میرنیوز

ربیعی: مرغ به قیمت مصوب بازخواهد گشت/کاهش ورودی‌ بیماران کرونا به بیمارستان/تماس شرکت‌های خارجی برای حضور در ایران

 ربیعی: مرغ به قیمت مصوب بازخواهد گشت/کاهش ورودی‌ بیماران کرونا به بیمارستان/تماس شرکت‌های خارجی برای حضور در ایران 2020-11-24T12:36:32+03:30

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسات هیئت دولت با موضوع بودجه گفت: به نحوی بودجه ریزی انجام شدکه در سال‌های 97، 98 و 99 دچار عدم تعادل نشدیم و فشاری به بانک مرکزی نیاورده شود.در واقع پول پرفشار به بازار وارد نکردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در این دولت نه تنها از حدود 110 میلیارد دلار درآمد ارزی سالهای گذشته خبری نبود بلکه از سال 1397 با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم های آمریکا و کاهش درآمدهای ارزی در این دولت و حتی انتقال پول اندک صادرات نیز بسیار محدود و با مشکل انجام می شود.

ربیعی خاطر نشان کرد: دولت به نحوی بودجه ریزی کرد که در سال‌های 97، 98 و 99 دچار عدم تعادل نشدیم و فشاری به بانک مرکزی نیاورده شد.

وی ادامه داد: تاکنون ما 12 تبصره همراه با اهداف بودجه را به تصویب رساندیم. از جمله مهمترین اهداف بودجه 1400 کاستن از بودجه جاری به نفت، درون زا شدن درآمدهای اداره کشور، تقویت بخش غیردولتی در اقتصاد، توجه خاص به مقابله با فقر مطلق، دنبال کردن حمایتهای معیشتی، گسترش اشغال های خرد، کوچک و متوسط، دنبال کردن طرح تامین مسکن ارزان قیمت، مولد کردن دارایی های دولت و توجه به بهره وری، توجه به محیط زیست، گسترش صادرات غیرنفتی، توجه به فناوری های نو و شرکتهای دانش بنیان، و نیز توسعه برنامه ای جهت حفظ سلامت مردم، ایجاد عدالت های منطقه ای واتمام پروژه های نیمه تمام است. سخنگوی دولت تاکید کرد: مهمترین اهداف بودجه 1400، کاستن از بودجه جاری و هزینه های دولت و کاستن از رابطه بودجه جاری با نفت است.

وی اضافه کرد: در بررسی لایحه بودجه 1400، اختصاص 15 هزار میلیارد ریال از منابع شرکت دولتی تابعه وزارت نفت برای اتمام طرح(پروژه)‌های نیمه‌تمام گازرسانی به روستاها و افزایش سهم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از محل عوارض ماده (65) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)  از 20 درصد به 40 درصد و اختصاص کل حدود 50 درصد برای برای تأمین و استاندارد‌سازی سامانه گرمایشی یکصدهزار کلاس درس مدارس در نظر گرفته شده است.

ربیعی خاطر نشان کرد: استمرار جریان فروش سهام و دارایی‌های دولتی مطابق روشهای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) و تعیین سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی (فاینانس) معادل 30 میلیارد دلار که یک میلیارد دلار آن صرفا برای تجهیز آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاهها، دانشگاههای علوم پزشکی، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است.

وی گفت: امکان استفاده سرمایه‌گذاران بخشهای خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی از تسهیلات بانکی برای طرحهای توسعه‌ای بالادستی نفت و پیشگیری از خانم فروشی گاز، صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی، برای توسعه حمل و نقل درون و برون‌شهری، امکان انتشار اوراق مالی اسلامی برای شهرداری ها برای طرح های قطار شهری و حمل ونقل شهری و استمرار جریان عملیات بازار باز به منظور اجرای سیاست پولی و مدیریت نرخهای سود و مهار (کنترل) بلندمدت نقدینگی، مهار (کنترل) تورم در بودجه در نظر گرفته شده است. 

ربیعی تصریح کرد: اجازه  برای تامین اعتبار عملیات طرح های بازآفرینی شهری و احیای بافت های فرسوده و تاریخی و همچنین طرح اقدام ملی تامین مسکن از محل منابع داخلی شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی و مکلف شدن وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین رایگان مورد نیاز برای احداث مدرسه، پاسگاه و مراکز بهداشتی در طرح های مسکن مورد تصویب و در اختیار قراردادن آن به دستگاه های دولتی ذی ربط از دیگر موارد بودجه ریزی خواهد بود.

ربیعی با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا گفت:‌ همچنین فارغ از نتیجه انتخابات آمریکا، آنچه مردم را خوشحال کرده است شکست سیاست فشار حداکثری و طراح و حامیان این سیاست است. امروز تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت ما در شکننده‌ترین و ناکارآمدترین وضعیت خود در سه سال اخیر قرار گرفته است و مردم و بازارها به روشنی‌ای پیام را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: صدای خرد شدن دیوار تحریم و سیاست فشار حداکثری در سراسر دنیا هم به خوبی شنیده شده است. علت فروریختن دیوار تحریم، مقاومت و ایستادگی مردم ما در برابر قلدری و همینطور بخاطر منطق ضعیف، غیرانسانی و زورگویانه آن برای جامعه بین المللی بود نه جابه جایی دولت ها در آمریکا. ما عمیقاً باور داریم که حتی اگر ترامپ پیروز انتخابات آمریکا می شد، سیاست تحریم نتیجه ای از جز شکست نداشت.

ربیعی افزود: امروز دولت مانند سال های گذشته، با توان و با تمام تجارت و توان خود پیگیر تضمین منافع مردم خواهد بود. لازم است در اینجا توضیح بدهم که تلاش دولت در ماه ها و سال های گذشته، چهار مرحله داشت: اول، دور زدن تحریم ها برای تقویت خط مقدم مبارزه با کرونا و حمایت از اقتصاد ملی، دوم، بی اعتبار کردن فلسفه وجودی فشار حداکثری از راه اعتبار بخشیدن به تاب آوری ملی و تاثیرناپذیر کردن اراده دولت در تأمین معیشت و تضمین سلامت مردم. سوم، تضعیف رژیم تحریم های یکجانبه با کمک دیپلماسی چندجانبه. چهارم، برگشت ناپذیر کردن یا حداقل پرهزینه کردن اعمال تحریم ها در آینده.

سخنگوی دولت اظهار داشت: ما دو مرحله را پشت سر گذاشته ایم و در آستانه مرحله سوم یعنی تلاش برای تضعیف تحریم ها با کمک دیپلماسی چندجانبه قرار داریم. این مرحله حساسی در تاریخ ایران است که مستلزم هم صدایی، هم سویی و انسجام ملی و حمایت از وزارت امور خارجه به عنوان سکاندار سیاست خارجی است.

** مرغ به قیمت مصوب بازخواهد گشت

ربیعی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت:‌ در کنار مباحث بودجه مساله علت گرانی بی منطق مرغ هم در جلسه مطرح شد. تا چند روز آینده قیمت مرغ بنابر گزارش وزیر جهاد کشاورزی این قیمت با برنامه ریزی صورت گرفته به قیمت مصوب خواهد رسید.

وی افزود: در جلسه ویژه هیات دولت برای بودجه‌ریزی عنوان شد که برای تنظیم بازار عمده فروشی ها وزارت جهاد کشاورزی ورود پیدا کرده است و در روز یکشنبه 320 تن مرغ (160 تن مرغ گرم به قیمت 18500 تومان و 160 تن مرغ منجمد به قیمت 15000 هزار تومان) وارد بازار کرده است تا قیمت را پایین بیاورد.

سخنگوی دولت گفت: توزیع در میادین میوه و تره‌بار انجام می‌شود که مستقیما به دست مردم برسد و اضافه بارها به فروشگاههای زنجیره ای و ... داده می شود. قیمت در میدان بهمن به عنوان شاخص روز یکشنبه 34 هزار تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دیروز دوشنبه، حداقل 650 تن مرغ (300 تن مرغ گرم به قیمت 18500 و 350 تن مرغ منجمد با قیمت 15000 تومان) وارد بازار شده است. قیمت در میدان بهمن ساعت 13 روز دوشنبه، به 28000 رسید.

ربیعی گفت: در سطح خرده فروش ها هنوز بعضی از فروشگاهها مرغ روزهای گذشته را دارند و مقاومت می کنند. از امروز این توزیع افرایش پیدا خواهد کرد و قیمت ها پایین خواهد آمد. قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، 20400 تومان می باشد.

وی تصریح کرد: تعزیزات ورود جدی پیدا کرده و با تشدید بیشتری وارد خواهد شد. توزیع هم از جنوب شهر، میادین خزانه، نواب، پیروزی و ... شروع شده است.

 

** کاهش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان

سخنگوی دولت با موفقیت‌امیز خواندن طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح کشور گفت:‌ بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده ورودی‌ها به بیمارستان‌ها کاهش یافته است. در تهران حدود 300 هزار مسافر در مترو و اتوبوس کاهش داشته‌ایم. در کل کشور در روز اول طرح متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه 38/3 نسبت به هفته قبل از آغاز طرح کاهش داشته است.

ربیعی در پاسخ به این سوال که درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده چه وضعیتی خواهد داشت:‌ امسال بودجه را بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری که بر اصلاح ساختار بودجه تاکید کردند دنبال کردیم و سعی کردیم این دیدگاه در بودجه متبلور شود. دولت تجربه شدیدترین تحریم‌ها را دارد و همین دوستان این تجربه عظیم را دارند و اتکا به نفت بیشتر از سال گذشته نخواهد بود.

وی گفت:‌ اتکا به درآمد نفت در بودجه جاری بیش از سال گذشته نخواهد بود. این یک اصلاح ساختار اساسی است. هر گونه افزیش درامد از حاصل فروش نفت صرفا صرف توسعه زیرساخت ها و حمایت های اجتماعی خواهد شد. کم کردن اتکا بودجه کشور به نفت یک آرزوی تاریخی و دیرینه ایرانیان است که دولت با تجربه مقاومت در برابر تحریم آن را برآورد کرده است.

ربیعی با بیان اینکه تصمیم بر این است که در سال 1400 حتی کمتر از سال 1399 از درآمد نفت برای بودجه امور جاری استفاده شود، اظهار داشت: ما سهم مالیاتها را بدون اینکه به مالیات دهندگان ثابت فشار جدید وارد شود افزایش داده‌ایم. دولت از فرار مالیاتی جلوگیری کرد. و منابع جدیدی در بخش مالیات اضافه شد و نقش مالیات شفاف شده است. بنا به گفته رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در 7 ماهه سال 1399، 100 درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی تحقق یافته است .

به گفته سخنگوی دولت علاوه بر مالیات، مولد کردن دارایی های دولت یکی از راهکارهای مهم جایگزین نفت بوده است. کاهش هزینه های غیر ضروری صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور شرکت‌های خارجی در ایران پس از انتخابات آمریکا و اینکه تکلیف شرکت‌هایی که گذاشتند رفتند چه می‌شود؟ گفت:  ایران برای سرمایه‌گذاری دارای ظرفیت‌های مهمی است و شرکت‌های خارجی از این فرصت غافل نخواهند بود.

* برخی شرکت‌های خارجی قصد بازگشت به ایران را دارند

سخنگوی دولت اضافه کرد: اخیرا تماس‌هایی برای آمدن و مذاکره کردن شرکت‌ها با برخی وزارتخانه‌ها داشتیم که گزارش آن در ستاد اقتصادی دولت داده شد. تماس برای حضور شرکت‌های صورت گرفته و روز به روز هم بیشتر شده است.برخی اجازه برای بازگشایی دفاتر را دنبال می‌کنند که البته برخی شرکت‌ها حضور داشتند و تعطیل نکرده بودند و قطعا این شرکت امکان بیشتری برای حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بازار 600 میلیون همسایگان، 67 نوع ماده معدنی که این نوع تنوع در دنیا بی نظیر است، دومین کشور به لحاظ همسایگان، موقعیت خاص اجتماعی  دارای نیروی انسانی متخصص و منابع انرژی ارزان، بی شک این زمینه های جذابی هست برای سرمایه گذاری شرکتها خارجی در ایران.

این خبر در حال تکمیل است ...

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)