میرنیوز

فنی‌ترین جنگ سایبری با آمریکایی ها داریم/کاخ کریمی و خانه عجمیان تابلوی واضحی از فتنه اخیر

فنی‌ترین جنگ سایبری با آمریکایی ها داریم/کاخ کریمی و خانه عجمیان تابلوی واضحی از فتنه اخیر 2022-12-17T07:58:07+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلالی شامگاه جمعه در یادواره شهدای منطقه خاکفرج قم اظهار داشت: بازدارندگی یعنی کشور آنچنان قدرتمند شود که هیچ قدرت دیگری نتواند علیه آن اقدامی انجام دهد و مفهوم بازدارندگی یعنی اینکه آنقدر قدرت انباشته کنیم که دشمن با دیدن این قدرت امکان حمله نداشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: در عرصه جنگ سخت پیش بینی‌های لازم برای مناطقی که احتمالاً مورد حمله قرار خواهد گرفت، شده و احداث شهرک‌های موشکی در مناطق مختلف کشور برای مقابله با دشمنان در بالاترین سطح صورت گرفته است.

وی گفت: امروز بیش از سی برابر دوران دفاع مقدس برای دفاع مستحکم، تجهیزات نظامی و آمادگی داریم و در عرصه جنگ نظامی بازدارندگی کاملی وجود دارد.

سردار جلالی ابراز داشت: در دریای خلیج فارس آمریکایی‌ها روزگاری ۲۵۰ شناور داشتند که قدرت بازدارندگی ما در این عرصه نیز آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: وقتی ماکت یک به یک و اندازه واقعی شناور آمریکایی در خلیج فارس ساخته و این مواضع در مانوری منهدم شد، دشمن فهمید که ما قدرت و توان نظامی برای برخورد با آنان را در دریا داریم و بعد از آن جنگنده‌های آنها نیز به عقب رانده شدند و امروز هرگونه حرکتی در خلیج فارس از سوی دشمن محکوم به شکست است و ما امروز به بازدارندگی دفاعی در دریا نیز رسیدیم.

امروز بزرگترین قدرت در عرصه طراحی و ساخت موشک‌های نقطه زن هستیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه کشور ما قدرت خوبی در حوزه پدافند هوایی دارد افزود: مقدمات ساخت موشک که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم از همان زمان شروع شده و وقتی کارشناسان لیبی وسط کار با هماهنگی صدام میدان را خالی کردند، این کار توسط رزمندگان ادامه یافت و توسعه داده شد و امروز بزرگترین قدرت در عرصه طراحی و ساخت موشک‌های نقطه زن هستیم.

وی گفت: در یک مانور، چادر ۱۲ نفره گروهی از فاصله دو هزار و صد کیلومتری توسط موشک‌های نقطه زن زده شد و مانوری که در منطقه کرمان رخ داد و مواضع رژیم صهیونیستی در ابعاد یک به یک بازسازی شد و عملیات صورت گرفت، دشمن فهمید که ایران چه قدرتی دارد.

سردار جلالی گفت: امروز در کشورهای محور مقاومت تجهیزاتی که ساخته شده با کمک ایران بوده است و این بازدارندگی امروز به خارج از کشور رسیده است.

در بعد نظامی ایران قوی محقق شده است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه ساخت پهپاد گفت: در حوزه ساخت پهپاد پیشرفت‌های خوبی داشتیم و وقتی در جنگ اوکراین و روسیه بیان شد آنان می‌خواهند از ایران پهپاد بخرند این یعنی در بعد نظامی ایران قوی محقق شده است.

وی ابراز داشت: وقتی کشور در منطقه به قدرت دفاعی تبدیل شد و وقتی دشمن دو بار در حمله رو در رو پاسخی نتوانستند بدهند یعنی به نقطه بازدارندگی رسیدیم و این امر برای دشمن قابل تحمل نبوده است و با همه توان و ظرفیت‌هایی که دارد تلاش می‌کند در عرصه‌های دیگر به کشور آسیب برساند.

دشمن می‌خواست در کشورهای محور مقاومت منطقه تجزیه طلبی ایجاد کند

سردار جلالی با بیان اینکه در محور مقاومت تمام اهداف آمریکا را شکست داریم و از آن عبور کردیم افزود: دشمن می‌خواست در کشورهای محور مقاومت منطقه تجزیه طلبی ایجاد کند که با محوریت سردار سلیمانی در لبنان، عراق و سوریه این امکان فراهم نشد و آمریکایی‌ها در این حوزه شکست خوردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان داشت: ایران در حوزه توسعه علم وضعیت خوبی دارد و دشمن برای تبدیل ایران اسلامی به کشورهای کوچک هدف راهبردی تعریف کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: حادثه اخیر با فوت خانم مهسا امینی شروع شد و برخی‌ها می‌گویند نسل جدید خواسته‌هایی دارد که باید بدان توجه شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: دشمن امروز از رسانه‌های مدرن برای اثرگذاری روی جوانان ما استفاده می‌کند و تلاش آنان در راستای تغییر باورها و ارزش‌ها است.

کنترل و سیاستگذاری و هدایت‌گری فضای مجازی به دست کشور نبوده است

سردار جلالی با بیان اینکه کنترل و سیاستگذاری و هدایت‌گری فضای مجازی به دست کشور نبوده است افزود: جوانان ما بدون دفاع در این عرصه قرار گرفتند و در این سال‌ها شرایط کرونایی نیز به این وابستگی کمک کرد و وضعیت به گونه‌ای شد که برخی جوانان در زمینه ارزش‌های بنیادین نظراتشان متفاوت شد.

وی گفت: امروز در دنیا و آمریکا کتابهای زیادی تألیف شده است که در آن آمده جنگ فضای مجازی، سلاحی برای دو طرف است و با فضای مجازی می‌توان مردم کشوری را علیه خودشان بسیج و وارد میدان کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: فرانسه اولین کشوری بود که در این عرصه ورود کرد و آمریکایی‌ها با استفاده از فضای مجازی جلیقه زردها را بسیج می‌کردند.

وی گفت: امروز در چین یک شبکه پیام رسان ملی وجود دارد که خدمات بسیاری از این طریق به مردم داده می‌شود و خبری از سایر برنامه‌های فضای مجازی کشورهای دیگر نیست.

سردار جلالی با اشاره به نحوه شهادت طلبه بسیجی گفت: این افرادی که این طلبه را اینگونه به شهادت رسیدند از خارج از کشور نیامدند و جوانان همین کشور بودند و باید دید چگونه و طی چه فرآیندی به این نقطه رسیدند که حاضر شدند دست به چنین جنایتی بزنند.

دشمن با استفاده از فضای مجازی فکر و ذهن جوانان را تسخیر کرده است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان داشت: قاتل دو جوان مشهدی تا سه سال قبل اهل مسجد و هیئت بود و امروز چنان خشونت به خرج می‌دهد که تعجب برآور است و باید دید چه اتفاقی افتاده است که این شرایط در این جوان ایجاد شده که این نشان می‌دهد دشمن با استفاده از فضای مجازی فکر و ذهن جوانان را تسخیر کرده و علیه ملت خودمان استفاده کرده است.

وی عنوان داشت: شبکه مجازی رها و ول جوانان ما را قاتل کرده است و اگر فردی شش ماه در این فضا قرار گیرد، فکرش تغییر پیدا می‌کند.

سردار جلالی بیان داشت: افراد بازداشت شده اغتشاشات اخیر وقتی از این فضای مجازی فاصله می‌گیرند، به اشتباه خود پی می‌برند که چه اقداماتی نادرستی انجام دادند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد ایران تضعیف است و می‌خواهند کشور را تجزیه کنند و از روند آرام و نرم می‌خواهند این هدف را دنبال کنند.

کسانی که اجازه دادند شبکه‌های اجتماعی آزادانه در ایران فعالیت کنند مجرم هستند

وی با بیان اینکه امروز شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند افزود: کسانی که اجازه دادند آزادانه این شبکه‌ها در ایران فعالیت کنند و هیچ تعهدی از آنان نگرفتند نیز مجرم هستند و این امر موجب شد برخی از جوانان پاک به افرادی بدتر از داعش تبدیل شوند.

سردار جلالی با بیان اینکه امروز در پایان حوادث اخیر قرار داریم افزود: باید دشمنان را به درستی شناخت و امروز آمریکا دشمن اول ما است.

امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم و هر روز وی پی ان جدید خلق می‌کنند و برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می‌زنند.

وی عنوان کرد: اسرائیل، منافقین، دموکرات کومله و پهلوی از دیگر دشمنان ملت ایران هستند و کسانی که در این عرصه قرار دارند باید تکلیف خود را معلوم کنند و نمی‌شود سکوت کرد.

وی ابراز داشت: اصلی ترین هدف دشمن تجزیه و تضعیف ایران در تمامی عرصه‌های قدرت ملی است و آنان امروز از نقطه ضعفی کشور که همان فضای مجازی است ورود کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که نشان دهد نظام قابل سرنگونی است و این کار را می‌توان سریع انجام داد افزود: دشمن در این فتنه همگان را جمع کرد و طراحی‌های مختلف انجام دادند و اتاق فکری تشکیل شد.

سردار جلالی بیان داشت: همه جای دنیا قانونی‌ترین خشونت برای پلیس است و پلیس مجاز است که به طرف کسی که حمله می‌کند از سلاح استفاده کند اما ایران این کار را نکرد چرا که این کار بازی در زمین دشمن بود.

دشمن سلاح‌های بسیاری توزیع و تلاش کرد با ایجاد جنگ داخلی، سوریه سازی را دنبال کند

وی افزود: دشمن سلاح‌های بسیاری توزیع کرد و تلاش داشتند با ایجاد جنگ داخلی، سوریه سازی را دنبال کند و راهبرد ایران این بود که بسیج و سپاه را بدون اسلحه در میدان حاضر کند و گرنه جمع کردن این اغتشاشگران توسط نیروهای نظامی کار دشواری نبود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی بین اقوام مختلف بود و ایران وارد این بازی نشد هر چند که خطاهای فردی نیز در این زمینه داشته ایم که با آن برخورد شد.

وی عنوان داشت: مدافع انقلاب اسلامی فردی کارگر و مستأجر بنام روح الله عجمیان بود که در برابر علی کریمی با کاخ چند صد میلیاردی ایستاد و آن گونه به شهادت رسید.

خانه علی کریمی و روح الله عجمیان تابلوی واضحی از فتنه اخیر است

سردار جلالی ادامه داد: خانه علی کریمی و عجمیان تابلوی واضحی از فتنه اخیر است و این جوان نشان داد که ادامه دهنده نسل شهدای دفاع مقدس است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: راه انقلاب اسلامی حق و مسیر درستی است و دشمن در گام‌های آخر و دست و پا زدن‌های پایانی است که در این بین مشکلی که وجود دارد جهل برخی از افراد جامعه است.

وی گفت: برخی‌ها کار تروریست ازبکی که در حرم شاهچراغ فاجعه آفرید را کار نظام اعلام می‌کنند که این نشانه عمق جهل این افراد است که باید برای این جامعه روشنگری کرد و این موضوع ناراحت کننده ای است که برخی‌ها واضح‌ترین مسائل را تشخیص نمی‌دهند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)