X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

سکانسی که "بیوک میرزایی" برای همسرش گریه کرد/ نقش‌های مثبت را دوست ندارم

 سکانسی که "بیوک میرزایی" برای همسرش گریه کرد/ نقش‌های مثبت را دوست ندارم 2020-02-08T16:07:25+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیوک میرزایی از جمله بازیگران محبوبی است که علاوه بر تلویزیون در رادیو هم حضور فعالی دارد. وی در فیلم‌هایی همچون خوک، پسران آجری، از دوردست، بمانی، عشق شیشه‌ای، آشوبگران، تعطیلات تابستانی، ابلیس، نار و نی و... جلوی دوربین رفته است. هنرنمایی او را در سریا‌ل‌هایی همچون افسانه هزارپایان، برادر،کلاه پهلوی، مرد 2 هزار چهره، مدار صفر درجه، دزد و پلیس، یک مشت پر عقاب، رقص پرواز، معما، این سه نفر، مهمان‌پذیر طوبی، ماجراهای خانه قدیمی، امواج جادویی، چشم به راه، دهه انقلاب، باغ گیلاس و... نیز دیده‌ایم.

میرزایی جزو بازیگرانی است که در کنار نصرالله رادش، کیهان ملکی، مهدی صبایی، زهره فکور صبور، امین حیایی و دیگران در سریال "روزگار جوانی" جلوی دوربین رفته است. این سریال روایتگر داستان زندگی پنج دانشجو است که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. مجموعه مورد بحث، سال‌های آخر دهه 1370 از شبکه 5 پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را با خودش همراه کند.

وی در خصوص تکرار سریال‌ها از تلویزیون و شبکه آی‌فیلم، گفت: آی‌فیلم را می‌بینم و اینکه کارهای قدیمی را پخش می‌کند، خیلی خوب است. آی‌فیلم مخاطبان زیادی دارد، به ویژه برای ما که قدیمی‌تریم خیلی لذت‌بخش است که می‌بینیم کارهای قدیمی پخش می‌شود. حتی برای مردم هم دیدن این سریال‌ها جذابیت دارد. نسل جدید بسیاری از سریال‌های قدیمی را ندیده است و آی‌فیلم این امکان را فراهم می‌کند که جوان‌ترها کارها را ببینند.

بیوک میرزایی در پاسخ به این سؤال که با شنیدن نام سریال "روزگار جوانی" چه چیزی به ذهنتان می‌رسد، افزود: با شنیدن نام این مجموعه این موضوع به ذهنم می‌آید که آن سریال سکوی پرتاب همه افرادی بود که در آن همکاری داشتند. مسائلی که در این سریال به آنها پرداخته شد، هنوز هم در جامعه وجود دارد و جزو مشکلات جوانان است. شاید بازپخش بعضی از سریال‌ها زیاد جالب نباشد، اما روزگار جوانی جزو کارهایی است که هر چقدر هم تکرار شود، باز هم جذاب است. آنچه در این سریال مطرح شد الان با شدت بیشتری در جامعه وجود دارد. در این سریال به موضوعات جوانان و دانشجویان پرداخته می‌شود که الان هم در جامعه جاری است.

وی به سکانسی از گریه واقعی برای همسرش اشاره کرد و گفت: در این سریال لحظات خوش بسیاری داشتیم و خیلی از سکانس‌ها در ذهنم مانده است. اما سکانسی بود که دخترم گم می‌شود و می‌آیم سر قبر همسرم و گریه می‌کنم. جالب است بدانید که یکی دو سال قبل از اینکه در روزگار جوانی بازی کنم، در واقعیت همسرم را از دست داده بودم. وقتی سر قبر همسرم در سریال حاضر شدم، واقعاً زار زار گریه می‌کردم. با این نقش همذات‌پنداری شدیدی داشتم. برای دست‌اندرکاران مجموعه هم جالب بود که چطور من در این سکانس آن طور گریه می‌کنم. جالب اینکه در تمامی برداشت‌ها احساسم همین بود و به شدت اشک می‌ریختم.

بازیگر سریال "پهلوانان نمی‌میرند" در پاسخ به این سؤال که دوست دارید ایفاگر نقش‌های طنز باشید یا جدی، تصریح کرد: من بازیگرم و معتقدم افراد باید بر مبنای فیزیک، توانایی و صدایی که دارند، جلوی دوربین بروند. فکر نمی‌کنم مهم باشد که نقش مثبت باشد یا منفی، جدی باشد یا طنز. بازیگر باید در هر نقشی بتواند توانایی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیگران تئاتر که من هم جزو آنها هستم، دوست ندارند نقش‌شان قالبی باشد. ما تئاتری‌ها از نقش‌های متنوع استقبال می‌کنیم و دوست داریم کارها رنگ‌های مختلف داشته باشند. من نقش مثبت هم زیاد بازی کرده‌ام؛ الان یک سریال 60 قسمتی را برای شبکه نسیم به نام "افسانه هزارپایان" کار کرده‌ام که یکی از نقش‌های محوری این طنز تلویزیونی‌ام.

وی در مورد نقش‌هایی که دوست دارد در کارنامه‌ بازیگری‌اش به ثبت برسد، خاطرنشان کرد: شخصیت‌های تاریخی را خیلی دوست دارم. نقشی که در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» بازی کردم، جذاب بود. نقشم را در سریال «گرگ‌ها» از داوود میرباقری هم خیلی دوست دارم. شخصیت‌های تاریخی را به طور کلی می‌پسندم، به شرطی که نقش خوب باشد. مثلاً در پهلوانان نمی‌میرند، نقش من معماگونه بود و دوستش داشتم. ما کارگردان‌های بزرگی مثل حسن فتحی و داوود میرباقری را داریم که در انتخاب بازیگران بسیار موفق عمل می‌کنند. این افراد وقتی نقشی را به بازیگر می‌سپارند، آن فرد تمام تلاشش را می‌کند که نقش خوب دربیاید. البته من نقش‌هایم را در سریال‌های «همسایه‌ها»، «روزگار جوانی» و کارهای دیگر هم دوست دارم.

میرزایی با اشاره به اینکه رادیو را خانه اولم می‌دانم، گفت: من در قدم اول خودم را بازیگر تئاتر می‌دانم. بعد رادیو برایم مهم است، اما در تلویزیون هم کار کرده‌ام و این مدیوم هم برایم ارزش دارد. البته کار اصلی من در رادیو است و از رادیو بازنشسته شده‌ام. از وقتی بازنشسته شده‌ام بیشتر کار می‌کنم؛ در برنامه «شب آدینه» در رادیو فعالم و برنامه «صبح جمعه با شما» را هم کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر نقش آدم‌های خلافکار و به نسبت بدجنس را بازی می‌کنید، تصریح کرد: من تصورم این است که نقش منفی توانایی بازیگر را به رخ می‌کشد. فکر می‌کنم وقتی بازیگر بتواند نقش‌های منفی را خوب دربیاورد، ثابت می‌کند که در بازیگری تبحر دارد. نقش‌های منفی به دلیل تضادی که با نیروهای مثبت دارند، به کار رنگ می‌دهند. نقش‌های مثبت فراز و فرود آنچنانی ندارند. اصولاً از نقش مثبت زیاد خوشم نمی‌آید؛ البته برخی نقش‌های مثبت هم هستند که رنگ دارند اما متأسفانه در کشور ما این نقش‌ها معمولاً جای زیادی برای کار ندارند.

او درباره کارهای جدیدش گفت: سریال «جشن سربرون» را کار می‌کنیم که 30 قسمت است و جزو سریال‌های فاخر و الف محسوب می‌شود. کارگردانش مجتبی راعی است؛ این سریال در قالب درام و عاشقانه ساخته می‌شود و چهار ماه است که مشغولیم؛ فکر می‌کنم از شبکه یک یا سه پخش شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

کرونا هیمنه تمام ابرقدرتهای جهان را درهم شکست

کرونا هیمنه تمام ابرقدرتهای جهان را درهم شکست
2020-06-05T15:34:00+04:30
دهاقان-امام جمعه دهاقان گفت:کرونا هیمنه همه ابرقدرت ها را در همه شکست و همه نظام های سیاسی و اجتماعی دنیا را در گیر خود کرد.

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند
2020-06-05T15:34:00+04:30
گناوه- امام جمعه گناوه گفت: مسئولان برای حل مشکل ساحل نشینان که معیشت و کسب و کار و درآمد آنها با توجه به شیوع کرونا متوقف شده است چاره اندیشی کنند.

امام (ره) جایگاه ویژه ای بین آزادی خواهان جهان دارد

امام (ره) جایگاه ویژه ای بین آزادی خواهان جهان دارد
2020-06-05T15:20:41+04:30
زرقان _ امام جمعه زرقان گفت: امام خمینی (س) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه ای در بین آزادی خواهان جهان پیدا کند.

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود
2020-06-05T15:20:40+04:30
لامرد _ امام جمعه لامرد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه به زودی شاهد گرمای بیش از حد خواهیم بود به همین دلیل مسئولین باید زیر ساخت های برق منطقه را سا...

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند
2020-06-05T15:20:40+04:30
اسالم- امام جمعه اسالم تأکید کرد: امروز مسئولان باید زمینه را برای حضور و فعالیت جوانان در پست های مدیریتی فراهم کنند.

امام (ره) در راه خدا قیام کرد و به دنبال منافع شخصی نبود

امام (ره) در راه خدا قیام کرد و به دنبال منافع شخصی نبود
2020-06-05T15:07:20+04:30
زرقان _ امام جمعه زرقان گفت: امام خمینی(ره) تنها برای رضای خدا و در راه خداوند قیام کرد و هیچ منفعت شخصی در این مسیر نداشت.

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است
2020-06-05T15:07:20+04:30
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان نسبت به محیط زیست گیلان، گفت: فرهنگ سازی ضروری است.

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی
2020-06-05T14:54:01+04:30
بوشهر - امام جمعه دلوار با تاکید بر رفع مشکلات ملوانان، گفت: مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان ...

امام خمینی هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست

امام خمینی هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست
2020-06-05T14:54:01+04:30
بوشهر - امام جمعه موقت اهرم گفت: امام خمینی(ره) هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست.

تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است

تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است
2020-06-05T14:54:00+04:30
پردیس- امام جمعه پردیس گفت: تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است.

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است
2020-06-05T14:54:00+04:30
کوهچنار _ امام جمعه کوهچنار گفت: در گام دوم انقلاب و با شهادت سردار سلیمانی ایران اسلامی به کشوری خط شکن تبدیل شده است.

مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود

مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود
2020-06-05T14:00:41+04:30
ایلام-امام جمعه با اشاره به اینکه در مرز مهران هزاران نفر کارگر و تاجر آسیب دیده اند، گفت: مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود.

امام خمینی(ره) منشاء تحول در سراسر دنیا بودند

امام خمینی(ره) منشاء تحول در سراسر دنیا بودند
2020-06-05T14:00:40+04:30
شاهرود- امام جمعه رویان با بیان اینکه امام خمینی(ره) منشاء تحول نه تنها در ایران و خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا بودند، گفت: امام راحل(ره) احساس حقارت مردم ای...

دولت بودجه‌ای را از صندوق ذخیره ارزی توسعه ملی به بخش فرهنگ و هنر اختصاص دهد

 دولت بودجه‌ای را از صندوق ذخیره ارزی توسعه ملی به بخش فرهنگ و هنر اختصاص دهد
2020-06-05T14:07:25+04:30
یک مدیرسینمایی گفت: اخیراً شاهد بازگشایی تمامی اصناف حوزه‌های مختلف تجمعی بوده‌ایم که هیچ قابلیت کنترل فاصله‌های اجتماعی را ندارند. سینماها تنها جاییند که ق...

گزارش «آب و هوای ضدنژادپرستی» دیوید لینچ

 گزارش «آب و هوای ضدنژادپرستی» دیوید لینچ
2020-06-05T13:54:10+04:30
بعد از بازیگران هالیوود اینبار دیوید لینچ از اعتراضات این روزهای‌ آمریکا حمایت کرد.

چه کسی بازیگر "سنجرخان" می‌شود؟/ شروع تصویربرداری از پاییز

 چه کسی بازیگر "سنجرخان" می‌شود؟/ شروع تصویربرداری از پاییز
2020-06-05T13:54:10+04:30
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "سنجرخان" از شروع تصویربرداری و انتخاب بازیگران و عوامل خبر داد و گفت: دنبال این هستیم که اگر مشکلی پیش نیاید و مراحل ...

توسل تهیه‌کننده "بچه‌مهندس" به امام رضا(ع)/ وقتی بچه روستایی با مقوا کوادکوپتر می‌سازد + تیزر

 توسل تهیه‌کننده "بچه‌مهندس" به امام رضا(ع)/ وقتی بچه روستایی با مقوا کوادکوپتر می‌سازد + تیزر
2020-06-05T13:54:10+04:30
جالب است که کارگردان "بچه‌مهندس" در لابه‌لای میزگرد این سریال تلویزیونی که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد و به دغدغه‌های ساخت سریال درباره غرورآفرینی...

رسوایی آمریکا ادامه دارد/ کشتار مردم در عین ادعای حقوق بشر

رسوایی آمریکا ادامه دارد/ کشتار مردم در عین ادعای حقوق بشر
2020-06-05T13:34:00+04:30
آرادان- امام‌جمعه موقت آرادان بابیان اینکه رسوایی که امروز آمریکا با آن روبرو است کماکان ادامه خواهد داشت، گفت: نژادپرستی و کشتار سیاه‌پوستان در این کشور مد...

تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب/وحشی گری آمریکا محکوم است

تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب/وحشی گری آمریکا محکوم است
2020-06-05T13:20:40+04:30
ورامین- امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب، گفت: وحشی گری آمریکا محکوم است.

صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟

 صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟
2020-06-04T23:51:15+04:30
کارگردان سریال "افسانه هزارپایان" شبکه نسیم اعلام کرد که اگر مشکلی پیش نیاید ان‌شاءالله پایان خردادماه و یا نهایتاً اوایل تیرماه به آنتن خواهیم رس...

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند
2020-06-04T19:57:52+04:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه‌های حاکمیتی اگر کوتاهی‌هایی در زمینه گرامیداشت پانزده خرداد داشته اند باید جبران کنند و نباید مانع هویت مردمی قیام پان...

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی
2020-06-04T11:37:54+04:30
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی یادداشتی پیشنهاد کرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آتی نسبت به تصویب و نامگذاری روز ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری...

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-04T10:24:37+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!

 یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!
2020-06-04T08:11:18+04:30
نویسنده سریال "بچه مهندس" در پایان این مجموعه تلویزیونی، یادداشتی را درباره نقش "دکتر توفیقی" و ایفای هنرمندانه فرهاد قائمیان در اختیار ...

۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)

 ۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)
2020-06-04T00:51:20+04:30
شهدای راه امام هم روحیه جهادی داشتند و هم اهل صبر و مقاومت بودند، گرسنگی، تشنگی، تهدید و تحریم و حتی جنگ چیزی نیست که بخواهد ما را از پای در بیاورد، هیچ یک ...

ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)

 ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)
2020-06-04T00:11:15+04:30
مرحوم شیخ بهایی به معماران و بناها گفته بود شما طبق این نقشه بسازید و به سردرهای ورودی و خروجی را دست نزنید تا من بعداً طرح‌ آنها را به شما بدهم ...

عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند

 عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند
2020-06-03T23:44:39+04:30
پخش سریال رادیویی "راز طاهر" از هفته آینده در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-03T23:44:38+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا
2020-06-03T13:11:14+04:30
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در نامه‌ای از زحمات آیت الله اعرافی، طلاب جهادی و رئیس و اعضای شورای عالی حوزه در ایام کرونا تقدیر کرد.

نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟

 نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟
2020-06-03T13:17:56+04:30
عضو هیئت علمی پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی معتقد است آزادی در اندیشه امام خمینی (ره) با آن تعریفی که در اندیشه برخی احزاب و گروه‌ها نهفته است، تفاوت ...