میرنیوز

دولت فوراً مشکلات شرکت های آسیب دیده از خصوصی سازی مانند هپکو را برطرف کند

دولت فوراً مشکلات شرکت های آسیب دیده از خصوصی سازی مانند هپکو را برطرف کند 2020-07-23T14:01:12+04:30

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت ‎الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در ارتباطی تصویری با رؤسای دادگستری استان ‎های مرکزی و هرمزگان برای پیگیری مصوبات سفر به این استان ‎ها، سفرهای استانی را فرصتی ارزشمند برای دیدار با مردم و همکاران دستگاه قضا و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها دانست اما در عین حال تأکید کرد نتیجه این سفرها باید گره ‎گشایی از کار مردم باشد. 

 رفع تصرف از 1494 هکتار اراضی ملی در استان مرکزی
حجت‎ الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ابتدای این ارتباط تصویری با تقدیر از تدابیر و حمایت‎ های رئیس دستگاه قضا برای تکریم و تأمین معیشت قضات و کارکنان قوه قضاییه، اظهار داشت: نگاه تحولی مسئولان عالی قضایی به قوه قضاییه و اجرای جهادی سند راهبردی تعالی و ترقی این نهاد موجب افزایش اعتماد و رضایت عمومی و موفقیت نظام قضایی خواهد شد.    

وی با ارائه گزارشی از وضعیت استان مرکزی و پیگیری مصوبات سفر 19 تیر سال گذشته آیت‎ الله رئیسی به این استان از کاهش چشمگیر پرونده‎ های قضایی و رشد 380 درصدی آمار عملکرد دادگستری استان مرکزی خبر داد و اعلام کرد: در سال گذشته 89 درصد ابلاغات به صورت الکترونیک صورت گرفته که با توجه به شیوع کرونا، این رقم در سال جاری افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به فعالیت های این دادگستری در صیانت از بیت المال و حقوق عامه اظهار داشت: طی سال گذشته هزار و 494 هکتار و در سه ماهه نخست سال جاری نیز 405 هکتار از اراضی ملی در استان رفع تصرف و همه دستگاه ها به حفاظت از عرصه های ملی مکلف شده اند.

فرایند واگذاری هپکو به ایمیدرو متوقف شده است

حجت الاسلام موسوی با بیان این که استان مرکزی استانی صنعتی و کارگری است، به اقدامات دادگستری و دادستانی این استان برای حمایت از تولید و نیروی کار استان اشاره کرد و با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکلات کارگران شرکت های هپکو و آذرآب و اعلام خبر توقف واگذاری شرکت هپکو به ایمیدرو به منظور بررسی واگذاری آن به سازمان تأمین اجتماعی، خواستار برگزاری جلسه ای با حضور رئیس قوه قضاییه و مسئولان دولتی برای تعیین وضعیت این شرکت شد.

آیت الله رئیسی در واکنش به اظهارات رئیس دادگستری استان مرکزی درباره شرکت هپکو، اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی و مدیران شرکت هپکو برای تعیین تکلیف این شرکت در قوه قضاییه برگزار شد، مقرر شد شرکت هپکو به ایمیدرو واگذار شود و اکنون نیز مهم این است هرچه سریع تر وضعیت این شرکت توسط دولت روشن شود.

هپکو از شرکت های مهم در عرصه تولید ملی است
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: شرکت هپکو از مجموعه های اقتصادی و صنعتی مهم کشور و استان مرکزی است و اگر به وضعیت آن رسیدگی شود، تأثیر زیادی در تولید ملی در گستره وسیع خواهد داشت و موجب قطع واردات بی رویه به کشور خواهد شد و باید موضوع تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری شود.

دولت برای رفع مشکلات شرکت های آسیب دیده از خصوصی سازی اقدام کند
آیت الله رئیسی با بیان این که روشن شدن وضعیت شرکت هپکو موجب روشن شدن وضعیت تولید، کارگران و وضعیت صنعت منطقه می شود، تصریح کرد: دولت باید با فوریت و با کار مضاعف برای رفع مشکل از مجموعه های آسیب دیده از خصوصی سازی در راستای رونق تولید در کشور اقدام نماید.
رئیس قوه قضاییه در همین راستا اعلام کرد که به زودی جلسه دیگری با حضور او و دادستان کل کشور و مسئولان وزارت صمت و سازمان خصوصی سازی و همچنین استاندار مرکزی و مدیران شرکت هپکو برای بررسی آخرین وضعیت این شرکت و تعیین تکلیف آن برگزار خواهد شد.  

رئیس دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از گزارش خود به استفاده حداکثری این دادگستری از ظرفیت های مردمی و نخبگان برای پیشبرد اهداف و مأموریت های قضایی اشاره کرد و از برگزاری جلسات مستمر و منظم با اقشار مردم و فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و انعقاد تفاهم نامه با این بخش ها خبر داد.

حجت الاسلام موسوی تلاش برای سالم سازی مجموعه دادگستری و مجموعه های مرتبط با آن و ترخیص و تمدید مرخصی زندانیان در دور دوم شیوع کرونا بر اساس بخشنامه تیر ماه رئیس قوه قضاییه و همچنین مساعدت برای آزادی محکومان مالی و زندانیان جرائم غیرعمد با کمک نهادهای مردمی و خیّرین را از دیگر اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان مرکزی عنوان کرد.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تشکیل کارگروهی برای پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه، خواستار توجه ویژه آیت الله رئیسی به افزایش بودجه این دادگستری شد.

نباید اجازه دهیم خللی در چرخه تولید کشور به وجود آید
آیت الله رئیسی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته همکاران دستگاه قضا در استان مرکزی تأکید کرد: رونق و جهش تولید مساله ای محوری و از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است و مسئولان همه استان ها بویژه استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و تولیدی باید اهتمام داشته باشند هیچ خللی در چرخه تولید ایجاد نشود.

رئیس قوه قضاییه متذکر شد: هر کارخانه یا واحد تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل شده، باید با کمک مدیران استان به چرخه تولید بازگردد و مشکلاتش برطرف شود؛ در این عرصه اولویت با دولت است اما هر جا نیاز به حمایت دستگاه قضایی هست، باید همکاران ما مسئولان اجرایی را در رفع موانع یاری دهند.     

استان هرمزگان در کاهش پرونده های قضایی رتبه اول را دارد   
پیگیری مصوبات سفر به استان هرمزگان برنامه دیگر رییس دستگاه قضا بود که رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این ارتباط ویدئویی گزارشی از پیگیری مصوبات سفر 11 مهر رئیس دستگاه قضا به استان متبوعش ارائه کرد و گفت که در یک سال گذشته آمار 55 هزار و 750 پرونده قضایی مفتوح در این استان با کاهش 33 هزار و 430 پرونده به 22 هزار و 542 هزار فقره رسیده و این استان از نظر رسیدگی و میزان پرونده های مفتوحه به رتبه اول دست یافته است.

وی افزود: در پی دستور رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف پرونده‎ های معوّقه، جمعاً 21 هزار و 345 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و پرونده های معوّقه این استان کاهش 87 درصدی داشته که 90 درصد آن مربوط به مقطع بعد از صدور بخشنامه آیت الله رئیسی بوده است.

کاهش 21 درصدی ورودی پرونده های قضایی در هرمزگان
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کاهش 21 درصدی ورودی پرونده های قضایی به این دادگستری و ابلاغ الکترونیک 98 درصد ابلاغیه های قضایی در این استان خبر داد و با اشاره به ابلاغ 100 درصدی ابلاغیه های شوراهای حل اختلاف، گفت که دادگستری متبوعش در این بخش نیز رتبه اول را در سطح کشور دارد.

رفع تصرف 700 میلیاردی از اراضی ملی استان هرمزگان
آقای صالحی در ادامه از رفع تصرف 3 هزار و 272 هکتار از اراضی ملی در این استان به ارزش مالی 700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: در اجرای طرح کاداستر و با تعیین ضرب الاجل برای ادارات مربوطه، برای 508 هزار و 331 هکتار اراضی ملی سند تک برگی صادر شده، صدور سند یک میلیون و 800 هزار هکتار نیز در دست اقدام است و کار صدور سند برای بیش از یک میلیون هکتار از این اراضی نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

جبران مافات در برخورد با صیدهای غیرمجاز توسط آیت الله رئیسی  
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به برخورد قاطع این دادگستری با شناورهای غیرقانونی و صیدهای غیرمجازی چون صید ترال، از توقیف 39 فروند قایق توسط سپاه، توقیف 13 فروند قایق توسط ناجا، توقیف 32 فروند قایق و لنج و همچنین 6 کشتی بزرگ توسط دیگر دستگاه های ذیربط خبر داد و با اشاره به خرسندی مقامات محلی و مردم منطقه از این اقدام تأکید کرد: یکی از علمای بزرگ استان گفت که این موضوع از زمان آقای هاشمی رفسنجانی مطرح شده بود اما اقدامی صورت نگرفته بود و عملیاتی شدن آن در دوره ریاست آیت الله رئیسی در دستگاه قضا قابل تقدیر است.

رسیدگی به 12 پرونده قاچاق کلان در هرمزگان
آقای صالحی در همین راستا از تدوین نظام نامه پرورش میگو در استان هرمزگان و همچنین ساماندهی بازارهای فروش ماهی در منطقه خبر داد و با تبیین پیگیری های صورت گرفته برای اجرای 13 مصوبه سفر رئیس قوه قضاییه، به راه اندازی فوری مجتمع قضایی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اشاره و اعلام کرد «طی سال گذشته 90 پرونده در شعب بازپرسی و 68 پرونده نیز در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفتند».

وی همچنین از تعیین تکلیف فوری 12 پرونده قاچاق کلان در استان متبوعش خبر داد و گفت که در جریان رسیدگی به این پرونده ها و اجرای احکام آنها، تنها در یک فقره رقمی بالغ بر 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جزای نقدی دریافت شده است.

ساماندهی بندر شهید رجایی و بازداشت مدیران فاسد
رئیس دادگستری استان هرمزگان با اشاره به ساماندهی بندر شهید رجایی و کنترل ورود و خروج کالا و انبارداری در این بندرگاه، از تشکیل پلیس تخصصی امنیت اقتصادی و پلیس گمرک و ایجاد سامانه های هماهنگ اطلاعاتی در گمرکات خبر داد و گفت که دادستان هرمزگان هر هفته و خودش هر ماه یک بار به صورت منظم از گمرکات بازرسی دارند.  

صالحی در بخش دیگری از سخنانش از 337 مورد مکاتبه با دستگاه ها و سازمان ها برای حفظ بیت المال و حقوق عامه و همچنین بازداشت و صدور حکم جلب برای برخی مدیران دستگاه های متخلف از جمله گمرک و شهرداری در جریان مبارزه با مفاسد اداری خبر داد.

وی در پایان سخنانش خواستار دستور ویژه رئیس دستگاه قضا برای تأمین قضات و نیروی انسانی مورد نیاز دادگستری استان و معیشت آنها شد.

رئیس قوه قضاییه با تقدیر از تلاش ها و اقدامات جهادی رئیس دادگستری استان هرمزگان و همکارانش در رسیدگی به کار مردم و رسیدگی ویژه به پرونده های معوّقه، ابراز امیدواری کرد با اهتمام دادگستری های سراسر کشور در به روزرسانی پرونده ها، مراجعه کنندگان به دستگاه قضا احساس کنند که کار آنها به دقت و سرعت رسیدگی شده و به موقع به حقشان می رسند.

عدالت باید به موقع اجرا شود تا مردم راضی شوند
آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: اگر کسی به دستگاه قضایی مراجعه کند و حقش گرفته و به او اعاده شود اما این کار به موقع و در زمان خودش صورت نگیرد، برای او گوارا نخواهد بود و این موضوع باید مورد توجه همه همکاران قضایی در محاکم باشد.

قاچاق خنجری بر پیکره نظام تولید است
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم حاکمیت انضباط در صیادی و صید و همچنین تداوم قاطع مبارزه با قاچاق کالا بویژه قاچاق سازمان یافته، متذکر شد: قاچاق مانند خنجری است که از پشت بر پیکره نظام تولید وارد می شود و باید برای رونق و جهش تولید در کشور، مبارزه با این پدیده شوم با همت مضاعف پیگیری شود.

آیت الله رئیسی همچنین از تشکیل مجتمع ویژه مبارزه به قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان و اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی بهتر و توزیع عدالت در همه مناطق بویژه مناطق محروم این استان قدردانی کرد و این نوع تلاش ها را موجب رضایت خدا و مردم و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضا به عنوان سرمایه اجتماعی کشور دانست.

 آیت‎الله رئیسی از زمان تصدی ریاست دستگاه قضا و در یک سال گذشته، در نخستین دور سفرهای استانی خود به 18 استان سفر کرده است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)