میرنیوز

اعلام حمایت‌ معاونت علمی ریاست جمهوری برای بازگشت نخبگان به کشور

 اعلام حمایت‌ معاونت علمی ریاست جمهوری برای بازگشت نخبگان به کشور 2022-03-03T12:22:50+03:30

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اولین همایش علمی بین‌المللی دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان و اساتید ایرانی در بیش از 25 کشور سراسر جهان و بیش از 111 مقاله علمی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا برگزار شد.

دبیر و مسئول تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و دبیر اجرایی همایش و عضو شورای سیاست گذاری همایش و عضو کمیته علمی همایشدر همایش گفت: این همایش با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسیل و ارتقا صلاحیت های علمی اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و سایر دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور در دو روز شنبه و یکشنبه 7 و 8 اسفند (26 و 27 فوریه 2022) با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان و اساتید ایرانی از بیش از 26 کشور جهان من‌جمله ارمنستان، اتریش، آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، کانادا، کرواسی، قبرس، انگلستان، فرانسه، گرجستان، آلمان، مجارستان، ایران، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مالزی، هلند، نروژ، روسیه، اسکاتلند، سنگاپور، سوئیس، اوکراین و آمریکا به شکل مجازی برگزار شد.

وی نسبت به دلایل موفقیت همایش اعلام کرد: کار جهادی و زحمات شبانه روزی و چند ماهه شورای سیاست گذاری همایش و شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، کار تشکیلاتی و جذب حداکثری افراد، تضارب آرا و پوشش سلایق مختلف در همایش، استفاده از معیار ها و استاندارد های علمی بین المللی و همچنین پل ارتباطی و همکاری قوی بین اعضای جدید و سابق اتحادیه جزو دلایل اصلی موفقیت این همایش به شمار می‌روند. از شورای مرکزی اتحادیه و شورای سیاست گذاری همایش عبدالحسین قره شیخ بیات، مهدی بعیدی نژاد، محمود قراویری، مصطفی تاجدینی، حسین قنبری، سید یزدان مدنی و محمد حسین فیض حداد جهت زحمات خالصانه و شبانه روزی چند ماه اخیر برای همایش تشکر می‌کنم. برندگان جوایز همایش توسط ارزیابی داوران پنل‌ها مشخص شده‌اند و علاوه بر گواهی معتبر از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا از تمامی همکاران پروژه گواهی دریافت خواهند کرد و جوایز نقدی نیز تقدیم شان خواهیم کرد.

حسین قنبری نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا و رئیس همایش و رئیس دانشکده فناوری نوین علوم پزشکی تهران و عضو ادوار اتحادیه و عضو شورای سیاست گذاری همایش، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا بزرگترین تشکل دانشجویی ایرانی علمی خارج از کشور هست و ظرفیت خیلی بالایی دارد و با تاریخ غنی و افراد خیلی سرشناسی که در اتحادیه بودند و هدف اصلی همایش هدف منحصر بفردی است و به این وسعت رشته و وسعت جمعیتی که از رشته های مختلف داریم شاید همایش کم نظیر باشد. 

وی افزود: ایجاد شبکه علمی ایرانیان خارج از کشور و ارتباط با دانشگاه های داخل کشور هدف اتحادیه در درجه اول این بود که زمینه‌های معرفی اساتید به ویژه دانشجویان جوانی که امید آینده کشور هستند که افتخاراتی که دارند سودش به کشور ایران برگردد. از آنجا که دنیا به سمت همگرایی علوم و فناوری ها و به نوعی رشته‌های interdisciplinary و multidisciplinary می‌رود از این نظر مهم بود که فضای multidisciplinary را ما در همایش بوجود بیاوریم و ارتباط بین رشته‌ای را بین اساتید گشترش دهیم.

محمد حسین فیض حداد دبیر علمی همایش و عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز و عضو ادوار اتحادیه و عضو شورای سیاست گذاری همایش، گفت: از چکیده های ارسالی این همایش، بیش از 111 مقاله مورد تایید قرار گرفت و بیش از 60 ارائه شفاهی و 40 ارائه پوستر و 15 سخنران کلیدی در همایش صورت گرفت. این همایش در 4 حوزه علوم پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و هنر و علوم پایه و دارای 10 پنل و جلسه برگزار گردید. همچنین همایش دارای شورای سیاست گذاری، کمیته اجرای، کمیته اجرای و هیات مدیره بود که توسط محمد حسین عطایی دولت آبادی، حسین قنبری و حقیر مدیریت می‌شد.

وی افزود: همایش به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا برگزار شد و همکاران پروژه عبادت‌اند از دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه امیر کبیر، مرکز پژوهشی کاربرد پرتوهای دانشگاه علم و صنعت، دانشکده علوم پایه و دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره)، دانشکده علوم اجتماعی و دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)، دانشگاه اسلامی رضوی و پژوهشگاه بین المللی عروه الوثقی.

سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این همایش مجازی اظهار داشت: بیش از 290 استارت آپ توسط دانش آموختگان خارج که به ایران بازگشتند راه اندازی شده و به عنوان مثال افرادی که در بیوتکنولوژی متخصص هستند حتما با حقوق های بالا جذب می‌شوند. دستاورد اولیه این برنامه تبادل دانش، تبادل علم و شناخت متقابل بین شرکت ها و متخصصین خارجی اتفاق بیافتد. بسیاری از این متخصصین در شرکت هایی مانند گوگل و مایکراسافت و شرکت های دیگر کار کردند. 480 نفرعضو هیات علمی شدند و در دانشگاه شریف بنیاد نخبگان نزدیک به 100 نفر هیات علمی جدید به دانشگاه صنعتی شریف داده در این 3 یا 4 سال اخیر و 70 در صدشان متخصصین خارج از کشور بودند و در دانشگاه مشغول به کار شدند.

وی افزود: 567 نفر از 20 دانشگاه برتر دنیا برای برگشت به داخل حمایت کردیم و در داخل مشغول هستند. ما آمادگی داریم برای هر نوع همکاری که عزیزان ما در خارج از کشور بدهیم و پلتفرم هایی هم برای این همکاری راه انداختیم و می شود از طریق آن پلتفرم ها با مراکز داخل کشور آشنا شوید. با مراکز که با تخصص‌های شما همراهی دارند چه شرکت‌های دانش بنیان چه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آمادگی میزبانی شما را داریم و خیلی از خدمات برای دانشجوان 200 دانشگاه برتر دنیاست و خدمات سربازی برای 400 دانشگاه برتر دنیاست ولی برخی خدمات برای دانشگاه های دیگر نیز می‌توانیم بدهیم.

عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو ادوار اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا، گفت: این همایش و ایجاد ارتباط علمی بین داخل و خارج خصوصاً کشورهایی که در اروپا دوستان مشغول به تحصیل هستند بسیار مهم است. پروژه‌های علمی که دانشجویان و اساتید ایرانی دارند در اروپا باید به گونه‌ای شود که علاوه بر اینکه عزیزان ما توانمندی شان اضافه می‌شود و دنبال تخصص خودشان هستند از این فرصت استفاده بکنند و با مراکزی که در داخل کشور هست مراکز علمی، صنعتی، دانشگاهی خصوصاً شرکت های دانش بنیان بتوانند ارتباط گسترده ای ایجاد کنند و هم به مهارت شان اضافه می‌شود وهم برای آینده شان در ارتباط با کشور می‌توانند مفید باشند.

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این همایشگفت: توسعه ارتباطات بین المللی و استفاده از ظرفیت دانشمندان و محققان خارج از کشور از اولویت‌های دانسگاه هست. باید همه محققین و دانشحویان ایرانی بدانند که با توجه به حدیث شریف «اطلبو العلم و لو بالصین» تحصیل علم در خارج از کشور یک ارزش است و البته در کنار علم آموزی توجه به ارزش‌های اخلاقی و داشتن تقوی باید مورد توجه قرار گیرد. امروزه بازگشت دانش آموختگان به کشور برای مشارکت در پیشرفت علمی و آبادانی میهن اسلامی اولویت دارد و دانشگاه های کشور باید برای استفاده از توانمنمدی های ایشان مهیا شوند. همچنین از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا جهت برگزاری این همایش تشکر کرد.

عبدالحسین قره شیخ بیات مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و عضو کمیته اجرایی همایش، عضو کمیته علمی همایش و عضو شورای سیاست گذاری همایش در یکی از پنل های مهندسی همایش نسبت به مطالعه فنی و اقتصادی و ارائه نتایج آزمون سیستم خنک کننده مدیا در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد مقاله و ارائه دادند.

مهدی بعیدی‌نژاد مسئول ارتباطات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و عضو کمیته علمی و اجرای و شورای سیاست گذاری همایش در یکی از پنل‌های علوم انسانی و هنر همایش نسبت به موضوع دیدگاه و نگاهی نو به چالش‌ها و مشکلات سیاسی و اجتماعی ناشی از امت اسلامی شیعه در دوران حکومت و حکومت ائمه دوازدهم مقاله و ارائه دادند.

محمود قراویری مسئول علمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و عضو کمیته علمی، اجرایی و سیاستگذاری همایش نیز در یکی از پنل‌های علوم پایه همایش نسبت به بررسی اثر پروتئازهای با منشاء مختلف بر روی نخود و بررسی تنوع ژنتیکی شیرین بیان (Glycyrrhiza glabra) ایران توسط نشانگرهای DNA مولکولی (RAPD) مقاله ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا در این همایش گفت: حقاً جا دارد بنده تشکر کنم از تک تک عزیزانی که زحمت کشیده‌اند. به واقع خدا را باید سپاس بگذاریم. بنده خیلی ممنون الطاف حضرت حق هستم؛ دوستانی که در انجمن های مختلف هستند میدانند که بنده از همان ماه های اولی که تصدی کردم یکی از حرف هایی که دائماً می‌زدم چه به دوستان شورای مرکزی اتحادیه و چه به دبیران تابعه اتحادیه و اگر با انجمن خاصی جلسه داشتم، این جمله را تکرار می‌کردم که سبد فعالیت‌هایتان را باید متنوع کنید. انجمن باید متنوع کار کند فعالیت فرهنگی داشته باشد، فعالیت ورزشی داشته باشد، فعالیت علمی داشته باشد. در سفری که چند ماه پیش آمدم انگلیس و آنجا توفیقی بود که بعضی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه را دیدم من جمله چندین جلسه با جناب آقای عطایی داشتیم. هم آنجا صحبت کردند که یک کنفرانس علمی پایه گذاری شود. منتها حقاً نه من نه آقای عطایی به هیچ وجه تصور نمی‌کردیم به این شکل  خوبی و آبرومندی کار در بیاید.

وی افزود:  امیدوارم که این همایش نقطه آغاز باشد یعنی ما هر ساله ان شاء الله  این کنفرانس علمی را داشته باشیم و با اتقان و وسعت بیشتر و این بسیار مایه خوشبختی است که فراتر از اروپا و فراتر از بچه ها خود انجمن این مشارکت گسترده بود و این بسیار جای تقدیر دارد. 

واعظی با بیان اینکه واقعاً یکی از افتخارات و دستاورد های جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در این چهل و اندی سال رشد علمی کشور است، گفت: این در واقع قابل کتمان نیست که ایران امروز در ابعاد مختلف علی رغم همه سنگ‌اندازی ها و علی‌رغم همه تحریم‌ها و تحمیل‌ها و مانع تراشی ها خیلی رشد کرد. این رشد علمی یکی از ارکان اصلی  تاکیدات و حمایت‌های مقام معظم رهبری بوده که الان در دانش هسته‌ای، سلول های بنیادی، شاخه‌های مختلف دانش نانو، شرکت های دانش بنیان و اساساً شکل گیری منطق استارت آپی و اینکه دانش در خدمت اشتغال و رونق اقتصاد قرار بگیرد، ناشی از  تاکیدات خاص رهبر انقلاب بوده است. تاسیس معاونت علمی ریاست جمهوری چیزی بود که دائماً رهبر انقلاب مطالبه می‌کردند و الان دارد به ثمر می‌رسد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا با بیان اینکه وضعیت اوکراین باعث شده اذهان بیشتر متوجه امنیت پایدار کشور شود، اظهار داشت: امنیت پایدار کشور به دلایل مختلف از جمله انسجام ملی، مردمی بودن نظام سیاسی و کاهش فاصله بین ملت و دولت، اقتدار نظامی و امنیتی،  تقویت بنیه اقتصادی و بسیاری از این مولفه ها گره خورده است.

واعظی خاطرنشان کرد: نکته بعدی اظهار امیدواری جهت رشد و شکوه فایی بیشتر فعالیت‌های انجمن اسلامی هست. امیدوارم دوستان سبد فعالیت هاشان را متنوع تر کنند. همین گام بلندی که دوستان در زمینه فعالیت علمی برداشتند امیدوارم در زمینه فعالیت‌های دیگر نیز بردارند. 

محمود قراویری مسئول علمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا با اعلام اینکه پس از بررسی فرم‌های ارزشیابی داوران  اسامی برندگان همایش مشخص شده، گفت: برندگان جایزه بهترین ارائه در حوزه علوم پزشکی محمد مهماندوست، اعظم محمودی، صفین حسین و امیر نبی نژاد، برندگان جایزه بهترین ارائه در حوزه مهندسی محمدرضا علیزاده بهجانی و محمدرضا آقایی، برندگاه جایزه بهترین ارائه در حوزه علوم پایه سید عطا الله نقوی و فاطمه حاتمی نیا، برندگان جایزه بهترین ارائه در حوزه علوم انسانی و هنر، علیه حنیفنژاد و مهدیه نوری، برندگاه جایزه بهترین پوستر در حوزه علوم پزشکی زکیه سادات حسینی، در حوزه مهندسی وحید باقری در حوزه علوم پایه فاطمه مدنی و در حوزه علوم انسانی و هنر آزاده محمدیان هستند. همچنین رضا قدیری راد جایزه فعال ترین شرکت کننده همایش را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)