میرنیوز

تازه‌های بسیج صداوسیما به روایت محمدمهدی رحمتی/ سریال «حبیب» به سالگرد حاج قاسم می‌رسد؟

 تازه‌های بسیج صداوسیما به روایت محمدمهدی رحمتی/ سریال «حبیب» به سالگرد حاج قاسم می‌رسد؟ 2022-11-26T12:51:36+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها حال‌وهوای شهر و محیط‌های فرهنگی و رسانه‌ای چون سازمان صدا و سیما رنگ‌وبوی بسیج و بسیجی گرفته است، چرا که مردان ارتش بیست‌میلیونی جشن چهل‌و سومین سالگی‌اش را برگزار می‌کنند؛ روزگاری که بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد. امام خمینی این فرمان را در پنجم آذرماه سال 58 صادر کردند، سازمانی که نظامی نیست و به‌قولِ حضرت امام(ره) نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد.

محمدمهدی رحمتی که چند سالی است به‌عنوان رئیس بسیج صداوسیما فعالیت دارد، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه صداوسیما و دانشجوی دکترای ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است. او به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، استفاده از نیروهای باانگیزه و گمنام و بازنمایی رسانه‌ای تمام اقشارِ جامعه اعتقاد دارد.

مسئله‌مان در تلویزیون سبک زندگی ایرانی- اسلامی است

او در جریانِ گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرد که "مسئله‌مان در تلویزیون سبک زندگی ایرانی اسلامی است که نباید در سریال‌هایمان از ترویج آن غافل شویم. ناگفته نماند که راجع به این مقوله کمتر فیلمنامه خوبی وجود دارد. سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوع دفاع‌مقدس، توجه به حوزه شعارهای سال و ژانرهای خانوادگی را شامل می‌شود."

نهضت معرفی ظرفیت‌های نوجوان و جوانِ باانگیزه

رحمتی همچنین درباره ادامه نهضت معرفی ظرفیت‌های نوجوان و جوان با انگیزه و مستعد به سازمان صداوسیما تأکید کرد که "یکی از کارهای خوبی که در دست اقدام داریم و این اتفاق در موسسه شهید آوینی می‌افتد، آموزش ظرفیت‌های شناسایی شده حوزه رسانه‌ای است. ما در 8 عنوان رسانه‌ای در دوره‌های مختلف هنرجو می‌گیریم این هنرجوها هم به این صورت است که در صورت داشتن توانایی و قابلیت استفاده در رشته‌های رسانه‌ای در سازمان صداوسیما مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ کارهایی که در دستور کار داشتیم و داریم و چندی پیش شاهد برگزاری‌اش بودیم جشنواره فیلم مدرسه بود. حالا در تدارکِ المپیاد سواد رسانه‌ای و در ادامه هم رسانا (نوجوونیم) خواهیم بود. "

سریال , تلویزیون , صدا و سیما , بسیج صدا و سیما ,

به بهانه آغاز هفته بسیج لحظاتی با محمدمهدی رحمتی رئیس بسیج صداوسیما به گفت‌وگو نشستیم که مشروح آن را در ادامه بخوانید:

ادامه نهضت ساختِ تیزرهای سینمایی کتاب/ ابتکاری که ادامه دارد

* بگذارید از ابتکارِ بسیج صداوسیما شروع کنیم که برای ترویج کتابخوانی و معرفی کتاب، در هر فصل و یا به تناسبِ کتاب‌های پرفروش و موردنظر، تیزرهای سینمایی تولید می‌کرد. اخیراً هم برای کتاب خاطرات مادر شهید ژاپنی تیزر جدیدی روی آنتن رفت. تولید تیزرهای کتاب در چه وضعیتی قرار دارد و چه رویکردی را در این زمینه دنبال می‌کنید؟

تیزر سینمایی معرفی کتاب یکی از قالب‌های خوب معرفی کتاب‌های مناسب برای مطالعه است. ما هر ساله در هر فصل همراه با پویش‌های سراسری که در کشور نسبت به معرفی کتاب طراحی می‌شود ما هم متناسب با کتاب‌های خوب و پرفروش این اقدام را در دستور کار داریم.

در سال جاری تا به حال تیزرِ دو کتاب «حوض خون» و «مهاجر سرزمین آفتاب» را رونمایی و پخش کردیم. در ادامه دو کتابِ «کاک جلال» و «فهیمه» را در دستور کار داریم که به زودی تولید و پخش آن اتفاق خواهد افتاد.

بنابراین هر سال 4 عنوان کتاب را به عنوان پویش و تیزرهای سینمایی تولید و پخش می‌کنیم و جزو برنامه‌ اولویت‌دار و اصلی ما است. این کارها در همه شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند و خوشبختانه به لحاظ پخش، محدودیت نداریم.

تحول صداوسیما در بسیج صداوسیما

* این روزها درباره دوران تحول صداوسیما بحث می‌شود، بسیج رسانه ملّی در این سند تحولی چه جایگاهی دارد و چه اقداماتی را به عنوان رویکردها و اولویت‌ها در دستور کار خود دارد؟

برنامه‌های بسیج صداوسیما در راستای سند تحول سازمان صداوسیما و سند اعتلای 10 ساله سازمان بسیج مستضعفین، طراحی می‌شود. ما تلاش‌مان بر این است که تولیدات رسانه‌ای بسیج را در حوزه‌های مختلف از جمله گروه‌های فیلم و سریال، مستندها، برنامه‌های تلویزیونی، موشن‌گرافی و نماهنگ‌ها پیش ببریم.

خوشبختانه ما هر سال یک سریال در دست تولید داریم. امسال ان‌شاءالله سریال «حبیب» را داریم که راجع به مدافعان حرم در 26 قسمت ساخته شده و در حال آماده‌سازی است.

 

سریالِ «حبیب» به سالگرد حاج قاسم می‌رسد؟

* شنیده می‌شود که این سریال به سالگرد حاج قاسم سلیمانی می‌رسد؛ صحت دارد؟

بگذارید الان زمان مشخص نکنیم چون زمان قطعی نشده است؛ اما احتمال دارد.  

* در مورد گونه‌ها و قالب‌های دیگری که بسیج صداوسیما به آن پرداخته صحبت کردید...

بله در کنار سریال‌سازی که به آن اشاره کردم در حوزه مستندها، اولویت‌های ما پرتره‌های فرهنگی و هنری‌اند. ان‌شاءالله در این هفته رونمایی از مستند «ماموستا شیخ‌الاسلام» از شهدای وحدت و شهید باب‌الخانی از شهدای مدافع حرم اصفهان را در دستور کار داریم.

قالب و گونه نماهنگ، بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد، 4 کار ویژه با موضوع وحدت‌آفرینی را پیش می‌بریم که در حال تولید است و امیدوارم قبل از پایان سال به پخش برسد.  

در حوزه برنامه‌های تلویزیونی همین الان برنامه «دور افتخار» را به مناسبت هفته بسیج روی آنتن داریم فصل دوم «مهمات» را هم برای زمستان آماده خواهیم کرد. فصل چهارم برنامه «سرچشمه» هم در دستِ تولید است.

در حوزه «موشن‌گرافی» کارهای سریالی در حوزه سبک زندگی تولید و پخش شده و کارهای کوتاه از شهدای امنیت که در این ایام به شهادت رسیدند، در دستور کار قرار گرفت. در حوزه تولید و تأمین و پخش وظیفه‌مان پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های اقشار بسیج است که در هفته بسیج مشخصاً ویژه برنامه‌های اقشار مختلف را برنامه‌هایش را تأمین رسانه‌ای می‌کنند.

ادامه معرفی نیروهای باانگیزه و گمنام به صداوسیما

* یکی از اتفاقات خوبی که به واسطه فعالیت‌های مرکز بسیج صداوسیما رقم خورد استفاده از ظرفیت‌های مستعد نوجوان و جوان برای تولید برنامه و اجرا در تلویزیون بود که بسیار حرکت منحصر به فردی به شمار می‌رود. آیا این رویش‌ها ادامه دارد و برنامه‌تان برای معرفی این استعدادها به چه صورت است؟

جالب است بدانید که بخشی از نماهنگ‌هایی که روی آنتن می‌بینید و می‌شنوید کارهایی است که نه‌تنها حرفه‌ای‌ها نساخته‌اند بلکه در پایگاه‌های بسیج، جوانان خلاق و مستعدی تولید کرده‌اند و روی آنتن رفته است؛ بسیج صداوسیما شبکه خوبی برای انتقال این توانمندی‌ها به سطوح بالای رسانه‌ای است که از این ظرفیت‌ها هم استفاده شود.

مجموعه شهید آوینی ما یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه آموزش و تجربه رسانه‌ای به شمار می‌رود؛ این تجربه رسانه‌ای، دوره نوجوانی و جوانی را در برمی‌گیرد ما یکی از وظایف‌مان ایجاد ظرفیت حضور نوجوانان و جوانان مستعد جبهه انقلاب در عرصه تولید رسانه‌ای است.

همان‌طور که اشاره کردم هر سال مؤسسه رسانه‌ای ما یک فراخوان ایده‌پردازی در حوزه رسانه‌ای را انجام می‌دهد، این ایده‌ها جمع‌آوری می‌شود بهترین‌هایش به طرح تبدیل می‌شود؛ طرح‌ها برای شبکه‌ها و بخش‌های مختلف تولیدی در سازمان و بیرون از سازمان ارائه می‌شود و متناسب با نیاز به تولید می‌رسد.

خوشبختانه باید بگویم ما در همه عرصه‌های تولیدی‌مان، تلاش‌مان بر این است از بچه‌هایی استفاده کنیم تا جای ممکن بتوانند برای آینده فعالیت‌های رسانه‌ای مفید باشند و در مسیر رشد قرار بگیرند. در واقع ما بایستی فرصت تجربه مفید رسانه‌ای را برای آنها ایجاد و مهیا کنیم.

همین تیزرهای سینمایی کتاب که شما به آن اشاره کردید همگی کار بچه‌های نسل جوان‌تر ما است. جا دارد از همه دوستان تشکر کنم که روز به روز به آن سمت و سویِ ایده‌هایی رفتند که بهتر و حرفه‌ای‌تر شدند.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی یک اولویت/ رفتارِ دغدغه‌مندانه در آگهی‌های بازرگانی

* درباره بحث سبک زندگی ایرانی- اسلامی و ترویجِ آن به انحاء مختلف برنامه‌سازی و کارهای نمایشی، مدنظر شما بوده و نسبت به آن دغدغه داشته‌اید. چه کارهایی را بسیج صداوسیما در دستور کار دارد و آیا بحث مشاوره‌ای در خصوصِ جلوگیری از آگهی‌های بازرگانی که در راستایِ ترویج زندگی مدرن و اشرافی‌اند، داشته‌اید. البته که در این دوران تحولی، آگهی‌های بازرگانی هم بازنگری کرده‌اند.

سند تحول سازمان صداوسیما بر سه حوزه رویکرد، محتوا و سازوکار تأکید ویژه دارد. ما تلاش‌مان این است در هر سه این حوزه‌ها، چه رویکردی، محتوایی و چه سازوکار، حضورِ فعال و مؤثری داشته باشیم. یکی از کارهای ما در بسیج، این است که تلاش می‌کنیم یک بازنمایی رسانه‌ای از مردمِ اقشار مختلف در سطح رسانه داشته باشیم.

از اقشارِ ضعیف جامعه غافل نشویم؛ که این بخش‌ها خودش عناصر و عوامل زندگی معمول ایرانی- اسلامی را تشکیل می‌دهد. سبکِ زندگی‌ای که گاهی اوقات در زرق و برق‌های رسانه‌ای گم می‌شود؛ این همان نکته‌ای است که تقریباً پرهزینه‌ترین برآوردهای حوزه تولید در آگهی‌های بازرگانی دارند.

البته یک آگهی‌بازرگانی باید از نکاتی برخوردار باشد اما این جذابیت نباید مخاطب را از چارچوب‌های زندگی معمول خیلی دور کند. انصافاً صداوسیما هم این چارچوب‌ها را در سال‌های اخیر مدنظر داشته و تلاش کرده که اتفاق بیفتد.  

بسیج تلاشش این بوده به بازنمایی اقشار جامعه، کمک کند اما انصافاً در حوزه آگهی‌های بازرگانی خود مسئول مربوطه در سازمان صداوسیما دغدغه‌مندانه پیگیری کرده است.

مسئله‌مان در تلویزیون سبک زندگی ایرانی اسلامی است که نباید در سریال‌هایمان از ترویج آن غافل شویم. ناگفته نماند که راجع به این مقوله کمتر فیلمنامه خوبی وجود دارد. سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوع دفاع‌مقدس، توجه به حوزه شعارهای سال و ژانرهای خانوادگی را شامل می‌شود.

برقراری جشنواره "نوجوونیم" و ادامه پویش‌های دیگر

* درباره پویش‌هایی که سالِ گذشته داشتید مثلِ جشنواره «نوجوونیم»؛ آیا قرار است این مسیر را ادامه بدهید و به چه صورت است؟

همین پنجشنبه هفته گذشته جشنواره «فیلم مدرسه» اختتامیه‌اش برگزار شد؛ ان‌شاءالله به زودی المپیاد سواد رسانه‌ای و یک ماه آینده فراخوان دوره سوم رسانا (نوجوونیم) را هم خواهیم داشت و ایده‌های رسانه‌ای را جمع‌آوری کنیم.

در المپیاد سواد رسانه‌ای شاهد حضور کسانی هستیم که می‌خواهند در حوزه سواد رسانه‌ای نظریه‌پرداز شوند. در این دوره خودشان را محک می‌زنند و ما متوجه می‌شویم در کدام بخش‌ها قابلیت رشد دارند. این ظرفیت‌ها در مجتمع رشد ما وارد دوره‌های تکمیلی می‌شوند.

این افراد در سواد رسانه‌ای و مجتمع رشد به منتقدین خوش فکر رسانه‌ای تبدیل می‌شوند. از آن طرف جشنواره فیلم مدرسه، افرادی که علاقه‌مند تولید محصول‌اند گزیده‌هایشان به مرکز رشد می‌آیند.

البته در گرایش بازیگری تئاتر و تلویزیون دوره‌های آموزشی داریم، اما در عین حال فراموش نشود که مخاطب نوجوان و جوان، گویندگی و اجرای رادیو و تلویزیون، بیشتر مورد استقبال و نظرشان است.

ساخت یک تله‌فیلم با برداشت آزاد از کتاب «تنها گریه کن»

* درباره سریال «حبیب» و حضور بسیج صداوسیما به عنوان یکی از تولیدکنندگان فیلم و سریال در صداوسیما؛ قرار است این مسیر چگونه پیگیری شود. آیا شما به صداوسیما در معرفی شهدای بزرگ و قهرمانان واقعی‌ ما کمک خواهید کرد؛ چرا که بارها نامِ بسیاری از فرماندهان شهید ما می‌آید که قرار است در تلویزیون سریالی درباره‌شان ساخته شود اما به دلیل بودجه و دلایلِ دیگر این کارها به عقب می‌افتد. قرار است بسیج صداوسیما در امتداد فعالیت‌هایش این ورود را هم داشته باشد؟

اولین مسئله ما در تولید یک سریال و یا یک کار نمایشی رسیدن به یک فیلمنامه متقن و قابل‌قبول به لحاظ تاریخی مورد پذیرش در رسانه است؛ اصل مسئله در اینجاست. فرصتی را که بسیج صداوسیما دارد که درگیر مستقیم پخش نیست. به همین خاطر می‌تواند با تأمل بیشتری به تدوین یک فیلمنامه برسد؛ البته اقتباس از زندگی یک شهید بزرگ در عرصه دفاع مقدس، مدافعان حرم و یا مدافعان امنیت، لزوماً به معنای اقتباس یک به یک از زندگی شهید نیست.

این اقتباس حتماً به یک جنبه‌های دراماتیک نیازمند است که در کنار روایت اصلی قرار بگیرد. ما همیشه تلاش‌مان بر این بوده که این کار را انجام دهیم. در حال حاضر فیلمنامه‌ای را در دست داریم که یک تله فیلم است؛ برداشت آزادی از کتاب «تنها گریه کن» خاطرات مادر شهید اشرف‌السادات منتظری است که ان‌شاالله امیدوارم این کار زودتر به نتیجه برسد.

پیگیری شخصیت‌های قهرمان و سریال شدن‌شان

* اگر مشخصاً بخواهید بفرمایید؛ بسیج صداوسیما سالانه سهمِ مشخصی برای ساخت سریال دارد.

مسئله اصلی و اساسی تولید سریال در صداوسیما فیلمنامه است. مسئله اصلی ما هم رسیدن به یک فیلمنامه خوب است و اصلاً مسئله جدّی برای ساخت یک کار نمایشی مؤثر و با کیفیت، در همین نکته خلاصه می‌شود. تلاش می‌کنیم این فرصتی را که در اختیار داریم، در این راستا بگذاریم که کارهای خوب با فیلمنامه‌های مناسب پیش برود. از طرفی دنبال معرفی شخصیت‌های قهرمانی هم هستیم که داستان و روایت‌شان به سریال‌های تلویزیونی تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)