X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

ماهی گرفتن از آب گل‌آلود در بازار کاغذ/ افزایش دوباره قیمت‌ها

 ماهی گرفتن از آب گل‌آلود در بازار کاغذ/ افزایش دوباره قیمت‌ها 2020-05-23T12:57:54+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ روند افزایشی قیمت کاغذ همچنان ادامه دارد و امروز نیز بازار کاغذ با افزایش قیمت‌ها مواجه شده است.

بر این اساس قیمت هر بند کاغذ چاپ و تحریر 70 در 100 با گرماژ 70 گرم به مبلغ 380 هزار تومان معامله شده است‌، که نسبت به هفته گذشته با 10 هزار تومان افزایش روبرو بوده است.

افزایش قیمت در سایر انواع کاغذ نیز ادامه دارد،‌ کاغذ روزنامه کیلیویی 10 هزار تومان و کاغذ گلاسه نیز 19 هزار تومان معامله شده است.

مقوای پشت سفید و مقوای پشت طوسی نیز به ترتیب 20 هزار تومان و 17 هزار تومان معامله شده است.

کارشناسان علت اصلی افزایش قیمت در بازار را افزایش نرخ ارز و عدم تایید ارز تخصیصی برای واردات کالای جدید از سوی بانک مرکزی عنوان کرده‌اند‌، این در حالی است که کاغذهایی که با دلار پایین به کشور وارد شده است،‌ امروز با نرخ جدید دلار عرضه می‌شوند.

احمد شریفان نائب رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا اما افبزایش قیمت ناگهانی در بازار کاغذ را با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و تعطیلی مدارس بیشتر حاصل جنگ روانی می‌داند و می‌گوید:‌ تا زمانی که ثبت سفارش‌ها برای واردات تایید نشود‌، وضعیت بحرانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟

 صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟
2020-06-04T23:51:15+04:30
کارگردان سریال "افسانه هزارپایان" شبکه نسیم اعلام کرد که اگر مشکلی پیش نیاید ان‌شاءالله پایان خردادماه و یا نهایتاً اوایل تیرماه به آنتن خواهیم رس...

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند
2020-06-04T19:57:52+04:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه‌های حاکمیتی اگر کوتاهی‌هایی در زمینه گرامیداشت پانزده خرداد داشته اند باید جبران کنند و نباید مانع هویت مردمی قیام پان...

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی
2020-06-04T11:37:54+04:30
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی یادداشتی پیشنهاد کرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آتی نسبت به تصویب و نامگذاری روز ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری...

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-04T10:24:37+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!

 یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!
2020-06-04T08:11:18+04:30
نویسنده سریال "بچه مهندس" در پایان این مجموعه تلویزیونی، یادداشتی را درباره نقش "دکتر توفیقی" و ایفای هنرمندانه فرهاد قائمیان در اختیار ...

۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)

 ۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)
2020-06-04T00:51:20+04:30
شهدای راه امام هم روحیه جهادی داشتند و هم اهل صبر و مقاومت بودند، گرسنگی، تشنگی، تهدید و تحریم و حتی جنگ چیزی نیست که بخواهد ما را از پای در بیاورد، هیچ یک ...

ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)

 ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)
2020-06-04T00:11:15+04:30
مرحوم شیخ بهایی به معماران و بناها گفته بود شما طبق این نقشه بسازید و به سردرهای ورودی و خروجی را دست نزنید تا من بعداً طرح‌ آنها را به شما بدهم ...

عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند

 عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند
2020-06-03T23:44:39+04:30
پخش سریال رادیویی "راز طاهر" از هفته آینده در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-03T23:44:38+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا
2020-06-03T13:11:14+04:30
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در نامه‌ای از زحمات آیت الله اعرافی، طلاب جهادی و رئیس و اعضای شورای عالی حوزه در ایام کرونا تقدیر کرد.

نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟

 نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟
2020-06-03T13:17:56+04:30
عضو هیئت علمی پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی معتقد است آزادی در اندیشه امام خمینی (ره) با آن تعریفی که در اندیشه برخی احزاب و گروه‌ها نهفته است، تفاوت ...

میان «جوکر» و آشوب‌های آمریکا رابطه دیالکتیک برقرار است/ آمریکایی‌ها جوکر را داستان زندگی خودشان می‌دانند

 میان «جوکر» و آشوب‌های آمریکا رابطه دیالکتیک برقرار است/ آمریکایی‌ها جوکر را داستان زندگی خودشان می‌دانند
2020-06-03T13:17:56+04:30
قتل «جورج فلوید» صحنه خشونت‌بار سرکوب را به صورت عریان در ناخودآگاه توده‌های مردم آمریکا زنده کرد و توانست موجی ایجاد کند که منجر به یک چرخه بی‌پا...

مداحی میثم مطیعی ویژه ارتحال امام(ره)/ ای امام شهیدان خمینی

 مداحی میثم مطیعی ویژه ارتحال امام(ره)/ ای امام شهیدان خمینی
2020-06-03T13:04:36+04:30
صوت مداحی میثم مطیعی دربارۀ امام خمینی(ره) همزمان با سالروز ارتحال ایشان را می‌شنوید.

حاج‌آقا مجتبی‌تهرانی: امام خمینی شعبه‌ای از نور حسینی است

 حاج‌آقا مجتبی‌تهرانی: امام خمینی شعبه‌ای از نور حسینی است
2020-06-03T13:04:36+04:30
مگر توانستند حبّ امام حسین(ع) را از دل‌ها بیرون بکشند؟ امروز می‌خواهند حرکت امام خمینی(ره) را کور کنند اما باز هم کور خواندند.

«از قنات ملک»، روایتی از سردار سلیمانی از زبان هم ولایتی‌ها

 «از قنات ملک»، روایتی از سردار سلیمانی از زبان هم ولایتی‌ها
2020-06-03T13:04:36+04:30
مستند «از قنات ملک» حاصل تلاش گروه مستند روایت فتح است که با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است.

خاطراتی از امام خمینی به‌روایت رهبر انقلاب|وصیت امام در لحظات آخر

 خاطراتی از امام خمینی به‌روایت رهبر انقلاب|وصیت امام در لحظات آخر
2020-06-03T13:04:36+04:30
مقام معظّم رهبری فرمودند: به نظر من همین وصیت سی صفحه‌ای امام در همین چند جمله می‌تواند خلاصه شود؛ اگر با هم باشید هیچ کسی نمی‌تواند به شما آسیب برساند.

رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» برگزار می‌شود/۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدا

رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» برگزار می‌شود/۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدا
2020-06-03T08:57:54+04:30
حجت‌الاسلام ارزانی از برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» با محور گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و ...

باید بر سر مسئولینی که به فقر و فساد و تبعیض دامن زده‌اند فریاد بلند زد

باید بر سر مسئولینی که به فقر و فساد و تبعیض دامن زده‌اند فریاد بلند زد
2020-06-02T20:11:14+04:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان حلقه واسطی برای رساندن صدا و مطالبات مردم در خصوص فقر و تبعیض و فسا...

حضور و تجلیل از عوامل سریال "بچه‌مهندس۳" در خبرگزاری تسنیم+ عکس

 حضور و تجلیل از عوامل سریال "بچه‌مهندس۳" در خبرگزاری تسنیم+ عکس
2020-06-02T18:44:32+04:30
نشست صمیمانه عوامل سریال بچه‌مهندس با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و جمعی از بازیگران این سریال در خبرگزاری تسنیم در حال برگزاری است.

حضور و تجلیل از عوامل سریال "بچه‌مهندس۳" در خبرگزاری تسنیم + عکس

 حضور و تجلیل از عوامل سریال "بچه‌مهندس۳" در خبرگزاری تسنیم + عکس
2020-06-02T18:04:36+04:30
نشست صمیمانه عوامل سریال بچه‌مهندس با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و جمعی از بازیگران این سریال در خبرگزاری تسنیم در حال برگزاری است.

دوره آموزشی هیئت امنای بقاع متبرکه برگزار شد

دوره آموزشی هیئت امنای بقاع متبرکه برگزار شد
2020-06-02T17:04:33+04:30
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف از برگزاری دوره آموزشی هیئت امنای بقاع متبرکه با حضور هیئت امنای بقاع متبرکه ۱۸ استان کشور در مشهد مقدس خبر داد.

توزیع ۳۴ میلیون وعده غذایی توسط هیأت‌های مذهبی میان نیازمندان

توزیع ۳۴ میلیون وعده غذایی توسط هیأت‌های مذهبی میان نیازمندان
2020-06-02T17:04:33+04:30
مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر گفت:هزار و ۶۶ هیأت‌ مذهبی در قالب پویش «علی یاوران» ۳۴ میلیون و ۵۹۲ هزار وعده غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمن...

سازمان تبلیغات حلقه واسط مطالبات مردم درخصوص فقر،تبعیض و فساد است

سازمان تبلیغات حلقه واسط مطالبات مردم درخصوص فقر،تبعیض و فساد است
2020-06-02T15:31:11+04:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان حلقه واسطی برای رساندن صدا و مطالبات مردم در خصوص فقر و تبعیض و فسا...

حضور و تجلیل از عوامل سریال بچه مهندس در خبرگزاری تسنیم + عکس

 حضور و تجلیل از عوامل سریال بچه مهندس در خبرگزاری تسنیم + عکس
2020-06-02T14:58:01+04:30
نشست صمیمانه عوامل سریال بچه مهندس با حضور تهیه کننده، کارگردان و جمعی از بازیگران این سریال در باشگاه خبرنگاران پویا( تسنیم)برگزار شد.

مواجهه با «خود» در قرنطینه کرونایی/ وقتی که ویروسِ میلی‌گرمی فرصت «خودنمایی» را از بشر گرفت!

 مواجهه با «خود» در قرنطینه کرونایی/ وقتی که ویروسِ میلی‌گرمی فرصت «خودنمایی» را از بشر گرفت!
2020-06-02T14:44:35+04:30
میثم شاه‌بابایی در حال ساخت فیلم مستندی است که از دریچه تنهایی و مواجهه با «خود» در روزهای قرنطینه به کرونا نگاه کرده است.

احتمال برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس/ ارشاد زیرساخت فعالیت دیجیتالی را فراهم کند

 احتمال برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس/ ارشاد زیرساخت فعالیت دیجیتالی را فراهم کند
2020-06-02T14:31:16+04:30
رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از احتمال برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به صورت مجازی خبر داد و گفت: در صورتیکه نتوان نمایشگاه را به مانند سال‌ه...

از دهلی تا تهران؛ فارسی‌زبانان از ابراهیم زمان گفتند/ چه عاشقانه سرود انقلاب انسان را

 از دهلی تا تهران؛ فارسی‌زبانان از ابراهیم زمان گفتند/ چه عاشقانه سرود انقلاب انسان را
2020-06-02T14:31:16+04:30
جمعی از اهالی فرهنگ و ادب از کشورهای مختلف ایران، هندوستان و پاکستان همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) به تبیین بخش‌هایی از شخصیت وجودی ایشان پرداختند.

کتاب «درآمدی بر حکمرانی فضای مجازی» منتشر شد

کتاب «درآمدی بر حکمرانی فضای مجازی» منتشر شد
2020-06-02T13:31:11+04:30
کتاب «درآمدی بر حکمرانی فضای مجازی» به همت مرکز ملی فضای مجازی و هسته خط‌مشی فضای مجازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام منتشر شد.

شورای علمی کنفرانس سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی منصوب شدند

شورای علمی کنفرانس سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی منصوب شدند
2020-06-02T13:17:51+04:30
دبیر مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در احکام جداگانه‌ای اعضای شورای علمی نخستین کنفرانس سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی را منصوب کرد.

مستند «۴۰ سالِ راکی» دیجیتالی پخش می‌شود

 مستند «۴۰ سالِ راکی» دیجیتالی پخش می‌شود
2020-06-02T12:17:56+04:30
مستند سیلوستر استالونه با عنوان «۴۰ سالِ راکی» به صورت دیجیتال پخش می‌شود.فیلم با روایت استالونه دارای تصاویر و صحنه‌هایی است که برای اولین بار پخ...