میرنیوز

باید منابع مالی و تسلیحاتی و اندیشه‌ای تروریسم را خشکاند

باید منابع مالی و تسلیحاتی و اندیشه‌ای تروریسم را خشکاند 2022-10-14T20:52:05+03:30

سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با صدور بیانیه به کار خود پایان داد.

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی متن بیانیه به شرح زیر است:
به نام خداوند بخشنده مهربان
«إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ» (أنبیاء/۹۲)
به لطف خدای متعال سی‌وششمین کنفرانس وحدت اسلامی با عنوان «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام؛ راهکارهای اجرایی و اقدامات عملیاتی» با حضور گسترده علما و بزرگان جهان اسلام با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شخصیت‌های برجسته جهان اسلام به صورت حضوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز و همزمان با سخنرانی حدود دویست شخصیت علمی و فرهنگی داخلی و خارجی به صورت وبیناری برگزار شد.
این کنفرانس در شرایطی برگزار گردید که کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی بیش از پیش به صلح و عدالت نیازمند هستند. هدف از بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم احیای اخلاق متعالی اسلامی در جامعه و نیز تعلیم عدالت و صلح به جهانیان بود و آن حضرت خود الگوی صلح و برادری بوده و مسلمانان را در همه حال به برادری، دوستی و پرهیز از نزاع تشویق می‌کرد. بی شک مراجعه به سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم می‌تواند در تحقق بخشیدن به عدالت و صلح و پرهیز از تفرقه در جهان اسلام راهگشا باشد.
استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و غرب غارتگر طی سده‌های اخیر، دو پروژه اساسی را دنبال می‌کنند: اول تجزیه دنیای اسلام و پاره‌پاره کردن و چپاول سرمایه‌ها و دارایی‌های آن و دوم ترویج فرهنگ سکولار و لیبرال در بین آحاد ملت‌های اسلامی به خصوص جوانان. این دو پروژه منشأ ایجاد بسیاری از نزاع‌ها و قتل و غارت‌ها در کشورهای اسلامی است.
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای رویایی با این توطئه‌ها، سی‌وششمین کنفرانس وحدت اسلامی را تحت عنوان «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و نزاع در جهان اسلام» با تأکید بر راهکارهای اجرایی و اقدامات عملیاتی برگزار کرد.
در مقالات، سخنرانی‌ها، گفتگوها و تبادل نظرات میهمانان این دوره از کنفرانس وحدت، محورهای ذیل مورد بررسی قرار گرفت:
۱. آزادی فکری و دینی و پذیرش اجتهاد مذهبی ۲. مقابله با جریان تکفیر و افراطی‌گری ۳. همدلی اسلامی و پرهیز از نزاع و درگیری ۴. احترام متقابل میان مذاهب اسلامی و رعایت ادب اختلاف و دوری از هتک حرمت و اهانت ۵. طرح امت واحده و اتحادیه کشورهای اسلامی و ارائه راهکارهای عملی برای دستیابی به امت واحده اسلامی.
در این دوره، علاوه بر محورهای فوق، مسئله عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تقبیح گردید و پشت‌پرده عادی‌سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی و تأثیرات ارتباط با رژیم صهیونیستی در منطقه تبیین شد.
شرکت‌کنندگان در این دوره از کنفرانس ضمن دیدار و بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام عزه العالی از بیانات و رهنمودهای ایشان پیرامون نیاز مبرم مسلمانان به اتحاد در جهت منافع مشترک برای رویارویی با چالش‌های موجود جهان اسلام بهره‌مند شدند.
در اینجا به نکات مشترکی که علمای حاضر در این کنفرانس در سخنرانی‌ها و تبادل نظرهای خود بر آن تاکید کردند، اشاره می‌گردد:
۱. وضعیت کنونی جهان، نیازمند آن است که تصمیم‌سازان سیاسی از همه گروه‌های فکری، علمی، رسانه‌ای برای خاموش کردن آتش جنگ‌های متجاوزانه بکوشند و فضا را برای ایجاد صلح عادلانه در سراسر این کره خاکی فراهم آورند. دستیابی به این هدف نیازمند همکاری بین‌المللی مخلصانه و به‌دور از هرگونه فشار و تهدید و همچنین عدم دخالت دشمنانی است که تمام تلاش خود را برای فتنه‌انگیزی و جنگ‌افروزی در جهان به کار گرفته‌اند.
۲. بحران جنگ، نزاع و تروریسم در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی در کنار سو مدیریت و بی‌کفایتی جوامع بین‌المللی برای مقابله با این بحران‌ها، ضرورت اقدام کشورهای اسلامی برای حل و فصل این مشکلات را بیش از پیش روشن می‌نماید. تنها راه ریشه کن کردن تروریسم، خشکاندن منابعی است که آن را با پول و سلاح و اندیشه افراطی و واپسگرا تغذیه می‌کند، و دستیابی به این مهم نیازمند آگاه سازی همه جانبه امت است.
۳. ترویج مفهوم اخوت اسلامی در میان مسلمانان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی امری ضروری است و باید نسل‌های بعد با تکیه بر این مفهوم، تربیت شوند. و تنها راه تحقق بخشیدن به این فریضه اسلامی و انسانی، زدودن کینه‌ها از دل‌هاست. چرا که برادری با کینه‌های فرقه‌ای و نژادپرستی و خودپرستی قابل جمع نیست. خداوند در قرآن کریم به همین موضوع اشاره کرده و می‌فرمایند: «‌وَنَزَعنَا مَا فِی صُدُورِهِم مِّنْ غِلٍّ إِخْوَانًا».
۴. شرکت‌کنندگان در این دوره از کنفرانس، ضمن درخواست افزایش گفتگوی علمی میان علما و کنش‌گران دینی و فرهنگی جهان اسلام، بر ضرورت افشای روش‌های نظام سلطه برای از بین بردن اخوت اسلامی و ترویج تروریسم تاکید کردند. آن‌ها همچنین بیان روش‌های رویایی با حربه‌های نظام سلطه و استفاده حداکثری از نفوذ رهبران دینی و اجتماعی کشورهای اسلامی را امری ضروری قلمداد کردند.
۵. میهمان این دوره از کنفرانس، ضمن توجه به مسئله فلسطین به عنوان مسئله محوری اسلام و جهان، تاکید کردند که برقراری صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان تنها با نابودی کانون بحران‌های جهانی یعنی صهیونیسم جهانی و غده سرطانی آن، اسرائیل ممکن خواهد بود.
۶. علمای حاضر در این دوره از کنفرانس عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ در حق مردم فلسطین دانستنه و تاکید کردند که شتابزدگی تأسف برانگیز برخی از کشورها در عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها، این رژیم غاصب را در گستاخی، ظلم و تجاوز بیشتر ترغیب خواهد کرد. آن‌ها همچنین از مقامات این کشورها خواستار شدند تا در مواضع خود تجدید نظر نمایند و از مردم این کشورها درخواست کردند که مواضع خود را در رابطه با این اقدام ذلت بار اعلام کنند.
۷. میهمانان این دوره از کنفراس ضمن ابراز ارادت به گروه‌های مقاومت از کشورهای اسلامی خواستند کمک‌ها و حمایت‌های خود را از گروه‌های مقاومت دریغ نکنند، چرا که این گروه‌ها عامل عزت و کرامت مسلمانان در جهان هستند.
۸. با توجه به رونمایی از کتاب «وحدت در منظومه فکری مقام معظم رهبری» و «کتاب آینده‌سازی اسلامی – تمدنی در پرتو اندیشه‌های امام خامنه‌ای» در مراسم افتتاحیه، میهمانان کنفرانس بر ضرورت توجه به نگاه کلان و جامع حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» به عنوان پرچم‌دار وحدت و تقریب در جهان اسلام تأکید کرده و از رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهت تأکیدات مستمر ایشان بر تلازم میان وحدت و تمدن نوین اسلامی، و نیز ضرورت حرکت به سوی برپایی تمدن نوین اسلامی به عنوان بزرگترین هدف برای امت اسلامی، تقدیر و تشکر کردند.
۹. پیشنهاد مبتکرانه دبیرکل مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی با عنوان «اتحادیه کشورهای اسلامی» و بیان الگوی مفهومی آن مورد استقبال گسترده شرکت کنندگان در این دوره از کنفرانس قرار گرفته و بر راه‌اندازی کمیته‌ای برای تدوین برنامه اجرایی تأسیس «اتحادیه کشورهای اسلامی» تأکید کردند.
۱۰. شرکت‌کنندگان در کنفرانس با توجه به موضوع کنفرانس در حوزه فرهنگ‌سازی امور ذیل را مطالبه کردند: ۱. ارتقای سطح آگاهی مسلمانان در حوزه‌های مختلف و به ویژه در حوزه فهم اسلام و تعالیم و اهداف آن ۲. تربیت نسل اسلامی براساس فرهنگ مقاومت و عزت با تاکید بر نقش مثبت زنان و جوانان و سایر گروه‌های جامعه ۳. کمک به اقلیت‌های اسلامی در کشورهای مختلف جهان برای حفظ هویتشان و اقامه شعائر دینی و تقویت نقش آنها در جامعه در عین رعایت حقوق غیر مسلمانان در جوامع اسلامی ۴. ایجاد بستر مناسب برای همیاری و کمک به نیازمندان در جهان اسلام.
و همچنین در حوزۀ پژوهشی و اندیشه‌ای امور ذیل مورد تأکید واقع شد: ۱. گسترش اندیشه اعتدال در فهم شریعت برگرفته از کتاب و سنت شریف نبوی ۲. تعمیق اندیشه تقریب در ساحت‌های مختلف پژوهشی ۳. توسعه منطق گفتگو بین مسلمانان ۴. تقویت مطالعات تقریبی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با تأسیس گروه‌های دانشگاهی در این تخصص و افزایش پیام‌های علمی و توسعه مبادله تخصصی علمی ۵. بررسی راهکارهای همکاری و هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در جهان اسلام.
۱۱. شرکت کنندگان در کنفرانس یاد همه کسانی را که عمری در راه تقریب و وحدت اسلامی تلاش کردند از جمله سیدجمال‌الدین اسدآبادی، شیخ محمدعبده، امام محمود شلتوت، آیت‌الله العظمی بروجردی، حضرت امام خمینی، امام مودودی، امام کفتارو، امام سید موسی صدر، آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی، شیخ رمضان البوطی، شیخ احمد الزین، آیت‌الله تسخیری، حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی که رحمت و رضوان الهی برآنها باد را ارج نهادند.
در پایان میهمان کنفرانس از جمهوری اسلامی ایران و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به ویژه دبیرکل محترم این مجمع جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری به جهت برگزاری کنفرانس سی‌وششم و توجه به مسئله وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی تشکر کرده و از خداوند متعال پیروزی جمهوری اسلامی ایران در این راه پر فراز و نشیب را خواستار شدند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)