میرنیوز

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن 2020-01-08T18:08:43+03:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نخستین ساعات بامداد چهارشنبه؛ در همان محدوده زمانی که پیکر مطهر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در آغوش خاک در زادگاهش آرام گرفت، حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین‌الاسد و پایگاه التاجی در عراق آغاز شد.

همان‌گونه که خبر شهادت سردار سلیمانی یک ملت را در سوگ فرو برد، انتشار پاسخ موشکی و دندان‌شکن سپاه پاسداران و شلیک چندین موشک به پایگاه بزرگ نظامی آمریکا در عراق در همان ساعت وقوع جنایت آمریکا، دل داغدار ملت ایران را شاد کرد.

شنیدن این حمله نظامی همچون دارویی آرام بخش برای ملت ایران بود و از همان لحاظ اولیه انتشار این خبر موج خوشحالی از این انتقام که رهبر معظم انقلاب آن را سیلی نامیدند، کشور را فرا گرفت و مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا در خیابان‌ها مسرت خود را از این عمل نشان دادند.

مردم شهرها و استان‌های مختلف ایران اسلامی با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران و پاسخ دندان‌شکن در حمله به پایگاه نظامی آمریکا، این حمله را حرکت اول در راستای انتقام سخت از دشمنان بیان کردند. روز گذشته فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع عظیم عزاداران و تشییع سردار دل‌ها، در پاسخ به درخواست مردم عزادار برای انتقام از دشمنان اعلام کرده بود: پاسخ ما سخت خواهد بود.

بامداد امروز، سپاه پاسداران با حمله به پایگاه نظامی آمریکا، پاسخ دندان‌شکنی به اقدام آمریکا داد که موجب خرسندی و خشنودی ملت شهیدپرور ایران شده است. در حملات سنگین بامداد امروز، موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است مورد اصابت قرار گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این عملیات با نام عملیات سردار سلیمانی و با رمز یا زهرا (س) انجام شده است.



حمایت مردم مشهد از شروع انتقام سخت سپاه پاسداران

مردم مشهد امروز در تجمعی بزرگ که در مقابل سپاه امام رضا (ع) برگزار شد مراتب حمایت و تشکر خود را از سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» در انتقام از عاملان شهادت سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و تداوم انتقام سخت‌تر از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

تجمع مردم مشهد در مقابل سپاه امام رضا (ع) از صبح امروز آغاز و هر لحظه به جمعیت تجمع کنندگان افزوده شد.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

همچنین سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در میان مردم حاضر شد. مردم با در دست داشتن دست نوشت‌های مراتب قدردانی و تشکر خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

همچنین مردم با فریادهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از حرکت تروریستی آمریکا نشان دادند.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن


حمایت مردم سمنان از حملات موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا

پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق مردم شهید پرور سمنان به خیابان‌ها آمدند و با تکبیرهای الله‌اکبر از این حرکت سربازان اسلام تقدیر کردند.


تجمع مردم ولایتمدار شهر ایلام در حمایت از حملات موشکی سپاه

مردم ولایتمدار شهر ایلام هم در حمایت از حملات موشکی به موقع و کوبنده سبزپوشان جان بر کف و شجاع سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در عراق، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کردند.

تجمع مردم ایلام در حمایت از انتقام گیری از آمریکای جهانخوار و ابراز انزجار از استکبار و ایادی مزدورش با طنین ملکوتی «الله اکبر» برگزار شد.


مردم خوزستان در مورد انتقام سخت چه گفتند؟ / داغ سردار هنوز هست

بعد از شنیدن خبر ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه مردم در نقاط مختلف کشور در کنار ناراحتی به خاطر از دست دادن انسانی بزرگ و دوست‌داشتنی اما یک‌صدا خواستار انتقام از عاملان این جنایت بودند.

مردم خوزستان نیز به عنوان اولین میزبان پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه برای تجدید میثاق و اعلام ادامه راه او به صحنه آمدند و حماسه‌ای خلق شد که پیام اتحاد مردم این کهن دیار حماسه و استقامت به جهان صادر شد.

اما امروز با حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق مردم به خیابان‌ها آمدند و با تکبیرهای الله‌اکبر از این حرکت سپاه تقدیر کردند.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

یکی از جوانان اهوازی در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار کرد: به‌محض اطلاع از شلیک موشک‌های سپاه به پایگاه عین الاسد، مردم ایران خود منعکس‌کننده این خبر در صفحات شخصی‌شان بودند.

وی با بیان اینکه از این خبر بسیار خوشحال شدیم، افزود: این کمترین پاسخی بود که باید در برابر رفتار آن تروریستی آن‌ها داده می‌شد.

یکی دیگر از شهروندان اهوازی نیز بیان کرد: با این حرکت نشان دادیم که انتقام سخت تنها در کلام ما نبود و آن را عملی کردیم.

دیگر شهروند اهوازی گفت: این پاسخ کمترین جواب در برابر ترور اصلی‌ترین فرمانده ما بود. وی افزود: از این خبر بسیار خوشحال شدیم اما منتظر پاسخی محکم‌تر و انتقامی سخت‌تر هستیم.

این شهروند اهوازی بیان کرد: سخن ما با رئیس‌جمهور آمریکا این است که شما هیچ غلطی نمی‌توانید در برابر اتحاد و اراده مردم ایران کنید. وی گفت: با این حرکت دلمان خنک نشد؛ چراکه ترور سردار داغ بزرگی بود و منتظر ضربه مهلک‌تر هستیم.

دیگر شهروند اهوازی عنوان کرد: پای همه‌چیز ایستاده و پشت رهبرمان هستیم.

از سوی دیگر صیادان بندر هندیجان به پاسداشت رشادت‌ها و جانبازی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با شناوری‌های کوچک صیادی خود رژه حماسی از رودخانه زهره تا آب‌های نیلگون خلیج‌فارس برگزار کردند.

این رژه با همکاری واحد نیروی دریایی سپاه پاسداران در هندیجان و صیادان در رودخانه زهره و آب‌های خلیج‌فارس به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش برگزار شد.

همچنین حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد موجی از خوشحالی را در بین شهروندان اهوازی به راه انداخته است. از صبح امروز مردم اهواز به شکل‌های گوناگون خوشحالی خود را از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق نشان داده‌اند.

مردم اهواز و خوزستان که خاطرات فراوانی از سردار قاسم سلیمانی چه در جنگ و چه در مقاطع بعدازآن مثل سیل فروردین‌ماه امسال دارند، امروز با حضور در خیابان‌ها و پخش شیرینی خوشحالی خود را از انتقام ترور این سردار مجاهد نشان دادند.

همچنین برخی موتورسواران با در دست داشتن پرچم‌های ایران و بوق زدن در خیابان‌های اصلی اهواز، خوشحالی خود را نشان دادند. خودروها هم با بوق زدن این اقدام سپاه را تحسین کردند.


شوق مازندرانی‌ها از گام اول انتقام سخت / نمایش غرور ملی

یک شهروند ساروی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به سپاه پاسداران و بسیج افتخار می‌کنم، شلیک موشک‌های سپاه و اصابت به پایگاه‌های آمریکا در عین الاسد را نشانه غرور ملی دانست و گفت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و خرسند شدیم زیرا پاسخ دندان شکن به اقدام شنیع آمریکا داده شده است.

همچنین یک شهروند آملی که خود را علی رمضانی و دانشجو معرفی کرد نیز می‌گوید: صبح امروز وقتی خبر پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران را شنیدم، بسیار خوشحال شدم زیرا حق دشمن، انتقام سخت است و تا کوتاه شدن دستشان از منطقه و خروج آنان رضایت نخواهیم داد.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: اگرچه شهید سلیمانی آسمانی شده است، اما همزمان با آرام گرفتنش در سرای ابدی، شاهد اقدام مناسب سپاه بودیم. دشمنان بدانند، شهید سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی خواهد بود.

محسن کاوسی فرهنگی نوشهری هم با اظهار اینکه با حرکت ددمنشانه آمریکا و ترور ناجوانمردانه سردار مقاومت و همرزمان، دست آمریکا و ترامپ برای همیشه برای ملت رو شده است گفت: اقدام قاطع سپاه، دل ملت، رهبری و خانواده‌های شهیدان و ملت ایران را شاد کرده است زیرا نیاز به چنین انتقامی بوده است.

باید پاسخ کوبنده به ترامپ و قاتلان سردار شهید سلیمانی داده شود و دشمنان بدانند توان موشکی و مقاومتی ایران بسیار فراتر از تصور است

وی افزود: علاوه بر این باید پاسخ کوبنده به ترامپ و قاتلان سردار شهید سلیمانی داده شود و دشمنان بدانند توان موشکی و مقاومتی ایران بسیار فراتر از تصور است.

مریم عظیمی شهروند تنکابنی نیز ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، انتقام سخت را خواسته مردم از مسئولان نظام و رهبری بیان کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق خواسته مردم برای خونخواهی شهیدان، سپاه پاسداران با قاطعیت از آمریکا انتقام گرفت. دشمنان بدانند خون شهیدان مقاومت پایمال نخواهد شد.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تقدیر از اقدام کوبنده سپاه پاسداران و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه و بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمان ایرانی و عراقی اش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، از این اقدام ددمنشانه دولت آدمکش و جنایتکار ایالات متحده آمریکا اعلام انزجار کرد.

وی اظهار داشت: نقش آفرینی سردار شهید قاسم سلیمانی در دوران مسئولیت فرماندهی سپاه قدس و اتفاقات بزرگ منطقه از قبیل پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و در مبارزه با جریان‌های تروریستی و تکفیری در سوریه و عراق....و سرنگونی آنان، بر هیچکس پوشیده نیست و باید از این شخصیت که نماد مقاومت و پایداری است در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بهره گرفت.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تشییع سپهبد سلیمانی تکان‌دهنده بود و تأثیر فراوانی در روند انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: حیات جمهوری اسلامی ایران را شهادت حاج قاسم تداوم بخشید و سلیمانی‌های بسیاری رویش خواهند کرد.


طنین فریاد الله اکبر در یاسوج / مردم به خیابان‌ها آمدند

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

بامداد امروز پایگاه‌های آمریکا در عراق هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. با اعلام خبر این حمله دشمن شکن مردم مناطق مختلف استان و به خصوص شهر یاسوج به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از این پاسخ دندان شکن اعلام کردند.

با شکست هیمنه استکبار، مردم یاسوج فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر دادند.


شادمانی یزدی‌ها از انتقام سخت

جوانان یزدی هم امروز با برگزاری یک مانور موتورسواری، شادمانی خود از انتقام از آمریکا را به نمایش گذاشتند. جوانان موتورسوار با در دست داشتن پرچم‌های ایران و پرچم سرخ امام حسین (ع)، در این مانور شرکت کردند. ع م


شادی گلستانی‌ها از سیلی سپاه / انتقام حق مسلم جمهوری اسلامی است

شیعه و سنی گلستانی هم از حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا حمایت کرده و با سردادن الله اکبر از این اقدام سپاه تشکر کردند.

یک شهروند گرگانی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: صبح جمعه که از خواب بیدار شدیم شنیدن خبر شهادت سردار همه ما را داغدار کرد اما این عمل سپاه که بامداد چهارشنبه انجام شد بسیار شیرین بود.

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

فاطمه احدی ضمن تشکر از سپاه افزود: همه ما راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهیم و در برابر افکار ظالمانه آنها خواهیم ایستاد.

علی رایجی یکی دیگر از شهروندان گرگانی گفت: نیروهای آمریکایی باید هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کنند وگرنه باید در انتظار انتقام سخت‌تر باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم گفت: از همان روزی که سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان به شهادت رسید انتقام امت اسلامی شروع شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به استقبال مردم از پیکر سردار دل‌ها، افزود: خود این مراسم و تشییع جنازه و همه آئین‌ها یادبود نشان نفرت از آمریکا و افزون شدن آن دارد.

نورمفیدی گفت: مجلس عراق تصویب کرد که همه سربازان و نظامیان آمریکا باید خاک این کشور را ترک کنند، این هم انتقام دوم بود. د


شوق لرستانی‌ها از گام اول انتقام سخت

نخستین گام ایران برای انتقام سخت و حمله به پایگاه آمریکا در عراق از سوی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجی از خوشحالی و رضایت در میان مردم لرستان ایجاد کرد.


تصاویری از تجمع مردمی در اعلام حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تداوم انتقام

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

سیلِ حمایت ملت از سیلی سپاه/ دست‌مریزاد مردم به پاسداران وطن

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)