میرنیوز

نمایندگان بر توسعه دیپلماسی اقتصادی و پارلمانی تأکید کردند

نمایندگان بر توسعه دیپلماسی اقتصادی و پارلمانی تأکید کردند 2023-05-29T21:07:29+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و روسای گروه‌های دوستی پارلمانی با روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور امروز (دوشنبه ۸ خرداد) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه سفرا و نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور در حال دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: کار سفرا و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را عالمانه و هنرمندانه می دانم. گاهی شرایط عادی است، اما گاهی روابط پیچیده است و در این شرایط سفرا در حکم سوزن بان باید عمل کنند. از سوی دیگر گاهی فشار در داخل و گاهی در خارج به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های کشورمان وارد می‌شود که این سنگربانان باید تعادل را برقرار کنند، بنابراین مدیریت آگاهانه و هنرمندانه لازم است.

وی در ادامه اظهار کرد: جایگاه سفرا روشن است و ما انتظار نداریم تمام امور به راحتی پیش رود، اما در پشت همه تهدیدات، فرصت‌های بزرگی وجود دارد و سفرا و نمایندگی‌های کشورمان نباید فقط گرفتار تهدیدات باشند، بلکه از دل تهدیدات باید فرصت ایجاد کنند. در دولت سیزدهم نیز سیاست خارجی به شکلی تعریف شده که برقراری ارتباط تسهیل یافته، امیدواریم در مجلس نیز مسائل و مشکلات مرتفع شود.

مصری در ادامه تأکید کرد: مجلس آماده است در جریان بررسی و تصویب برنامه هفتم نیز جایگاه وزارت خارجه و حوزه سیاست خارجی را به طور ویژه‌تری ببیند. این وزارتخانه باید رویکرد اقتصادی بیشتری داشته باشد، البته امروز این نقیصه تا حدودی رفع شده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه این نشست با اشاره به حضور سفرا طی روزهای اخیر در تهران و برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های مختلف با مسئولان و دستگاه‌های متعدد گفت: همه جلسات در این مدت جز دیدار با مقام معظم رهبری و ادای احترام به روح بلند امام (ره) در داخل وزارت خارجه برگزار شده و نشست مشترک با نمایندگان در خارج از محیط وزارت امور خارجه و در مجلس و ساختمان مشروطه است.

وی با اشاره به توجه ویژه این دستگاه به حوزه دیپلماسی پارلمانی افزود: همکاری‌های متقابل در حوزه پارلمانی قطعاً آورده‌های مضاعف و فزاینده ای برای ایران دارد و سرمایه‌های ارزشمندی برای کمک به دیپلماسی نیز در مجلس وجود دارد. ما در دستگاه دیپلماسی از بیشترین حمایت‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز برخورداریم. کمیسیون امنیت ملی یک سرمایه برای دستگاه دیپلماسی است و در کنار آن گروه‌های دوستی پارلمانی نیز به ما کمک فراوانی می‌کند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: دولت آقای رئیسی دکترین سیاست خارجی متوازن را پیگیری می‌کند، البته ما با همه کشورهای جهان همکاری می‌کنیم، اما نگاه به همسایگان در اولویت است. ۴۰ درصد برنامه ارائه شده هنگام کسب رأی اعتماد از مجلس نیز حول محور دیپلماسی اقتصادی بود و در این مدت نیز به کمک همکارانم در این حوزه تلاش کردیم و با ارزیابی ارتقای همکاری‌های اقتصادی جز در موارد استثنا، شاهد آمارهای دلگرم کننده هستیم که افتتاح بازارچه مرزی و اتصال خط انتقال برق بین ایران و پاکستان در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان از جمله این دستاوردهاست.

امیرعبداللهیان همچنین یادآور شد: دیپلماسی پارلمانی و نگاه ویژه به ایرانیان خارج از کشور از موضوعات در دستور این وزارتخانه است و شعار گردهمایی امسال روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور «نظم بین المللی در حال تحول و کنشگری جمهوری اسلامی ایران» است که امیدواریم در این زمینه شاهد اتفاقات تاثیرگذار باشیم.

لزوم ابلاغ احکام قانونی پشتیبانی از ماموریت‌های اقتصادی سفرا

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در ادامه این نشست با اشاره به مباحث حوزه دیپلماسی اقتصادی و مأموریت‌های وزارت امور خارجه در این زمینه گفت: در جریان سوالی که از وزیر سابق در مجلس قبل در صحن مطرح شد و توافقاتی که براساس این سوال پیرامون موضوع دیپلماسی اقتصادی محقق شد، وزارت امور خارجه می‌بایست رویکردهایی دنبال می‌کرد که شاهد اتفاقات مثبت در عرصه میدان باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم افزود: احکام قانونی برای پشتیبانی از انجام ماموریت‌های سفرا در حوزه اقتصادی باید مشخص و به آنها ابلاغ شود. ۹۰ درصد مراودات تجاری ما با ۱۰ کشور اصلی است که سفرای این کشورها باید به صورت ویژه‌تر و در میدان فعال شوند. متاسفانه برخی از قراردادهای همکاری‌های اقتصادی علی رغم تصویب در مجلس در خارج از کشور عملیاتی نشده است.

وی یادآور شد: اخیراً لایحه مرتبط با تعهدات تجارت برون مرزی در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسیده و براساس این لایحه مسائل تجاری در حوزه مرزها ارتقا خواهد یافت. این لایحه ظرفیت مناسبی برای توسعه همکاری‌ها با همسایگان دارد، لذا خواهشمندیم به آن توجه ویژه شود. از سوی دیگر انتظار داریم در صورت تشکیل وزارت بازرگانی، سفرا با تیم‌های تخصصی این وزارتخانه و به خصوص سازمان توسعه و تجارت همکاری داشته باشند.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه هم در این نشست مشترک در تشریح گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در توسعه دیپلماسی اقتصادی گفت: از دید ما توسعه تجارت تنها محدود به صادرات و واردات نیست. هدف وزارت امور خارجه در توسعه دیپلماسی اقتصادی ارزآوری و خلق ارز برای کشور است که در این زمینه از مسیرهای انتقال تکنولوژی، ترانزیت و بازاریابی نفتی می‌توان استفاده کرد و تاکنون هم به آنها توجه شده است.

شافعی مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه نشست به فعالیت‌های حوزه دیپلماسی پارلمانی و به نقش آفرینی پارلمان‌ها از جمله پارلمان کشورمان در توسعه روابط و دیپلماسی با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مجلس یازدهم در ابتدای فعالیت خود با چالش شیوع ویروس کرونا مواجه شد که در بسیاری از روابط پارلمانی اشکالاتی را ایجاد کرد، هر چند بسیاری از فعالیت‌ها به صورت برخط در جریان بود.

وی تصریح کرد: در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۴۳۰ ملاقات خارجی توسط رئیس، نواب و روسای گروه‌های دوستی پارلمانی و روسای کمیسیون‌ها انجام گرفته است. مجلس همچنین تاکنون میزبان ۱۵ هیات پارلمانی بوده و در حوزه قانونگذاری مرتبط با حوزه سیاست خارجی گام‌های موثری را برداشته که نقطه عطف آن قانون اقدام راهبردی است. همچنین در حوزه تصویب لوایح همکاری می‌توان به لایحه عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای اشاره کرد. همچنین اعزام ۲۳ هیات برای حضور در مجامع بین المللی در کارنامه مجلس یازدهم ثبت شده است.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اشاره به اینکه همزمان باید به ۳ موضوع مهم نیروی انسانی، داشتن برنامه و راهبرد مشخص و همچنین داشتن فهم و ادراک از روابط بین الملل و اینکه جایگاه جمهوری اسلامی در نظم نوین جهانی کجاست، مورد توجه نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور قرار گیرد، گفت: آرایش نیروی انسانی در وزارت خارجه باید متناسب با سطح همکاری‌ها و فعالیت‌های هر کشور باشد. همچنین عدم غفلت از رقبای منطقه‌ای ضروری است.

وی افزود: وزارت خارجه باید در جریان بررسی و تصویب برنامه هفتم در مجلس فعال باشد و پیشنهادهای خود را مطرح کند. ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دیپلماسی پارلمانی وجود دارد، اما آمارها قابل قبول نیست. با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاثیرگذاری وزارت امور خارجه در مناسبات اقتصادی، فرهنگی و عمومی، امیدواریم که در سال پایانی دوره یازدهم مجلس، دیپلماسی پارلمانی تقویت شود.

تاکید نمایندگان بر توسعه دیپلماسی

براساس این گزارش، در ادامه نشست امروز تعدادی از نمایندگان مجلس، به تقویت توسعه روابط بین کشورهای اسلامی، استفاده از ظرفیت‌های پارلمانی و گروه‌های دوستی پارلمانی، تسهیل مسائل داخلی برای تسریع فعالیت سفرا و نمایندگی‌های خارج از کشور، توجه به منطقه آزاد دوقارون به عنوان یک مسیر ترانزیت کالا، توجه به موقعیت‌های مرزی و اقتصاد مرزها، اعلام مطالبات دستگاه دیپلماسی به مجلس، فعالیت کمیته دیپلماسی اقتصادی، توسعه دیپلماسی علمی و ایجاد شبکه نخبگان علمی، توجه و توسعه دیپلماسی با محوریت زنان و موضوعات حقوق بشر و… پرداختند.

توجه به ایرانیان خارج از کشور محور مطالبات سفرا از مجلس

سفرا و نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور نیز در ادامه نشست امروز به وضعیت ایرانیان خارج از کشور، توجه به الزامات نظم نوین جهانی، توجه به وضعیت ایرانیان خارج از کشور و موضوع کنسولی، تقویت فعالیت فراکسیون ایرانیان خارج از کشور و اهتمام مجلس نسبت به لایحه جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور، توجه با الزامات وزارت امور خارجه در برنامه هفتم، شناسایی فرصت‌ها و بهره گیری از امکانات در حوزه ترانزیت، انرژی، انتقال تکنولوژی و محیط زیست، اتخاذ پروژه‌های راهبردی برای مقابله با رفع تحریم‌ها، اصلاح قوانین و شفافیت وظایف وزارت خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی، طرح پیشنهاد دیپلماسی ارس، تسهیل گری به عنوان یکی از وظایف وزارت امور خارجه، توجه به ظرفیت‌های آفریقا، تشکیل شورای عالی دیپلماسی عمومی و بازارسازی در سطح بین المللی اشاره کردند.

وزارت خارجه بازوی بین المللی قوه مقننه

گفتنی است بیگدلی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه نیز در پایان این نشست به انتظارات دستگاه دیپلماسی از قوه مقننه اشاره کرد و گفت: مجلس نیز ضمن انجام وظایف نظارتی خود، انتظار دارد که وزارت امور خارجه به عنوان بازوی بین المللی و دیده بان جهانی در کنار این قوه باشد. نسبت وزارت امور خارجه به مجلس همانند سایر دستگاه‌ها نیست و ما بخشی از مجلس هستیم، وزارت امور خارجه چشمان مجلس در خارج از کشور است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)