میرنیوز

ملت بصیر ایران پشت پرده خیرخواهی غرب را می‌دانند/ تحریم دارویی مصداق ناجوانمردی غرب

ملت بصیر ایران پشت پرده خیرخواهی غرب را می‌دانند/ تحریم دارویی مصداق ناجوانمردی غرب 2023-09-08T15:10:09+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به شیطنت‌های گسترده این روزهای رسانه‌های معاند علیه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این روزها حدود ۲۰۰ کانال خارجی و هزاران سایت اینترنتی و همه کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا برای ملت ما خیرخواه شده‌اند و همه یک دست و با تمام توان و با کارشناسان زبده ملت ما را دعوت می‌کنند که امنیت کشور خود را به هم بریزید من نه از آنها بلکه از ملت بزرگ ایران چند سوال دارم اول اینکه آیا در سابقه کشورهایی که این کانال‌ها را حمایت مالی می‌کنند یک نقطه حمایت و خیرخواهی برای ملت ایران می‌بینید؟ تا خیرخواهی امروز را از آنها قبول کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سوال دوم من این است که به هم ریختن امنیت ایران چه نفعی برای آنها دارد که اینگونه با حرص و ولع آن را دنبال می‌کنند؟

امام جمعه اردبیل بیان کرد: آنها با یک دخالت نظامی به راحتی مشکل را می‌توانند حل کنند ولی تماشا می‌کنند دیروز آمریکا تصویب کرد که به نیجر که اخیراً انقلاب شده و حکومت طرفدار آمریکا و غرب سرنگون شده نیرو وارد می‌کند چرا در سودان این کار را نمی‌کند؟ چون در سودان هر دو طرف غرب‌گرا هستند.

عاملی گفت: این هفته پلیس اسرائیل پنج زن و دختر و فلسطینی را عریان کرده و سگ‌های پلیس را برای گاز گرفتن بدن عریان آنها به جان آنها انداخت و از آنها فیلمبرداری کرد با این تعرض به ناموس فلسطینی‌ها کل فلسطین یکپارچه در ماتم، غیض، غضب و آتش است.

جنایات اسرائیل در فلسطین عصبانیت جامعه جهانی را برانگیخت

امام جمعه اردبیل در توضیح این جنایت بی شرمانه رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد: اسرائیل وارد منزل یک فلسطینی می‌شود زن خانه و دختر جوان او و سه عروس او را عریان می‌کنند سپس سگ‌های پلیس را وادار می‌کنند که بدن عریان آنها را گاز بگیرد سپس از این حالت شنیع فیلمبرداری می‌کنند آنگاه تمام جواهر و پول نقد خانه را می‌دزدند آیا جرمی مانده که اسرائیل مرتکب آن نشده باشد؟ نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق زن را دارند چرا اینجا حرفی نمی‌زنند؟ چرا به محض وقوع این جنایت بلینکن با نتانیاهو تماس گرفت و حمایت خود را از اسرائیل مورد تاکید قرار داد.

عاملی تصریح کرد: من از ملت بزرگ ایران می‌پرسم اگر ایران با خانم‌ها این جنایت را انجام می‌داد آیا ۲۰۰ کانال معاند و کشورهای اروپایی و آمریکا ساکت می‌نشینند یا طوفان به پا می‌کنند؟ آیا زن‌های فلسطینی انسان نیستند یا مردان فلسطینی مرد نیستند؟ از اینجا معلوم می‌شود شعار "زن زندگی آزادی" از طرف کانال‌های معاند و کشورهای مخالف به هیچ وجه برای احیا حقوق زن نیست بلکه یک شعار کاملاً سیاسی است.

خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: مسلمان‌ها شدیدترین تعصب و حساسیت را نسبت به ناموس خودشان دارند و لذا فلسطین به آتشفشان فورانی تبدیل شده و هر لحظه ممکن است فاجعه مصیبت باری درست شود.

غربی‌ها دنبال منافع خود هستند

عاملی اظهار کرد: دولت‌ها و نهادهایی که به حقوق زن حساس هستند و تمام توان خود را روی زن ایرانی متمرکز کرده‌اند. آیا اسرائیل از عقوبت تمام جرم‌ها معاف است؟ تبعیض در قانون مساوی با نفی قانون است از این سکوت معلوم می‌شود که آنها از حقوق زن به عنوان زن دفاع نمی‌کنند بلکه دنبال منافع خود هستند که امنیت کشور ما را بهم بریزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمونه دیگر اینکه دولت آمریکا تصویب کرده که پلیس آمریکا به صرف سوءظن می‌تواند هرکس را بکشد و دولت آمریکا به صرف سوءظن می‌تواند به هر کشوری حمله کند در نتیجه این قانون پلیس آمریکا سالانه حدود ۷۰۰ نفر را بدون قانون و بدون محاکمه می‌کشد حال می‌پرسیم این کانال‌ها که خیرخواه ملت ما شده اند و به نام حقوق بشر یقه پاره می‌کنند چرا در برابر این جنایت بزرگ آمریکا یک کلمه حرف نمی‌زنند؟ پس اشک چشم آنها برای ملت ما کاملاً سیاسی است.

عاملی خاطرنشان کرد: چند کشور هم پیمان آمریکا هزاران انسان بی‌گناه را در بدترین وضع در زندان‌ها و سیاه چال‌ها حبس کرده و شکنجه می‌کند و یک دیکتاتوری تمام عیار درست کرده اند و ذره‌ای خبر از دموکراسی نیست اما چون کشور خود را تمام عیار در اختیار اسرائیل گذاشته‌اند آنجا نه آمریکا نه اروپا و نه دویست کانال به ظاهر دلسوز حقوق بشر هیچ حرفی نمی‌زنند پس تمرکز آنها روی ایران کاملاً سیاسی و به خاطر منافع خودشان است نه ملت ایران.

وی اضافه کرد: نمونه دیگر اینکه روزی نیست که اهل دنیا خبر کشتار از فلسطین نشنوند هر روز جوانی، طفلی و انسان بی‌گناهی کشته می‌شود چطور شده که کشورهای حامی کانال‌های ضد ایران به آنها خیرخواهی نمی‌کنند ولی برای خود لازم می‌بینند که برای ملت ما خیرخواهی کنند و اشک تمساح بریزند و مثل شیطان که به حضرت آدم و حوا قسم خورد.

عاملی گفت: برای این کانال‌ها میلیاردها دلار خرج می‌شود پول همه را اسرائیل، اروپا و آمریکا تأمین می‌کند اگر این پول برای گرسنه‌های آفریقا داده می‌شد یک نفر گرسنه نمی‌ماند هزینه این کانال‌ها آن قدر بالاست که من خودم نمی‌توانم دو ساعت در ترک ست کانالی را اجاره کنم من از ملت بزرگ و فهیم و بصیر ایران می‌پرسم چطور شده که این کشورها میلیاردها دلار به نفع ملت ایران در کانال‌ها صرف می‌کنند یعنی چطور دو آتشه عاشق چشم و ابروی ملت ما شده‌اند قطعاً اگر نفعی نباشد خرجی نخواهد بود.

وی خطاب به کانال‌هایی که از آمریکا پخش می‌شوند، بیان کرد: وقتی وزیر خارجه اسبق آمریکا شورای حقوق بشر سازمان ملل را به فاضلاب توالت تشبیه می‌کند و وقتی کاندولیزا رایس می‌گوید مشروعیت دولت‌ها با رأی صندوق نیست بلکه با سو گیری بین المللی است و وقتی دولت آمریکا قاضی دادگاه بین المللی لاهه را تحریم می‌کند و وقتی وزیر دفاع اسبق آمریکا می‌گوید دنیا به منزله قطاری است که مسیر آن را ما مشخص می‌کنیم شما به هیچ وجه حق ندارید کلمه حقوق بشر را به زبان بیاورید و برای ملت ما خیرخواهی کنید.

پرچم ۲۰۰ کانال غرب همان پرچم جنایت غرب است

امام جمعه اردبیل گفت: من می‌گویم این پرچمی که الان این ۲۰۰ کانال برداشته و برای ملت ما خیرخواه شده‌اند همان پرچمی است که کودتای ۲۸ مرداد را به راه انداخت و ملت ما را چندین دهه بسیار حساس به خاک سیاه نشاند همان پرچمی است که هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و ۲۲۰ هزار جوان فرهیخته یعنی ۲۲۰ نسل فاخر را را از ما گرفت همان پرچمی است که ۴۰ سال ما را در محاصره اقتصادی گذاشته است همان پرچم پمپئو است که گفت ملت ایران را آنقدر گرسنه نگاه می‌داریم تا در برابر ما رکوع کند.

عاملی با اشاره به جنایات رژیم منحوس سابق در هفدهم شهریور ۱۳۵۷ گفت: امروز ۱۷ شهریور است در سال ۱۳۵۷ رژیم سفاک به دستور آمریکا تصمیم گرفت در میدان ژاله تهران حمام خون راه بیندازد تا مردم بترسند و غائله انقلاب تمام شود جمعی از سربازان اسرائیل نیز در میدان حاضر شدند در نتیجه جمعیت عظیمی با رگبار درو شدند پرچم امروز که ملت ما را به بهم ریختن امنیت کشور دعوت می‌کند دقیقاً همان پرچم است که میدان ژاله را به کشتارگاه بزرگ ملت ما تبدیل کرد پرچم همان پرچم و صاحب پرچم همان صاحب است اما لباس و شکل عوض کرده است

وی افزود: آنها با جنگ و با محاصره اقتصادی و دارویی و محاصره تکنولوژی نتوانستند به کشور ما و ملت ما و زیرساخت‌های ما دست پیدا کنند حالا با حقه و دلسوزی و خیرخواهی آمده‌اند یعنی درصدد تحمیق ملت ما هستند و تا حال ده‌ها بار دست به تحمیق ملت ما زده اند ولی آخر سر معلوم شده که حماقت زیربنای تصمیمات آنهاست یعنی ملت ما را هنوز هم نشناخته‌اند.

دولت به کشاورزان خسارت دیده وام کم بهره پرداخت کند

امام جمعه اردبیل با اشاره به خسارت‌های سیل اخیر در شهرستان مشگین شهر گفت: در سیل اخیر در منطقه مشگین شهر در بخش مرکزی، قصابه و مرادلو سیل خسارت بزرگی به برنج کاران و باغداران زده است.

عاملی اظهار کرد: با توجه به اینکه برنج جزو محصولات استراتژیک نیست و کشت آن در مناطق کم آب ممنوع است به همین دلیل مشمول صندوق بیمه کشاورزی نمی‌شود اما مسئله مهم این است که این کشاورزان روی این محصول حساب باز کرده اند قرض دارند نیازهای ضروری دارند و جزو افراد متمول دارای پس‌انداز هم نیستند و حالا در زندگی کاملاً مستاصل شده‌اند و قطعاً شرمنده اهل و عیال هستند.

وی ادامه داد: من از دولت می‌خواهم حالا که دادن بیمه قانوناً ممکن نیست با تسهیلات ارزان قیمت حتماً دست این هم وطنان را بگیرند و نگذارند آنها از دایره تولید خارج شوند مخصوصاً با اشتراط کشت محصولات استراتژیک در سال‌های آینده مثل سویا، ذرت، گندم و جو یک فرصت بزرگی برای امنیت غذایی کشور درست می‌شود قرار است در این خصوص با مسئولین اصلی کشور مکاتبه نیز انجام دهیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)