میرنیوز

آیت‌الله سیستانی: داد و ستد تولیدات شرکت‌های حامی اسرائیل مجاز نیست

آیت‌الله سیستانی: داد و ستد تولیدات شرکت‌های حامی اسرائیل مجاز نیست 2020-10-17T13:00:56+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر جهان تشیع به استفتائی درباره داد و ستدی که برای رژیم صهیونیستی منفعت دارد، پاسخ داد.

سایت دفتر آیت الله سیستانی در پاسخ به اینکه آیا خرید و فروش از مراکزی که بخشی از عوائد خود را به حمایت از اسرائیل اختصاص می‌دهند، مجاز است؟ نوشت: داد و ستد تولیدات اسرائیلی و شرکت‌هایی که یقین حاصل شود به صورت تأثیرگذاری از اسرائیل حمایت می‌کنند، جایز نیست.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

تصوّری غلط دربارۀ ظهور امام زمان (عج)

 تصوّری غلط دربارۀ ظهور امام زمان (عج)
2020-10-26T20:41:24+03:30
استاد حوزه علمیه گفت: ما فکر می‌کردیم فرج امام زمان (عج) فقط این است که امنیت، رفاه، آبادی، آزادی و اینطور چیزها فراهم می‌شود؛ اما این نیست.

سریال "سنجرخان" نیمه دوم آبان کلید می‌خورد/ آیا لطیفی اجرای "هفت" را واگذار می‌کند؟

 سریال "سنجرخان" نیمه دوم آبان کلید می‌خورد/ آیا لطیفی اجرای "هفت" را واگذار می‌کند؟
2020-10-26T20:41:22+03:30
محمدحسین لطیفی در گفت‌وگوی رادیویی درباره ساخت "سنجرخان"،‌ گفت: نیمه دوم آبان‌‌ماه با حضور بازیگران کُردی و تعدادی چهره، سریال را جلوی دوربین می‌ب...

تجهیز و به روزآوری منابع کتابخانه‌های عمومی در مناطق کمتر برخوردار

تجهیز و به روزآوری منابع کتابخانه‌های عمومی در مناطق کمتر برخوردار
2020-10-26T20:07:45+03:30
سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، در نظر دارد نسبت به تجهیز و به روزآوری منابع کتابخانه های عمومی در مناطق کمتر بر...

در تلاشیم تا اعتبارات و تسهیلات موسسات قرآنی را افزایش دهیم

در تلاشیم تا اعتبارات و تسهیلات موسسات قرآنی را افزایش دهیم
2020-10-26T16:21:07+03:30
فقهی زاده با اشاره به اینکه برای حل مشکلات بیمه فعالان قرآنی در تلاشیم گفت: سعی می کنیم تا با افزایش اعتبارات و تسهیلات شاهد رونق هرچه بیشتر  فعالیت های اثرگ...

آیا سیاستمداران از کرونا خواهند آموخت؟

آیا سیاستمداران از کرونا خواهند آموخت؟
2020-10-26T16:21:07+03:30
نشست آیا سیاستمداران از کرونا خواهند آموخت؟، عصر روز دوشنبه پنجم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بدرفتاری‌ها را نمی توان با شعار دفاع از «آزادی بیان» توجیه کرد

بدرفتاری‌ها را نمی توان با شعار دفاع از «آزادی بیان» توجیه کرد
2020-10-26T15:14:25+03:30
در بیانیه محکومیت اهانت به مقدسات مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمده است: بدرفتاری‌ها را نمی‌توان با شعارهایی چون دفاع از«...

انگیزه شکایت از سینماداران بدهکار جدی است/ سینماهای بدهکار دلارهایشان را بفروشند و تسویه کنند

 انگیزه شکایت از سینماداران بدهکار جدی است/ سینماهای بدهکار دلارهایشان را بفروشند و تسویه کنند
2020-10-26T15:08:04+03:30
بدهی بلند مدت سینماهای کشور به تهیه‌کنندگان و سینماداران و اختلافات میان آنان توسط سازمان سینمایی نیز حل نشد و در نهایت برخی از دفاتر پخش تصمیم به شکایت از ...

محمدیان: کیفیت انیمیشن ایران چیزی کم از جهان ندارد

 محمدیان: کیفیت انیمیشن ایران چیزی کم از جهان ندارد
2020-10-26T14:01:31+03:30
کارگردان انیمیشن «فیلشاه» معقتد است که بچگی ما با قهرمان‌های خارجی س‍پری شد، باید تلاش کنیم بچه‌های امروز با قهرمان‌های ساخت کشور خودمان بزرگ شوند.

چله عزت| کبوتری که جای ۱۰۰ شهید گمنام را نشان داد

 چله عزت| کبوتری که جای ۱۰۰ شهید گمنام را نشان داد
2020-10-26T13:48:07+03:30
چفیه یکی از شهدای دفاع مقدس را از خاک درآوردم و تکان دادم. یک کلاه آهنی هم بغلش بود. آرام، با دست خاک‌های اطرافش را خالی کردیم و دیدیم که شهید خفته است.

روایت روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست از دیدارش با سران داعش در بازار کتاب

 روایت روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست از دیدارش با سران داعش در بازار کتاب
2020-10-26T13:34:43+03:30
کتاب «به من گفتند تنها بیا» خاطرات سعاد مخنت، روزنامه‌نگار مسلمان روزنامه واشنگتن پست با ترجمه فائزه نوری از سوی کتابستان معرفت برای پنجمین‌بار من...

چه کسانی مانع ترخیص داروهای حیاتی جانبازان دفاع مقدس می‌شوند؟

 چه کسانی مانع ترخیص داروهای حیاتی جانبازان دفاع مقدس می‌شوند؟
2020-10-26T13:34:43+03:30
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ممانعت ترخیص داروی جانبازان به تسنیم گفت: افرادی در بعضی از دستگاه‌ها با مانع تراشی در روند خدمت رسانی به...

شعر مهدوی|همه کنید قیام و همه دهید سلام/ امام کل زمان‌ها دوباره گشت امام

 شعر مهدوی|همه کنید قیام و همه دهید سلام/ امام کل زمان‌ها دوباره گشت امام
2020-10-26T13:21:24+03:30
به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) چند سروده از شاعران آیینی کشورمان تقدیم می‌شود.

محمدیان: مضامین نامناسب در انیمیشن‌ها بچه‌ها را فراری می‌دهد

 محمدیان: مضامین نامناسب در انیمیشن‌ها بچه‌ها را فراری می‌دهد
2020-10-26T13:21:22+03:30
کارگردان انیمیشن «فیلشاه» معقتد است که بچگی ما با قهرمان‌های خارجی س‍پری شد، باید تلاش کنیم بچه‌های امروز با قهرمان‌های ساخت کشور خودمان بزرگ شوند.

ضرورت وجود یک اطلس تبلیغی/تجهیز مبلغان به سواد رسانه ای

ضرورت وجود یک اطلس تبلیغی/تجهیز مبلغان به سواد رسانه ای
2020-10-26T12:47:45+03:30
حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده گفت:نهادهای تبلیغی باید مُبلغان را به سواد رسانه‌ای مجهز کنند که بتوانیم سخن جوان و روحیات او را درک کنیم؛

آقای دوبله با دنیای تصویر خداحافظی کرد/ "اغما" و "راه شب" را فراموش نمی‌کنم!

 آقای دوبله با دنیای تصویر خداحافظی کرد/ "اغما" و "راه شب" را فراموش نمی‌کنم!
2020-10-26T12:54:45+03:30
ناصر ممدوح دوبلور مطرح کشورمان پس از سال‌ها اجرا و بازیگری در صدا و سیما با دنیای تصویر وداع کرد و گفت: خاطراتم در "راه شب" و "اغما" از ...

همایش علمی تبیینی «امام اراده» برگزار می‌شود

همایش علمی تبیینی «امام اراده» برگزار می‌شود
2020-10-26T11:14:25+03:30
همایش علمی تبیینی«امام اراده؛ واکاوی سه دهه تحول ذیل زعامت حضرت آیت الله خامنه ای» روز جمعه ۹ آبان ماه در خانه انقلاب اسلامی و ولایت برگزار می‌شود.

شهدای سلامت چگونه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند؟

 شهدای سلامت چگونه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند؟
2020-10-26T11:21:23+03:30
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرونده افرادی که منطبق با مصادیق ابلاغی آیین‌نامه هستند به بنیاد شهید و امور ایثارگران ...

دوبلورها، زندگی بنیانگذار فاکس‌نیوز را به تلویزیون آوردند + تیزر

 دوبلورها، زندگی بنیانگذار فاکس‌نیوز را به تلویزیون آوردند + تیزر
2020-10-26T11:21:22+03:30
سریال آمریکایی "بلندترین صدا" با صدایِ منوچهر زنده‌دل، نصرالله مدقالچی، زهره شکوفنده و میرطاهر مظلومی از ۷ آبان‌ به آنتنِ تلویزیون می‌رسد.

استقبال از «آن بیست و سه نفر» در کتابفروشی‌ها/ ماجرای ملاقات اسرای ایرانی با صدام

 استقبال از «آن بیست و سه نفر» در کتابفروشی‌ها/ ماجرای ملاقات اسرای ایرانی با صدام
2020-10-26T11:21:22+03:30
چاپ هفتادم کتاب «آن بیست و سه نفر»، اثر احمد یوسف‌زاده، با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار ...

کاهش قیمت‌ها در بازار کاغذ به زیر ۴۰۰ هزار تومان

 کاهش قیمت‌ها در بازار کاغذ به زیر ۴۰۰ هزار تومان
2020-10-26T11:21:22+03:30
قیمت کاغذ چاپ و تحریر دو هفته پس از افزایش ناگهانی و گذر از ۴۵۰ هزار تومان دوباره با کاهش مواجه شده و به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسید.

تصاویر جدید از سریال رمضانی تلویزیون

 تصاویر جدید از سریال رمضانی تلویزیون
2020-10-26T11:21:22+03:30
بازیگران "رعد و برق" در مناطق مختلف صفرمرزی هم جلوی دوربینِ بهروز افخمی رفتند تا سریال ماه مبارک رمضان به آنتنِ شبکه پنج سیما برسد.

نذر شاعرانه برای ظهور امام زمان(عج)/ «سرود وصل بخوان روز عید در راه است»

 نذر شاعرانه برای ظهور امام زمان(عج)/ «سرود وصل بخوان روز عید در راه است»
2020-10-26T11:21:22+03:30
جمعی از شاعران آیینی کشور همزمان با فرارسیدن هشتم ربیع‌الاول و آغاز امامت امام زمان (عج)، تازه‌سروده‌های خود را تقدیم این امام همام کردند.

نمایش زندگی و افکار غلامرضا اعوانی در مستند «سالک حکمت»

نمایش زندگی و افکار غلامرضا اعوانی در مستند «سالک حکمت»
2020-10-26T11:01:06+03:30
مستند «سالک حکمت» از مجموعه «حکایت دل» دوشنبه ۵ آبان ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

نهم ربیع‌الاول روزتجدید بیعت با امام زمان(عج)است/مهدویت؛محور وحدت

نهم ربیع‌الاول روزتجدید بیعت با امام زمان(عج)است/مهدویت؛محور وحدت
2020-10-26T10:34:27+03:30
حجت الاسلام متوسل گفت: نهم ربیع الاول روز آغاز امامت امام زمان و نوعی تجدید بیعت با حضرت و بهترین راه برای این بیعت، خواندن دعای عهد است.

زمینه‌های ظهور از منظر آیت الله بهجت(ره)/ چه کنیم که امور دنیا و آخرت ما درست شود؟

 زمینه‌های ظهور از منظر آیت الله بهجت(ره)/ چه کنیم که امور دنیا و آخرت ما درست شود؟
2020-10-26T08:54:43+03:30
آیت الله بهجت(ره) می‌فرمود: «تا خودمان را اصلاح نکنیم و با خدا و نماینده‌های خدا (اهل‌بیت علیهم‌السلام) ارتباط نداشته باشیم، کارمان درست نمی‌شود.»

فعالیت مبلغان زن مصری برای رویارویی با افکار افراطی

فعالیت مبلغان زن مصری برای رویارویی با افکار افراطی
2020-10-25T14:00:57+03:30
وزارت اوقاف مصر در تجربه ای جدید از مبلغان زن مصری که دوره آموزشی را گذرانده اند برای رویارویی با افکار افراطی استفاده می کند.

«مرد ایستاده بعدی» منتخب کره در اسکار

 «مرد ایستاده بعدی» منتخب کره در اسکار
2020-10-25T14:08:05+03:30
کره جنوبی تریلر سیاسی ساخته «مین هو وو» با عنوان «مرد ایستاده بعدی» را به عنوان شرکت کننده در بخش «بهترین فیلم بین المللی» اسک...

چراغ سبزِ "خندوانه" در برابر بی‌خبری‌های "دورهمی" و "عصر جدید"

 چراغ سبزِ "خندوانه" در برابر بی‌خبری‌های "دورهمی" و "عصر جدید"
2020-10-25T14:08:04+03:30
در روزهای پرکار مهران مدیری و ابهام در ضبط مراحل نهایی "عصرجدید"، رامبد جوان چراغ سبز بازگشتش را روشن کرد و گفت به زودی ضبط را شروع می‌کنند.

وضعیت زنان ایرانی در ایام قرنطینه کرونا موضوع یک پژوهش شد

وضعیت زنان ایرانی در ایام قرنطینه کرونا موضوع یک پژوهش شد
2020-10-25T13:47:36+03:30
ملک زاده گفت: در یک طرح پژوهشی که به مرحله اجرا رسیده تلاش شده تا وضعیتی که بر زنان ایرانی طی ایام قرنطینه و اوج تمهیدات پیش‌گیرانه جلوگیری از ابتلای به کرون...

اوج بخشش خدا در قیامت به روایت امام حسن عسکری (ع)

 اوج بخشش خدا در قیامت به روایت امام حسن عسکری (ع)
2020-10-25T13:54:35+03:30
استاد حوزه علمیه گفت: خدا در روز قیامت طوری بندگانش را می‌آمرزد که به ذهن هیچ کسی نمی‌آید، حتی اهل شرک می‌‌گویند ما مشرک نبودیم.