میرنیوز

زورق: شورای امنیت با وتوهای آمریکا به بزرگ ترین ناامنی منطقه دامن زد / ۵۲ درصد اشغالگران دنبال مهاجرت‌ هستند

 زورق: شورای امنیت با وتوهای آمریکا به بزرگ ترین ناامنی منطقه دامن زد / ۵۲ درصد اشغالگران دنبال مهاجرت‌ هستند 2024-01-31T08:54:33+03:30

به گزارش خبرنگار دین خبرگزاری تسنیم، محمدحسن زورق محقق و پژوهشگر تاریخ و مدرس دانشگاه با حضور در برنامه افق فلسطین درباره برخی از دستاوردهای نبرد غزه سخن گفت. وی ابتدا ضمن ارائه آماری از شهدا و آوارگان غزه گفت: طی نبرد غزه حدود 33 هزار نفر یا شهید شدند و یا مفقود الأثرند. بیش از  10 هزار نفرشان مادر و بیش از 13 هزار نفرشان کودک و 25 هزارشان اطفالی هستند که یا پدر، یا مادر و یا هر دو را از دست داده اند. تعداد آوارگان اکنون تمام مردم را در بر می گیرد. خانه های ویران شده قبلاً تا تاریخ 9 آذر حدود 132 هزار باب بود و الان تقریباً تمام خانه ها بمباران شده اند و برخی خانه ها حتی دو بار بمباران شده اند. تعداد مجروحان نیز چیزی نزدیک به 70 هزار نفر است. حدود 122 نفر خبرنگار شهید داریم. از پزشکانی که به شهادت رسیدند، صدها نفرند که رقم 300 نفر را دیدم که جدید نیست و ممکن است بیشتر شود.

برخی دولت ها در بیانیه اظهار حمایت از غزه می کنند، اما در عمل نه

وی درباره پیامدهای نبرد غزه گفت: نبرد غزه در چند حوزه پیامد دارد: یکی از آنها جهان عرب است؛ روشن شد که کدام یک از دولت های عربی واقعاً حامی مردم فلسطین هستند و کدام یک نیستند. با تأسف باید بگویم که دو دولت عربی از فلسطین حمایت می کنند: دولت سوریه و یمن. دولت یمن اثرگذاری جدی در این تحول دارد و جنگ غزه را جنگ خودش می داند. علتش این است دولتی که اکنون سر کار است، بر اثر معیارهای قرآنی و اسلامی فکر می کند. برخی دولت ها در بیانیه اظهار حمایت می کنند، اما در عمل نه. ما دولتی در منطقه داریم که موشک های یمن را رهگیری کرد و اجازه نداد برخی از این موشک ها به فلسطین برسد و دولت دیگری را در شمال شرقی آفریقا داریم که گذرگاه رفح را دست اسرائیل رها کرده، در حالی که قسمتی از خاک خودش است و اسرائیل آن را به روی مردم غزه بسته است تا مردم غزه واقعاً در یک قتلگاه قرار گیرند. هیچ راهی به هیچ جایی نداشته باشند.

معاون سیاسی اسبق صدا و سیما در دوران جنگ تحمیلی افزود: یکی از قضایایی که در این فاجعه انسانی روشن کرد، مسئله تکفیر بود. تکفیری هایی که ادعا می کردند قصد تشکیل دولت اسلامی دارند و می گفتند «الدولة الإسلامیة فی العراق و الشام» که همان داعش است، کوچک ترین حمایتی از مردم فلسطین نکردند. جبهة النصرة هم که مجروحان خود را در اسرائیل بستری می کرد. دیگر اینکه خود مذهب تکفیر هم وضعش روشن شد. ریشه این مذهب به دوران بنی عباس باز می گردد. احمد بن حنبل یک فتوا داد و گفت باید از حکومت تبعیت کرد حتی اگر فاسق و فاجر باشد. إبن‌تیمیه گفت اصلاً مذهب اسلام این است و باقی مذاهب را تکفیر کرد. محمد بن عبدالوهاب گفت اینها چون کافرند باید قتل عامشان کنیم. گروه های تکفیری این کار را انجام دادند. هرچند خود وهابی ها در زمان خودشان قتل عام هایی داشتند، اما گروه های تکفیری فقط در سوریه حدود 500 هزار آدم را کشتند. پس تکلیف این مذهب هم مشخص شدند.

جنگ غزه روشن کرد شیعه طرفدار مظلوم است

زورق ادامه داد:‌ پنجمین افشاگری بحران غزه، روشن شدن حقانیت مکتب اهل بیت علیهم السلام بود. نشان داد همه کسانی که شیعه هستند، طرفدار مظلومند، طرفدار فلسطین هستند، مثل حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعی عراق و مثل جمهوری اسلامی ایران.

وی دستاورد دیگر نبرد غزه را روشن شدن ماهیت کشورهای محور مقاومت دانست و گفت: در سطح منطقه، ماهیت کشورهای محور مقاومت روشن شد که مردمی است. روشن شد محور مقاومت از مظلوم حمایت می کند. دولت ایران، عراق، یمن، سوریه و ... از این جمله هستند. تکلیف کشورهای غرب گرای عربی هم روشن شد که اینها ممکن است به نفع فلسطین بیانیه دهند، اما برای فلسطین هیچ قدمی بر نمی دارند.

علت گرایش دولت های منطقه به غرب

زورق در پاسخ به این سؤال که عرب ها دستشان کجا زیر سنگ اسرائیل است که هیچ اقدامی علیه آنها انجام نمی دهند، گفت: رژیم هایی که متکی به مردم خودشان نباشند، احتیاج به حامی خارجی پیدا می کنند. این حامیان خارجی، کشورهای غربی هستند. بنابراین این کشورها نمی توانند خلاف منویات کشورهای غربی عمل کنند. یکی از این رژیم ها، مصر است. یک انتخابات در کشور مصر صورت گرفت و محمد مُرسی که از اخوان المسلمین بود، انتخاب شد. اولین و آخرین رئیس جمهور منتخب مصر بود. علیه او کودتا شد و محمد مُرسی هم با آن شیوه جان به جان آفرین تسلیم کرد. این کسانی که کودتا کردند و در حقیقت به رأی مردم پشت کردند، به کجا باید روی بیاورند؟ چاره ای جز این ندارند. مگر یک موقعی معجزه ای رخ دهد و کشوری روی به مردم خودش بیاورد و متکی به مردم خود باشد. متکی به مردم است که می توان مقاومت کرد. جمهوری اسلامی ایران که در حال مقاومت است، با اتکا به خدا و مردم پیش رفت. اگر اتکا به خدا و مردم نبود، امکان مقاومت 40 ساله برای آنان وجود نداشت.

ماهیت محور مقاومت در ماجرای غزه مشخص شد

وی ادامه داد: اما در سطح منطقه، هم ماهیت محور مقاومت مشخص شد، هم ماهیت کشورهای غرب گرای منطقه روشن شد و هم ماهیت گروه های انقلابی مسلمان مشخص شد؛ مثل جهاد اسلامی و حماس. اکنون حماس کار بزرگی انجام می دهد. آخرین خبری که شنیدیم این بود که ارتش اسرائیل از اینکه مجدداً رزمندگان حماس در شمال فلسطین فعال شدند (چون آنها مدعی بودند این منطقه را گرفتیم) و دارند از آنجا به مبارزات خودشان با رژیم اشغالگر ادامه می دهند، اظهار نگرانی و ترس کرده بود.

زورق گفت: در سطح منطقه و جهان، ماهیت سیاست های غربی روشن شد. غربی ها گفتند ما برای مبارزه با تروریسم به منطقه آمدیم. اصلاً ما ضد تروریسم هستیم. آمریکا اعلام کرد چند کشور را با هم مؤتلف کردم تا همگی با تروریسم بجنگیم. حالا واقعاً تروریسمی عریان تر، آشکارتر و خشن تر از آنچه امروز در غزه می بینیم، می تواند وجود داشته باشد؟ همین الان چند کشور غربی رسماً اعلام کردند ما کمک های خودمان را به سازمان های بین المللی قطع می کنیم اگر از مردم غزه حمایت کنند

این تحلیلگر سیاسی گفت: یک افشاگری دیگری که ماجرای غزه در منطقه داشت، آشکار شدن ماهیت رژیم صهیونیستی است. غربی ها می گفتند این رژیم تنها دموکراسی است که در منطقه وجود دارد. حالا معلوم شد این دموکراسی است که مردم خودشان قبول ندارند. همزمان با ماجرا بهار عربی، 13 یهودی در اسرائیل در اعتراض به رژیم‌ خودشان را آتش زدند، اما در دنیا آب از آب تکان نخورد.

شورای امنیت با وتوهای آمریکا به بزرگ ترین ناامنی منطقه دامن زد

زورق ادامه داد: طی ماجرای غزه تا حدی ماهیت سازمان های بین المللی روشن شد. ماهیت شورای امنیت روشن شد. او که خودش را برای حفظ امنیت جهان تعریف کرده، با وتوهای آمریکا به بزرگ ترین نا امنی منطقه دامن می زند. همین طور ماهیت اتحادیه اروپا، شورای اروپا، کشورهای اتحادیه عرب، دادگاه حقوق بشر اروپا و غیره روشن شده است. همه دست رو دست هم گذاشتند و نگاه می کنند. یک قتل عام فجیع رخ داده است؛ اینها یا تأیید می کنند و یا سکوت. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل مسئولیتش اجرای برنامه های حقوق بشری سازمان ملل است. آیا اقدامی از این ها در ماجرای غزه دیدید؟ یا شورای حقوق بشر سازمان ملل که مسئولیت او نشان دادن موارد نقض حقوق بشر برای مجمع عمومی سازمان ملل است. منتها من خبری از اینها نشنیدم. خود کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل که اعلامیه جهانی حقوق بشر را تنظیم کرده، الان ساکت است. همچنین در اساسنامه دیوان کیفری بین المللی باید به جرائم نسل کشی و جنایت علیه بشری و جنایت جنگی و تجاوز رسیدگی شود. الان اسرائیل تمام این موارد را مرتکب شده، منتها هیچ خبری از اینها نیست. به شکلی، ماجرای مقاومت مردم غزه، افشا می کند ساختار بین المللی حاکم بر جهان امروز را.

اسرائیلی‌ها تا قبل از طوفان الأقصی احساس امنیت می کردند، اکنون دنبال فرارند

وی در واکنش به این صحبت مجری که برخی معتقدند آنچه در 7 اکتبر رخ داد، شتابدهنده روند سرنگونی پایان رژیم صهیونیستی بود، گفت: هر صهیونیستی که به فلسطین اشغال شده مهاجرت کرد، احساس کرد پشت او به کوه است. به جایی می رود که ارتش او، چهارمین ارتش دنیا پس از آمریکا و انگلیس و فرانسه است. جایی است که سازمان های امنیتیِ کارآمد مثل شاباک و موساد و رکن دوم ارتش اسرائیل دارد؛ بنابراین آنجا مهاجرت می کند و می خورد و می خوابد و ماشین و منزل خواهد داشت. الان یک دفعه احساس می کند آنطور که فکر می کرد، نیست. ابهت اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی فرو ریخت. در جنگ 6 روزه ارتش اسرائیل ظرف دو سه روز کل طول صحرای سینا را طی کرد. کانال سوئز را رد کردند و تا کیلومتر 101 قاهره رسیدند. اگر غرب نگفته بود ادامه ندهید، آنها به قاهره هم می رسیدند.

52 اشغالگران درصد دنبال مهاجرت‌اند / هر 22 ساعت یک صهیونیست خودکشی می کند

زورق با اشاره به اینکه ترس از آینده در صهیونیست ها جدی شده است، گفت: الان درصد نا امیدی و یأس از آیند در اسرائیل بالا است. گزارشی را کمیسیون تحقیقاتی کنِسِت اسرائیل منتشر کرده و گفته هر 22 ساعت، یک صهیونیست خودکشی می کند. یک نظرخواهی هم کرده و 52 درصد مردم گفته اند اگر بتوانیم مهاجرت می کنیم. علتش این است پس از آن رؤیاهایی که داشتند، اکنون وحشت کردند. می گویند اگر قرار باشد در یک عملیات این همه اسیر دهند و این همه شهرک تصرف شود، فردا چه اتفاقی می افتد. درصد بیماری های روانی در اسرائیل خیلی بالا رفته است و فقط در سال 2011 اقدام به خودکشی به تعداد 6 هزار نفر رسید. روزنامه هاآرتص نوشته حداقل 500 سرباز اسرائیل روانی شده اند. یعنی به جای اینکه تیر را به رزمندگان حماس شلیک کند، به همرزمان خودش شلیک کرده است.

وی افزود: اما عکس آن در غزه است. فیلمی دیدید که پسر بچه 10 – 12 ساله روی خرابه های خانه اش نشسته و با صوت خیلی زیبایی قرآن می خواند. صدای قرآن این کودک که یک ذره یأس از آینده در وجودش نیست، بعضی ها را مسلمان کرده است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)