میرنیوز

۸ شهید و ۲۸ زخمی در حمله به جنین/مقاومت دومین پهپاد را هم ساقط کرد

۸ شهید و ۲۸ زخمی در حمله به جنین/مقاومت دومین پهپاد را هم ساقط کرد 2023-07-03T12:56:23+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، حداقل ۸ نفر شهید و ۲۸ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

گفته شده است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی تاکنون ۹ موشک به سمت اردوگاه جنین شلیک کرده‌اند. نیروهای اشغالگر همچنین یک ترانسفورماتور بزرگ را هدف قرار دادند که منجر به قطع برق در منطقه الحصان در جنین شد.

یک منبع امنیتی صهیونیستی به رادیو ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای ما برای تصرف ساختمان‌ها و خانه‌های مردان مسلح در جنین و دستگیری افراد تحت تعقیب تلاش می‌کنند.

هدف قرار دادن خودروهای اشغالگران

براساس گزارش الجزیره، تیپ‌های قدس از گردان جنین اعلام کردند که خودروهای اشغالگر را در مجاورت قرارگاه جنین با گلوله‌های سنگین و متوالی هدف قرار دادیم و گلوله‌ها به خودروها و تجهیزات نظامی اشغالگران اصابت کرده است.

تیپ جبع نیز اعلام کرد که با عملیات علیه نیروها و خودروهای اشغالگر در بیش از یک جبهه در شهر جنین موافق است و از این عملیات در جبهه‌های مختلف حمایت می‌کند.

گروه‌های قبطی از زیرشاخه گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که مجاهدان قهرمان ما خودروهای اشغالگر را در میدان شهدای جنین هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام نیز تائید کردند که جنگنده‌های آن‌ها مشغول مقابله با نظامیان اشغالگر در جنین با گلوله است.

نقشه رژیم صهیونیستی برای اردوگاه جنین

انهدام خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های جدید مقاومت

تیپ جنین وابسته به گردان‌های القدس اعلام کرد که یگان مهندسی این نیروها موفق شد، خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را با انفجار بمب‌های کارگذاشته شده در مسیر آنها، منهدم کند.

این نیروها اعلام کردند: ما با بمب‌هایی که برای نخستین بار از آنها استفاده می‌شود این خودروهای نظامیان صهیونیست را منهدم کردیم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که نیروهای مقاومت فلسطین، بمب‌هایی را در مسیر خودروهای نظامی ارتش این رژیم در جنین منفجر کرده‌اند.

تیپ جنین هم چنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت در حال درگیری با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی هستند که می‌کوشند وارد دیگر محورهای منتهی به اطراف اردوگاه جنین شوند.

این نیروها، با شلیک گسترده به سمت نظامیان اشغالگر، مانع پیشروی آنها به سمت بخش‌های مختلف اردوگاه جنین شده‌اند. نیروهای فلسطینی همچنین یکی از محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در محور الحواشین با شلیک گسترده گلوله، هدف قرار داده و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

انهدام خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های جدید مقاومت

حمله به جنین با چراغ سبز آمریکا انجام شد

شبکه عبری زبان کان به نقل از یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل آویو پیشتر واشنگتن را در جریان قصد و نیت خود برای حمله نظامی به جنین قرار داده بود.

وی افزود: دولت آمریکا در جریان برنامه ما برای حمله به جنین بود اما تنها زمان آن را نمی‌دانست.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به شهر و اردوگاه جنین در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای مقاومت نیز با کارگذاشتن بمب‌های دستی در مسیر بولدوزر ارتش این رژیم در اردوگاه جنین، آن را منهدم کردند.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی اوضاع امنیتی در اطراف نوار غزه برای صدور دستورات خاص خطاب به شهرک نشینان صهیونیست به دلیل ترس از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین هستند.

ساقط شدن دومین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین

شبکه الجزیره به نقل از تیپ جنین وابسته به گردان های القدس گزارش داد که این نیروها موفق شدند دومین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را ساقط کنند.

ساعاتی پیش نیز نیروهای فلسطینی از ساقط شدن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین خبر داده بودند.

جهاد اسلامی: همه گزینه ها روی میز است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین اعلام کرد که جنین هرگز تسلیم نخواهد شد و نیروهای مبارز فلسطینی عزم خود را برای نبرد با دشمن صهیونیستی به هر قیمتی که شده، جزم کرده‌اند. در بیانیه صادره از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی علیه جنین، روی میز است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی از طریق حمله به جنین هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند. جنین سمبل پایداری و مقاومت باقی خواهد ماند. صهیونیست‌ها مسئولیت کامل پیامدهای این حمله را به عهده دارند. در این بیانیه تاکید شده است: نیروهای مقاومت فلسطین با دشمن صهیونیستی مبارزه خواهند کرد و از ملت فلسطین دفاع می‌کنند.

«نافذ عزام» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که شهر و اردوگاه جنین از این نبرد، قدرتمندتر و متحدتر در برابر دشمن صهیونیستی بیرون خواهد آمد. وی اضافه کرد: تیپ جنین وابسته به شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام گروه‌های مقاومت در شهر جنین به خوبی می‌دانند چگونه تجاوز دشمن صهیونیستی را خنثی کنند. همگان خواهند دید که نیروهای مقاومت چه چیزی را برای دشمن آماده کرده‌اند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۵ حمله هوایی علیه مناطق مختلف جنین انجام داده است. نظامیان صهیونیست همچنین ۱۵ فلسطینی را در اردوگاه جنین بازداشت کرده‌اند.

تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی روی میز است

بیانیه اتاق عملیات مشترک

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به لشکرکشی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین تاکید کرد: قهرمانان جنین در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و روحیه قلدرمآبانه این رژیم را از بین خواهند برد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت در تمامی میادین حضور دارد و نخواهد گذاشت که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه ساکنان جنین ادامه دهد.

در این بیانیه تاکید شده است: نشست‌های اتاق مشترک نیروهای مقاومت فلسطین برای رصد تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه جنین پی در پی ادامه خواهد داشت و ما از تمام گروه‌های مقاومت در شهر و اردوگاه جنین می‌خواهیم با اتحاد میان خود وارد نبرد با دشمن شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از ساکنان تمام شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی به ویژه در اطراف جنین می‌خواهیم با دشمن صهیونیستی مبارزه کرده و درس سختی به آنها دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: از نیروهای مقاومت در تمامی میادین می‌خواهیم در صورت ادامه یافتن تجاوزات دشمن، برای واکنش به اشغالگران آماده باشند.

دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد

هشدار جدی جهاد اسلامی به تل آویو

«داوود شهاب»، مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی هشدار داده است که اگر تجاوز به جنین متوقف نشود، گزینه‌های مقاومت فلسطین گسترده و جامع خواهد بود.

۴ شهید و ۲۸ زخمی در حمله به جنین/مقاومت: همه گزینه‌ها روی میز است

واکنش اسماعیل هنیه

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به یورش اشغالگران علیه جنین واکنش نشان داد و گفت: ملت و مقاومت فلسطین می‌دانند تجاوز علیه جنین را چگونه پاسخ گوید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به حمایت از جنین و دفاع از ساکنان آن برای خنثی کردن توطئه دشمن صهیونیستی علیه این شهر فراخواند.

۳ شهید و ۲۵ زخمی در حمله به جنین/مقاومت: همه گزینه‌ها روی میز است

ساقط کردن پهپاد رژیم صهیونیستی

گردان‌های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیروهای وابسته به این گردان‌ها در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین، یک پهپاد اسرائیلی را در آسمان جنین ساقط کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فلسطینی بعد از مشاهده این پهپاد در آسمان جنین، به صورت گسترده به سمت آن شلیک کرده و پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را ساقط کردند.

۴ شهید و ۲۸ زخمی در حمله به جنین/مقاومت: همه گزینه‌ها روی میز است

استقرار گسترده سامانه گنبد آهنین

رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی تلافی‌جویانه مقاومت از سمت غزه و لبنان در واکنش به حمله به جنین، اقدام به استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در سرتاسر اراضی اشغالی کرده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به زودی جلسه‌ای برای برآورد اوضاع امنیتی در نوار مرزی باریکه غزه برگزار خواهد شد تا در صورت لزوم دستورالعمل‌های لازم برای شهرک‌نشینان به منظور آمادگی برای حملات راکتی احتمالی مقاومت در واکنش به حوادث جنین صادر شود.

۴ شهید و ۲۸ زخمی در حمله به جنین/مقاومت: همه گزینه‌ها روی میز است

نقشه رژیم صهیونیستی برای جنین

آگاه در نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد اردوگاه جنین را از محیط اطراف آن جدا کند. این منابع تاکید کردند: صهیونیست‌ها قصد دارند با تخریب مسیرهای منتهی به اردوگاه جنین، این اردوگاه را از مناطق اطراف آن جدا کرده و دور آن موانع ایجاد کنند.

آنها تصریح کردند: نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که به تجهیزات زرهی مجهز هستند، تاکنون نتوانسته اند وارد اردوگاه جنین شوند.

این منابع اضافه کردند: این نیروها تنها در اطراف اردوگاه جنین مستقر شده اند. بخشی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی، زیرساخت‌های شهر و اردوگاه جنین را هدف قرار داده است. آنها افزودند: کاملاً مشخص است که صهیونیست‌ها قصد دارند از اردوگاه جنین انتقام بگیرند. روحیه نیروهای مقاومت فلسطین بسیار بالا است و شاهد یک اتحاد میان آنها در میدان نبرد هستیم.

یکی از رهبران گردان‌های القدس تیپ جنین نیز اعلام کرد که نیروهای مبارز فلسطینی و دیگر گروه‌های مقاومت، حماسی‌ترین مقاومت را در برابر دشمن صهیونیستی رقم خواهند زد. وی در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم تصریح کرد: هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن صهیونیستی را به وحشت خواهد انداخت. به نتانیاهوی احمق و فرماندهان احمق ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوئیم که ما هنوز شروع نکرده ایم.

این فرمانده فلسطینی تاکید کرد: ما به ایستادگی ساکنان جنین که جان بر کف برای حمایت از سرزمین فلسطین و مقاومت فلسطین در میدان حاضر شده اند افتخار می‌کنیم. وی اضافه کرد: از تمام نیروهای مقاومت و آزادگان در کرانه باختری و اراضی اشغالی فلسطین می‌خواهیم به این میدان حماسی بپیوندند.

اعتراف ضمنی صهیونیست‌‎ها به شکست در عملیات علیه جنین

منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.

منابع عبری در این باره گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله امروز به جنین که از ساعت ۲ بامداد آغاز شده، همه مسیرهای منتهی به جنین را مسدود ساخته است.

منابع نظامی در اراضی اشغالی عنوان کردند که هدف اصلی این عملیات مصادره سلاح، کشف اماکن ساخت مواد منفجره و بمب و همچنین هدف قرار دادن مبارزان مقاومت و سکوهای موشکی آنها بوده است.

این منابع نظامی تصریح کردند که در این عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته هیچ سکوی موشکی مقاومت را کشف و یا منهدم سازد.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در یورش بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بیش از ۳۰ حمله هوایی با پهپاد و بالگرد انجام شده است.

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در محکومیت حمله به جنین

مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.

 ساکنان شهرهای مختلف کرانه باختری امروز دوشنبه در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنین و شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در این شهر دست به اعتصاب سراسری زدند.

جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی در کرانه باختری طی فراخوان‌هایی خواستار خیزش سراسری فلسطینیان در حمایت از جنین شدند.

تصاویری از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی امروز از زمین و هوا شهر جنین (شمال کرانه‌باختری) را هدف حمله قرار داد. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این تجاوز تاکنون هفت نفر شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند که حال ده نفر از آنان وخیم است.

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین به روایت تصاویر

در حال تکمیل...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)