسطینی در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی تشکیل شود.

10:57-حملات خمپاره ای به تجمع نظامیان صهیونیست درشمال غزه

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از حمله به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در « تله القاط» شمال غزه خبر داد و گفت که تجمع نظامیان اسرائیلی را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد.

10:51- القسام از حملات خمپاره‌ای به صهیونیست‌ها خبر داد

گردان های القسام، شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)‌ اعلام کرد که تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی که به شرق «حجرالدیک» نفوذ کرده بودند، هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

10:35- شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر در جریان حملات آنها به منطقه «حلحول» در شمال الخلیل واقع کرانه باختری خبر دادند.

10:03- عملیات ضد صهیونیستی در قدس

رسانه های رژیم اسرائیل از عملیات ضد صهیونیستی در قدس خبر دادند، در این عملیات دو صهیونیست در نزدیکی یک ایستگاه پلیس در «باب الساهرة» در شهر قدیمی قدس با سلاح سرد به شدت زخمی شدند.

هنوز هویت عامل این عملیات مشخص نیست ولی بنا به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی، مجری این عملیات توسط نظامیان اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفته و جان باخته است.

.

 

10:01- حمله صهیونیست‌ها به بیش از 100 مرکز بهداشتی در غزه

در بیانیه نهادهای بین المللی بشردوستانه آمده است که از آغاز جنگ (15مهرماه) تاکنون بیش از 100 حمله علیه مراکز بهداشتی در نوار غزه انجام شده است.

9:52- هلاکت یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که یک نظامی اسرائیلی از گردان زرهی در جریان درگیری در شمال نوار غزه کشته شده است.
 

9:31- برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی وضعیت وخیم غزه

شورای امنیت سازمان ملل متحد به ابتکار دو کشور چین و امارات متحده عربی اقدام به یک نشست فوق العاده و غیر علنی می کند. این نشست که ساعت 15 امروز به وقت محلی برگزار می شود قرار است وخامت اوضاع غزه در پی حملات رژیم اسرائیل به بیمارستان الشفا و اردوگاه جبالیا را بررسی کند.

9:25- بازداشت گسترده در کرانه باختری

باشگاه اسرای فلسطین امروز اعلام کرد، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز حدود 50 فلسطینی را در چند شهر کرانه باختری بازداشت کردند.

 

☑️ مهمترین تحولات بامدادی روز دوشنبه را در ادامه دنبال کنید:

 

ادعای ارتش رژیم اسرائیل در مورد شهر غزه

ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه مدعی شد که تا 48 ساعت دیگر وارد شهر غزه خواهد شد. این ادعا در حالی است بنا به گفته ناظران، ارتش صهیونیستی همچنان نتوانسته است شمال غزه را به محاصره در بیاورد.

.

 

حماس از مصر خواست امکان استفاده از اپراتورهای تلفن را به غزه فراهم کند

«فوزی برهم» سخنگوی حماس با محکوم کردن اقدام مجدد رژیم اسرائیل در قطع خطوط و شبکه‌های تماس تلفنی، گفت که این اقدام برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایی است که در غزه مرتکب می‌شود تا جهانیان آن‌ها را نبینند.

او از دولت مصر خواست امکان استفاده از اپراتورهای تلفن همراه این کشور برای مردم غزه را فراهم کند و گذرگاه رفح را به روی فلسطینیان باز کند.

قطر و مصر مقصد بعد رئیس «سیا»

وبگاه آکسیوس نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا علاوه بر فلسطین اشغالی، این هفته به قطر و مصر نیز خواهد رفت.

تداوم بمباران بی‌امان غزه از سوی جنگنده‌‌های صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم اسرائیل مناطق مختلف نوار غزه را بامداد امروز دوشنبه هدف حملات خود قرار دادند که بیشترین این حملات مربوط به غرب شهر غزه بود که رژیم اسرائیل با این حملات قصد دارد از سمت ساحل و غرب به این شهر نفوذ کند.

نوار غزه , بنیامین نتانیاهو , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

درخواست نتانیاهو از صلیب سرخ جهانی: ببینید "گروگان‌‌"های ما زنده‌اند

رسانه های رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در تماس با رئیس صلیب سرخ جهانی از او خواسته سریعا به غزه برود تا از زنده مانده اسرای صهیونیست دربند مقاومت غزه مطمئن شود.

گفتنی است حماس این هفته اعلام کرد که در اثر بمباران‌ مستمر غزه از سوی جنگنده های رژیم اسرائیل تاکنون، 60 اسیر صهیونیست کشته شده‌اند.

استعفای رئیس شورای شهر برنلی و 10 تن از اعضای حزب کارگر انگلیس در ارتباط با غزه

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند که رئیس شورای شهر برنلی (در منطقه منچستر-لیورپول) و 10 تن از اعضای حزب کارگر انگلیس در اعتراض به اقدام رئیس این حزب در مخالفت با آتش بس فوری در غزه از سمت خود استعفا کردند.

آمریکا بعد از هشدارهای نصرالله، زیردریایی به منطقه فرستاد

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در ادامه حمایت‌های بی‌حدومرز کاخ سفید از صهیونیست‌ها اعلام کرد که زیردریایی هسته‌ای اوهایو وارد منطقه غرب آسیا شده است.

گفتنی است سید حسن نصرالله جمعه گذشته طی سخنرانی خود گفت که آمریکا باید دست از حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل بردارد و مقاومت در صورت هرگونه اشتباه واشنگتن، برای ناوهای آن‌ها نیز خود را آماده کرده است.

عبدالله دوم: ارتش ما موفق به ارسال کمک به غزه شده است

عبدالله دوم، پادشاه اردن از موفقیت نیروی هوایی ارتش این کشور در ارسال کمک های انسانی به بیمارستانی اردنی در نوار غزه خبر داد و گفت که نیروی هوایی کمک‌هایی را با چتر به این بیمارستان فرستاده‌ است.

نوار غزه , بنیامین نتانیاهو , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

اردن روابط خوبی با رژیم اسرائیل دارد و متولی رسیدگی به اماکن اسلامی در قدس است، با این حال، رژیم اسرائیل حتی اجازه ارسال کمک‌های انسانی به أمان از طریق زمینی نیز نمی‌دهد و اردن مجبور شده است بعد از 31 روز جنگ، در نمایشی تبلیغاتی دست به این حرکت بزند که بیشتر به تحقیر اردنی‌ها از سوی تل‌آویو شباهت دارد.

ارتش رژیم اسرائیل از آتش‌بس محدود دو روزه در شمال غزه خبر داد

شبکه الجزیره قطر به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد که به مدت دو روز متوالی در شمال غزه برای ساعاتی آتش بس برقرار خواهد شد تا اهالی این منطقه، شمال غزه را ترک کنند.

افشاگری نشریه اسپانیایی از لشکر مزدوران در ارتش رژیم صهیونیستی

نشریه «ال‌موندو» اسپانیا در افشاگری مهم از وجود ارتش مزدوران در خدمت نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

این نشریه مدعی شده است که اسرائیل در  مقابل ارائه پشتیبانی های مالی، لشکری از مزدوران خارجی را در جریان عملیات زمینی خود در نوار غزه به کار گرفته است.

برخی منابع مدعی شده‌اند تل‌آویو به مانند اوکراین در جنگ با روسیه، از نظامیان و مزدوران خارجی برای نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه بهره می‌گیرد.

32 شهید در حملات بامدادی به نوار غزه

جنگنده‌‌های رژیم اسرائیل در حمله به مناطق مختلف غزه، تعدادی خانه را با خاک یکسان کردند که شهدای این حملات بدین شرح است:

▪️15 شهید در بمباران خانه‌ای در تل‌ السلطان شهر رفح

▪️10شهید در بمباران منطقه الزواید در مرکز نوار غزه

▪️2 شهید در حمله به خانه‌ای در خیابان العجارمه اردوگاه جبالیا در شمال غره

▪️شهادت یک مادر به همراه 4 فرزند خود در رفح

 

این خبر در حالی بروزرسانی است

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)