میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، همانطور که انتظار می رفت، فصل دوم «بازی مرکب» یک موفقیت عظیم رقم زد و با ۶۸ میلیون بازدید در ۴ روز اول نمایش خود کارش را شروع کرد تا بیش از هر سریال دیگر نتفلیکس تماشاگر داشته باشد. این سریال به این ترتیب رکوردی را که سریال «چهارشنبه» با ۵۰.۱ میلیون بازدید در سال ۲۰۲۲ به ثبت رسانده بود شکست و از آن خیلی فراتر رفت.
این فصل همچنین به سرعت در فهرست محبوبترین عناوین تلویزیونی غیرانگلیسی زبان نتفلیکس در تمام دوران در رتبه ۷ قرار گرفت. فصل نخست «بازی مرکب» در حال حاضر با ۲۶۵.۲ بازدید در صدر این لیست قرار دارد، اما فصل ۲ هنوز وقت زیادی دارد تا بتواند از این رقم فراتر برود.
این استقبال موجب شد فصل دوم «بازی مرکب» پربینندهترین عنوان هفته نتفلیکس هم بشود و در عین حال دوباره فصل یکم را نیز در معرض توجه قرار داد و آن را به سومین سریال تلویزیونی غیرانگلیسی زبان هفته با ۸.۱ میلیون تماشاگر بدل کرد.
«بازی مُرکب» یک مجموعه تلویزیونی دلهرهآورِ از کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ هیوک برای نتفلیکس ساخته شد. این مجموعه بر یک رقابت پنهانی تمرکز دارد و در آن ۴۵۶ بازیکن که همگی در تنگنای اقتصادی شدیدی هستند، برای عبور از یک سری بازیهای کودکانه مرگبار با یک جایزه ۴۵٫۶ میلیارد وونی، زندگی خود را به خطر میاندازند. عنوان این مجموعه برگرفته از بازی کودکانه کرهای به همین نام است.
هوانگ این ایده را بر مبنای چالشهای اقتصادی خود و نابرابری طبقاتی در کره جنوبی و سرمایهداری خلق کرد. فصل نخست «بازی مرکب» سپتامبر ۲۰۲۱ در سطح جهانی در دسترس قرار گرفت و در هفته نخست نمایش، به یکی از پربینندهترین مجموعههای نتفلیکس در ۹۰ کشور بدل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده به پربینندهترین مجموعه این شبکه تبدیل و نامزد ۱۴ جایزه امی ساعات پربیننده شد.
انتظار میرود فصل سوم و پایانی سال ۲۰۲۵ پخش شود.
منبع : خبرگزاری مهر
«امیلیا پرز» با ۱۴ نامزدی پیشتاز بفتا ۲۰۲۴ شد
اعلام جزییات مراسم یادبود ژاله علو در خانه هنرمندان ایران
مصطفی امامی مجری برنامه صبحگاهی شبکه افق شد
سهم مدیران سینمایی در انتخابهای فجر؛ چرا دوره چهلوسوم متمایز است؟
روایت تاریخ عراق و تولد مقاومت در مستند «جمال»
معرفی ویژه برنامههای رادیو در سالروز شهادت امام هادی (ع)
حاج قاسم از زاویه عملیات جنگی؛ این تصاویر دیده نشده بود
انتشار «پاییز» سالار عقیلی برای «آخرین دیدار»
کارگردان «دیفن هیدرامین»: بازیگران من سربازهای صحنه هستند
جشنواره «عمار» به ایستگاه پایانی رسید؛ پاسداشتی برای هنرمند متعهد یمنی
بازگشت «کامکارها» به عرصه کنسرت؛ «آتش زنده» به پایتخت رسید
جشنواره «عمار» به ایستگاه پایانی رسید
اعلام جزییات اولین برنامه صبحگاهی شبکه افق؛ بیننده «ایران من» باشید
کاهش فروش سینماهای اسپانیا در سال ۲۰۲۴؛ «درون بیرون ۲» هم کمک نکرد
بررسی «آلبوم خانوادگی من» و «شهر زنده» در شبکه مستند
نمایش آثار متأخر انیمیشن کوتاه ایرانی در خانه هنرمندان ایران
تأملی بر پیام رهبر انقلاب به ششمین نشست افق تحول رسانه ملی
انتشار تیزر رسمی نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت
برگزاری یک کنسرت با تکنیک «لوپ استیشن» در شیراز
«پرسونا» در سینماتک خانه هنرمندان ایران روی پرده میرود
«ویولتا» در کاخ هنر روی صحنه میرود
«هدویگ» را با ترکیبی از بازیگران حرفهای و جوان تماشا کنید
حضور جوانان در کنار حرفهای در «هدویگ»
لزوم توجه به نقش اقتصاد و تنظیمگری در توسعه اکوسیستم رسانهای
چگونه شهادت یحیی سنوار روحی تازه به جبهه مقاومت داد؟
از مواجهه با «اسید آمینهها» در جهان ذهنی هنرمند تا سنگینی معماری یک حمام بر آثار
نقاشان «جمال حبیب» سردار دلها را به گالری عالی آوردند
اعلام جزییات جشنواره تئاتر «خوشه پروین» با رونمایی از پوستر
در کنسرت «نغمه های ناگهان» چه گذشت؟؛ اجرای چهارم «طرز تازه» در وحدت
علیرام نورایی در نقش خسرو گلسرخی؛ «شکلات ششم» یک پرونده پنهان امنیتی را باز کرد