میرنیوز

اسلامی: در هسته‌ای با بهانه‌های واهی،تحریم علیه ما وضع کرده‌اند

اسلامی: در هسته‌ای با بهانه‌های واهی،تحریم علیه ما وضع کرده‌اند 2022-10-02T20:08:42+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان درباره اهمیت فناورهای پیشرفته و لزوم حرکت شتابان در مسیر علوم و فناوری نوین بیان کرد: بر این باوریم که پیشرفت در حوزه‌های نوین و فناوری‌های نوظهور با مخالفت‌سرسختانه قدرت‌ها مواجه است و آنها به هیچ‌وجه برنمی‌تابند که ما کشوری مستقل در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته و صاحب‌نام باشیم.

وی افزود: امروز قدرت شامل دارا بودن ذخایر زیرزمینی نیست؛ بلکه قدرت شامل علم و فناوری‌های پیشرفته بوده و این مهم عامل تعیین کننده است و به اصطلاح برتری‌ساز است و پیشتازی در این زمینه‌ها نمادی از قدرت محسوب می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی که در جریان این بازدید از زیرساخت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه دیدن کرد، ضمن اشاره به ظرفیت مهم دانشگاه‌ها در ایجاد قدرت نرم تاکید کرد: اگر در علوم و فناوری پیشرفته پیشتاز باشید به حتم در میان سایر کشورها قدرتمند هستید که دشمنان قدرتمند شدن ایران را برنمی‌تابند.

اسلامی تصریح کرد: به همین دلیل از بدو پیروزی انقلاب تاکنون همیشه سعی فراوانی شده تا مانع پیشرفت و حرکت ایران شوند و به ویژه در حوزه هسته‌ای با اتهامات ناروا و بهانه‌های واهی، تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور وضع کرده‌اند و مستمر بر طبل تحریم‌ها می‌کوبند و پافشاری می‌کنند.

وی گفت: با هر زبان، ادبیات و مکتب فکری که با طرف مقابل صحبت کنید، درمی‌یابید که در عمق وجود و نیت درونی آنها و نوشته‌ها و مطالب منتشر شده؛ اراده قاطعی برای ممانعت از دسترسی به فناوری‌های پیشرفته وجود دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در کنار این موارد باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت انسانی داشت زیرا ظرفیت انسانی کشور بسیار فاخر است و اگر برای آنها مشاغل تراز بالا در حوزه‌های علوم و فنون پیشرفته ایجاد نکنیم و فرصت‌های شغلی و پژوهشی به‌وجود نیاوریم، به سهولت انسان‌های فرهیخته و با استعداد کشور را جذب می‌کنند و در نتیجه با استفاده و جذب سرمایه‌های ما، پله‌های ترقی را طی می‌کنند.

اسلامی گفت: امروز با نگاه به مراکز علمی و صنعتی پیشرفته جهان مشاهده می‌کنید که تعداد بی‌شماری از فرزندان ایران و استعدادهای ایرانی در این مراکز خدمات ارائه می‌دهند و مشغول کارهای علمی، پژوهشی و مدیریتی هستند و از پرتو تلاش این نیروهای مستعد است که آن کشورها و مراکز آنها به صورت تصاعدی رشد می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به دو دلیل مهم ذکر شده لازم است تا مطلقاً کوتاهی نکرده و زمینه‌های رشد این استعدادها را فراهم کنیم.

چرخش دنیا به سمت توسعه نیروگاه‌های هسته‌ای

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در سازمان انرژی اتمی ایران، بر روی چهار محور اصلی و بنیادی متمرکز شده‌ایم و با یاری خداوند، همکاران و تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند به ما کمک کنند این موارد را با جدیت کامل پیش خواهیم برد؛ نخستین محور توسعه راکتورها و نیروگاه‌هاست زیرا با وجود گذشتن چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید حداقل نسبت به ساخت راکتورهای تحقیقاتی اقدام می‌کردیم اما در این مسیر کوتاهی کرده‌ایم چراکه ساخت راکتور مهمترین بخش در امور نیروگاه‌هاست و می‌توانسته در دستور کار قرار گیرد و در ادامه باید نسبت به ساخت نیروگاه‌های برق اتمی اقدام می‌شده است زیرا امروز برق نیاز مبرم کشور است.

اسلامی توضیح داد: با توجه به تجربه بحران انرژی، دریافتیم که چرخش قابل ملاحظه‌ای در تمام دنیا نسبت به توسعه نیروگاه‌های اتمی رخ داده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ اعلام و ابلاغ کردیم که بدون توجه به تصمیمات قبلی، نسبت به ساخت نیروگاه‌های تمام ایرانی اقدام خواهیم کرد؛ برای تحقق این مهم باید الزامات و ابزارها و … مورد نیاز فراهم شود و به یاری خداوند کشور تبدیل به سازنده نیروگاه‌های اتمی خواهد شد؛ بنابراین اکنون به موازات، ساخت راکتور تحقیقاتی آغاز شده و در آینده ساخت نیروگاه تمام ایرانی و بومی و تولید ۱۰ هزار مگاوات برق جدید با مشارکت بین‌المللی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: اگر مشارکت بین‌المللی صورت گیرد به همان نسبت تولید ۱۰ هزار مگاوات برق سرعت می‌گیرد و اگر این همکاری تحقق نیابد، جای نگرانی نیست و جریان خودکفایی ملی وارد عرصه خواهد شد و بومی‌سازی را به عنوان بستر توسعه به‌کار خواهیم گرفت.

اسلامی گفت: در نظر داریم حداقل تا ۱۵ سال آینده ۳۰ هزار نیروی جدید در سازمان انرژی اتمی ایران جذب شود و این افراد در بخش‌هایی نظیر ایجاد ظرفیت برق جدید، کارها و اقدامات پژوهشی و صنعتی به‌کار گرفته می‌شوند که گام بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

لزوم جبران غفلت در زمینه توسعه کاربرد پرتوها

وی همچنین با اشاره با توسعه کاربرد پرتوها به عنوان دومین محور مورد توجه در این سازمان بیان کرد: در زمینه توسعه کاربرد پرتوها به دنبال ایجاد حرکتی نو هستیم و اکنون طراحی و ساخت سامانه‌های شتاب‌دهنده در دستور کار قرار گرفته است و باید عقب‌ماندگی ۲۰ ساله در این بخش را هرچه سریع‌تر جبران کنیم که فعلاً در مرحله ساخت و طراحی مهندسی این سامانه‌ها هستیم و با توجه به پتانسیل‌های تولید، کشاورزی و صنعتی؛ کشور را به ۱۲ قطب تقسیم‌بندی کرده‌ایم که گام بزرگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: به موازات توسعه کاربرد پرتوها نسبت به سرمایه‌گذاری بر روی پلاسما اقداماتی انجام شده که توسط محققان برجسته سازمان بر روی این بخش مهم تحقیق و پژوهش می‌شود و خوشبختانه شاهد تمرکز تحقیقات و پژوهش‌ها بر روی محصول استراتژیک پسته در باغ‌های کرمان و رفسنجان هستیم و شرکت توسعه پلاسما با تکیه بر تحقیقات پنج‌ساله انجام شده در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، موفق به طراحی و ساخت سامانه‌هایی برای سم‌زدایی از این محصول شده و نتایج تحقیقات اکنون در مسیر صنعتی شدن حرکت کرده است.

ضرورت توسعه رادیوداروها و درمان بیماری سرطان

اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محورهای مورد توجه این سازمان، توسعه رادیو داروهاست که در این زمینه و به ویژه اقلام دوتره و داروهایی بر پایه آب سنگین و داروهای مورد نیاز درمان بیماری سرطان به سمتی گام برمی‌داریم که در بخش درمانی بتواند به صورت مستقیم بر روی سلول سرطانی اثر بگذارد و فاقد اثرات جانبی باشد که شرکت توسعه پلاسما بر روی این موضوع کار کرده و در حال انجام تحقیقاتی مبنی بر درمان بیماری سرطان با پلاسما تراپی هستیم و اکنون تست‌های بالینی آن در حال انجام است و شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

وی گفت: محور چهارم؛ تحقیق، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها و قابلیت‌سازی برای نظام تعیین صلاحیت است و جزو موارد بسیار مهمی است که ما باید قابلیت‌های خود را برای ارتقای گرید هسته‌ای دنبال کرده و نسبت به ایجاد مرکز و همچنین پروژه‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای که قادر است کل سرفصل‌ها را پشتیبانی کرده و شتاب دهد را ایجاد کنیم.

کاربرد فناوری هسته‌ای در صنایع گوناگون

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: در زمینه بحث ابزار دقیق که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان به‌کار می‌رود، اقداماتی صورت گرفته است و همچنین در زمینه توسعه ژئوفیزیک هوابرد نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده و امکان شناسایی اعماق زمین برای ما فراهم شده است تا بتوانیم برنامه‌های پی‌جویی را در معادن و به صورت دقیق‌تر انجام داده و به‌منظور بهره‌برداری و استخراج معادن تلاش‌های دقیق‌تری را انجام دهیم.

اسلامی ادامه داد: همچنین در زمینه چرخه سوخت در بهره‌برداری از معادن اقداماتی انجام شده که به‌غیر از اورانیوم بتوانیم سایر کانی‌ها را که می‌تواند در فرایند پرتوزایی به ما کمک کند استخراج نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان انرژی اتمی ایران با راهبرد صنعتی شدن، شتابان در حال حرکت است و خداوند متعال نیز عنایت ویژه‌ای در این زمینه داشته و امیدواریم با تلاش هوشمندانه، غیرتمندانه و متعهدانه همکاران در این سازمان و مشارکت مراکز عملی، پژوهشی و صنعتی بتوانیم برنامه‌های خود را به نتیجه برسانیم.

توجه ویژه به همکاری دانشگاه‌ها و اساتید هسته‌ای

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: ما جلساتی را با دانشکده‌های هسته‌ای و اساتید فعال در این حوزه برگزار کرده‌ایم از شما برای شرکت در این جلسات دعوت می‌کنم تا همکاری‌ها مستمر باشد زیرا برنامه‌های سازمان در اصل گام بزرگی محسوب می‌شود و همه اساتید دانشگاه‌ها باید در این راه ما را همراهی کنند.

اسلامی گفت: اساتید این دانشگاه‌ها سرفصل‌های مورد نظر را می‌توانند با ما در میان بگذارند و سعی خواهیم کرد تا پروژه‌های همکاری و پژوهشی مشترک را تعریف کرده و به این دانشگاه و دانشجویان و اساتید واگذار می‌کنیم تا در نهایت به آزمایشگاه‌ها و رفع نواقص آنها کمک کنیم و به این همکاری افتخار می‌کنیم.
 

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)