میرنیوز

«برکان»؛ افزایش قدرت تخریب موشکی حزب‌الله/ رد پای حاج حسن طهرانی‌مقدم در جبهه مقاومت|گزارش تسنیم

 «برکان»؛ افزایش قدرت تخریب موشکی حزب‌الله/ رد پای حاج حسن طهرانی‌مقدم در جبهه مقاومت|گزارش تسنیم 2023-11-12T11:56:25+03:30

گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم - سیدمحمد طاهری: 12 سال پیش در چنین روزی بر اثر انفجار در پادگان الغدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیدگنه ملارد، سردار حسن طهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خودکفایی سپاه و جمعی از همکارانش به شهادت رسیدند.

 

اما آنچه در این حادثه رخ داده بود بسیار فراتر از شهادت یکی از فرماندهان سپاه بود. در این حادثه در واقع پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران و کسی که توان موشکی ایران توسط او بنیانگذاری شده بود به شهادت رسید.

با شهادت سردار طهرانی مقدم عده‌ای فکر می‌کردند ایران دیگر نتواند با قدرت سابق، برنامه موشکی خود را ادامه دهد اما بر خلاف این تصور از آن زمان به بعد، برنامه ارتقاء توان موشکی کشورمان توسط یاران و همرزمان حاج حسن مقدم با قدرت به‌پیش رفته و تقریباً هر سال یک موشک جدید رونمایی شده است.

امروز جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن طیف متنوعی از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن به قدرت اول موشکی منطقه و یکی از برترین قدرت‌های موشکی جهان بدل شده و علاوه بر تأمین نیازمندی‌های خود، توانسته است گام‌های مهمی در تأمین نیازمندی‌های موشکی جبهه مقاومت نیز بردارد.

روز گذشته نیز سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از بکارگیری راکت جدید «برکان» با سرجنگی 500 کیلوگرمی علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد و بهانه‌ای شد تا به بررسی توان موشکی جبهه مقاومت در منطقه و نقش جمهوری اسلامی ایران در دستیابی رزمندگان اسلام به توان موشکی بپردازیم.

از سال 2006 و بعد از جنگ 33 روزه حزب‌الله، توان موشکی جبهه مقاومت بروز و ظهور پیدا کرد و همزمان گمانه‌زنی‌ها درباره همکاری ایران با نیروهای جبهه مقاومت در حوزه موشکی آغاز شد.

از آن زمان تاکنون تصاویر متعددی از موشک‌های در اختیار جبهه مقاومت منتشر شده است که بسیاری از آنها شباهت‌هایی به موشک‌های بالستیک و کروز ایرانی دارند.

در جریان نبردهای مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی و استفاده از راکت‌های فجر5 این گمانه‌زنی تقویت شد تا اینکه در سال 1393 شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به صراحت اعلام کرد که همه موشک‌هایی که در اختیار حزب‌الله لبنان قرار دارند ایرانی هستند و از سال 2006 این گروه، موشک‌های فاتح 110 را در اختیار دارد.

در مردادماه سال 1398 نیز حزب‌الله لبنان بعد از گذشت 13 سال از جنگ 33 روزه، تصویری از هدف قرار دادن ناوچه ساعر5 اسرائیلی در این جنگ را منتشر کرد که بر اساس آن حزب‌الله در این عملیات از موشک کروز ضدکشتی مشابه «نور» ایرانی با برد 120 کیلومتر استفاده کرده است.

 

.

 

به این ترتیب مشخص شد که حزب‌الله لبنان به موشک‌های بالستیک و کروز مجهز شده است و قادر است دورترین نقاط در سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف قرار دهد.

چند سال بعد، تصاویری از آزمایش یک موشک توسط ارتش سوریه با نام «تشرین» منتشر شد که نشان می‌داد این موشک نیز بسیار شبیه به موشک فاتح 110 ایرانی است.

اما در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن و در مقابل آن عملیات‌های متعدد یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه عربستان و امارات و همچنین رژه اخیر نیروهای مسلح یمن، موشک‌هایی رونمایی و به‌کارگیری شد که نمونه‌هایی مشابه آنها در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز وجود دارد؛ همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در رابطه با همکاری‌ ایران و جبهه مقاومت یمن در حوزه موشکی را تقویت کرد.

رفته رفته یمنی‌ها وارد حوزه طراحی و تولید موشک‌های جدید شدند. در این مسیر نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن موشک‌های پیشرفته‌ای مانند موشک‌های ذوالفقار، حاطم، قاصم، فلق و فالق را در حوزه سوخت مایع و سوخت جامد ساختند.

یمنی‌ها در حوزه کروز نیز به موشک‌هایی مانند موشک‌های کروز تهاجم زمینی قدس و موشک‌های کروز ضدکشتی مندب و روبیج دست یافتند.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی , کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
موشک‌های سوخت مایع طوفان و عقیل،‌ موشک سوخت جامد حاطم و موشک کروز قدس نمونه‌هایی از موشک‌های انصارالله یمن

در رژه اخیر یمن هم موشک‌هایی با نام طوفان که مشابه «قدر» ایرانی و موشک عقیل که مشابه نمونه بهینه شده موشک «قیام» ایرانی است را به نمایش گذاشتند و برگ دیگری از توانمندی‌های موشکی خود را نشان دادند.

اما در جریان عملیات طوفان الاقصی جلوه‌های جدیدی از توان موشکی جبهه مقاومت عملیاتی شده است که تا پیش از این رسانه‌ای نشده بود. در جریان این عملیات، مقاومت اسلامی در عراق برای نخستین مرتبه توان موشکی خود را با رونمایی از موشک‌های الاقصی-1 و یک موشک کروز که شبیه به موشک‌های کروز قدس یمنی و «پاوه» ایرانی بود، نشان داد و بعد از آن تصاویری از هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در منطقه توسط موشک الاقصی-1 که شبیه موشک‌های «فاتح» ایرانی است را نیز منتشر کرد.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی , کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
موشک کروز الاقصی-1 و موشک کروز مقاومت اسلامی عراق

از سوی دیگر یمن با اجرای چندین عملیات موشکی و پهپادی و شلیک انواع موشک‌های بالستیک و کروز و پهپادهای انتحاری علیه بندر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی توانمندی خود در اجرای این دست عملیات‌ها و گشودن جبهه جدیدی علیه صهیونیست‌ها را نشان داد.

هرچند صهیونیست‌ها موفق به رهگیری برخی از این موشک‌ها و پهپادها شده‌‌اند،‌ اما حملات انصارالله موجب شده تا اسرائیل بخشی از توانمندی پدافندی خود را معطوف به جنوب سرزمین‌های اشغالی و مقابله با حملات نیروهای یمنی کند و قادر به تمرکز در یک جبهه نباشد.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی , کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی , کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
تصاویری از عملیات انصارالله با استفاده از موشک‌های بالستیک ذوالفقار، موشک کروز قدس و پهپاد انتحاری صماد

این طلوع موشکی جبهه مقاومت ادامه داشت تا اینکه روز گذشته سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به موضوع جدیدی اشاره کرد و آنهم استفاده راکت «برکان» برای هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی بود.

 

.

 

چندی پیش فیلمی از عملیات حزب‌الله علیه یکی از پایگاه‌های اسرائیلی منتشر شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره بکارگیری راکت برکان توسط حزب‌الله را تقویت کرد.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
تصویری شلیک راکت برکان توسط نیروهای حزب‌الله به سمت یکی از پایگاه‌های اسرائیل

حالا حزب‌‌الله با انتشار فیلمی از شلیک راکت برکان اثبات کرده که برای نخستین مرتبه در جریان جنگ اخیر از این راکت‌ها برای هدف قرار دادن پایگاه هونین-رامیم استفاده کرده است.

 

راکت‌های برکان نوعی از راکت‌های توپخانه‌ای است که  ساختاری بسیار ساده دارد. این راکت از دو بخش اصلی سرجنگی و پیشران تشکیل شده و فاقد سیستم هدایت و کنترل است.

سرجنگی این راکت حاوی 300 تا 500 کیلوگرم مواد منفجره است و آنطور که تخمین زده می‌شود بردی در حدود 7 کیلومتر دارد. همچنین در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد راکت‌های برکان از پیشرانی مشابه راکت‌های «فلق» بهره می‌برند. این راکت‌ها با سرجنگی قدرتمند خود قدرت تخریب بالایی دارند و از این رو گزینه مناسبی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های اسرائیل در جدار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی است.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
راکت قاسم جهاد اسلامی فلسطین با سرجنگی 400 کیلوگرم

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نمونه‌های مشابه راکت برکان در اختیار سایر گروه‌های مقاومت نیز قرار داد. راکت «قاسم» گروه جهاد اسلامی و راکت «اشتر» که در اختیار حشدالشعبی عراق قرار دارد، نمونه‌هایی از این راکت هستند.

کشور فلسطین , نوار غزه , موشک , حسن طهرانی‌مقدم , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , حزب الله لبنان , جنبش جهاد اسلامی ,
نمونه‌هایی از راکت‌های مقاومت فلسطین که طی سال‌های اخیر تولید شده‌اند

 

حالا حدود 14 سال از زمانیکه در هفته‌های آخر جنگ 22 روزه، دستخطی از شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم برای رزمندگان فلسطینی ارسال شد و به آنها روش ساخت راکت‌ها و موشک‌های جدید را آموخت، می‌گذرد و جبهه مقاومت توانسته‌ است با تکیه بر دانش موشکی پایه‌گذاری شده توسط شهید طهرانی مقدم به سطح بالایی از توانمندی موشکی دست پیداه کرده و یک شبکه یکپارچه موشکی در دل خود ایجاد کند تا موازنه قدرت را در منطقه تغییر داده و آرزوی مردی که می‌خواست اسرائیل را نابود کند را تحقق ببخشند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)