میرنیوز

دشمن امسال به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرد

دشمن امسال به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرد 2022-02-11T01:36:17+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سعید جلیلی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما افزود: جا دارد به مردم مان تبریک بگوییم به علت رادمردی که در این ۴۳ سال انجام دادند.

او ادامه داد: انقلاب به هر حال یک آرزوی دیرینه است که قرن‌ها، مردم و مؤمنان آرزو داشتند روزی بتوانند آن شعارهایی که در انقلاب ما بیان شد از جمله استقلال، آزادی و رسیدن به تعالی و حاکمیت اسلام, شکل بگیرد.

جلیلی اضافه کرد: ملت ما این افتخار را داشت که با انقلاب اسلامی، اسلام را انتخاب کرد و این کار بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه انتخاب ملت، اسلام بود، با اشاره به کلام الله قرآن مجید گفت: این ندائی که در قرآن بیان می‌شود که دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنیم تا یک حیات بگیرید، مردم ما آن را حقیقتاً لبیک گفتند و یک حیات جدید گرفتند که جای تبریک دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که شاخصه‌هایی که ۲۲ بهمن را به یوم الله تبدیل کرد چیست؟ گفت: مهمترین شاخصه آن این است که اگر در تاریخ اسلام و در تاریخ این کشور می‌خوانیم که آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)، آموزه‌هایی بود که خیلی‌ها آرزوی آن را داشتند، این آموزه‌ها باید روزی به آن لبیک گفته شود و امتداد پیدا کند و در سطح مسائل جامعه، کشور، سیاست و اقتصاد و عرصه‌های مختلف, وارد شود.

جلیلی افزود: کار بزرگ حضرت امام راحل این بود که توانست آن اندیشه بزرگ و والای دینی را به صحن اجتماع و جامعه ما و سیاست بیاورد.

او اضافه کرد: شاید در ۴ تا ۵ قرن پیش, اندیشمندانی داشتیم که اندیشه‌های بسیار بزرگی را مطرح کردند و معاصر با برخی از اندیشه ورزانی که در غرب بودند؛ آنها هم اندیشه‌هایی را مطرح می‌کردند اما متأسفانه اندیشه‌های بزرگ اندیشمندان دینی ما به صحن سیاست و اجتماع و اقتصاد, امتداد پیدا نکرد تا عملیاتی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب از زمانی که اندیشه ورزان او، اندیشه خود را در سطوح مختلف جامعه و شئون اجتماعی وارد کردند، تمدنی را کم کم شکل دادند بنابراین حدود ۴ تا ۵ قرن از نظر تمدنی در این عرصه، شاید جلوتر افتادند.

جلیلی با اشاره به این خلاء و عقب ماندگی تمدنی افزود: به رغم اینکه مایه‌های اصلی تمدن را به بهترین شکل داشتیم در اندیشه دینی و در فرهنگ ایرانی، عقب ماند.

او اضافه کرد: کار بزرگ انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) این بود که آن اندیشه را امتداد داد و به ساحت جامعه آورد اما با همراهی مردم, آن را انجام داد؛ مردمی که حقیقتاً لبیک گفتند و با همه وجود دریافتند و این را انتخاب کردند.

او اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود یوم الله؛ چون مردمی قیام و اسلام را انتخاب کردند حیات خود را در این انتخاب دیدند و فقط یک انتخاب نبود، ۴۳ سال پس از انقلاب نشان داد که مردم هم انتخاب کردند و هم برای آن حاضر شدند هر آنچه را که در توانشان است ایثار کنند.

جلیلی افزود: این همه مقاومت، پایداری و ایثارگری که در این سال‌ها، آحاد ملت ما انجام دادند بسیار قابل افتخار است و این هاست که ۲۲ بهمن را سرآغاز یک حرکت بزرگ در این کشور کرد یعنی پایان یک حرکت نبود و شروع یک حرکت بزرگ و یک یوم الله بود.

سعید جلیلی در ادامه برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به این پرسش که آیا ۲۲ بهمن صرفاً یک جشن داخلی و ملی است؟ افزود: حتماً این طور نیست، زیرا این فقط اظهار ما نیست، آنچه که در ایران اتفاق افتاد بازتابی داشت که همه دنیا را متوجه خود کرد؛ در منطقه، در جهان اسلام، بیشتر، اما دیگر نقاط دنیا هم به آن توجه ویژه داشتند و این قابل انکار نیست، زیرا همه توجه شأن جلب شد که در ایران چه خبر است؟ نه فقط در ۲۲ بهمن بلکه در سال‌های بعد و تا همین امروز.

او ادامه داد: سوال این است که چطور می‌شود همه قدرت‌های بزرگ دنیا می‌گویند شاه بماند، اما ملت می‌ایستد و می‌گوید شاه باید برود و شاه می‌رود.

جلیلی اضافه کرد: پس از انقلاب هم فراوان دیدیم که همه دنیا پشت سر عروسکی مانند صدام می‌ایستند و او را تجهیز و تقویت می‌کنند و هر چه لازم دارد در اختیار او قرار می‌دهند و هشت سال جنگ را به یک ملت تحمیل می‌کنند برای اینکه صدام موفق شود، اما ملت ما موفق شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین دو تا سه سال گذشته، شما می‌بینید که نه یک کشور کوچک، بلکه کشوری که مدعی رهبری دنیاست و می‌گوید ابرقدرت هستم و امکانات نظامی و اقتصادی و حق وتو دارم، اما رسماً اعلام فشار حداکثری بر ملت ایران می‌کند؛ هم اعلام و هم اعمال می‌کند.

وی افزود: سه سال پیش در ۴۰ سالگی انقلاب با صراحت می‌گفت که این فشارها را اعمال می‌کنیم تا این‌ها ۴۰ سالگی انقلاب خود را نبینند و رسماً بیان کردند.

جلیلی با اشاره به اینکه آن‌ها در فشار حداکثری هم چیزی کم نگذاشتند، اضافه کرد: تبریک بزرگی در فجر امسال باید به ملت ایران گفت، دهه فجر امسال یک ویژگی استثنایی دارد و آن این است که همین دشمنی که در این سه سال می‌گفت فشار حداکثری را می‌خواهم تحمیل کنم، اما اکنون مقامات رسمی آن‌ها این موضع را گرفتند و به صراحت در بهمن امسال بیان کردند که سیاست فشار حداکثری ما شکست فاحش خورد و این پیروزی بسیار بزرگی است و این جای تبریک به ملت ایران دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملت ایران، این پیروزی را به وجود آورد، گفت: ملت ایران نشان داد که صحنه را خوب می‌فهمد و خوب درک می‌کند و دشمن را خوب می‌شناسد و به رغم همه مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد می‌ایستد، مقاومت می‌کند و پیروز می‌شود.

او با بیان اینکه برگ زرین بزرگی به افتخارات ملت ایران اضافه شد، ادامه داد: همه می‌خواستند شاه بماند، اما ملت ایستاد و شاه رفت و همه می‌خواستند در جنگ تحمیلی، صدام بماند، اما ملت ما ایستاد و صدام رفت؛ در این سه سال اخیر، فقط شاه و صدام که دو عروسک آمریکا بودند نبود بلکه خود آمریکا وسط میدان آمد و خودش رسماً اعلام فشار حداکثری کرد، اما امسال خودش بیان می‌کند که شکست فاحش خورده است.

جلیلی گفت: مقام رسمی آن‌ها می‌گوید که آمریکا منزوی شد و جالب‌تر آنکه بیان می‌کند ما نه تنها نتوانستیم ایران را به عقب برانیم بلکه ایران، جلو آمد و این مواضع رسمی مقامات رسمی آن هاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: این را به ملت ایران تبریک می‌گویم، زیرا ملت بودند که این فشار حداکثری را نقش بر آب کردند و این پیروزی را رقم زدند.

او درباره شاخصه‌های این پیروزی گفت: آمریکایی‌ها از زمان بوش و اوباما و خانم کلینتون هم بیان می‌کردند که تحریم‌های فلج کننده را دنبال می‌کنیم و ترامپ هم گفت فشار حداکثری و آقای بایدن هم ظاهرش شعار متفاوت با ترامپ بود، اما اکنون بیش از یک سال از انتخاب و فعالیت او می‌گذرد، اما حتی یک تحریم از تحریم‌های دوره ترامپ را کم نکرده و حتی تحریم‌هایی را نیز اضافه کرده است.

جلیلی با بیان اینکه سیاست آن هاست که تا جایی که بتوانند فشار حداکثری را بر ملت ایران وارد می‌کنند، افزود: تحریم‌ها و فشارهای آمریکا از جنس تحریم‌های اولیه نبود بلکه تحریم‌های ثانویه بود یعنی نه تنها اجازه نمی‌داد کسی از آمریکا چیزی به ایران بفروشد بلکه هر کشوری را که بخواهد با ایران مراودات اقتصادی داشته باشد هم تحریم می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: یکی از شعارهای آن‌ها این بود که کسی نباید از ایران نفت بخرد تا فروش نفت ایران به صفر برسد، آن‌ها این موضوع را هم اعلام و هم اعمال کردند، اما امروز وزیر نفت کشورمان رسماً اعلام می‌کند که یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم و پول آن را هم می‌گیریم.

جلیلی افزود: برخی‌ها سوال می‌کنند که پول و کارمزد آن چی شد، اما جالبه بدانید که کارمزدی که الان برای فروش نفت داده می‌شود بسیار پایین‌تر از وقتی است که آن‌ها این تحریم‌ها را اعمال نکرده بودند و اعداد و رقم آن مشخص است.

او اضافه کرد: زمانی که او می‌گوید فشار حداکثری و دیگر کشورها را نیز تهدید می‌کند و انجام نمی‌شود یعنی چه؟ یعنی منزوی شدند و دیگران حرف او را گوش نمی‌کنند.

جلیلی افزود: اگر اکنون دیگران با آمریکا دچار چالش می‌شوند و به حرف او گوش نمی‌کنند و می‌گویند نفت می‌خریم، این موضوع برای ما فرصت بزرگی است که کشورها، قدرت‌ها و دولت‌هایی به هر علت به دلیل منافع خودشان وارد چالش با آمریکا شدند و تحریم‌های او را زیر پا می‌گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش ملت ایران در این پیروزی اضافه کرد: ملت ایران بود که در سال ۱۳۵۷ دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرد، ایستاد، قیام کرد و بر روی این قیام خود ایستاد و از این بحث، فهم درست داشت.

جلیلی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید گفت: زمانی که حرکتی آغاز می‌شود عده‌ای می‌گویند رها کنید سخت نگیرید، این یک فرمول تاریخی است و قرآن بیان می‌کند زمانی که حرکت قوی دینی آغاز می‌شود ببیند فایده اش چیست، برگردید، اما ملت ما ایستاد فشار سنگینی را تحمل کرد، ولی اکنون در فجر ۱۴۰۰ در حال چشیدن شیرینی آن است که دشمن می‌گوید شکست فاحش خوردم و منزوی شدم و این عین اظهارات آن هاست.

وی گفت: دشمن به صراحت می‌گوید ایران نه تنها عقب نرفت بلکه جلوتر آمد و توانست پیشرفت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آژانس ۱۵ بار گزارش داد که ایران همه تعهدات خود را انجام داده است، اما با این حال، آمریکا از توافق خارج شد سپس گفت که می‌خواهد فشار حداکثری را وارد کند.

جلیلی اضافه کرد: کشورهای اروپایی هم حاضر نمی‌شدند این اقدام آمریکا را محکوم کنند و فقط اظهار تأسف می‌کردند یعنی آمریکا همراهی کشورهای اروپایی را نیز داشت، اما خود آن‌ها به این جمع بندی رسیدند که این اقدام آن‌ها نه تنها جواب نداده است بلکه شکست فاحش خوردند.

وی گفت: رئیس دولت آمریکا رسماً در تربیون بیان می‌کند که به عنوان رئیس دولت آمریکا دستور دادم فرمانده نظامی ایران را در یک کشور ثالث ترور کنند و حاج قاسم عزیز ما را به شهادت برسانند و به اصطلاح خودشان این یکی از مصادیق فشار حداکثری آن‌ها بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:، اما آن‌ها با تشییع با شکوه میلیون‌ها انسان در ایران روبرو شدند و دیدند که حاج قاسم، میلیون‌ها نفر شد و این عظمت ملت ایران است.

جلیلی اضافه کرد: به دنبال آن وقتی برای نخستین بار ملت ایران در جواب، پایگاه آمریکایی عین الاسد را مورد حمله قرار می‌دهد، جیک نمی‌تواند بزند، زیرا می‌فهمد با چنین ملتی مواجه است و مجبور می‌شود خبر آن را بایکوت و تحریم کند.

او گفت: این‌ها پیروزی ملت ایران است و فجر امسال این عظمت را دارد که دشمنی که سه سال پیش در سال ۱۳۹۷ می‌گفت نمی‌خواهم شما ۲۲ بهمن خود را ببینید امسال در ماه بهمن از زبان مقامات رسمی اش بیان می‌کند شکست فاحش خوردیم و منزوی شدیم و ایران نه تنها عقب نرفت بلکه جلو آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این ثمره تلاش آحاد ملت ایران است و همه مردمی که این فشارها را تحمل کردند و انصافاً فشارهای سنگینی هم بود.

جلیلی اضافه کرد: در زمانی که با یکی از مقامات یکی از کشورهای به اصطلاح مهم اروپایی ملاقات داشتیم این مقام به من گفت این فشاری که به شما وارد شد اگر به ما وارد می‌شد بیشتر از ۶ ماه نمی‌توانستیم دوام بیاوریم.

او گفت: این عظمت ملت ایران است؛ آن تعبیری که حضرت امام راحل درباره مردم ما داشتند که گواهی می‌دهم این مردم از مردم عصر پیامبر (ص) و عصر حضرت امیر (ع) بهتر هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شأن نزول برخی از آیات قرآن کریم این است که زمانی که هر حرکتی را پیامبر بزرگوار اسلام آغاز می‌کردند عده‌ای می‌گفتند «برگردید» و عده‌ای هم بر می‌گشتند، اما ملت ما ایستاد.

جلیلی اضافه کرد: بسیاری در ظاهر خیرخواهانه و دوستانه گفتند که این کارها مصیبت یا مشکلاتی را ممکن است ایجاد کند، اما ملت ما پای کار ایستاد و به مرحله‌ای رسید که اکنون دشمن به شکست خود و پیروزی ملت ایران، اعتراف می‌کند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)