میرنیوز

رویکرد دستگاه قضایی اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمان و محکومان است

رویکرد دستگاه قضایی اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمان و محکومان است 2021-11-14T16:59:06+03:30

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیین معارفه رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم غلامعلی محمدی به جای محمدمهدی حاج محمدی به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت امان حسن عسکری (ع) بیان داشت: سازمان زندان‌ها یکی از مراکز تربیتی نسبت به برخی انسان‌ها است که ممکن است به هر دلیلی در اثر لغزشی در جایی به نام زندان اقامت کنند.

وی ادامه داد: دانشمندان حقوق جزا درباره اینکه هدف از مجازات چیست چهار هدف عنوان کردند، بر اساس مکاتب مختلف یک انتقام جویی و تشفی خاطر بزه دیده است که از قدیمی‌ترین اهداف مجازات همین است.

معاون اول قوه قضاییه یکی دیگر از اهداف مجازات بر اساس مکاتب را مختلف سزادهی یا مکافات دانست و افزود: کانت که ار سردرمداران و طرفداران مکتب نوین عدالت محور است معتقد است هرکسی که مرتکب جرم شد حتما باید مجازات ببیند حال چه دیگری عبرت بگیرد یا خیر و اصلا ربطی به اصلاح ندارد.

وی تصریح کرد: برخی‌ها بر اساس مکاتب خود، ارعاب را هدف از مجازات می‌دانند و برخی اصلاح و بازاجتماعی شدن مرتکب را هدف می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق تصریح کرد: در مکتب اسلام یکی از اهداف بسیار مهم مجازات به ویژه از نوع حبس موضوع بازاحتماعی شدن مرتکب و اصلاح و درمان مریض است.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: از سال ٩٢ به بعد اگر دقتی در قوانین شکلی و ماهوی داشته باشیم کاملا مشخص است که رویکرد قانون جزایی ایران به سمت اصلاح مجرمان آمده است که با این رویکرد فرد مجازات می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه افزود: در سال ٩٢ بازداشت موقت الزامی از قانون ما حذف شد و امروز تاکید ریاست قوه قضاییه بر این باور است تا جای ممکن فرد بازداشت نشود، ممکن است فرد وقتی بازداشت می‌شود آثار مخرب داشته باشد.

مصدق با اشاره به پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی از سوی رئیس قوه قضاییه افزود: چه الزامی دارد که فرد را بازداشت می‌کنیم و بعد شکات را دعوت کرده تا ببینیم شکایت چه موضوعی است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: اگر می‌بینیم وضعیت پرونده به گونه‌ای است که شاید در آینده لغزشی صورت گیرد فرد را صدا کنید و مهلت دو تا سه ماهه دهید و بگویید وضعیتتان را در مورد این پرونده روشن کنید.

مصدق ادامه داد: من موافقم تا یک اختیار قضایی به رییس سازمان زندان‌ها درباره نهادهای ارفاقی داده شود به عنوان مثال فردی به شش سال حبس محکوم شده و ما می‌گوییم چنانچه یک سوم حبس را تحمل کرد می‌تواند از نهاد ارفاقی آزادی مشروط یا تعلیق مجازات بهره‌مند شود که در اینجا چه ایرادی دارد.

مصدق گفت: آقای حاج محمدی نیروی مخلص و جهادی بودند، وی مامور به خدمت در سازمان زندان‌ها بودند که سمت قضایی وی معاون رییس کل دادگستری است و با همان سمت ارایه خدمت خواهند کرد.

وی بیان داشت: آقای محمدی نیز سال‌ها با موضوع زندان و زندانبانی عجین بودند و انتظار آن است با همکاری همکارانشان، سازمان زندان‌ها را به جایی که مدنظر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است برسانند.

رئیس سابق سازمان زندان‌ها: تلاش ما این بود که زندان‌ها را به محلی برای آموزش و تربیت تبدیل کنیم

حاج محمدی نیز در این آیین ضمن خیرمقدم به حاضرین و مدیران استانی که به صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور دارند و تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: پارسال بدون مطالعه دقیق و عمیق عرض کردم که نقشه راه در زندانبانی معلوم است؛ اما امسال بعد از یک مطالعه دقیق و شناخت عمیق‌تر عرض می‌کنم که میزان موفقیت مدیران سازمان زندان‌ها به میزان موفقیت آن‌ها در نزدیک کردن زندان‌ها به آن الگوی مترقی ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

رئیس سابق سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود که زندان‌ها را از محلی برای نگهداری و نگهبانی به محلی برای آموزش و تربیت تبدیل کنیم و لذا لازم بود در این خصوص گفتمان سازی صورت گیرد و اقدامات صورت گرفته، مقدمه کار بود.

وی اظهار کرد: برای پیگیری و تحقق این آرمان مبارک و آرزوی متعالی حتما باید در چند جبهه چند اتفاق به طور همزمان رخ می‌داد. اول اینکه از سوی مردم و نخبگان باید همه به کمک سازمان زندان‌ها بیایند و به همین خاطر تاکید و تلاش کردیم که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

حاج محمدی عنوان کرد: جبهه دیگر، مسئولان ما در خارج از قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها هستند که باید باور کنند برای فرزند ناخلف خانواده هم باید هزینه شود.

رئیس سابق سازمان زندان‌ها اظهار کرد: جبهه دیگر، قضات عزیز ما هستند که انصافا اگر عرض می‌کنیم مجازات برای اصلاح، تربیت و درمان است، حتما به این معنا قاضی ما نیز طبیب می‌شود و باید باور کند که طبیب است که اگر نسخه حبس را تجویز می‌کند نمی‌تواند بیمار را رها کند.

حاج محمدی در ادامه تصریح کرد: جبهه دیگر، زندانبانان عزیز هستند که باید باور کنند برای تحقق این آرمان نمی‌توانند فقط نگهبان باشند و حتما باید مربی و آموزگار باشند.

وی در ادامه بر اهمیت نقش اقدامات رسانه‌ای در سازمان زندان‌ها تاکید کرد و گفت: جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن موضوعی است که باید بر آن واقف بود و نمی‌توان از تلاش رسانه‌ای دشمن غافل شد؛ چرا که دشمن سعی دارد القا کند که مظهر ظلم و بی تفاوتی نظام اسلامی همین زندان هاست.

حاج محمدی عنوان کرد: در این مدت کوتاه تلاش‌هایی انجام شد، اما کار روی زمین مانده زیاد است و فاصله ما هم تا آن جایگاه مد نظر امام و رهبری زیاد است.

رئیس سابق سازمان زندان‌ها با اشاره به فرصتی که برای خدمت در سازمان زندان‌ها نصیب وی شد، به تشریح شاخصه‌های خدمت در این سازمان پرداخت و گفت: لازم است که این فرصت‌های خدمت را غنیمت بدانیم و قدر آن را بدانیم. ما عهد بستیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم و برای انقلاب خرج شویم؛ اما می‌خواهم یک سپاسگزاری عمیقی از ریاست قوه قضاییه داشته باشم که این بار سنگین را از دوش ما برداشتند و برای آقای محمدی آرزوی توفیق دارم.

وی در پایان گفت: واقعیت این است که در سنگر ماندن مهم است و در کدام سنگر ماندن مهم نیست.

رئیس سازمان زندان‌ها: باید تلاش کنیم که مجازات حبس کارکرد اصلاحی خود را پیدا کند

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این آیین ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: در ابتدا لازم می‌دانم از حسن اعتماد ریاست قوه قضاییه تشکر کنم و امیدوارم با بهره‌گیری از رهنمودهای ایشان و جدیت همکاران بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم.

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: معاون اول قوه قضاییه در علم و تدبیر زینت‌القضات است و از نقش بی بدیل ایشان در اقدامات تحولی قوه قضاییه و رویکردهای اخیر ایشان که بر هیچ‌کس در قوه قضاییه پوشیده نیست، تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: آقای حاج محمدی به عنوان یک قاضی مخلص، انقلابی، ولایی و جهادی هستند و به عنوان الگو، مد نظر بنده قرار دارند.

محمدی در ادامه گفت: کارهای بسیار خوبی در سازمان زندان‌ها انجام شده؛ کمااینکه در ادوار گذشته ریل گذاری‌های خوبی صورت گرفته و ما اهتمام داریم تا بخشی از اقداماتی که در راستای منویات ریاست قوه قضاییه است را دنبال و عملیاتی کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها بیان کرد: متعاقب قانون سازمان زندان ها، تحقق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زمزه مهم‌ترین وظایف سازمان است و از طرفی مهم‌ترین هدف مجازات اصلاح و تربیت است.

وی عنوان کرد: بدیهی است انجام این مهم مستلزم فراهم کردن بسترهای لازم است و یکی از بسترها فراهم کردن زمینه‌های حرفه آموزی و اشتغال مددجویان است که نسبت به آن خوب توجه شده و آمارها حکایت از این دارد که این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: بستر دوم، طبقه بندی علمی زندان هاست؛ هویت آدمی وابسته به روح و نفس است و اگر می‌خواهیم منویات مقام معظم رهبری را در این زمینه که فرمودند که زندان‌ها به آموزشگاه نیکی تبدیل شود، جامه عمل بپوشانیم، باید روی این نکته متمرکز شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم جلوگیری از جرم‌زا بودن محیط زندان گفت: باید تلاش کنیم که مجازات حبس کارکرد اصلاحی خود را پیدا کند.

محمدی تاکید کرد: طبقه‌بندی دقیق زندانیان و طبقه‌بندی علمی زندان‌ها می‌تواند برای تحقق این هدف و برنامه اساسی حائز اهمیت باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: نکته دیگر این است که همه دوستانی که در حوزه حقوق، تجاربی دارند می‌دانند که علم اداره زندان‌ها یکی از زیرشاخه‌های کیفرشناسی است و اهتمام ما این است که زندان‌ها مبتنی بر اصول علمی اداره شود و قواعد استاندارد را عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای به رعایت حقوق زندانیان و کرامت آن‌ها داشته باشیم.

محمدی اظهار کرد: در اوایل انقلاب زندانبانان دیداری با امام داشتند که امام به این نکته اشاره می‌کنند با زندانیان رفتار اسلامی و انسانی صورت گیرد. ما پیروی آن فقه غنی اسلامی هستیم که اگر محکومی را پای چوبه دار می‌برند حق توهین به او را نداریم و توهین کننده مستوجب تعزیر است.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های نیازمند زندانیان گفت: این موضوع یکی از برنامه‌های ماست؛ چرا که یکی از اصول، اصل شخصی بودن مجازات است و بر این اساس زندانی باید تاوان جرم را پس دهد. تمام اهتمام خود را باید به کار گیریم تا خانواده‌های نیازمند زندانیان مجازات نشوند.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه گفت: موضوع اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و استفاده از جایگزین‌های مجازات تکلیف ماست و مکلف به اجرای این برنامه‌ها هستیم؛ اما جان کلام در این نکته است که اجرای این سیاست قضایی باید هدفمند باشد.

وی در ادامه گفت: نباید در اجرای این سیاست به نحوی عمل شود که منجر به لوث شدن مجازات شود.

وی با بیان اینکه ما در قبال حقوق جامعه مسئول هستیم، گفت: باید اقدامات، تضمین کننده رعایت حقوق جامعه باشد و نباید از آن غافل بود.

محمدی اظهار کرد: همه این اقدامات توسط منابع انسانی سازمان زندان‌ها صورت خواهد گرفت و لذا یکی از برنامه‌های خاص بنده توجه ویژه به منابع انسانی، نگاهداشت، آموزش و مسائل معیشتی آن‌هاست. 

وی در پایان بر لزوم تعامل مثبت و هدفمند با دادگستری و نهادهای ذی ربط تاکید کرد.

در پایان حکم انتصاب غلامعلی محمدی از سوی حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه به وی اهدا شد و از زحمات حاج محمدی نیز تقدیر تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)