میرنیوز

دهه کرامت و چند برنامه| از "چراغانی" و "سمت‌خدا" تا ۳۰۰۰ دقیقه برنامه رادیو زیارت

 دهه کرامت و چند برنامه| از "چراغانی" و "سمت‌خدا" تا ۳۰۰۰ دقیقه برنامه رادیو زیارت 2020-06-23T09:01:11+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ایام میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را دهه کرامت می‌نامند که رسماً از روز سه‌شنبه سوم خردادماه همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) کار خودش را آغاز می‌کند. رادیو و تلویزیون هرساله برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده که نگاهی به چند برنامه رادیویی و تلویزیونی در ادامه داریم. البته جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن  «خدمت کریمانه» را محور برنامه‌های شورای معارف سیما در دهه کرامت اعلام کرده است.

جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما ، ضمن تاکید بر اهمیت بحث همدلی مومنانه در ایام دهه کرامت، تأکید کرد: شورای معارف سیما براساس مباحث روز و نیازجامعه، شعار واحدی با عنوان "همدلی مومنانه وخدمت کریمانه " را در برنامه‌های امسال خود در دهه کرامت همراه با نوآوری و خلاقیت در حوزه محتوا؛ از جمله توجه ویژه به ابعاد رزمایش مواسات و همدلی، سبک زندگی رضوی، خدمت به مردم و ... انتخاب کرده است.

وی از پوشش کامل مراسم حرم مطهر رضوی، حرم مطهر فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و احمد بن موسی (علیه السلام) در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: امسال با هماهنگی‌ها، مستندی در خصوص گفت‌وگو با زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برای بیان دلگویه‌ها و دلتنگی‌هایشان با امام رضا (علیه السلام) تهیه و تولید خواهد شد.

شبکه قرآن؛ از پوشش زنده تعویض حرمین تا شروع سریال "امام رضا"

در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیه السلام)، شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت مهمان نگاه های گرم مخاطبان تلویزیون خواهد بود. "ایوان بهشت" ، عنوان ویژه برنامه شبکه در طول ایام دهه کرامت می باشد که همه روزه در ساعت  21  با حضور کارشناسان مطرح معارفی بصورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن می‌رود. همچنین ازسوم تیر مصادف با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا شنبه 7 تیر ،  ویژه برنامه‌ای از حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) از ساعت 15 بصورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود.

مراسم تعویض پرچم حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) و جشن های آستان قدس رضوی در دهه کرامت  نیز در شبکه قرآن و معارف سیما پوشش داده خواهد شد. «حاضر غایب از نظر» عنوان ویژه برنامه مهدوی شبکه قرآن و معارف سیما است که اولین جمعه دهه کرامت را از ساعت 10:30 به موضوع ولایت محوری حضرت معصومه (سلام الله علیها) و در دومین جمعه این ایام به موضوع عفاف و حجاب خواهد پرداخت، همچنین مستندهای مرتبط با دهه کرامت هر روز در ساعت 14 تقدیم علاقه مندان به این برنامه ها خواهد شد.

پخش زنده دعای کمیل از حرم مطهرشاهچراغ شیراز  و دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران بصورت زنده در دهه کرامت از دیگر ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت است. همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، سریال «ولایت عشق» با کارگردانی مهدی فخیم زاده هرشب ساعت 24 به روی آنتن می‌رود.

رادیو زیارت؛ از ویژه برنامه "رادیو حرم" تا "گفت‌وگوی ویژه خبری"

دهه کرامت نقطه عطفی برای ارتباط بین رسانه و دوستداران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با محوریت مضجع شریف آن حضرت است. بدین منظور "رادیوزیارت" با تولید و پخش ویژه برنامه‌های غنی، شاد و جذاب ایام خوبی را برای مخاطبان تدارک دیده است. این شبکه با مشارکت آستان قدس رضوی ویژه برنامه "رادیوحرم" را به منظور انتقال فضای شاد و روحانی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به مشتاقان رادیو وهمچنین ایجاد فضای پربار معنوی برای زائران حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) فراهم کرده است. "رادیوحرم" بصورت زنده از استودیوی اختصاصی رادیوزیارت در حرم مطهر پخش می‌شود ودر ایام هفته کرامت هر روز بمدت یک ساعت و نیم و در 2 بخش صبحگاهی از ساعت 10:15 دقیقه و بخش عصرگاهی از ساعت 18:15 دقیقه از حرم مطهر پخش خواهد شد.

پیگیری مسائل، مشکلات و موضوعات پیرامون زائر و زیارت در برنامه "گفت‌و‌گوی ویژه خبری" رادیو زیارت انجام خواهد شد. موضوعات مرتبط با زیارت، زائر و معارف و مقتضیات جامعه اسلامی در ارتباط با اهل‌بیت همچون تبلیغات اسلامی، حضرت معصومه(س) در شادی اهل‌بیت شاد باشیم، مدافعان سلامت رهروان ایثار و شهادت، خانواده مهدوی محور جامعه مهدوی، امامزادگان الگوی تمدن دینی و ولایت پذیری، شاهچراغ اسوه عدالت و امین ولایت، تشکل‌های مردمی، جهادگران خدمت و سلامت، رفاه و امید در سایه جهش تولید، شهدا و علما الگوی تحقق گام دوم انقلاب، خادم الرضاشهید سلیمانی الگوی خادمان اهل‌بیت، امام رضا(ع) امام رافت و مهربانی از جمله موضوعاتی است که در 8 قسمت از ساعت 13:15 بعد از خبر زیارت بصورت زنده پخش می‌شود.

برنامه "پرسش" کاری است از گروه زیارت و فرهنگ رضوی رادیو زیارت که سوالات، شبهات و ابهامات مخاطبان بویژه جوانان درباره معارف اسلامی، سیره و روش ائمه معصومین بویژه امام رضا علیه السلام را پاسخ می‌دهد. این سوالات از طریق تلفن گویای شبکه به شماره 32283696 و پیامک  300008888 وسامانه پاسخگویی حرم مطهر به شماره 32020 استخراج می‌شود. "پرسش" در 10  قسمت ویژه دهه کرامت تهیه و هر روز ساعت 11 پخش می‌شود. در این برنامه از کارشناسان و اساتید بنام حوزه و دانشگاه همچون حجج اسلام سیدمحمود مرویان حسینی، رضا وطن دوست،  مهدی شریعتی تبار، علی جلائیان اکبرنیا، مجتبی الهی خراسانی و آقایان غلامرضا جلالی، حسین لطیفی، علی ایوبی و دکتر مرتضی انفرادی، دکتر امیر سلمانی رحیمی و دکتر رضا نقدی بهره برده می‌شود.

علاوه بر برنامه‌های فوق که بعنوان برنامه های شاخص شبکه رادیویی زیارت است در ایام دهه کرامت برنامه های: "جلوه خورشید" در 12 قسمت 15 دقیقه ای، "صدای سخن عشق" در 12 قسمت 5 دقیقه‌ای، "شمس تفسیر" در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای، "رواق اندیشه" در 10 قسمت 35 دقیقه‌ای، "حدیث مهر" در 12 قسمت 15 دقیقه ای، "تسبیح باران" در 10 قسمت 25 دقیقه‌ای، 10 عنوان سخنرانی با موضوع حضرت معصومه و امام رضا(ع) با زمان‌های 25 دقیقه‌ای و همچنین 10 نمایش با موضوع دهه کرامت و با مدت 30 دقیقه  در جدول پخش قرار داده شده است. همچنین در شب و روز میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) رادیوزیارت اقدام به پخش ویژه برنامه زنده از حرم آن حضرت کرده است.

در ویژه برنامه‌ای که 5شنبه مصادف با شب عید از ساعت 21 تا 24 بمدت 180 دقیقه بصورت زنده از حرم مطهر پخش خواهد شد علاوه بر برنامه‌های متنوع شبکه بمناسبت میلاد حضرت، دعای کمیل نیز بطور مستقیم از حرم مطهر پخش خواهد شد. از سویی دیگر در بامداد جمعه 13 تیرماه مصادف با روز میلاد حضرت امام رضا(ع) در ویژه برنامه‌ای از ساعت 5 بامداد تا 8 صبح علاوه بر پوشش کامل دعای ندبه، برنامه های جذابی با محوریت دهه کرامت و میلاد حضرت از استودیوی امام رضا(ع) استودیوی اختصاصی شبکه رادیویی زیارت در حرم مطهر پخش خواهد شد.

 رادیو زیارت  گزارش‌های مختلفی را نیز به سفارش شبکه‌ها از استودیوی اختصاصی این شبکه از حرم حضرت امام رضا(ع) تهیه و مخاطبان شبکه‌های مختلف را از حال و هوای حرم آن حضرت با خبر می‌کند.

دهه کرامت شبکه سه «چراغانی» می‌شود

ویژه برنامه دهه کرامت شبکه سه با عنوان «چراغانی» از دوشنبه دوم تیرماه آغاز شده و تا ولادت حضرت امام رضا (ع)، جمعه 13 تیر، هر شب حدود ساعت 18 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ویژه برنامه «چراغانی» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه به تهیه کنندگی سعید عباسی است که در 11 قسمت 50 دقیقه‌ای میزبان هنرمندان در عرصه خوانندگی و بازیگری و شاعران خواهد بود. اجرای برنامه بر عهده شهرام شکیبا، حسین رفیعی و حسن سلطانی است.

در این ویژه برنامه خوانندگانی چون علیرضا افتخاری، حجت اشرف‌زاده، مجید اخشابی، غلامرضا صنعتگر، حمید حامی و ...آثاری اجرا خواهند کرد. داریوش ارجمند، مهدی فقیه، فخرالدین صدیق شریف، مهدی صباغی، اردلان شجاع کاوه و.. از بازیگران حاضر در ویژه برنامه «چراغانی» خواهند بود.  اسماعیل آذر (استاد ادبیات فارسی )، آریا عظیمی‌نژاد(موسیقیدان )، صابر خراسانی و مرتضی اسفندقه (شاعر ) و راحله امینیان (مجری ) از دیگر میهمانان این ویژه برنامه‌اند.

همچنین ویژه برنامه «چراغانی» با مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی –هنری امام رضا (ع)، از 5 برگزیده خادم رضوی تقدیر خواهد کرد.

«سمت خدا» در دهه کرامت/ از قم تا مشهد

ویژه برنامه مجموعه «سمت خدا» در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، در روز های سوم و دوازدهم تیرماه روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. برنامه «سمت خدا» در اولین روز از دهه کرامت، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) از امروز سه‌شنبه 3 تیر میزبان حجت‌الاسلام نظری‌منفرد در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شهر مقدس قم است؛ این برنامه 13:30 روی آنتن می‌رود. این برنامه به موضوع  سیره آن حضرت و جایگاه دختران در اسلام می‌پردازد. 

همچنین "سمت خدا" در روز پنجشنبه 12 تیرماه به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور حجت‌الاسلام عاملی به مبحث سیره امام رضا (ع) می‌پردازد. این برنامه از مشهد، آستان مقدس امام رضا (ع) روی آنتن خواهد رفت. مجموعه برنامه «سمت خدا» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی سید عبدالمجید رکنی و اجرای نجم الدین شریعتی است که هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 13:30 روانه آنتن شبکه سه می‌شود.  

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)