میرنیوز

جزئیات دیدار وزیر خارجه طالبان با احمد مسعود و اسماعیل خان در تهران

جزئیات دیدار وزیر خارجه طالبان با احمد مسعود و اسماعیل خان در تهران 2022-01-12T10:59:58+03:30

به گزارش ایسنا، عبدالقیوم سلیمانی، سرپرست سفارت افغانستان در ایران در یک نشست خبری پیرامون سفر امیرخان متقی، وزیر امورخارجه دولت موقت طالبان به تهران و مذاکره وی با محمد اسماعیل خان، از رهبران جهادی و احمد مسعود، فرمانده جبهه مقاومت پنجشیر ضمن رد هرگونه اختلاف بین دو طرف بیان داشت: فضا کاملا صمیمانه بود، صحبت‌های امیرخان متقی در این مذاکره خوب بود و در برابر صحبت های طرف مقابل موضع‌گیری منفی نداشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدای افغان (آوا) این عضو ناظر در مذاکره گفت: طرفین مذاکره به این نتیجه رسیدند که با تیم‌ها، طیف‌های مختلف و مردم افغانستان صحبت کنند و بعد از یک بررسی، مجددا و با میانجگیری جمهوری اسلامی ایران مذاکرات بین‌الافغانی را آغاز کنند.

عبدالقیوم سلیمانی سه‌شنبه شب در این نشست خبری در مقر سفارت افغانستان در تهران گفت که وی نیز در این مذاکره بین وزیر خارجه طالبان با محمد امساعیل خان و احمد مسعود حضور داشته و آنچه را که بیان می‌کند، به عنوان یک عضو حاضر  بی طرف است و از هیچ یک از طرفین نمایندگی نمی‌کند.
وی افزود: مشکلات افغانستان را همه ما درک می‌کنیم و باید متوجه این قضیه باشیم که مردم ما وضع خوبی ندارند و از سویی به تعداد مهاجرین ما در ایران هر روز افزوده می‌شود که مشکلات گوناگونی دارند و باید به آن‌ها رسیدگی شود.
به گفته سرپرست سفارت افغانستان در ایران اگر ما مشکلات موجود افغانستان را بپذیریم، باید این را نیز بپذیریم که مذاکره بهترین راه حل این مشکلات است.
روایت وی از نشستی که بین بزرگان «امارت اسلامی» و اسماعیل خان و احمد مسعود به نمایندگی از سیاسیون افغانستان صورت گرفته بود، این است، که این مذاکره به ابتکار و به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سفر آقای متقی به تهران صورت گرفته تا طرفین افغانستانی بیایند و با هم در داخل جمهوری اسلامی با آقای متقی و تیم شان که از کابل آمده بود، صحبت کنند.
سلیمانی اظهار داشت: نشستی که بین متقی و شماری از سیاسیون افغانستان در تهران برگزار گردیده بود، یک نشست خوب بود که اولین نشست حدودا پنج ساعت به طول انجامید و طرفین روی مسایل کلیدی صحبت کردند. هر دو طرف نظرات و مسایلی که از دید آنها برای حل مشکل افغانستان مهم بودند، بسیار بی پرده و در یک فضای کاملا آرام و صمیمانه مطرح کردند.
وی یادآور شد: در این نشست اسماعیل خان تاکید کرد که برای حل مشکلات افغانستان باید یک حکومت فراگیر داشته باشیم و همچنان بحث قانون اساسی، حقوق زنان و سایر مسایل که در یک چارچوب ما را به عدالت اجتماعی برساند. همچنان احمد مسعود هم به این شیوه حرف‌های خوبی را مطرح کرد و گفت که طرفدار جنگ نبوده، بلکه همه طرفدار صلح هستیم و باید بلاخره از طریق مذاکره به یک نتیجه رسید. امیرخان متقی و دوستانش نیز حرف‌های خوبی را گفتند و صحبت‌ها به‌شکل خوب ادامه پیدا کرد.
سرپرست سفارت افغانستان ادامه داد: این نشست اول بود و طبیعتا وقتی بخواهیم برای حل مشکل یک کشور دوجانب را با هم بنشانیم و روی نقاط اختلافی با هم صحبت کنند و در یک چارچوبی وارد شوند که بتواند منتج به یک مذاکره بین الافغانی شود هم زمان‌گیر است و هم مباحث آن طولانی خواهد بود. پس توقع این‌که چرا در یک مذاکره در تهران نتیجه حاصل نشد، منطقی نیست و شما در قطر دیدید که مذاکرات حدودا دو سال طول کشید.
وی اظهار داشت: این مذاکره برای آغاز مذاکرات بین الافغانی خوب بود و جمهوری اسلامی ایران هم اعلام آمادگی کرد که از هر مذاکره و نشستی که برای حل مشکلات افغانستان و نزدیکی بین حکومت طالبان و سایر گروه های سیاسی، در بیرون یا داخل افغانستان برگزار شود، استقبال و حمایت می‌کند.
سلیمانی گفت: نتیجه مذاکره مثبت بوده، اما با توجه به این‌که مذاکره ابتدایی بود صحبت روی این شد که طرفین دوباره با بزرگان، مردم و تیم خودشان مشورت کنند و بعد از مشورت، مسیر بعدی را با همدیگر پی‌گیری کنند.
وی افزود: "اگر واقعا این باور را داشته باشیم که مشکلات افغانستان و حل آن نیاز به گفتگو و مذاکره بین الافغانی دارد، باید واقعیت ها را بگوییم، و من از آدرس خود و به عنوان سرپرست سفارت افغانستان که در حقیقت در شرایط فعلی نماینده مردم افغانستان هستم، حاشیه‌هایی در فضای مجازی در ارتباط با مذاکره اخیر که گویا در بین سیاسیون افغانستان و متقی اختلاف ایجاد شده را تکذیب می‌کنم، بلکه فضا کاملا صمیمانه بود و هیچ اختلافی در طول مذاکره به وجود نیامد".
این دیپلمات ارشد افغانستان تاکید کرد: بحث های خیلی جدی روی ساختار نظام، قانون اساسی و ایجاد یک نظام که منتج به ایجاد یک حکومت فراگیر و مردم سالار شود، صورت گرفت و همچنان صحبت ‌های آقای متقی نیز خوب بود و در برابر صحبت های طرف مقابل، موضع گیری منفی نداشت. 
وی گفت: دو طرف به این نتیجه رسیدند که با تیم‌ها و طیف‌های مختلف مردم افغانستان صحبت کنند و بعد از یک بررسی، مجددا و با میانجگری جمهوری اسلامی ایران مذاکرات بین الافغانی را دوباره آغاز کنند.
این عضو ناظر در مذاکره تهران اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز تلاش داشت که طرفین با هم صحبت کنند و این‌که علاقه‌مند هستند زمینه مذاکره بعدی را هم فراهم کند. با این حال نقش جمهوری اسلامی درمذاکرات آینده بین‌الافعانی مثبت خواهد بود.

همچنین عبدالقیوم سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون حل مشکلات مهاجرین افغانستانی در ایران صحبت کرد و افزود: ما با نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی روی حل مشکلات مهاجرین صحبت کردیم؛ با توجه به این‌که حجم مهاجرین به ۳.۵ الی ۴  میلیون رسیده و در حال افزایش است، اما کمک‌های نهاد های بین المللی به شکل گسترده نیست.
او از سازمان های بین‌المللی خواست که ضمن این‌که برای مهاجرین در داخل ایران کمک‌ها صورت بگیرد، باید در داخل افغانستان نیز کمک‌های جدی و بنیادی صورت بگیرد تا مردم مجبور نشوند به‌خاطر فقر و بیکاری از کشور راهی مهاجرت شوند.
سرپرست سفارت افغانستان در تهران یادآور شد: جامع ترین پاسخ به شایعات در مورد چگونگی فعالیت سفارت افغانستان در ایران، این است که سفارت افغانستان در ایران بعد از تحولات اخیر مطابق قوانین بین المللی وکنوانسیون وین در سال ۱۹۶۱ به فعالیت‌اش ادامه می‌دهد.

وی در واکنش به حکم و نامه ای که اخیرا در فضای مجازی در مورد سرپرستی او در سفارت افغانستان در تهران منتشر شده، تصریح کرد:  نامه ای که در فضای مجازی نشر شده، هیچ ربطی به مذاکره اخیر ندارد، بلکه این نامه در ۲۹ عقرب (آبان) از سوی وزارت خارجه حکومت اسلامی طالبان به سفارت افغانستان در ایران صادر شده که بر اساس آن بعد از رفتن عبدالغفور لیوال، سفیر افغانستان، عبدالقیوم سلیمانی را به عنوان سرپرست سفارت تعیین نموده است.
سلیمانی تصریح کرد: سفارت را نباید متهم به رابطه و یا عدم رابطه با حکومت فعلی کرد، زیرا سفارت افغانستان در تهران لازم نمی‌بیند که به‌خاطر موقف‌گیری‌های‌شان با حکومت فعلی برای حل مشکلات مردم ارتباط نداشته باشد؛ لذا فعالیت سفارت و نمایندگی‌های آن در ایران کمافی‌سابق ادامه دارد. مهمترین وظیفه سفارت در شرایط امروزی خدمت به مهاجرین است و به همین لحاظ سفارت تاکنون کوشش نموده که از حاشیه سیاسی به دور باشد، چون مردم ما نیاز به ارائه خدمات دارند.

وی در باره اهداف سفر وزیر خارجه دولت اسلامی طالبان در تهران گفت: در این سفر صحبت های بین طرفین در مورد مسایل اقتصادی و حل مشکلات مهاجرین شده و چندین کمیسیون اقتصادی تشکیل شد که در آن مسایل مختلف از جمله ترانزیت، تجارت و راه اهن بحث شد که هم به نفع مردم افغانستان و هم به نفع مردم ایران می‌باشد.

این دیپلمات ارشد افغانستان در سخنان پایانی خود خاطرنشان ساخت: ما باید از جمهوری اسلامی ایران بابت این‌که مهاجرین افغانستانی بیش از چهل سال در ایران حضور دارند و در طول این دوره، میزبان خوبی بوده، متشکر باشیم. این‌که فعلا بیش از چهارصد هزار دانش آموز و بیش از بیست هزار دانشجو و هزاران کسبه‌کار و تجار در ایران داریم، به این معنی است که این کشور میزبان خوبی بوده است. البته مشکلاتی هم که وجود دارد، قابل حل است و دولت میزبان نیز همیشه در صدد حل مشکلات مهاجرین بوده است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)