میرنیوز

بیش از یک موضوع بین ایران و آمریکا در وین باقی مانده است/ برجام در اتاق احیاء است

بیش از یک موضوع بین ایران و آمریکا در وین باقی مانده است/ برجام در اتاق احیاء است 2022-04-11T13:17:35+04:30

به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده صبح روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی با تبریک ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: به رغم تمامی محدودیت ها و مشکلاتی که نظام سلطه بین المللی برای پیشرفت جوانان این مرز و بوم ایجاد کرده، جوانان ایران توانسته‌اند مرز دانش را در حوزه های مختلف از جمله فناوری هسته‌ای در قلمرو ایران بزرگ گسترش دهند و این باعث افتخار است.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقامات فدراسیون فوتبال با وزیر خارجه اظهار کرد: برنامه ویژه ای برای دیپلماسی ورزشی در ماه های آینده با تشکیل کارگروهی در وزارت خارجه و دعوت از نهادهای ذیربط شکل گرفته است که بخشی از آن کمک به فدراسیون فوتبال و در بخش های دیگر کمک به وزارتخانه های مرتبط با گردشگری است.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با نامه دیروز نمایندگان مجلس به رئیس جمهور در مذاکرات وین و تأکید آن ها مبنی بر اینکه خط قرمزها و شروط آن ها باید در مذاکرات وین لحاظ شود، تصریح کرد: صدای نمایندگان ملت در پی ماه هایی که مذاکرات انجام شده همواره شنیده شده است.

وی ادامه داد: البته هنوز متنی نهایی نشده که درباره آن صحبت کنیم و روشن است که با راهبری شورای عالی امنیت ملی و اجرای وزارت خارجه تاکنون خطوط قرمز مشخص شده نعل به نعل رعایت شده و اگر مواردی نیز به نتیجه نرسیده دلیل اصلی آن عدم پاسخگویی طرف مقابل در چارچوب تعیینی است.

وی تأکید کرد: اگر قرار بود خطوط قرمز را رد کنیم توافق چندین ماه قبل به دست می آمد و ما با پافشاری بر خطوط قرمز خود مذاکرات را جلو می بردیم.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با دورنمای مذاکرات وین با توجه به زیاده خواهی هایی که آمریکایی ها به تازگی در جریان این مذاکرات بار دیگر مطرح کرده اند، تصریح کرد: ما هنوز به نقطه ای نرسیده ایم که طرف آمریکایی نشان دهد اراده قطعی برای بازگشت به تعهداتش ذیل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل دارد. متأسفانه آمریکا تلاش می کند و انرژی و وقت خود را مصروف این کرده که اجزا و بخش هایی از فشار حداکثری خود را حفظ کند.

خطیب زاده ادامه داد: آنچه که برای ما اهمیت دارد انتفاع اقتصادی و قطعی مردم از رفع تحریم ها است. سدهایی را طرف آمریکایی در این زمینه ایجاد کرده که منافع مردم ایران از برجام به حداقل برسد و ما با آگاهی کامل این موارد را به طرف مقابل اعلام کردیم.

وی با تأکید بر اینکه ما در راه تحقق منافع مردم ایران و پیشبرد خطوط قرمز خود در این زمینه تحت تأثیر کمپین ها و کارزارهای رسانه ای و اظهارات ضد و نقیض قرار نمی گیریم، تصریح کرد: منافع قطعی ملت ایران چراغ راهنمای ما است و نمی دانیم که آیا به توافق می رسیم یا نمی رسیم چرا که آمریکا هنوز اراده لازم را برای رسیدن به توافق نشان نداده است. ما متعهد هستیم که به یک توافق خوب برسیم و اگر این چنین شود حتما عازم وین خواهیم شد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با تعلیق عضویت روسیه از شورای حقوق بشر سازمان ملل و نگاه ایران به این موضوع تأکید کرد: حقوق بشر دارای ارزش والایی است اما مسلم است که حقوق بشر نباید قربانی ملاحظات سیاسی شود و سازوکارهای ملل متحد نباید مورد سوءاستفاده برای اغراض کشورهای خاص قرار بگیرد. متأسفانه طی دهه های گذشته این سازوکار بارها مورد سوءاستفاده های کشورهای غربی و آمریکا قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه شورای حقوق بشر باید وظایف خود را غیرسیاسی و غیرتقابلی پیگیری کند، تأکید کرد: آن هایی که تلاش می کنند شورای حقوق بشر را به ضد خود تبدیل کنند مسیر اشتباهی را طی می کنند.

خطیب زاده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه پیشنهادی کشورهای غربی در این زمینه رأی منفی داد از این بابت که جلوگیری کند که حقوق بشر قربانی اصلی این اقدامات سیاسی شود. این قطعنامه تماما سیاسی بوده و برای سوءاستفاده از سازوکارهای ملل متحد برای پیشبرد اهداف سیاسی کشورهای غربی بوده است. ما تأکید بر این داریم که حقوق بشر باید در چارچوب خود پیگیری شود و کسی اجازه ندهد که چنین قطعنامه هایی، عضویت در شورای حقوق بشر را مشمول ملاحظات سیاسی کند. این خلاف جهان شمولی ارزش والای حقوق بشر است.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با وضعیت کنونی در عراق در زمینه تشکیل دولت و بن بست به وجود آمده در این زمینه و اینکه آیا ایران در این ارتباط رایزنی ها و گفت وگوهایی با مقامات عراق داشته است، گفت: در جریان گفت وگوی تلفنی اخیر وزیران امور خارجه دو کشور ایران و عراق آقای امیرعبداللهیان از وزیر خارجه عراق دعوت کردند که به تهران سفر کنند و ایشان نیز این دعوت را پذیرفتند و این احتمال وجود دارد که در یکی از روزهای پایانی این هفته وزیر خارجه عراق به تهران بیاید. البته تاریخ هنوز قطعی نیست ولی انجام این سفر در دستور کار است.

وی افزود: ما در داخل عراق تلاش می کنیم که نقش تسهیل کننده را داشته باشیم و روندهای دموکراتیک در این کشور به خوبی انجام شود.

خطیب زاده همچنین خبر داد که به زودی آل صادق به عنوان سفیر جدید ایران در عراق به بغداد سفر خواهد کرد و فعالیت خود را در این کشور آغاز می کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برخی از تبلیغات در فضای مجازی ایران و افغانستان در ارتباط با افغانستان هراسی و ایران هراسی تصریح کرد: ایران در طول چهار دهه گذشته میزبان کریمی برای همسایگان و دوستان و خواهران افغانستانی بوده است و بهترین شاهد برای این رفتار کریمانه و میزبانی محترمانه موج بلاانقطاعی از آوارگان افغانستانی است که در این مدت به ایران سفر کرده اند. همه ما در کنار خودمان اتباع افغانستانی را می بینیم. آن ها با ما زندگی می کنند و از تمامی یارانه ها و امکانات مردم ایران به صورت یکسان استفاده می کنند.

خطیب زاده افزود: متأسفانه برخی تلاش می کنند که این میزبانی کریمانه نادیده گرفته شود و موج ایران هراسی را در افغانستان ایجاد کنند و از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کنند تا واقعیت ها را به گونه ای نادرست به مردم عزیز افغانستان منتقل کنند یا برخی تلاش می کنند که در داخل ایران موجب افغانستان هراسی ایجاد کنند. در حالی که دو ملت ایران و افغانستان دو ملت نزدیک به هم هستند.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از صحبت های خود در این زمینه گفت: هیئت حاکمه سرپرستی فعلی افغانستان نیز باید به مسئولیت جدی خود در این زمینه عمل کند. موج آوارگان به ایران نمی تواند ادامه پیدا کند و تمام مسئولیت بر دوش یک کشور همسایه قرار بگیرد چرا که ما هر میزان نیز که در این زمینه تلاش کنیم ظرفیت ما محدود است.

وی تأکید کرد: هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان نمی تواند در مورد این مسئولیت خود فرافکنی کند و باید به مسئولیت خود عمل کند.

خطیب زاده همچنین در پاسخ به سخنان یک خبرنگار سوری مبنی بر اینکه سوریه به صورت مکرر در معرض تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رژیم مواضع مختلفی در سوریه را بمباران کرده ولی شورای امنیت سازمان ملل در این ارتباط سکوت کرده است، گفت: متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل در موارد مختلفی نشان داده است که از مسئولیت پذیر کردن رژیم اشغاگر قدس ناتوان است و متأسفانه رژیم اشغالگر قدس به اشکال مختلف به تهدیدهای خود علیه برخی کشورهای غرب آسیا ادامه می دهد. اقدامات تحریک آمیز انجام می دهد از جمله در کشوری چون سوریه.

وی با بیان اینکه مقامات رژیم صهیونیستی اظهارات نگران کننده و تهدیدآمیزی علیه کشورهای مختلف مطرح می کنند و فارغ از اینکه این اظهارات چقدر جای نگرانی دارد و یا چه میزان قابلیت اجرایی از سوی رژیم ضعیف صهیونیستی دارد، گفت: شورای امنیت سازمان ملل موظف است این رژیم را مسئولیت پذیر کند و این گونه رفتارها و اظهارات را محکوم کند.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با تحولات اخیر در پاکستان و برکناری عمران خان از سمت نخست وزیری این کشور اظهار کرد: ما به سازوکارهای دموکراتیک و قانونی مندرج در قوانین پاکستان احترام می گذاریم و همچنین به تصمیمات و انتخاب های نمایندگان مجلس ملی پاکستان احترام می گذاریم.

وی ادامه داد: روابط ایران و پاکستان مستقل از این رفت و آمدها همواره در بالاترین سطح پیگیری شده و مطمئنیم در آینده نیز در همین چارچوب ادامه خواهد داشت.

خطیب زاده همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با موضوع برجام تصریح کرد: برجام زنده است و در اتاق اورژانس و احیا است و ما نمی دانیم که چه سرنوشتی برای آن متصور است.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد در ارتباط با برجام یک قطعنامه الزام آور بین المللی است، گفت: آمریکایی ها در حالی که عضو دائم شورای امنیت هستند این قطعنامه را مدام نقض می کنند.

وی تأکید کرد: اگر قرار بود درباره منطقه و دیگر موضوعات نیز در جریان این مذاکرات رایزنی کنیم و مذاکرات مربوط به برجام به مذاکراتی خارج از موضوعات برجامی بیانجامد مذاکرات اینقدر با دقت جلو نمی رفت. ما بارها اعلام کرده ایم مذاکرات وین صرفا در خصوص برجام است. با تمامی مشخصه ها و چارچوب های مندرج در آن.

این دیپلمات ارشد کشورمان همچنین در مورد بحث حقابه هیرمند و عدم اجرای تعهدات در این زمینه از سوی هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان تاکنون اظهار کرد: بین ما و افغانستان یک قرارداد روشن در این زمینه وجود دارد و متأسفانه هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان موفق نشده به مسئولیت خود در این زمینه عمل کند و این جای تأسف دارد. همچنان کمیساریای عالی آب و هیئت های مختلف در این زمینه با هم گفت وگو می کنند و عدم اجرای تعهدات در این زمینه به عنوان یک رفتار غیرمسئولانه از سوی هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان در روابط دوجانبه ثبت و ضبط شده است.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین گفت: با مقامات ترکیه نیز در ارتباط با موضوع آب توافق شده که هیئت هایی بین دو کشور رفت و آمد کنند. این رفت و آمدها انجام شده و گفت وگوها در این زمینه ادامه دارد.

خطیب زاده همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره در مورد کناره گیری منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن از مسئولیت خود تأکید کرد: از نظر ایران بحران یمن راه حلی ندارد مگر رفع محاصره مردم این کشور، تحقق آتش بس و انجام گفت وگوهای یمنی-یمنی با مشارکت همه گروه های یمنی.

وی ادامه داد: ما از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده ایم که در این راستا به مردم یمن کمک کنیم و جنگ در این منطقه خاتمه پیدا کند. همان طور که بارها گفته ایم راه حل یمن در داخل یمن است و نه در خارج از آن و ما از تمام راه حل هایی که خواست و اراده مردم  یمن باشد حمایت می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با سفر اردوغان رئیس جمهور ترکیه به تهران و روابط ایران و ترکیه و همچنین نوع تعامل مقامات ترکیه با مقامات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: روابط ایران و ترکیه روابط دامنه داری است و یکی از باثبات ترین روابط طی سده های گذشته است. امن ترین و مطمئن ترین مرز را طی چند سال گذشته بین ایران و ترکیه تجربه کرده ایم.

خطیب زاده با بیان اینکه سفر اردوغان در تاریخ مشخص خود انجام می شود، ادامه داد: کشورهایی که اشتباه محاسباتی در ارتباط با رژیم اشغالگر قدس کرده اند بارها نتیجه آن را در عمل دیده اند. این رژیم جعلی هیچ جا پا نمی گذارد مگر اینکه ناامنی، ترور و بهم ریختگی با خود ببرد و تاریخ گواه این مطلب است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با تصمیم مقامات طالبان مبنی بر ایجاد ممنوعیت کشت خشخاش در افغانستان و نگاه ایران به این موضوع تصریح کرد: ایران به عنوان کشوری که در خط مقدم مقابله با قاچاق مواد مخدر قرار گرفته و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده از این تصمیم یعنی ممنوعیت کشت خشخاش استقبال می کند. امیدواریم شاهد ممنوعیت در کشت و فرآوری در این زمینه باشیم و اگر چنین امری رخ دهد اتفاق خوبی است و ما رسما به هیئت حاکمه افغاستان اعلام کرده ایم که آماده ایم برای کشت جایگزین و برای انتقال دانش و فناوری در این زمینه به آن ها کمک کنیم. این موضوع از سوی نماینده ویژه ایران در امور افغانستان به هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان اعلام شده و انشاءالله بتوانیم از این طریق یکی از مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با مذاکرات ایران و عربستان و آخرین تحولات در این زمینه تأکید کرد: در خصوص انجام دور جدید گفت وگوهای ایران و عربستان تحول جدیدی رخ نداده و به محض اینکه تاریخ انجام دور جدید مذاکرات مشخص شود و در مورد آن توافق صورت بگیرد می توانیم مذاکرات را ادامه دهیم. انتظار داریم که مقامات ریاض به صورت عملی و با پاسخ های اجرایی برای دور جدید گفت وگوها عازم بغداد شوند.

تکمیل می‌شود

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)