میرنیوز

روحانی: از مجلس اخوت می‌خواهیم/مبنای ما برای همکاری چارچوب قانون اساسی است

روحانی: از مجلس اخوت می‌خواهیم/مبنای ما برای همکاری چارچوب قانون اساسی است 2020-05-27T11:14:51+04:30

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی سخنانی آغاز مجلس یازدهم را به نمایندگان این دوره و مردم تبریک گفت و اظهار کرد: مجلس در سراسر جهان نماد مهم دموکراسی است و در ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی اسلامی و مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: اولین رکن دموکراسی در تاریخ ایران در ۱۱۴ سال پیش با مجلس شورای ملی آن زمان شکل گرفت و این نهاد از مرحوم آخوند خراسانی تا محقق نائینی تا امام راحل نهادی مشروع و قانونی بوده است. در مجلس شورای اسلامی از آغاز بزرگانی بر این صندلی ها نشستند و ادای وظیفه کردند؛ از شهید آیت الله مدرس گرفته تا مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهدایی نظیر باهنر و چمران؛ آنها در مجلس اول به وظیفه مهم قانون‌گذاری نشستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه «دوران نمایندگی مجلس مانند دوره دولت ۴ ساله و کوتاه است» تاکید کرد: با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائم و ماندگاری برای دهه ها و حتی قرن ها برای مردم باقی بگذاریم و آن یادگار بزرگ قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است.

روحانی خاطرنشان کرد: مجلس ها و دولت ها آمدند و رفتند اما می‌بینیم قانون مدنی کشور برای دهه ها در بیش از یک قرن به عنوان محکم ترین قانون هنوز هم جای افتخار برای ایران و قانونگذاری ایران است. دولت و مجلس در همه زمینه ها می‌توانند با هم همکاری کنند، اما بهترین همکاری لایحه خوب از سوی دولت و تصویب آن از سوی مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم در یک سال باقی مانده دولت دوازدهم و آغازین سال مجلس یازدهم بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم، افزود: مبنای ما برای همکاری چارچوب قانون اساسی است و ما تک تک نمایندگان مجلس را از دیدگاه قانون اساسی در برابر همه مردم ایران مسئول می دانیم. همه فکر ها باید برای منافع، مصالح و امنیت ملی و مسائل ملی را بر مسائل حوزه های انتخابیه و جناح ها ترجیح دهیم؛ چرا که مجلس شورای اسلامی خانه ملت است و از آن مردم ایران است.

بر اساس این گزارش،‌ رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ترجیح منافع ملی بر منافع بخشی به‌عنوان اساس کار  دولت و مجلس خواهد بود، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در دو مقطع ۵ ساله و ۳ ساله قرار گرفت؛ در ۵ سال اول مبنای دولت گشایش و پیشرفت بود و بحمدالله در همه زمینه ها در سال های اولیه دولت یازدهم شاهد گشایش ها و پیشرفت در امور اقتصادی، احتماعی، سیاسی و فرهنگی بودیم.

روحانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بخش درمان کشور در زمینه مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اینکه امروز ایران در لیست کشورهای موفق در زمینه مقابله با کرونا قرار گرفته، این است که توانمندی بخش بهداشت و درمان کشور در دوران دولت یازدهم به دو برابر میزانی رسید که تا پیش از آن بود؛ شرایط به گونه ای فراهم شد که در دوران شیوع ویروس عالم گیر کرونا ما دغدغه‌ای برای بخش درمان نداشتیم.

وی همچنین به توسعه زیرساخت‌های دسترسی به فضای مجازی طی سال‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: در تقویت فضای مجازی شرایطی را ایجاد کردیم که در دوران کرونا به‌راحتی توانستیم بسیاری از امور را در این فضا حل و فصل کنیم. امروز میلیون ها مراجعه به بانک ها و دستگاه‌های دولتی به دلیل استقرار دولت الکترونیک کاهش یافته است‌؛ در روزهای اخیر ۷۷ میلیون نفر از بانک‌ها وام دریافت کردند بدون اینکه نیاز به حضور یک نفر در بانک‌ها باشد و این نشان دهنده توانمندی کشور در زمینه فضای مجازی است.

رئیس‌جمهور گفت: در سال ۹۲ تعداد گوشی تلفن همراه هوشمند در کشور ۳۰۰ هزار بوده و امروز بالای هفتاد میلیون تلفن همراه هوشمند در کشور وجود دارد. در دولت های یازدهم و یازدهم در حوزه فعالیت شرکت های دانش بنیان شاهد تحولی اساسی بودیم؛ از ۵۲ شرکت امروز به ۵ هزار شرکت رسیده‌ایم و درآمد آنها در سال ۹۸، ۳۲۰هزار میلیارد تومان بوده است.

روحانی خاطرنشان کرد: در دوره گشایش و پیشرفت توانستیم پیشرفت های قابل ملاحظه ای بدست آوریم؛ خودکفایی ها، توسعه محصولات کشاورزی نشانه تحرک ملت بزرگ ایران در بخش کشاورزی و صنعت بود. همچنین در زمینه علم، دانش و فناوری از رتبه ۲۱ به رتبه ۱۶ رسیدیم و در زمینه نوآوری از رتبه ۱۳۱ به رتبه ۶۱ دست یافتیم. در سایر زمینه ها هم شرایطی فراهم شد تا به  ظهور و بروز خود کفایی ها رسیدیم؛ ما از تولید ۵۲ میلیون لیتر بنزین در روز به ۱۱۰ میلیون لیتر رسیدیم و امروز تولید گاز ما در روز حدود هزار میلیون متر مکعب است. در زمینه نظامی ما در جایگاه ۲۲ قرار داشتیم و امروز در رتبه ۱۴ هستیم؛ قدرت نظامی ما در بخش های مختلف در طول سالهای قبل شاهد تحول بزرگ بود. در زمینه های زیر بنایی نیز شاهد تحولات عظیم بودیم؛ در بزرگراهها از ۱۴ هزار کیلومتر به ۲۸ هزار کیلو متر رسیدیم.

وی با بیان اینکه پایان این دوره اول شاهد آمار و ارقامی بودیم که از روز اول دولت به آنها امید داشتیم، تاکید کرد: رشد اقتصادی کشور در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی جهان و ۱۲.۵ بود. در این سال توانستیم به تورم تک رقمی ۹ و حتی ۷ درصد برسیم. در زمینه صادرات غیر نفتی در چند سال متناوب صادرات غیر نفتی ما با واردات غیر نفتی ما تراز مثبت پیدا کرد و ما شاهد اشتغال ۸۷۰ هزار شغل جدید در سال ۹۶ بودیم؛ این دوران گشایش و پیشرفت با کمک مجلس و سایر قوا و هدایت های مقام معظم رهبری حاصل شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه متاسفانه دشمنان ما این حرکت سریع و رشد مردم ما را نتوانستد تحمل کنند، اظهار کرد: در پایان سال ۹۶ و اوایل سال ۹۷ دوران جدید پیش روی دولت قرار گرفت و ناچار شدیم که از استراتژی گشایش و پیشرفت به سمت استراتژی ایستادگی و بردباری حرکت کنیم؛ از سال ۹۷ سخت‌ترین شرایط اقتصادی برای ایران به وجود آمد؛ در این دوران با حمایت مردم و هدایت مقام معظم رهبری نگذاشتیم دشمنان به هدف خود دست یابند؛ آنها می‌خواستند نظام ایران دچار اخلال و اقتصاد ایران دچار فروپاشی شود؛ آنها با تبلیغات روانی و فشار اقتصادی می‌خواستند شاهد این باشند که ما چهل سالگی انقلاب خود را جشن نگیریم. ما در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌ایم و آنها به اهداف خود در زمینه اصل نظام و همچنین ایجاد بحران در سراسر کشور ما نرسیده و نخواهند رسید.

روحانی افزود: در این دوران استراتژی اداره کشور با حداقل درآمد بود اما در این دوران حتی یک بار پرداخت حقوق کارمندان و مستمری بگیران و کمک به اقشار مستمند و ضعیف به تاخیر نیفتاد و ما توانستیم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کالاهای اساسی را برای مردم تامین کنیم. در سالهای ۹۷ و ۹۸ سختی های بسیاری داشتیم اما قفسه های مواد غذایی فروشگاه‌ها خالی نشد و مردم در نگرانی شدید برای تامین کالاهای ضروری خود قرار نگرفتند.

وی در ادامه به تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران ۳ قوه به دستور رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: باید از هدایت و حمایت مقام معظم رهبری یاد کنم؛ ایشان در آغاز سال ۹۷ در جمع سران ۳ قوه و عده ای از مسئولین فرمودند که اکنون دولت در وسط میدان جنگ است و رئیس جمهوری به عنوان فرمانده این میدان جنگ است و سایر قوا و همه نهاد ها موظفند دولت را یاری کنند؛ ایشان ساختاری را برای حمایت از دولت شکل دادند تحت عنوان شورای عالی هماهنگی اقتصادی که در آن دوره ۵۰ جلسه تشکیل داد و مصوبات فراوانی برای باز کردن گره های سخت گشود؛ بنابراین این دوران گرچه دورانی بسیار سخت بود اما هیچ یک از اهداف مهم اقتصادی و اجتماعی که در ۵ سال اول جزو اهداف ما بود را فراموش نکردیم و همچنان آنها را پیگیری و دنبال میکنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز در مرحله سوم قرار گرفته‌ایم، گفت: خواست من از مجلس یازدهم این است که در سال پایانی دولت و سال آغازین مجلس یازدهم بتوانیم دوران پیوند و پیروزی را شکل دهیم؛ امروز در دوره ایستادگی و بردباری هستیم اما می‌توانیم با پیوند و هم افزایی در کنار هم بایستیم. به هیچ عنوان دنبال این نیستیم که مجلس از دو وظیفه خود به عنوان تقنینی و نظارت کوتاه بیاید؛ چرا که ما به‌دنبال مجلس کارآمد هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری در پیام خود به مجلس یازدهم تاکید کردند به دنبال مجلسی هستیم که برای مردم امید و برای دولت تکیه‌گاه باشد. بدنبال آن هستیم که رابطه دولت و مجلس به گونه ای باشد که در سالی سخت که با تحریم دشمن و ویروس خطرناک کرونا مواجهیم، بتوانیم کشور را اداره کنیم و در مقابله با کرونا به موفقیت نهایی برسیم.

روحانی با اشاره به وضعیت کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: در سراسر کشور به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم و تقریبا در حدود بیست استان به مهار رسیده‌ایم و در یازده استان دیگر بسیار امیدواریم در هفته های پیش رو به مهار برسیم. البته بعد از دوران مهار کرونا فعالیت های اقتصادی با گشایش‌هایی مواجه خواهند شد اما همچنان دستورات بهداشتی باقی می‌ماند. همچنین  به‌دلیل آنکه ستاد ملی کرونا دولت را موظف کرده که خود را برای موج جدید بیماری در پائیز آماده کند، تمام امکانات لازم را برای آن زمان تامین و ذخایر لازم را فراهم نموده‌ایم.

وی گفت: هم در زمینه مبارزه با کرونا و هم در زمینه مبارزه در برابر جنگ اقتصادی آمریکا و اقدامات تروریستی او که اقداماتی هم تروریسم اقتصادی و هم درمانی است می‌توانیم در کنار همدیگر در برابر تحریم و تحریک آنها و بیماری کرونا باستیم؛ راهش همکاری و هم افزایی است؛ بی تردید مجلس شورای اسلامی کارش اجرا و مسئولیت های اجرایی و مسئولیت های قضایی نیست؛ استقلال قوا در قانون اساسی تبیین شده اما این استقلال به معنای تنازع قوا و در برابر یکدیگر ایستادن نیست، بلکه باید با حفظ استقلال قوا، تعامل قوا به گونه ای باشد که به اهداف نظام دست یابیم؛ مجلس، دولت، قوه قضاییه و نیروهای مسلح همه برای رفاه و آسایش مردم، نظم عمومی، عدالت و استقلال و همچنین حفظ و تامین منافع کشور فعالیت می‌کنند؛  بنابراین آن هدف را در ضمن اجرای وظایف خود نباید از یاد ببریم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت دست خود را به سمت مجلس یازدهم دراز می‌کند؛ ما از مجلس اخوت را می‌خواهیم، همانطور که همه ما از رهبری بزرگوارمان ابوت را می‌خواهیم. مطمئنم هستم که در این سال سخت به مردم امید بیشتر و یأس بزرگی به دشمنان میدهیم و پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد.

روحانی خاطرنشان کرد: دولت ۱۰ لایحه مهم را به مجلس دهم تقدیم کرده بود که فرصت رسیدگی فراهم نشد، ان‌شاءالله این لوایح تقدیم مجلس یازدهم خواهد شد. ان‌شاءالله در تحقق اهداف بلندی که برای اقتصاد مردمی و عدم تصدی گری دولت و نهادهای عمومی در اقتصاد کشور که جزو دستورات مقام معظم رهبری است، بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با فساد و نشاط علمی و گسترش آزادی در کنار هم خواهیم بود و می‌توانیم امید جدیدی را برای ملت بزرگ ایران بوجود آوریم.

وی با تقدیر و تشکر از نمایندگان، هیات رئیسه و رئیس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم تصریح کرد: دولت با همه وجود آماده است تا در کنار مجلس برای دستیابی به اهداف بلند مورد نظر نظام و رهبری همکاری خود را آغاز کند.

رئیس جمهور در پایان با اشاره به اقدامات کادر درمان کشور گفت: از مردم، کادر درمانی کشور و نیروهای مسلح به دلیل اقداماتی که در این دوران کردند تشکر و قدردانی می‌کنم. در این دوران توانستیم به نقطه ای برسیم که کار دولت در برابر این ویروس در جهان قابل ارائه است و بسیاری از کشورهایی که نه درگیر تحریم هستند و دارای شرایط مالی بهتری هستند، شرایط بسیار سخت‌تری را در برابر مردم خود قرار دادند. همچنین از رهبری به خاطر اختیارات ویژه ای که به ستاد ملی مقابله با کرونا دادند تشکر می کنم؛ بدون این اختیارات حل معضلات در این دوران سخت امکان پذیر نبود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)