میرنیوز

اهداف پنهان آمریکا و اسراییل در بهره‌برداری از انفجار در سایت نطنز

اهداف پنهان آمریکا و اسراییل در بهره‌برداری از انفجار در سایت نطنز 2020-07-08T09:24:23+04:30

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز پنجشنبه 12 تیرماه از وقوع حادثه‌ای برای یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز خبر داد.

وی گفت که این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای نیز به فعالیت‌های جاری این مجموعه وارد نکرده است.

این مقام سازمان انرژی اتمی هم چنین تاکید کرد که از نظر احتمال ایجاد آلودگی (هسته‌ای) با توجه به غیرفعال بودن این بخش جای نگرانی نیست.

به گفته کمالوندی، این سوله بعد از خروج آمریکا از برجام و دستور مقام معظم رهبری به سازمان انرژی اتمی مبنی بر ایجاد زمینه لازم برای تولید 190 هزار سو (در چارچوب برجام) دقیقا دو روز بعد از این فرمایش ایشان یعنی در روز 16 خرداد 97 با حضور خبرنگاران افتتاح شد. البته مجموعه به دلیل محدودیت‌های برجامی با ظرفیت کامل کار نمی‌کرد، در عین حال تکمیل هرچه بیش‌تر سالن مدنظر بود که تا روز حادثه نیز در دست اقدام بود.

وی گفت: تجهیزاتی که در این سالن وجود داشت تجهیزات اندازه‌گیری و ابزارهای دقیق بودند که در اثر این حادثه بخشی از آن از بین رفته و بخش دیگری نیز خسارت دیده‌اند.

کمالوندی همچنین گفت که "به دلیل نوع تجهیزات حتی اگر حادثه ابعاد کوچک‌تری نیز می‌داشت دیگر نمی‌توانست قابل استفاده باشد."

این مقام سازمان انرژی اتمی در ادامه خاطرنشان کرد که با در نظر گرفتن ملاحظات پدافندی این سوله در ابعاد بزرگتری و با تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تر ساخته خواهد شد.

وی گفت که حادثه رخ داده در نطنز ممکن است در برنامه میان مدت در توسعه و تولید ماشین‌های پیشرفته کندی‌هایی ایجاد کند اما با کار جهادی و شبانه‌روزی همکاران مان این کندی را جبران خواهیم کرد به نحوی که حتی ظرفیت‌هایی بیش از قبل در این سایت ایجاد شود.

به نظر می آید با توجه به توضیحات سخنگوی سازمان انرژی اتمی، ساختمان مورد اشاره در نطنز همان ساختمانی است که علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در 17 خرداد 97 تحت عنوان  "مرکز مونتاژ سانتریفیوژها"ی پیشرفته آن را افتتاح کرد.

بر اساس اظهارات قبلی رییس سازمان انرژی اتمی در زمان افتتاح این مرکز، "کار ساخت سالن در سال ۹۳ شروع شده است؛ چراکه این پیش‌بینی را داشتیم ممکن است مذاکرات به نتیجه نرسد یا طرف مقابل بدعهدی کند، بنا بر این نه‌تنها پل‌های پشت‌سر را خراب نکردیم بلکه سعی شد پل‌های جدید ساخته شود. از این رو چنانچه به قبل از برجام برگردیم به مراتب بالاتر از جایگاه قبلی خواهیم بود. ما این مکان را در حالی ساختیم که هنوز پروتکل الحاقی را اجرا نمی‌کردیم و آن را در چاچوب پادمان ساختیم. سال ۹۴ تکمیل شد اما از آن بهره‌برداری نکردیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفته بود: در سالن‌های مونتاژ سانتریفیوژ روتورها و تجهیزات دیگر تست‌های دقیق می‌شوند و در همین سالن که الآن قرار داریم شاخص‌های اندازه‌گیری و در سالن بزرگ‌تری که در جنب این سالن در حال ساخت است و تا یک ماه دیگر تکمیل می‌شود، این ظرفیت وجود دارد که تا ۶۰ سانتریفیوژ تست کنترل آن به‌طور کامل انجام شود.

به گزارش ایسنا، بعد از آنکه ایران رفته رفته گام‌هایش در مسیر کاهش تعهدات برجامی را در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و بدعهدی اروپایی‌ها در اجرای تعهدات‌شان نهایی کرد و بعد از آنکه آمریکا نتوانست با بازگشت تحریم‌ها و فشار حداکثری ایران را با تهدید پای میز مذاکره بیاورد، اقدامات خارج از عرف و قوانین بین‌المللی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، امنیتی ـ نظامی، هسته‌ای و غیره را با کمک هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش به طور موازی دنبال کرد. در این مدت شاهد اقدام مستقیم این کشور علیه منافع ایران در خلیج فارس و منطقه و به ویژه علیه فرمانده ارشد نظامی ایران، سردار قاسم سلیمانی بودیم که موجب شهادت وی در سفر به عراق در دی ماه سال 98 شد. اما همان‌طور که اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی و تحولات در خلیج فارس از سوی ایران بدون پاسخ نبوده است، اگر برای ایران مشخص شود اقدام انجام شده در سایت نطنز که گفته می شود ناشی از "انفجار" بوده است، توسط آمریکا ولو با پیش انداختن رژیم اسراییل و حمایت کشورهای منطقه انجام گرفته باشد، بدون پاسخ نخواهد ماند.

در حالی که مقامات ایرانی هنوز علت و عوامل انفجار در این ساختمان‌ از مجموعه سایت نطنز را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند، برخی گزارش‌ها و ادعاها در رسانه‌های اسراییلی حاکی از آن است که این رژیم در حوادث اخیر در بخش‌های نظامی و هسته‌ای نقش داشته است هر چند مقامات رسمی این رژیم هنوز اظهارنظری نداشته‌اند. مقامات و نهادهای امنیتی ذی ربط در ایران دست داشتن اسراییل و آمریکا در حادثه اخیر در نطنز را تا کنون رد نکرده‌اند و به عنوان یک فرضیه در حال بررسی آن هستند،  اما این میزان تمایل اسراییل برای منتسب کردن این اقدام به دولت نتانیاهو در رسانه های این رژیم جای تعجب دارد!

بدون شک تلاش اسراییل و آمریکا برای بازگرداندن نام و موضوع "ایران" به موضوع اول جهان و بازآفرینی دوباره "ایران هراسی" در کنار ناتوان جلوه دادن ایران در ادامه امور داخلی بعد از آنکه نتوانستند به لحاظ اقتصادی ایران را از پا درآوردند، قابل توجه و مشهود است. تلاش این رژیم‌ها برای ایجاد جنگ روانی در داخل ایران و ضعیف نشان دادن ایران از جمله اهدافی است که به طور جدی از سوی آن‌ها برای سال های اخیر به ویژه بعد از توافق هسته ای دنبال شده است. جدای از این‌که عامل انفجار در ساختمان مورد اشاره در نطنز، اسراییل و آمریکا یا هر فرد و گروهی دیگر باشد، باید مراقب عملیات روانی این کشورها برای سوار شدن بر افکار عمومی و رسانه‌های کشور بود. تلاش این کشورها برای کشاندن سایه ناامنی و جنگ در ایران آن هم در قلب تاسیسات و مراکز حساسش از اهداف بلندمدت آن‌ها در راستای فشار حداکثری و به زانو درآوردن ایران است.

علاوه بر این، آن‌چه اکنون سوال برانگیز است و چنانچه مشخص شود در این اقدام اسراییل و آمریکا و برخی کشورهای منطقه دست داشته‌اند، آزادی عمل این کشورها در نادیده گرفتن قوانین مهم بین‌المللی در رابطه با خودداری از تعرض و تهدید نسبت به تاسیسات هسته‌ای صلح آمیز و تحت نظارت آژانس است. طبیعی است وقتی دنیا در برابر اقدام غیرقانونی و غیرحقوقی آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده ارشد نظامی ایران صرفا به صدور برخی بیانیه‌های خالی از اراده سیاسی اکتفا می‌کند، دیگر نمی‌توان انتظار داشت که در برابر یکه تازی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه علیه مراکز نظامی و هسته‌ای اقدامی صورت گیرد!

گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی و خودسرانه در دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به تازگی و بعد از هفت ماه در گزارشی اعلام کرده است که "ترور سردار سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس معاون شهید سازمان الحشدالشعبی در عراق و چند تن دیگر از همراهان‌شان، نقض منشور سازمان ملل متحد بود و خواستار اعمال قوانین حسابرسی و مقررات سخت‌تر درباره کشتار به وسیله پهپادهای تهاجمی شده است."

گزارش دیرهنگام سازمان ملل در این‌باره و بی‌اعتنایی آمریکا به آن، کافی است که این کشور در اقدامات بعدی‌اش جسورتر و سرکش‌تر در زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی عمل کند.

امروز همه کشورها و افکار عمومی دنیا به خوبی می‌دانند که اگر ثابت شود، اقدام اخیر در نطنز از سوی اسراییل و آمریکا انجام شده ایران آن را بدون پاسخ نخواهد گذاشت، اما نکته حایز اهمیت در شرایطی که فشارهای اقتصادی و سیاسی بیش از پیش ایران را تهدید می کند و باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد، توجه به هزینه‌هایی است که این کشورها سعی دارند جدای از هزینه‌های مالی و سیاسی با تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آن را برای کشور ایجاد کنند و بر افکار عمومی داخلی سوار شوند. شاید این کشورها بتوانند با اقدامات خرابکارانه و غیرقانونی مثل ترور و تهدید نظامی صدمه‌ها و لطمه‌هایی را به نیروها و منابع انسانی ما وارد کنند اما موج سواری بر افکار عمومی کشور با هدف ایجاد تشکیک در اداره کشور باید خط قرمز مسئولان نظام باشد.

آمریکا و اسراییل بعد از دو سال فشار اقتصادی، سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی بی‌سابقه علیه ایران نتوانستند از یک سو برجام را به طور کامل از بین ببرند و از سوی دیگر ایران را مطابق میل و برنامه خود پای میز مذاکره بیاورند و این به دیوار کوبیدن‌ها برای آن است تا با ناامن و ناتوان نشان دادن کشور در حفاظت و تامین امنیت مراکز حساسش، افکار عمومی نسبت به حاکمیت و دولت بی‌اعتماد شوند.

ماه‌های آتی برای ایران و آمریکا از منظرهایی سرنوشت ساز است؛ آمریکا به دنبال ضربه‌های محکم به ایران است؛ چرا که در چهار سال گذشته هزینه‌های زیادی را تحت عنوان فشار به ایران به مالیات دهندگان و سربازان آمریکایی تحمیل کرده است و از سویی ایران اگر بتواند در این چند ماه به مقاومت در برابر آمریکا ادامه دهد احتمالا فضای بیش‌تری برای تنفس سیاسی و اقتصادی پیدا خواهد کرد. از این رو بعد از فشار حداکثری و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، احتمالا شاهد حملات حداکثری از سوی آمریکا و هم پیمانانش خواهیم بود و در مقابل ایران باید هوشمندی و هوشیاری حداکثری را در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار دهد تا کوچک‌ترین فرصت و مجالی در اختیار آن‌ها قرار نگیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)