میرنیوز

نگار عابدی: نگران بودم مخاطب مرا جدّی نگیرد/ سر صحنه "دودکش۲"ام

 نگار عابدی: نگران بودم مخاطب مرا جدّی نگیرد/ سر صحنه "دودکش۲"ام 2021-06-13T15:45:17+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با وجودی که نگار عابدی با نقش‌هایش در سریال‌های کمدی از جمله "شمعدونی" و "دودکش" میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید، اما تأکید می‌کند که همیشه به‌دنبال نقش‌‌های متفاوت است.

عابدی بازی‌اش در نقش جدّی و در سریال پلیسی ـ جاسوسی "تعبیر وارونه یک رؤیا" را برای شکستن قالبی که مخاطب از او پس از سریال‌‌های دودکش و شمعدانی در ذهنش داشته است، عنوان و تأکید می‌کند دوست ندارد در یک ژانر ماندگار شود.

او که در سریال "تعبیر وارونه یک رؤیا" ایفاگر نقش زن موفقی به‌نام «ناهید» است، چالش‌‌های پیش‌ِروی این کاراکتر را از جاذبه‌‌های نقشش ذکر می‌کند. این بازیگر کاراکتر ناهید را از بعضی جهات به شخصیت واقعی خودش نزدیک می‌داند.

عابدی ضمن اظهار رضایت از نقش‌آفرینی در تعبیر وارونه یک رؤیا و همکاری دوباره با فریدون جیرانی، این سریال را از جمله آثار پرمخاطب تلویزیون در سال 1394 می‌داند و سوژه متفاوت و پرداخت درست به یک قصه جاسوسی ـ امنیتی را از جمله دلایل این موفقیت و محبوبیت برمی‌شمرد. گاهی به پشت سر نگاه کن، پادری، آرام می‌گیریم، هست و نیست، سرّ دلبران و گاندو از جمله دیگر سریال‌‌های عابدی است.

شبکه‌ آی‌‌فیلم به‌تازگی پخش سریال تعبیر وارونه یک رؤیا را روی آنتن خود داشت، به همین مناسبت، گفت‌و‌گویی داشته‌ایم با نگار عابدی بازیگر نقش ناهید در این اثر نمایشی پرمخاطب. داریوش ارجمند، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، قاسم زارع، فرهاد قائمیان، الهام ‌کردا، فرزین صابونی و شیوا خسرومهر دیگر بازیگران سریال تعبیر وارونه یک رؤیا به‌شمار می‌روند.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

مشروح این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

* شب‌های اخیر بازپخش سریال تعبیر وارونه یک رؤیا از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شد که به‌تازگی به پایان رسیده است، سریال را می‌دیدید؟

 نه متأسفانه، در زمان حاضر به‌علت مشغله کاری فرصت دیدن تلویزیون را ندارم.

* این روزها مشغول بازی در کدام پروژه هستید؟

 سر صحنه سریال "دودکش2" هستم. تصویربرداری سریال که به‌خاطر کرونا متوقف شده بود، دوباره از سر گرفته شده است و در حال کاریم.

* از حضورتان در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا بگویید و تجربه همکاری دوباره با فریدون جیرانی!

همکاری با آقای جیرانی همیشه لذت‌بخش بوده است. من بعد از سریال‌‌های دودکش و شمعدونی که هر دو حال‌وهوای طنز داشتند، می‌‌خواستم با نقشی جدید در یک سریال جدی، فضا را بشکنم و در قالب نقش‌های کمدی کلیشه نشوم، به همین خاطر، بازی در تعبیر وارونه یک رؤیا را پذیرفتم.

* پس گرفتار نیامدن در نقش‌های تکراری و تجربه‌های جدید در بازیگری برایتان اهمیت زیادی دارد؟

من همیشه دنبال نقش‌‌های متفاوتم و دوست ندارم خود را در قالب شخصیت‌های شبیه به هم تکرار کنم. این قاعده کلی را همیشه برای خودم داشته‌ام. دلم نمی‌خواهد در یک ژانر و نقش بمانم. خوشبختانه شانس هم همراهم بوده و نقش‌های متفاوتی به من پیشنهاد شده است. بازی در تعبیر وارونه یک رؤیا همان شانسی بود که این فرصت را به من بازیگر می‌داد تا برای مدتی از نقش‌های کمدی دور بشوم.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

* کاراکتر ناهید به‌عنوان همسر محسن روانبخش چه جذابیت‌هایی برای خودتان در مقام بازیگر داشت؟

وقتی فیلمنامه سریال را خواندم، احساس کردم این نقش جای کار زیادی دارد. ناهید یک زن موفق است که در زندگی فردی و اجتماعی موقعیت خوبی دارد. سطح بالایی از شعور فردی و اجتماعی را در رفتارهای او می‌‌توان دید. ناهید در اجتماع هم حضوری مؤثر دارد و در یک بیمارستان مشغول است. همه‌چیز در ظاهر خوب پیش می‌‌رود که ناگهان چندین چالش، زندگی او را تا مرز سقوط پیش می‌برد و نگاهش به زندگی را عوض می‌کند.

* منظورتان از چالش‌‌ها خیانت همسرش به او و برقراری رابطه با یک زن دیگر است؟

این می‌تواند بزرگترین چالش برای ناهید باشد. او وقتی متوجه این رابطه می‌شود به‌علت تربیت خانوادگی درستی که دارد، حتی برخورد تند و عجیب و غریبی نمی‌کند؛ اما به هر حال نمی‌‌تواند با این موضوع کنار بیاید. البته خیانت همسر تنها چالش زندگی ناهید نیست و با مشکلات دیگری هم مواجه است که باعث می‌شود ترتیب زندگی‌اش به هم بریزد.

*  چقدر به‌لحاظ خصوصیات اخلاقی و رفتاری میان خودتان و ناهید شباهت می‌‌دیدید و احساس اشتراک می‌کردید؟

ناهید از آن کاراکترهایی است که به خود من خیلی نزدیک است. اگر نقشم در سریالی مثل شمعدونی با خود واقعی‌ام خیلی فاصله داشت؛ اما با ناهید احساس نزدیکی می‌کردم. خود من در زندگی واقعی آرام و صبورم و خیلی اهل شلوغ‌بازی نیستم. البته نمی‌‌دانم اگر در واقعیت در موقعیت او قرار می‌گرفتم، چه واکنش‌هایی نشان می‌دادم.

* وقتی سریال تعبیر وارونه یک رؤیا روی آنتن رفت، از کلّیت کار و بازی خودتان رضایت داشتید؟

 تا حدود زیادی بله؛ یک مقدار نگران بودم که مبادا به‌خاطر بازی در سریال‌‌های دودکش و شمعدونی، مخاطبان مرا در قالب نقش جدّی نپذیرند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و از واکنش‌‌ها و بازخوردهای مثبتی که از مردم گرفتم متوجه شدم با کاراکتر ناهید ارتباط برقرار کرده‌اند. کلّیت سریال هم که خیلی خوب بود و بینندگان زیادی داشت. فکر می‌کنم تعبیر وارونه یک رؤیا از جمله سریال‌های پرمخاطب تلویزیون در سال 1394 بود.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

* چه عواملی را در پربیننده بودن و استقبال مخاطبان از سریال دخیل می‌دانید؟

سریال سوژه جذابی داشت که کمتر در ساخت سریال‌‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قصه‌هایی که به مسائل امنیتی و جاسوسی می‌پردازند، قابلیت استفاده در سریال‌سازی را دارند و به‌نظرم با استقبال مخاطبان هم مواجه خواهند شد. خوشبختانه آقای جیرانی به‌سراغ یکی از همین قصه‌‌های متفاوت و جذاب رفتند و به‌علت کاربلدی و تجربه زیادی که دارند، توانستند پرداخت تصویری درست و جذابی از آن داشته باشند، علاوه بر قصه جذاب و کارگردانی درست، بازیگران خوبی هم در سریال حضور داشتند.

خوشبختانه وقتی با آقای جیرانی همکاری می‌کنید، خیالتان راحت است که نتیجه کار، خوب و راضی‌کننده خواهد شد. ایشان با وسواس کار می‌‌کنند و کیفیت برایشان خیلی اهمیت دارد.

انتهای پیام/+

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه دو هفته تعطیل شد

مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه دو هفته تعطیل شد
2021-07-24T23:33:23+04:30
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای از آغاز تعصیلات دوهفته‌ای این نهاد حوزوی خبر داد.

اشرفی: متولیان تئاتر در "روزهای سخت هنرمندان" کنار کشیده‌اند

 اشرفی: متولیان تئاتر در "روزهای سخت هنرمندان" کنار کشیده‌اند
2021-07-24T17:00:09+04:30
کارگردان نمایش "خاطرات خانه‌ای که…" معتقد است که خانه تئاتر به‌عنوان مؤسسه‌ای که ادعای حمایت صنفی از تئاتر را دارد اقدام مثبتی در حمایت از تئاتری‌...

حسینیه‌ای در قم که "سفره طعام اهل‌بیت(ع)" هر روز در آن پهن است+عکس

 حسینیه‌ای در قم که "سفره طعام اهل‌بیت(ع)" هر روز در آن پهن است+عکس
2021-07-24T15:40:06+04:30
از ویژگی‌های حسینیه "کربلاء المقدسه" اطعام همه‌روزه بالغ بر ۵۰۰ نفر بر سر سفره اباعبدالله است؛ سنتی که در طول ۳۰ سال گذشته حتی در سخت‌ترین شرایط ا...

اشرفی: متولیان تئاتر در روزهای بد هنرمندان این عرصه خودش را کنار کشیده است

 اشرفی: متولیان تئاتر در روزهای بد هنرمندان این عرصه خودش را کنار کشیده است
2021-07-24T15:26:47+04:30
کارگردان نمایش "خاطرات خانه‌ای که…" معتقد است که خانه تئاتر به‌عنوان مؤسسه‌ای که ادعای حمایت صنفی از تئاتر را دارد اقدام مثبتی در حمایت از تئاتری‌...

رقابت بازیگران در جشنواره تابستانه تلویزیون/ شهاب حسینی با "نبات"؛ پرویز پرستویی با "لیلی با من است"

 رقابت بازیگران در جشنواره تابستانه تلویزیون/ شهاب حسینی با "نبات"؛ پرویز پرستویی با "لیلی با من است"
2021-07-24T15:26:47+04:30
جشنواره سینمایی تلویزیون ویژه تابستان به هفته ششم رسید؛ ۲۹ عنوان فیلم در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، امید و کودک روی آنتن می‌رود.

بسکتبالیست مشهور آمریکایی انیمیشن می‌سازد

 بسکتبالیست مشهور آمریکایی انیمیشن می‌سازد
2021-07-24T15:26:47+04:30
یک بازیکن قدیمی بسکتبال نویسنده و تهیه‌کننده یک انیمیشن کوتاه شد.

مسابقه‌ای جدید در راه شبکه پنج

 مسابقه‌ای جدید در راه شبکه پنج
2021-07-24T15:26:47+04:30
مسابقه بزرگ کهکشان یکی از برنامه‌های شاخص نیمه دوم سال ۱۴۰۰ خواهد بود که از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پیامبر

 غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پیامبر
2021-07-24T15:26:47+04:30
خلیفه‌ای که امارت آسمانی نداشته باشد و هادی الهی نباشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند در مسند خلافت پیامبر بنشیند.

یادی از آهنگی که موسیقی پاپ را تکان داد / ترانه‌ای با صدای خشایار اعتمادی و به روایت موسیقی گفتار

 یادی از آهنگی که موسیقی پاپ را تکان داد / ترانه‌ای با صدای خشایار اعتمادی و به روایت موسیقی گفتار
2021-07-24T15:26:47+04:30
«من و تو درخت و بارون» ترانه‌ای است که اواسط دهه هفتاد با صدای خشایار اعتمادی منتشر و موجب تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران شد.

در آینده نزدیک، شبکه قرآن و معارف سیما HD می‌شود

در آینده نزدیک، شبکه قرآن و معارف سیما HD می‌شود
2021-07-24T14:13:24+04:30
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی طی بازدید از بخش‌های مختلف تولید ، فنی و آرشیو شبکه قرآن و معارف سیما از فرایند HD سازی این شبکه در آینده نزدیک خبر داد.

غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پبامبر

 غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پبامبر
2021-07-24T14:20:06+04:30
خلیفه‌ای که امارت آسمانی نداشته باشد و هادی الهی نباشد، هیچ گاه نمی‌تواند در مسند خلافت پیامبر بنشیند.

حضور سوپرمن سیاه‌پوست در یک سریال

 حضور سوپرمن سیاه‌پوست در یک سریال
2021-07-24T13:40:17+04:30
«مایکل بی جوردن» بازیگر سیاه‌پوست آمریکایی، مینی‌سریالی درباره شخصیت سیاه‌پوست سوپرمن در شبکه HBO MAX‌ می‌سازد.

وضعیت موسیقی پاپ نه خوب است نه بد / کنسرت‌ها برای سود بیشتر خوانندگان رونق گرفت

 وضعیت موسیقی پاپ نه خوب است نه بد / کنسرت‌ها برای سود بیشتر خوانندگان رونق گرفت
2021-07-24T13:13:32+04:30
رضا خسروی معتقد است که خوانندگان موسیقی پاپ برای رسیدن به پول بیشتر، بازار موسیقی را از تک آهنگ‌ها و آلبوم‌ها به سمت کنسرت بردند.

اشرفی: خانه تئاتر در روزهای بد هنرمندان این عرصه خودش را کنار کشیده است

 اشرفی: خانه تئاتر در روزهای بد هنرمندان این عرصه خودش را کنار کشیده است
2021-07-24T13:13:32+04:30
کارگردان نمایش "خاطرات خانه‌ای که…" معتقد است که خانه تئاتر به‌عنوان مؤسسه‌ای که ادعای حمایت صنفی از تئاتر را دارد اقدام مثبتی در حمایت از تئاتری‌...

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) استمراری نورانی و متعالی خواهد داشت

 جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) استمراری نورانی و متعالی خواهد داشت
2021-07-24T13:13:32+04:30
عضو هیات داوران نخستین جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع)، بر ضرورت رسانه‌ای کردن ظرفیت‌های نهفته در حرم مطهر رضوی به عنوان قطب فرهنگی ایران و جهان اسلام تأکید ک...

غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پبامیر

 غدیریه | ماهیت اصلی ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین چه بود؟ / سه ویژگی خلیفۀ پبامیر
2021-07-24T13:13:32+04:30
خلیفه‌ای که امارت آسمانی نداشته باشد و هادی الهی نباشد، هیچ گاه نمی‌تواند در مسند خلافت پیامبر بنشیند.

فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی

فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی
2021-07-24T12:13:24+04:30
در آستانه عید ولایت، فراخوان جشنواره «نقالان غدیر» ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت واقعه غدیر خم همراه با آموزش نقالی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

تفسیر آیات و روایات قرآن کریم در برنامه «در مکتب وحی»

تفسیر آیات و روایات قرآن کریم در برنامه «در مکتب وحی»
2021-07-24T12:00:04+04:30
برنامه «در مکتب وحی» با محوریت تفسیر آیات و روایات قرآن کریم به تفسیر مفسران عالی قدر قرآن کریم روزهای شنبه تا چهارشنبه از رادیو قرآن پخش می شود.

دوره تابستانی آموزش قرآن در لبنان با حضور ۱۲۰۰ دانش‌آموز آغاز شد

دوره تابستانی آموزش قرآن در لبنان با حضور ۱۲۰۰ دانش‌آموز آغاز شد
2021-07-24T12:00:03+04:30
آستان مقدس امام حسین(ع) شعبه لبنان دوره آموزش قرآن کریم به دانش آموزان را همزمان با تعطیلات تابستانی آغاز کرد.

آغاز مسابقه فرهنگی ویژه بانوان با عنوان «بین صفا و مروة»

آغاز مسابقه فرهنگی ویژه بانوان با عنوان «بین صفا و مروة»
2021-07-24T12:00:03+04:30
آستان مقدس عباسی (ع) از آغاز مسابقه فرهنگی ویژه بانوان با عنوان«بین صفا و مروة» همزمان با عید قربان خبر داد.

تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیریه تبیین می‌شود

تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیریه تبیین می‌شود
2021-07-24T11:46:44+04:30
برنامه «بر بال سخن» در رادیو معارف با سخنرانی حجت الاسلام عالی به تبیین تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر می پردازد.

ریشه‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و فردی در رادیو معارف بررسی می‌شود

ریشه‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و فردی در رادیو معارف بررسی می‌شود
2021-07-24T11:46:44+04:30
رادیو معارف در برنامه "نقد و نظر" به تبیین ریشه ها و آسیب های اخلاقی در جامعه به ویژه نهاد خانواده می پردازد.

استفتاء از آیت‌‌الله خامنه‌ای/ آیا فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی اشکال دارد؟

 استفتاء از آیت‌‌الله خامنه‌ای/ آیا فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی اشکال دارد؟
2021-07-24T10:40:15+04:30
پاسخ رهبر معظم انقلاب به استفتائاتی درباره احکام معاملات، وام، صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و غسل منتشر شد.

موسیقی "پاپ وطنی" با زیاده‌روی و ابتذال از بین رفت

 موسیقی "پاپ وطنی" با زیاده‌روی و ابتذال از بین رفت
2021-07-24T10:40:15+04:30
رضا مهدوی معتقد است در برخی آثاری که آهنگسازان و خوانندگان به سمت زیاده‌روی و ابتذال می‌روند، موجب لطمه به موسیقی پاپ می‌شود و در حالی که به موسیقی پاپ وطنی...

جشن بزرگ دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود

جشن بزرگ دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود
2021-07-24T09:53:25+04:30
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم «جشن بزرگ دهه امامت و ولایت» به همت هیات رزمندگان اسلام از روز یکشنبه ۳ مردادماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

فصلنامه علمی-تخصصی ره توشه ماه محرم ۱۴۰۰ منتشر شد

فصلنامه علمی-تخصصی ره توشه ماه محرم ۱۴۰۰ منتشر شد
2021-07-24T08:33:25+04:30
به همت گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛ فصلنامه علمی-تخصصی ره توشه ماه محرم ۱۴۰۰ منتشر شد.

روایت معصومه آباد از نظر "سردار سلیمانی" درباره کتاب "من زنده‌ام"/ از "زندان الرشید" تا دانشگاه شهید بهشتی/ ۲۳۷۰ نوزاد به دنیا آوردم!

 روایت معصومه آباد از نظر "سردار سلیمانی" درباره کتاب "من زنده‌ام"/ از "زندان الرشید" تا دانشگاه شهید بهشتی/ ۲۳۷۰ نوزاد به دنیا آوردم!
2021-07-23T22:26:47+04:30
سردار سلیمانی کتاب را در ایامی که در جبهه‌های سنجار و ارتفاعات نینوا بودند، خوانده بودند؛ نوشته بود در همه چهار قفسی که رفته بودید، رفتم و برای شما یادداشت ...

نمازجمعه عامل اتصال دین و نظام اجتماعی مردم است

نمازجمعه عامل اتصال دین و نظام اجتماعی مردم است
2021-07-23T15:53:26+04:30
مشهد ـ امام جمعه مشهد گفت: مردم ما پای این نظام و دینشان ایستاده اند و نمازجمعه نیز وسیله‌ای است که نظام را به دین مردم وصل می‌کند.

غدیر سند حقانیت اسلام و تشیع است/ دولت در مورد تسهیلات ازدواج گزارش دهد

غدیر سند حقانیت اسلام و تشیع است/ دولت در مورد تسهیلات ازدواج گزارش دهد
2021-07-23T15:53:26+04:30
یزدـ امام جمعه بخش مرکزی یزد، غدیر را سند حقانیت اسلام و تشیع دانست و گفت: بر همه ما واجب است که حقیقت و جایگاه این واقعه عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل هم و نظام قرار دهد/ اجازه سوء استفاده ضد انقلاب را ندهیم

دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل هم و نظام قرار دهد/ اجازه سوء استفاده ضد انقلاب را ندهیم
2021-07-23T15:53:25+04:30
خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل هم و نظام قرار دهد گفت: طرح درخواست‌های مردمی به گونه‌ای باشد که ضد انق...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)