میرنیوز

باید در گسترش معروف تدبیر شود/بنیه فرهنگی جامعه آسیب دیده است

باید در گسترش معروف تدبیر شود/بنیه فرهنگی جامعه آسیب دیده است 2020-08-24T13:34:43+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران مقارن با هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، سردار محمدرضا یزدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین حامد فاطمی‌روش جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، سردار سرتیپ حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، عیسی فرهادی فرماندار تهران و سایر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد، سیاست‌ها و رویکردهای احیای امر به معروف و نهی از منکر به هم‌اندیشی گذاشته شد.

در ابتدای این نشست سردار محمدرضا یزدی، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور  اعضا به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی امر به معروف و نهی از منکر به بررسی ارزش و اهمیت حمایت مسئولین از امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اظهار داشت: امروز در موضوع امر به معروف و نهی از منکر با مشکلات جدی مواجه هستیم و گاهی اوقات خود ما هم از اینکه به مسائل معروف بپردازیم و یا منکری را نهی کنیم باز می‌مانیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع تحریم و تحریف افزود: بخش جدی از آنچه که باعث شده تا مردم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر وارد نشوند و یا از آن اجتناب کنند، تحریف‌هایی است که صورت پذیرفته است. در امر به معروف و نهی از منکر تا کنون موضوع حجاب به تنهایی مطرح بوده است و اکثر موضوعات در صحنه‌ها و برهه‌های زمانی مختلف که می‌توانسته به توسعه‌ی فرهنگی و توانمندی‌های کشور کمک کند، به دلیل تحریف‌هایی که اتفاق افتاده، مغفول واقع شده است.

سردار یزدی اضافه کرد: در حوزه‌ی کار فرهنگی یک سری اقدامات تخصصی وجود دارد که هر دستگاه باید در آن حوزه به بررسی و احصاء آن بپردازد و همچنین یک سری وظایف عمومی وجود دارد که همه‌ی نهادها مکلف به انجام آنها هستند.

 در ادامه این نشست سردار سرتیپ حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: همه همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی مکلفند با تمام توان از آمرین به معروف حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به تقدیر فرماندهی محترم نیروی انتظامی کشور از مامور وظیفه‌شناس پلیس مترو در برخورد قاطع و منطقی با منکر بدحجابی و انجام تذکر لسانی در ایستگاه مترو تاکید داشت: نیروی انتظامی در تمامی بخش‌ها و با تمام توان در خدمت آمرین به معروف و ناهیان از منکر قرار دارد و بر این باور است که باید در مقابل خون شهدا و آرمان‌های حضرت امام (ره) پاسخگو باشد، لذا مجموعه نیروی انتظامی تهران بزرگ با بکارگیری تمام امکانات و با تمام وجود و با برنامه‌ریزی مدون و قانون‌مدار و حساب‌شده از ارزش‌های اسلامی پاسداری خواهد کرد.

در ادامه این جلسه ربانیان معاون محترم دادستان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدم با رویکرد ایجابی است و نه سلبی. واقعیت این است که دستگاه‌های فرهنگی که بار اصلی این حوزه بر دوش آنهاست یا کاری نمی‌کنند و یا اینکه کم‌کاری می‌کنند، لذا ما بر این باوریم که باید طرحی تدوین شود که در آن سهم فرهنگی هر نهاد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشخص شده باشد و فقط برخورد انتظامی صورت نپذیرد.

خزایی مشاور استاندار تهران با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است و به این معنا باید در پی زنده کردن معروف‌ها و ازاله منکر باشد افزود: می‌بایست در گام نخست موضوعات فرهنگی و آموزش را در اولویت قرار داد و در جهت تقویت بخش فرهنگی قدم برداشت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر این که رسانه ملی به عنوان بازوی اجرایی نهادهای فرهنگی باید حضور موثری در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد، تمامی دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی استان تهران را برای حضور فعال و موثر در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر فراخواند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین فاطمی‌روش جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با عرض خیرمقدم به اعضا شرکت کننده، بیان داشت: وظیفه اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج و گسترش امر به معروف در بین آحاد مردم و اخذ تصمیمات و سیاست‌هایی است که باعث عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: پیش از هر چیز لازم است که آحاد مردم بدانند که امر به معروف حوزه‌های گوناگونی دارد مثل: قانون‌مداری و قانون‌گریزی، سبک زندگی، رفتارهای اداری و سازمانی، مسئولیت‌گریزی و مسئولیت‌پذیری و مسائل دیگری که امروز ما دچار آن شده‌ایم. متاسفانه امروزه با گفتن عبارت امر به معروف و نهی از منکر اذهان عمومی صرفا به سمت عفاف و حجاب می‌رود، همه مفاسد اجتماعی و بلکه پیش از آن زمینه‌های مفاسد اجتماعی، مشمول امر به معروف و نهی از منکر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی‌روش گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران بر این باوریم که احیای امر به معرف و نهی از منکر دو بخش عمده دارد: یکی ایجاد مقتضیات احیا و دوم رفع موانع آن.در مقتضیات کاملا بایک فعالیت فرهنگی روبرو هستیم و نهادهای مختلف باید به آن توجه ویژه کرده و وارد صحنه شوند. اقتضای احیای امر به معروف حضور همگانی مردم در عرصه امر به معروف ونهی از منکر است که در اینجا به هیچ عنوان بحث احزاب یا اقشار یا قومیت خاصی مطرح نبوده و همه اقشار جامعه را شامل می‌شود که عمده فعالیت ما در واقع  باید بر این مهم باشد تا اقتضای امر به معروف که حضور همگانی مردم است صورت پذیرد.

 وی افزود: در این راستا می‌بایست پیش از هر چیز عملیات انگیزشی انجام دهیم که این امر با تبیین فرهنگی در سطح اجتماع صورت می‌پذیرد تا مردم به آثار و ثمرات امر به معروف و نهی از منکر پی ببرند و در عرصه امر به معروف حاضر شوند و ادامه آن ایجاد عامل استمراری است که همان آموزش اقشار جامعه است تا با یادگیری امر به معروف صحیح از عوامل سلب انگیزه مصون بمانند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: در قسمت رفع موانع دو مانع عمده داریم؛ یکی آسیب‌های اجتماعی ناشی از امر به معروف است که در این راستا می‌توان به تحقیر، توهین و سرزنش آمر به معروف پرداخت که همگی آنها باعث سرخوردگی آمر به معروف شده و باعث این تصور غلط می‌شود که اگر من امر به معروف و نهی از منکر نکنم زندگی آرامتر همراه با آسایش بیشتری خواهم داشت. این امر توسط  فرهنگ‌سازی و یک عملیات بینشی در راستای رسیدن به یک درک منافع مشترک، ضرورت، ماهیت و آثار اجتماعی امر به معروف محقق می‌شود که در پی آن منجر به ترویج فرهنگ شنیدن امر به معروف خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی‌روش در ادامه به تبیین بسته حمایت قضایی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پرداخت و اشاره کرد: در دوره جدید با تعاملات خوبی که با دادستان تهران داشته‌ایم، تاکید شده است که وفق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف هر شخص حقیقی و یا حقوقی که در مسیر امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کند مجرم شناخته شده و اعلام جرم خواهد شد، به همین منظور تفاهم شده است که در دادسرای کارکنان دولت شعبه‌ای ویژه در نظر گرفته شود تا نسبت به این امر پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

وی مبحث بعدی را حول محور پیگیری ظابطین قضایی حامی امر به معرف و نهی از منکر مطرح نمو و افزود: با همکاری معاونت اجتماعی سپاه حضرت محمد (ص) تهران و دفتر هماهنگی قوه قضاییه و نیروهای مسلح ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران مساله ضابطین قضایی در حال پیگیری است.همچنین با همکاری دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران تهران بزرگ با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امکان بهرمندی از خدمات دفتر حمایت قضایی ایثارگران در جهت مشاوره قضایی و وکالت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر فراهم آمده است.امروز یکی از مهمترین مشکلات و موانع امر به معروف فرهنگ عدم پذیرش نسبت به آن است که در صورت فعالیت موثر شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات فرهنگ شنیدن امر به معروف و تقدیر از آمرین رایج شده و مسئولین ادارات خود را مکلف به شنیدن امر به معروف می‌دانند.

فاطمی روش اظهار داشت: در راستای ضرورت کار فرهنگی و در حوزه برخورد ایجابی در امر به معروف و نهی از منکر با نهادهای تبلیغی هم همکاری‌هایی را آغاز کرده‌ایم و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران بحث ارشاد در حوزه مفاسد اخلاقی بانوانرا پیگیری می‌کنیم. همچنین در راستای رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز با تشکیل گروه‌های جهادی در شانزده عرصه تخصصی نهضت مطالبه‌گری رابااولویت مسئولین به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران ضمن قدردانی و تشکر از حضور مسئولین استانی و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اظهار داشت: بنیه فرهنگی کشور بسیار قوی است و بدنه جامعه از این توان فرهنگی قوی برخوردار است. این بنیه فرهنگی در معرض آسیب‌های جدی قرار گرفته است و نهادهای فرهنگی باید با تبلیغات وسیع و هماهنگی‌های موثر در این راستا هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد تاکید کرد: اگر یک تناسب بین جمعیت و ظرفیت‌های حاکمیتی برخورد کننده با تخلف صورت پذیرد ما شاهد یک احساس امنیت بالا در جامعه خواهیم بود. ما آماده هستیم که در این راستا به کمک نیروی انتظامی شتافته و ضمن حمایت از آن‌ها، هر ظرفیتی که منجر به پیشبرد بهتر اهداف و انجام ماموریت‌های آنان شود را فعال کنیم.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در پایان گفت: در گسترش معروف می‌بایست تدبیر شود تا اینکه ما فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و از تمام نهادهایی که در این حوزه مسئولیت دارند انتظار می‌رود که در این زمینه بیش از پیش فعالیت خود را انجام دهند.

این نشست مقارن با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در محل سالن جلسات این ستاد تشکیل شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)