میرنیوز

امدادرسانی به سیل زدگان کنارک/بازگشایی ۱۲محور مسدود شده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به سیل زدگان کنارک/بازگشایی ۱۲محور مسدود شده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان 2022-01-06T15:19:59+03:30

بررسی مجدد وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان/ وزیر نیرو دوباره به کنارک سفر کرد

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو برای بررسی مجدد از وضعیت امداد رسانی به مردم کنارک وارد این شهرستان شد.

به گزارش ایسنا، وزیر نیرو به همراه مدیر عامل شرکت توانیر، معاون هماهنگی توزیع توانیر و هیات همراه جهت بررسی مجدد وضعیت امداد رسانی به مردم کنارک وارد این شهرستان شد.

علی‌اکبر محرابیان روز سه‌شنبه به‌ منظور بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده ناشی از بارندگی وارد این منطقه شد که پس از بررسی وضعیت امداد رسانی در این منطقه به استان هرمزگان سفر کرد.

وزیر نیرو شامگاه چهارشنبه طی نشستی با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مدیران این استان به صورت ویدئو کنفرانس جویای وضعیت امداد رسانی شهرستان کنارک شد.

خسارت صدها میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر به بخش کشاورزی شهرستان چابهار

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار اظهار کرد: برآورده های پس از وقوع سیل، حکایت از خسارت سنگین به بخش کشاورزی شهرستان چابهار دارد.

نورالدین میرلاشاری در گفت وگو با ایسنا- افزود: پس از کاهش بارندگی ها، کارشناسان جهاد کشاورزی به مناطق آسیب دیده شهرستان اعزام و در حال بررسی آخرین وضعیت خسارت وارده به کشاورزان هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه راه دسترسی به بسیاری از مزارع و باغات هم‌چنان مسدود می‌باشد و نمی‌توان برآورد دقیقی از حجم خسارات وارده داشت اما آنچه مسلم است برآورد ریالی حجم خسارات بالغ بر صدها میلیارد تومان می‌باشد.

میرلاشاری عمده این خسارات به بیش از ١٢ هزار هکتار باغات و اراضی زراعی آبی و دیم زیر کشت پیاز، گوجه فرنگی، هندوانه، یونجه، بادمجان و سورگوم و ماش اعلام کرد و گفت: به بیش از ٢٠٠ هکتار سیستم های نوین آبیاری، سیل بندهای حفاظتی مزارع و باغات، ١۵٠ کیلومتر انتقال آب با لوله و کانال آبیاری عمومی، بندسارها و جاده های دسترسی به مزارع و جایگاه‌های سنتی دام نیز خسارت شدید وارد شده است

امدادرسانی به سیل زدگان کنارک/بازگشایی ۱۲محور مسدود شده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

خسارت ٧٠ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر در شهرستان قصرقند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند اظهار کرد: در برآورد اولیه خسارت در بخش کشاورزی شهرستان قصرقند، به ۸۵هکتار از اراضی زراعی قصرقند شامل مزارع هندوانه ،گوجه،پیاز،فلفل ،کدو و سایر محصولات و ۳۰۰هزار متر مکعب بندسار های دیم ،۱۵رشته قنات،دو کیلومتر جاده دسترسی ،ده هکتار سیستم آبیاری تحت فشار ،۵۰۰متر کانال آبیاری عمومی ،وده حلقه چاه خسارت وارد شده است.

عبدالناصر رئیسی در گفت وگو با ایسنا افزود: میزان برآورد اولیه خسارت وارده به کشاورزان بیش از ٧٠ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: میزان بارندگی های اخیر در شهرستان قصرقند،  ۵۵میلمتر اعلام شده است.

محموله 120 تنی جمعیت هلال احمر وارد سیستان و بلوچستان شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ارسال محموله 120 تنی جمعیت هلال احمر به شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ میربهاء الدین افزود: به دنبال حضور میدانی دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده امروز محموله 120 تنی جمعیت هلال احمر وارد چابهار شد.

دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمرهدف خود را از حضور در مناطق سیل زده ، تسریع در روند امدادرسانی و بررسی نیازها ی مردم دانست تا با برنامه ریزی خوب بتوان نیازها  را برطرف و تامین کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: محموله ارسالی شامل اقلام امدادی و زیستی  می باشد که بین آسیب دیدگان سیل توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  اعلام کرد: اقلام ارسالی شامل 20 هزار پتو ، 10 هزار موکت ، 23 هزار قوطی انواع کنسرو، 1140 سبد غذایی 72 ساعته می باشد که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در منطقه بین آسیب دیدگان توزیع خواهد شد.

وی گفت: تاکنون 13 شهرستان  و 55 روستا در سطح استان دچار سیل و آبگرفتگی شده اند و جمعیت هلال احمر با تمام توان خود در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان می باشد.

تخلیه بخش قابل توجهی از آب ناشی از سیل در شهرستان "کنارک"/ تا اتمام مشکلات در کنار مردم هستیم

وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور با تشریح اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده، از انتقال بخش قابل توجهی از آب ناشی از سیل به بیرون از شهرستان کنارک خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا "علی‌اکبر محرابیان" صبح امروز پنجشنبه همزمان با سومین روز پیگیری وضعیت سیل‌زدگان استان‌های جنوبی، در بدو ورود به کنارک در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با همکاری گروه‌های جهادی، تلاش کارکنان آبفا و دیگر اقدامات انجام شده، خوشبختانه بخش قابل توجهی از کار انجام شده است، اظهار کرد: باید تا انتهای مشکلات در کنار مردم بوده تا تمام مشکلاتی که در اثر این سیل به وجود آمده برطرف شود.

به گفته وی، کم‌کم باید به فکر پاکسازی شهر بوده و سپس وارد مراحل نهایی امداد رسانی و شروع عملیات بازسازی شویم.

وزیر نیرو با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران در این استان، گفت: در منطقه کنارک میزان بارش کمی رخ می‌دهد و پیش‌بینی نمی‌شود که بیشتر از ۱۰ میلی‌متر بارش داشته باشیم، بنابراین اوضاع قابل مدیریت است.

امدادرسانی به ۹۵۸۰ نفر آسیب دیده در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۳ تیم امدادی متشکل از ۱۲۸۲ نفر نجاتگر و پرسنل خدمات لازم را به ۹۵۸۰ نفر آسیب دیده ارائه کرده اند.

به گزارش ایسنا علیرضا میربهاءالدین افزود: در پی بارندگی های روزهای گذشته خساراتی به ۱۰۱ روستا از توابع شهرستانهای چابهار، کنارک، دلگان، سرباز، سراوان، فنوج، سیب و سوران، خاش، مهرستان، نیکشهر، ایرانشهر، زابل، زاهدان، زهک، نیمروز، هیرمند وارد شد.

میربهاءالدین گفت: ۲۶۳  تیم امدادی متشکل از  ۱۲۸۲  نفر نجاتگر و پرسنل خدمات لازم را  به ۹۵۸۰ نفر آسیب دیده ارائه کردند و علاوه بر اسکان اضطراری ۳۸۸۱  نفر از هموطنان در این مناطق،  ۲۳۹ دستگاه چادر، ۴۲۰۹  تخته پتو و ۶۱۴  تخته موکت و ۱۱۴ بسته غذایی  ۷۲ ساعته، ۲۶۹۰ کیلو گرم برنج، ۸۵۰ قوطی انواع کنسرو،  ۱۸۱۹ کیلو گرم نایلون ، ۱۹۷۱۰ بطری آب معدنی ، ۲۶ شعله فانوس ، ۷۳ شعله والور  و همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل قند و چای ، حبوبات ، مواد شوینده   نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در این مدت یک سورتی پرواز توسط  بالگرد جمعیت هلال احمر به منظور نجات ۱۰ نفر سرنشینان خودروی تریلی در روستای گوردیم شهرستان کنارک به دلیل عدم دسترسی زمینی به گرفتار شدگان در سیلاب به همراه ۹ نفر نیروی تخصصی و عملیاتی انجام گرفته است .

وی اظهار کرد: با عنایت به تداوم بارندگی ها در استان ، کلیه نیروهای امدادی در آماده باش کامل می باشند و  امدادرسانی به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد.

خسارت بارندگی‌های اخیر به حدود ١٣ هزار هکتار از زراعت محصولات خارج فصل

معاون بهبود برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس برآورد های اولیه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی در شهرستان های جنوبی استان تاکنون خسارات عمده ای به حدود ١٣ هزار هکتار اراضی زراعی زیر کشت محصولات جالیزی و سبزی و صیفی، ۶٢٢ هکتار باغ، ۵۶٠ دامداری روستایی و عشایری، ٢٨ باب گلخانه، ١١۵ کلنی زنبور عسل، ٢٨٠ حلقه چاه و ٩٨ رشته قنات، ١۵٢ کیلومتر جاده دسترسی به مزارع، ٢١٢ هکتار سیستم نوین آبیاری، ١٨٩ کلیومتر انتفال آب با کانال و لوله، ۴۵٧ بند و سازه آبخیزداری و ۵۴ استخر پرورش ماهی وارد شده است.

فریدالدین سلیمی طبس در گفت وگو با ایسنا افزود: برآورد اولیه میزان خسارت اعلام شده تاکنون به بیش از ٢ هزار و ۵١٨ میلیارد ریال رسیده است.

وی تصریح کرد: شهرستان های چابهار،  دلگان، زرآباد، کنارک، خسارت بیشتری را متحمل شده اند.

بازگشایی ۱۲محور مسدود شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ مسیر از مسدود شده ناشی از سیلاب اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی چهار مسیر مسدودی دلگان- جلگه- دلگان- هودیان، محور مرزی ریمدان و کنارک- زرآباد - جاسک دیگر با قوت ادامه دارد.

جلال الدین قادری در گفت وگو با ایسنا- افزود: براثر بارندگی های شدید چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب در این استان به ویژه مناطق جنوبی آن علاوه بر مسدود شدن مسیرهای ارتباطی بر اساس برآوردهای اولیه بالغ بر ۵۰۰ کیلومتر از شبکه راهها و ۵۰ دستگاه ابنیه فنی راهها در محدوده تحت پوشش این اداره کل خسارت دیدند.

وی ادامه داد: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در سیستان و بلوچستان ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل درآمدند و در کمترین زمان ممکن اقدام به بازگشایی مسیرهای ارتباطی نمودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش راهداران این اداره کل علاوه بر بازگشایی مسیرها یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری به منظور تردد ایمن کاربران جاده ای نیز در محورهای مواصلاتی درگیر بارندگی جنوب استان انجام شد.

قادری  با بیان اینکه ۱۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی شدید اخیر در محاصره سیل قرار داشتند، گفت: تاکنون ۴۵ محور روستایی محصور در سیلاب توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ۵۳ محور روستایی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به تداوم بارندگی ها و مسدود بودن برخی مسیرها برآورد نهایی از خسارت های وارده به شبکه راههای ارتباطی مقدور نیست و این امر بعد از فروکش کردن سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب استان در روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده ای تاکید می شود ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری در مواقع لزوم حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)