میرنیوز

برگزاری نشست "سردار سلیمانی چگونه یک مکتب شد؟" در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

برگزاری نشست "سردار سلیمانی چگونه یک مکتب شد؟" در جهاددانشگاهی خراسان شمالی 2021-01-01T11:46:42+03:30

 این نشست با حضور سرهنگ محمدامین مرادی، معاون سیاسی سپاه جوادالائمه (ع)خراسان شمالی، احمدرضا یزدانی، مدافع حرم و از همرزمان سردار سلیمانی و دکترمحمد شیخ زاده، رئیس بسیج اساتید استان برگزار شد و همزمان به صورت زنده در فضای مجازی پخش شد.
سردار سلیمانی شهیدگونه زندگی کرد

1
سرهنگ محمد امین مرادی، معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه یکی از آرزوهای شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدن در راه دفاع از وطن بود افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در جمله ای زیبا عنوان می کرد تا کسی شهید نباشد شهید نمی شود شرط به شهادت رسیدن را شهید گونه زندگی کردن فرد می دانست و خود نیز در همین مکتب به سعادت شهادت نائل شد.
وی با بیان اینکه شهادت باید از اخلاق و رفتار فرد استشمام شود اظهار کرد: صحبتهای سردار دل ها باید برای نسل جوان تبیین شود  و در وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی راه انسجام نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده است.
مرادی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ویژگی تمام شهدا را یک جا در خود داشت افزود: یکی از ویژگی های بارز سردار دل‌ها اطاعت محض از ولی امر خود بود، این نشان می دهد باید در زندگی خودمان دین به عنوان پایه و اساس قرار گیرد تا بتوانیم مسیر درست را به خوبی تشخیص دهیم.
معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برای حفظ آزادی، استقلال و کمک به مظلومین به شهادت رسید اظهار کرد: ایشان هر زمان در میدان نبرد حضور پیدا می کرد امید به خدا را هرگز فراموش نمی کرد و همین اعتماد و اعتقاد به خداوند نجات دهنده سردار دلها بود.
وی با بیان اینکه راه و روش شهید حاج قاسم سلیمانی حتی پس از شهادت وی ادامه دارد افزود: در هیچ برهه و زمانی اینگونه نبوده است که اگر عَلَمی بر زمین افتاد دیگر برداشته نشود. درطول  انقلاب اسلامی بهترین بزرگترین و همراه ترین ها را از دست دادیم و تاکنون ۱۷۰۰۰ شهید ترور را تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم اما این شهادت ها هیچ خللی در مسیر انقلاب ایجاد نکرده است.
مرادی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی پس از به شهادت رسیدن هر کدام از شهدای ترور این موضوع را مطرح کردند که دیگر ایران نمی‌تواند کاری از پیش ببرد تصریح کرد: پس از شهادت سردار دلها نیز تبلیغات دروغین دشمنان انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد اما جوانان نخبگان و آزادگان این انقلاب اسلامی هرگز اجازه ندادند که پرچم سردار دلها بر روی زمین بماند.
معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه معلمان و اساتید نظام جمهوری اسلامی ایران باید بتوانند آنگونه که در شأن شهدای نظام است مکتب و روش آنان را برای نسل جوان تبیین کنند.
مرادی با اشاره به اینکه همان اندازه که سردار سلیمانی به ولی امر خود ارادت داشت مقام معظم رهبری نیز به سردار دلها ارادت خاصی داشتند، اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نماز خواندن همراه با اشک بود و از دست دادن شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقام معظم رهبری بسیار ناراحت کننده بود که این نشان دهنده ارادت ایشان به سردار دلها بود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود تاکید کردند که آمریکا مانند یک کوه یخی در حال آب شدن است افزود: آمریکا هفت تریلیون دلار در عراق هزینه کرد اما آنچه باقی ماند رشادت ها و از خودگذشتگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
تدریس وصیت نامه سردار دل ها در مدارس
احمد رضا یزدانی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و از مدافعان حرم نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب اخلاص و توکل است اظهار کرد: وصیت نامه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک سند افتخار برای نظام است و از همین جهت باید وصیت نامه شهید در مدارس جمهوری اسلامی ایران تدریس شود تا نسل جوان با راه و روش سردار دل‌ها آشنا شوند.
وی با بیان اینکه سنگینی ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی به دوش دانشگاهیان و افسران جنگ نرم است افزود: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ به اعتراف دشمنانه انقلاب اسلامی قرار بود پیروزی انقلاب را نبینیم اما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را آماده کردند و در این بیانیه مسیر چهل سال دوم انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.
وی با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی را نه تنها ما ایرانیان بلکه تمام آزادی‌خواهان دنیا شناختند افزود: تمام افرادی که در مسیر عدالت خواهی و مقابله با ظلم گام بر می دارند در کشور عزیزمان و همچنین دیگر کشورهای دنیا به خوبی از پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی استقبال کردند. یزدانی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده درون اتاق نبود افزود: شهید سلیمانی همیشه خود در جبهه مقاومت خط شکن بود و هر زمان که گره‌ای در کار ایجاد می‌شد خود پیش‌تر از دیگر هم‌رزمان در خط مقدم حضور پیدا می‌کرد.
وی با بیان اینکه درایت شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی نبل‌الزهرا تحسین برانگیز بود اظهار کرد: در عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا دشمن تمام تلاش خود را برای از دست ندادن این منطقه به کار گرفته بود اما شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  در این عملیات با درایت خوبی که داشتند توانستیم آزادسازی منطقه را با موفقیت به پایان برسانیم.
یزدانی در یکی از خاطرات خود با شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات آزادسازی نبل‌الزهرا که در اسفند ۹۳ انجام شد اظهار کرد:  شهید سلیمانی به علت اینکه مدت زمان بسیار طولانی را نخوابیده بود نیم ساعت پیش از عملیات نشسته به خواب رفته بودند که ابواحمد فرمانده عملیات برای این که ایشان را بیدار نکند رمز عملیات را خود اعلام کرد و پس از آن سردار سلیمانی با صدای آتش بیدار شد، از این که خودمان بیدارشان نکردیم بسیار ناراحت شدند چراکه اعتقاد داشتند باید در تمام عملیات ها و شرایط حساس خودشان جلوتر از بقیه در حرکت باشند.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی اعتقاد داشتند که اگر خودشان رمز عملیات را اعلام کنند موجب افزایش انگیزه در بین نیروها می‌شد و از همین جهت همیشه فرمانده میدان عمل بود.
سردار سلیمانی محبوب ترین شخصیت ایران

۱
محمد شیخ زاده رئیس بسیج اساتید خراسان شمالی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه بر اساس نظرخواهی مراکز تحقیقاتی جهان بین اسامی اعلام شده از سوی این مرکز تحقیقاتی محبوب ترین شخصیت در ایران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام شد، بیان کرد:  شهید سلیمانی بیش از ۹۰ درصد محبوبیت را در ایران به خود اختصاص داد و این موضوع برای دشمنان انقلاب اسلامی نیز آشکار بود که شهید سلیمانی بر قلب های مردم حکومت میکند و از همین جهت لقب سردار دلها برازنده ایشان بود.
وی با بیان اینکه در سال های بسیاری که به تحقیقات در حوزه رهبری حضرت امام خمینی( ره ) پرداختم مصداق کامل رهبری امام راحل را در شهید سردار سلیمانی پیدا کردم و یکی از مهمترین مسائل در شرط رهبری انگیزه الهی است که شهید سلیمانی انگیزه الهی بسیار قوی را در خود داشتند.
وی با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد در جامعه حکومت کند باید بتواند حاکم قلب های مردم باشد تأکید کرد: در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حکومت بر قلبها با انگیزه الهی انجام شده است.
شیخ‌زاده یکی دیگر از ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی را اخلاص در عمل و رفتار بیان کرد و گفت: شهید سلیمانی همیشه در کار خود احساس تکلیف داشت و در حال حاضر نیز دانشجویان و نسل جوان ما باید بدانند که در هر زمان از زندگی انجام به تکالیف یکی از وظایف اصلی آنان است.
رئیس بسیج اساتید خراسان شمالی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در مباحث مربوط به رزم مدیریت و فرماندهی، توانمندی بسیار زیادی داشتند و یکی از مهمترین خصیصه های سردار دل‌ها احسان و نیکوکاری است.
وی با اشاره به اینکه یکی از بالاترین نعمت‌های دین اصل ولایت است، تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری را در عمل نشان داد و اگر به روش و صحبتهای شهید سلیمانی به خوبی دقت شود راه را به ما نشان داده است.
شیخ زاده با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله تربیت جوانان انقلابی بسیار تاکید شده است، اظهار کرد: تمام شهدا در بستر مناسبی تربیت شدند و شهید گونه زندگی کردند و از همین جهت لازم است است تا به خوبی راه و روش آنان را بشناسیم و فرزندان خود را با همین الگو تربیت کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مولفه های قدرت مسیر علم و پژوهش است افزود: اگر از نظر علمی و پژوهشی در سطح بالایی قرار بگیریم راه را به خوبی تشخیص داده ایم همانگونه که شهید تهرانی، از شهدای هسته‌ای، می‌گویند هر انسانی به اندازه سعی و تلاش خود به نتیجه می‌رسد.
رئیس بسیج اساتید خراسان شمالی با تاکید بر اینکه قدرت موشکی ما تمام ابرقدرت های دنیا را ترسانده است اظهار کرد: در جامعه خود باید به این خودباوری برسیم که ایران قدرت جهان می‌شود و این تنها با تکیه بر توانمندی های داخلی انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه خاورمیانه قلب جهان است افزود: ابرقدرت های دنیا به هر دلیلی می خواهند در این منطقه حضور داشته باشند و فقط می خواهیم استقلال و آزادی خود را داشته باشیم و نیاز نباشد که زیر سلطه غرب و شرق باشیم.
شیخ زاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسئولیت بزرگی به عهده جوانان و دانشگاهیان است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را می کنند تا امید را از جوانان ما بگیرند چون می ترسند اگر نسل جوان امیدوار و با توکل داشته باشیم قطعاً نظام اسلامی قدرتمندی شکل می گیرد و از همان لحظه باید شاهد فروپاشی قدرتهای جهان باشیم.
انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)