میرنیوز

ادعای غرب در مبارزه با تروریسم با ترور شهید سلیمانی منافات دارد

ادعای غرب در مبارزه با تروریسم با ترور شهید سلیمانی منافات دارد 2022-12-30T15:24:53+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: از اهالی مکرم استان که به صورتی بسیار شایسته و قابل تحسین از شهدا استقبال و در تشییع آنها سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم از برادران محترم اهل سنت، از اهالی مکرم عنبران نیز قلباً تشکر می‌کنم که در تشییع و استقبال از یک شهید گمنام شاهکار کردند.

وی خاطرنشان کرد: برادران اهل سنت در کنار شیعه، عزیزان خود را در برابر دفاع از کشور عزیزمان ایران فدا کرده‌اند و در ادامه راه نیز دست در دست هم و دوش به دوش مثل بنیان مرصوص در برابر دشمن خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت در صف امت مرحومه خللی و فرجه ای برای نفوذ دشمن درست شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمن در این خصوص حساب خاص باز کرده و حتی ناجوانمردانه دست به ترور علمای اهل سنت که موالی انقلاب هستند زده است ترور مرحوم شیخ الاسلامی عضو مجلس خبرگان از کردستان که شخصیتی بسیار معنوی، بصیر، خالص و اهل تحجد بود و همچنین در غائله اخیر ترور مولوی عبدالواحد ریگی که از طرفداران بسیار جدی انقلاب اسلامی بود از آن جمله است مقام معظم رهبری در شهادت مولوی عبدالواحد بیانیه صادر و به دستگاه‌های مسئول دستور پیگیری دادند و سه تروریست هنگام فرار از کشور توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

عاملی با تسلیت درگذشت یکی از پرسنل هلال احمر استان که در حین مأموریت فوت شده بود، تصریح کرد: فوت یکی از امدادگران هلال احمر استان در حین مأموریت در منطقه “خروسلو” را به خانواده ایشان و اهالی استان تسلیت عرض می‌کنم زحمات طاقت فرسای تمام عزیزان هلال احمر را که در سخت‌ترین اوضاع در کنار ملت ما هستند ارج می نهیم و در برابر تلاش مبارک آنها احتراماً خضوع می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از مواضع اخیر وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان خاطر نشان کرد: از وزیر خارجه آذربایجان تشکر می‌کنم که این هفته با اظهارات قابل تحسین درصدد اصلاح ذات البین بین دو کشور بر آمد من از سر خیرخواهی به دولت آذربایجان عرض می‌کنم درگیری رسانه‌ای بین دو کشور به صلاح دو کشور نیست ملحق شدن مسئولین دولتی آذربایجان به دعوای رسانه‌ای قطعاً اشتباه است هیچ دلیلی برای اختلاف وجود ندارد.

عاملی اضافه کرد: تاریخ ما مشترک، زبان ما مشترک، دین ما مشترک مذهب ما مشترک و مرز مشترک… در دنیا هیچ کشوری مثل ایران با آذربایجان مشترکات ندارد.

هیچ دلیلی برای مخالفت با آذربایجان وجود ندارد

عاملی ادامه داد: من هرچه فکر می‌کنم هیچ دلیلی برای مخالفت آذربایجان با ایران وجود ندارد و لذا مسئولان ایرانی نه از سر ترس، ذلت و ناچاری بلکه از سر خیرخواهی به اهانت‌ها و اظهارات تند مسئولان آذری جواب ندادند.

وی گفت: ما هیچ وقت به ارمنستان در جنگ کمک نکردیم و از حیث فقهی تمام فقهاء فروش سلاح به دشمنان مسلمانان در حال جنگ را حرام می‌دانند مانور ما نیز نه برای تهدید آذربایجان بلکه تهدید کسانی است که خارج از منطقه می‌خواهند مرزها را به هم بریزند هر کشوری برای مرز خود حساس است و طبیعی است که ایران نیز حساس باشد من یقین دارم دشمن برای هر دو کشور دامی درست کرده که با هم درگیر شوند ما نباید در این دام بیفتیم از نخبگان هر دو کشور می‌خواهم نگذارند تندروها آتش بیار معرکه باشند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بیانیه ولایتی در اصلاح ذات البین فوق العاده بود و استقبال جناب آقای حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهور آذربایجان از این بیانیه ارزشمند بود احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی معیار خوبی برای حل تمام تنش هاست و مسئولان آذربایجان دقت کنند که اختیار احساسات ملت‌ها دست دولت نیست یعنی اگر از یک کشور خارجی به ملت یا کشور دیگر اهانت شود قبل از دولت ملت به پا می‌خیزد و عکس العمل نشان می‌دهد این عکس العمل فقط زمانی قابل مهار است که سخنان تحریک آمیز و اهانت آمیز از طرف مقابل مطرح نگردد.

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و اخلاص است

عاملی با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت مجاهد بزرگ عالم اسلام اسطوره مقاومت و اخلاص سردار سلیمانی است شهدا همه “عند ربهم یرزقون ” هستند اما از منابع دینی استفاده می‌شود که شهیدی که در مبارزه با کج فهمی دینی جان خود را از دست داده مقام خاصی در محضر خداوند دارد.

خطیب جمعه اردبیل با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که نه تنها ملت ایران بلکه کل منطقه مدیون آن سردار بزرگ است، خاطرنشان کرد: آمریکا با ترور سردار سلیمانی حق ادعای مبارزه با تروریسم را ندارد و تا ابد در این باب رو سیاه و مردود است.

عاملی گفت: ما با روح آن سردار بزرگ پیمان می‌بندیم در برابر دیگر توطئه‌های آمریکا که در قالب جنگ‌هایی از نوع دیگر ظهور می‌کند بایستیم و باز شیطان بزرگ را ناکام و از امنیت کشور و ملت خود دفاع کنیم.

وی افزود: در اینجا یک سوال از دولتمردان مخصوصاً وزارت امور خارجه و قوه قضائیه داریم وقتی آمریکا رسماً ترور سردار سلیمانی را به عهده گرفته و حتی ترامپ به آن افتخار کرده پس چرا این جنایت را در محاکم بین‌المللی طرح و از خون آن مرد بزرگ دفاع نمی‌کنید و تا کی باید آمریکا در برابر جنایات شرم آور خود پاسخگو نباشد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: داعش یک بمب آمریکایی سعودی بود آنها بمب‌های دیگری در آستین دارند در سال ۹۱ یکی از شیاطین غرب گفت از بهار اسلامی یا عربی هیچ نگران نباشید ما انبارهای بزرگ باروت و اهرم‌های بسیار قوی در بین مسلمان‌ها داریم هر وقت بخواهیم یکی از آنها را منفجر می‌کنیم و از شر مسلمان‌ها و بیداری آنها محفوظ می‌مانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت حماسه ۹ دی این روز را تجلی بصیر امت دانست و ابراز کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است علت تاکید بر درایت ملت ما در ۹ دی و فراموش نکردن آن این است که احترام به قانون و دور نزدن آن به یک فرهنگ دائمی در تمام عرصه‌ها تبدیل شود.

عاملی ادامه داد: آن زمان اوباما به حضرت آقا نامه نوشته بودند و با احترام در برابر ایران خضوع کرده و گفته بود من به این نتیجه رسیدم که امنیت منطقه جز با حضور ایران ممکن نیست و ایران بازیگر اصلی منطقه است او در نامه خود به طور ضمنی تاکید کرده بود که ایران قدرت فائق منطقه است اما حادثه ۸۸ آن فرصت بزرگ را به باد داد و اوباما عقب نشینی کرد.

۹ دی مربوط به هیچ جناحی نیست

عاملی گفت: ۹ دی مربوط به هیچ جناحی نبود بلکه ملت تا احساس خطر برای کشور کرد سیل‌آسا حرکت کرد و چهار میلیون ایرانی غیور دندان طمع استکبار جهانی را از ته کشیدند و از همان روز است که استکبار جهانی با تشدید تحریم از ملت ما انتقام می‌گیرد.

وی با تبیین درس‌های فتنه ۸۸ تصریح کرد: درس بزرگ فتنه ۸۸ این بود که ما باید جرأت پیگیری امور خود را از طریق مراجع قانونی را داشته باشیم در هیچ کشوری مطالبه خارج از چهارچوب قانونی را تحسین نمی‌کنند اگر نظام در برابر مطالبه از طریق غیرقانونی ساکت می‌ماند این گونه مطالبه به یک دأب تبدیل می‌شد در نتیجه نظام در تمام انتخابات گرفتار می‌شد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه اگر به ۹ دی احترام داریم باید به قانون احترام داشته باشیم و آن را مقدس بدانیم، گفت: استخدام‌ها باید طبق قانون باشد برخورداری‌ها باید طبق قانون باشد قناعت به قانون باید یک فضیلت بزرگ حساب شود اگر کسی به حق الناس حساس است باید به قانون حساس باشد.

عاملی اظهار کرد: شیرازه جامعه قانون است و این نباید شکسته شود وگرنه جامعه ورق ورق می‌شود بزرگترین خطر برای قانون مداری عواطف فامیلی منافع سیاسی و جناحی و حب دنیاست و بهترین راه برای تثبیت قانون مداری آموزش از طریق کتاب‌های درسی آموزش و پرورش است.

وی با تشریح ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور موضوع گرانی ارز را یادآور شد و بیان کرد: ایران کشوری داری امکانات بسیار وسیع با نعمت‌های بزرگ خدادادی است که به تعبیر مقام معظم رهبری می‌تواند جواب گوی ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت باشد.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: ملت بصیر و فداکار ما با پیشرفت حیرت آور علمی و دستاوردهای مهم در صنعت، کشاورزی، طب و تکنولوژی‌های برتر به ویژه تکنولوژی‌های دفاعی در دنیا مطرح است که همه اینها نوید آینده بسیار خوب را می‌دهد.

عاملی افزود: دشمنان در غائله اخیر با استعانت از تکنولوژی‌های ارتباطاتی جدید موفق شدند برای عده‌ای اوضاع را چنان تصویر کنند که انگار همه چیز از دست رفته و فقط چند صباحی از عمر نظام مانده است این تصویر آفت‌های بزرگی داشت یکی از آن آفت ها فرار سرمایه از کشور است یک برج ساز بزرگ تهران که در حال ساخت برج است با نصف قیمت آن را فروخت و به ارز تبدیل و از کشور خارج کرد و صد البته او اگر عرق ملی داشت این کار را نمی‌کرد.

تلاطم بازار ارز ملت را نگران کرده است

امام جمعه اردبیل ادامه داد: تلاطم در بازار ارز هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تأثیر بگذارد و هم عملکردهای خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتات دشمن و تجری آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحا، قلبا و قالبا عذاب می‌دهد.

عاملی با بیان اینکه با صادراتی که داریم مشکل ارزی در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: دولت بر روی مدیریت پول‌های سرگردان و دلالی تمرکز کند.

وی ادامه داد: با اینکه دولت ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد کرد که نشان از اراده جدی برای حل مشکل است اما پول‌های سرگردان دنبال منافع بیشتر است و غیر از آن هیچ چیز نمی فهمد و هر برنامه اصلاحی را را باطل می‌کند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)