میرنیوز

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در شبکه‌های رادیویی

 ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در شبکه‌های رادیویی 2023-12-12T10:58:27+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه‌های رادیویی در فاطمیه دوم برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که جزئیات پخش آنها را در ادامه ببینید:

رادیو ایران در سوگ بانوی دو عالم

رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برنامه «نوبت به نوبت» را پنجشنبه و جمعه ساعت 9:30 صبح تقدیم می‌کند. «باغ ارغوان» 25 و 26 آذر، نواها و نغمه‌های متناسب با شهادت حضرت زهرا(س) را با اجرای مریم نشیبا ساعت 15 روی آنتن می‌برد.

«خانه دوست اینجاست» در این ایام، با موضوع ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت در زندگی و با الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت زهرا(س) بعد از خبر ساعت 17 پخش می‌شود. «نور وآیینه» از برنامه های دیگر رادیو ایران که در سوگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) ساعت 20:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

«خورشید نامه» بسته صوتی معارفی سخنرانی‌محور است، در خصوص فضایل حضرت زهرای مرضیه(س) که در شب شهادت ایشان ساعت 22 تقدیم مخاطبان خواهد شد. «نوبت نوا» سوگواره‌ای که با مضمون روضه‌های صدیقه کبری(س) و ذکر رنج‌های ایشان، ساعت 22:30 به روی آنتن می‌رود.

«زیر نور ماه» نیز در شب شهادت حضرت فاطمه(س) به بررسی یکی از اسماء حضرت فاطمه (س) به نام صدیقه می‌پردازد، این برنامه ساعت 23:30 پخش می‌شود.

فاطمیه تهران روی موج رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «فاطمیه تهران»، «سرچشمه»، «باغ فیض»، »پخش خطبه فدکیه» و... سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) را گرامی می‌دارد. این شبکه رادیویی از 23 تا 27 آذرماه به مناسبت دهه دوم فاطمیه، مراسم حسینیه امام خمینی(ره) را که با حضور رهبر معظم انقلاب برپا می‌شود را همزمان با پخش از شبکه یک سیما روی آنتن می‌برد.

برنامه «باغ فیض» از 25 تا 27 آذر ماه از ساعت 21 تا 22 با بخش های ویژه ایام سوگواری و ویژه برنامه «فاطمیه تهران» کاری از چهار گروه برنامه‌ساز رادیو تهران که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت 6  صبح تا 20 به نقش و جایگاه مادری حضرت زهرا(س) برای امت اسلام و تبیین سیره و سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی می‌پردازد و همچنین درباره الگوپذیری مادران ایرانی از شخصیت جهانی حضرت زهرا (س) گفت‌وگو خواهد شد.

ویژه برنامه «سرچشمه» به مناسبت ایام شهادت از 25 تا 27 آذر ، از ساعت 19 روی آنتن رادیو تهران می‌رود، این برنامه در قالب مسابقه به احکام و دوران زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) می‌پردازد. همچنین شبکه رادیویی تهران تا 3 دی ماه، خطبه فدکیه را قبل از خبر 14 پخش می‌کند.

رادیو گفت‌و‌گو و «مدینه آن روزها»

رادیو گفت‌و‌گو در قالب 10 ویژه برنامه به شناخت سیره و سلوک عبادی، اجتماعی و سیاسی ایشان که همواره روشن‌کننده مسیر برای مسلمانان است، می‌پردازد. ویژه برنامه «مدینه آن روزها» به تحلیل و بررسی سبک زندگی در مکتب فاطمی و ارتباط ایشان با مقوله ولایت می‌پردازد.

مستند «سلسله موی دوست» مستندی است بر حدیث سلسله الذهب بر مبنای قول سدید که به زندگی پربرکت حضرت صدیقه کبری(س) و سجایای اخلاقی ایشان خواهد پرداخت.همچنین ویژه برنامه‌های «یاس کبود»، «آفاق»، «خورشید در غبار» و «بانوی بی‌نشان» با تمرکز بر موضوع عفاف و حجاب، به ویژگی‌های شخصیتی حضرت و سبک زندگی ایشان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و عبادی می‌پردازد.

بررسی شبهات مربوط به خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) موضوعی است که ویژه برنامه‌های «حدیث غربت» و «بهشت بی‌نشان» به تحلیل آن می‌پردازند.

ویژه برنامه «امید مادر» به تحلیل شأن نزول آیه هل اتی، مروری بر حدیث شریف کساء و اسرار شناخت حضرت فاطمه(س) می‌پردازد. همچنین «سجاده سرخ» به شهادت حضرت زهرا(س) و مناجات‌های ایشان می‌پردازد.

رادیو صبا و سرگذشت فدک

برنامه «سرگذشت فدک » به موضوع بازپس‌گیری زمین فدک می‌پردازد که 25 آذر ساعت 22 و بازپخش آن 14:30 روز شهادت حضرت زهرا(س) است.

روایتی عاشقانه از زندگی حضرت زهرا(س) در رادیو فرهنگ

گروه تاریخ و اندیشه شنبه و یکشنبه ساعت 18 تا19 برنامه «با من حرف بزن» روی آنتن می‌برد. در این‌ برنامه به سبک زندگی فاطمی، استحکام خانواده با توجه به علاقه بین زن و شوهر و تربیت نسل فاطمی بر این اساس، کارشناسی، گزارش، پخش مراثی و شعر آیینی پرداخته می‌شود و نگاهی به صحیفه فاطمی دارد.

رادیو فرهنگ در ویژه برنامه «ساعت سوگ» 25 و‌ 26 آذرماه، اشعار و مرثیه‌هایی در سوگ حضرت زهرا(س) را تقدیم شنوندگان می‌کند. ویژه برنامه «پیداترین نشانی» نیز شنبه 25 آذر ساعت با محوریت جایگاه زنان در سبک زندگی ایرانی_اسلامی و سهم زنان در جامعه با نگاهی به زندگی حضرت زهرا ( س) پخش می‌شود. این ویژه برنامه‌ ترکیبی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با موضوع سهم زنان از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در جامعه است که به الگوی زندگی حضرت زهرا (س) توجه دارد.

رادیو ورزش و «گود ارادت»

برنامه «مادر بهشت » در 25 آذر از ساعت 20 و برنامه «گود ارادت» در 26 آذر از ساعت 10 صبح به صورت ویژه به زندگی بانوی دو عالم می‌پردازد. ویژه برنامه شهادت فاطمه زهرا(س) با عنوان «در سوگ یاس» از ساعت 13:10 با کارشناسی حجت‌الله صالحی به روی آنتن پخش برنامه‌ها می‌رود.

«بانوی آفتاب» در رادیو سلامت

ویژه برنامه «بانوی آفتاب» با هدف الگوگیری بانوان از سیره عملی و اخلاقی حضرت زهرا(س) و با محوریت بصیرت و آگاهی زنان جامعه امروز از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود. این برنامه دارای بخش‌های متنوع و مختلفی از جمله "سلاله زنان" معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان محور وحدت و الگویی برای زنان مسلمان، "در برابر آیینه" آموزه‌های زندگی حضرت زهرا(س) برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و "نیلوفرانه" نقش زنان در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سیاسی است.

همچنین میهمانان حضوری از بانوان موفق جامعه در عرصه‌های مختلف و کارشناسان امر در این برنامه حضور خواهند داشت. گفتنی است ویژه برنامه «بانوی آفتاب» 26 آذرماه، از ساعت 10:05 تا 11:35 صبح تقدیم شنونده‌های رادیو سلامت می‌شود.

رادیو جوان در «خانه پدری»

«خانه پدری» به روضه خانگی می‌پردازد و هیئت‌های خانگی را معرفی می‌کند. برنامه دیگری به نام «اتفاق» به بانوان ورزشکار ایرانی می‌پردازد و با افرادی که یک اتفاق مهم در زندگی‌شان رخ داده صحبت می‌کند. این ویژه برنامه پنجشنبه و جمعه ساعت 11 صبح پخش می‌شود.

برنامه «دخت ایران» به زنان موفق ایرانی می‌پردازد و زنان پرتلاش و موفقی که از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الهام گرفته‌اند، را به تصویر می‌کشد. این برنامه پنجشنبه و جمعه، ساعت 20 شنیده می‌شود. همچنین، ویژه برنامه «خط سوم» به بحث حجاب و عفاف می‌پردازد. و در نهایت ویژه برنامه «سوگنامه» مداحی‌های فاخر درباره حضرت فاطمه (س) را پخش می‌کند.

رادیو نمایش و «روشنا»

ویژه برنامه « روشنا» ام‌ابیها 25 و 26 آذر ساعت 7:30 صبح و ویژه برنامه « تکیه» ام ابیها 25 آذر، ساعت 18:15 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد و «نوآوران»

«نوآوران» در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به صورت مستند یکی از مشاغل تولید حوزه آیینی و مذهبی مانند تولیدی شال‌ها و کتیبه‌های مرتبط و تولید چادر را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه‌ها ساعت 14:30 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو معارف و «شهیده ولایت»

«شهیده ولایت» برنامه زنده رادیو معارف که از 24 تا 28 آذرماه، ساعت 20:15 و «یاس یاسین» نیز از 25 تا 27 آذرساعت 9 تا 11 صبح شنیده می‌شود. برنامه تولیدی «من فاطمه‌ام» نیز هر روز ساعت 17:30 پخش می‌شود.

خطبه حضرت زهرا(س) در ایرانصدا

پایگاه سخنرانی ایران صدا به مناسبت ایام فاطمیه خطبه حضرت زهرا(س) با زنان انصار و آثار سقیفه باقی است با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد کاشانی، ابعاد زندگی حضرت زهرا (س)؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، شخصیت حضرت فاطمه(س) شیخ حسین انصاریان، الگوی فاطمی؛ حجت‌الاسلام مسعود عالی، بررسی آموزه‌های تفسیری خطبه فدکیه؛ حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، خدمات حضرت زهرا(س) به جامعه بشری؛ حجت‌الاسلام علی نظری‌منفرد، مبارزه و امیدآفرینی در زندگی حضرت زهرا(س)؛ حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، فریادهای فاطمیه بر سر جامعه دینی؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان را بارگذاری کرده است.

پایگاه پایگاه دعا و نغمه‌های مذهبی این شبکه رادیویی هم جدیدترین مداحی‌های مربوط به ایام فاطمیه را بارگذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)